airzena
First-Class-Member
- Εγγραφή
- 21/03/2012
- Μηνύματα
- 954
- Likes
- 28
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- TGZ
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- UGTB
Η πόλη Πούνο, που την επισκέπτεσαι για την Λίμνη Τιτικάκα εξυπηρετείται από το αεροδρόμιο της πόλης Χουλιάκα . Είναι ένα σύγχρονο αεροδρόμιο και το 9ο στον κόσμο σε υψόμετρο (3,826 μ),
αλλά εξυπηρετείται μόνο από τις AV και LA, οι μικρές Περουβιανές εταιρείες δεν πετούν στο αεροδρόμιο.
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24619
Έτσι λοιπόν είχαμε εισιτήριο με την LAN και με κόστος $ΗΠΑ186 μονής κατεύθυνσης συμπεριλαμβανομένου του Yankee φόρου
(που το εισιτήριο της Peruvian με $HΠΑ86, μονής κατεύθυνσης
).
Θα πετάγαμε με Α319
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24618
Όπως καταλαβαίνεται μόνον τουρίστες έκαναν check–in στην αίθουσα.
Πριν 24 ώρες είχαμε κάνει ηλεκτρονικό check-in στην ηλεκτρονική σελίδα της LAN.
Το check-in είναι πολύπλοκο,
άμα θέλεις να αλλάξεις την προκαθορισμένη θέση, δεν σου βγάζει χάρτη των θέσεων του α/φ, αλλά θα πρέπει να ξέρεις την αρίθμηση που σου αναφέρει σε τι σειρά θέσεων αντιστοιχεί, το μόνο που αναφέρει είναι εάν είναι παράθυρου ή διαδρόμου.
Στην αίθουσα αναμονής μας αναγγέλλουν ότι η πτήση θα είχε 1 ώρα καθυστέρηση λόγω καθυστερημένης αναχώρησης α/φ από LIM.
Καλά αρχίσαμε να το εμπεδώνουμε ότι από LIM θα έχουμε καθυστερήσεις…!.!
Λόγω της καθυστέρησης μας μοίρασαν hamburger από τοπική αλυσίδας ταχυφαγείου. Η ποιότητα του κρέατος εκπληκτική - γευστικότατο , καμία σχέση με τα Ελληνικά ταχυφαγεία που το κρέας είναι άνοστο.
Όταν έφτασε το α/φ αμέσως άρχισε η επιβίβαση από 3 διαδρόμους ανάλογα τον αριθμό της θέσης (1ος ήταν για την business 2ος για 5-25 σειρές και 3ος για υπόλοιπες).
Περπατήσαμε στο α/φ και επιβιβαστήκαμε.
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24620
Το αεροσκάφος συμπαθητικό, με το που έγιναν οι αναγγελίες και η παρουσίαση σωστικών στις οθόνες οροφής άρχισε η τροχοδρόμηση και η απογείωση.
Σε λίγο άρχισε η εξυπηρέτηση από την αεροσυνοδό.
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24621
Το πλήρωμα καμπίνας φαινόταν κουρασμένο και αδιάφορο.
Επίσης το κουτάκι cajita feliz που μας σέρβιραν ήταν καταθλιπτικό. Κράκερς και καλαμπόκι όλα συσκευασμένα, τίποτα που να θυμίζει real food. Ευτυχώς υπήρχε αρκετή Inca Cola, τέλεια μας άρεσε πάρα πολύ και την καταναλώναμε στο Περού (κρίμα που δεν υπάρχει αλλού).
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24622
Φτάσαμε στην Λίμα. Παρ όλου που είχαμε σταθμεύσει σε φυσούνα (πρώτη φορά μας συνέβη) περιμέναμε 15 λεπτά για να αρχίσει να αποβιβάζονται οι επιβάτες,--- μάλλον γιατί ο διάδρομος εξόδου περνά εμπρός από άλλες πύλες επιβίβασης και θα περιμέναμε άλλους επιβάτες να επιβιβαστούν σε α/φ.
Αποχωρήσαμε (μεσημεράκι) από το α/φ που η αεροσυνοδός μας αποχαιρέτησε νυσταγμένη :shock: . Ποιος ξέρει πόσες πτήσεις είχε κάνει από το πρωί, ή είχε ξενυχτήσει το βράδυ.
Στην Λίμα θα μέναμε 2 μέρες για να δούμε την πόλη.
Στις γραμμές της Nazca δεν πήγαμε, γιατί η εκδρομή με πούλμαν αξίας $200 είναι 2 ημερών και η μονοήμερη εκδρομή αξίζει $ΗΠΑ400 – οπότε για μας μια χαρά είναι και οι φωτογραφίες που βλέπουμε στο διαδίκτυο.
http://nazcaflights.com/mobile/private- ... -tour.html
επιστροφή στο αεροδρόμιο για την επιστροφή στην BOG με TACA.
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24623
το δικό μας α/φ θα ήταν Α320
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24624
όπως θα μαντέψατε, είχαμε 1 ώρα καθυστέρηση.
Η επιβίβαση έγινε με λεωφορείο. Στην διαδρομή διαπιστώσαμε ότι ο δρόμος εξυπηρέτησης της πίστας διατρέχει πίσω από τα α/φ που είναι σταθμευμένα στις φυσούνες. Οπότε όποτε έφευγε α/φ από τις φυσούνες σταμάταγε η κυκλοφορία του δρόμου. Λεωφορεία επιβατών, φορτηγά με βαλίτσες, φορτηγά τροφοδοσίας, κλπ περίμεναν πότε θα φύγει το α/φ για να συνεχίσουν την πορεία τους. Να, ένας λόγος καθυστερήσεων. Διαπίστωσα ότι οι φυσούνες του αεροδρομίου ήταν κοντές ώστε να αφήνουν χώρο από κάτω τους για τον δρόμος εξυπηρέτησης της πίστας (διπλής κατεύθυνσης).
Θα μπορούσαν όμως να έχουν δρόμο μονής κατεύθυνσης και η αντίθετη κυκλοφορία να γίνονταν μακριά από τα α/φ κοντά στον διάδρομο προσγείωσης ώστε να μην εμποδίζουν τον βοηθητικό διάδρομο εξυπηρέτησης α/φ. Η κίνηση του αεροδρομίου επίσης επιδεινώνεται καθώς τα α/φ περιμένουν να τροχοδρομήσουν στον χώρο στάθμευσης.
Γενικά υπάρχει ένα κομφούζιο στην πίστα, που επιδεινώνει την κατάσταση των καθυστερήσεων.
Με το που επιβιβαστήκαμε στο α/φ διαπιστώσαμε ότι η TACA σταματά στο εξωτερικό του α/φ.
Σε λίγο η συνέχεια προς ΒΟG - MAD - ΑΤΗ….

https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24619
Έτσι λοιπόν είχαμε εισιτήριο με την LAN και με κόστος $ΗΠΑ186 μονής κατεύθυνσης συμπεριλαμβανομένου του Yankee φόρου

(που το εισιτήριο της Peruvian με $HΠΑ86, μονής κατεύθυνσης

Θα πετάγαμε με Α319
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24618
Όπως καταλαβαίνεται μόνον τουρίστες έκαναν check–in στην αίθουσα.
Πριν 24 ώρες είχαμε κάνει ηλεκτρονικό check-in στην ηλεκτρονική σελίδα της LAN.
Το check-in είναι πολύπλοκο,

Στην αίθουσα αναμονής μας αναγγέλλουν ότι η πτήση θα είχε 1 ώρα καθυστέρηση λόγω καθυστερημένης αναχώρησης α/φ από LIM.

Καλά αρχίσαμε να το εμπεδώνουμε ότι από LIM θα έχουμε καθυστερήσεις…!.!

Λόγω της καθυστέρησης μας μοίρασαν hamburger από τοπική αλυσίδας ταχυφαγείου. Η ποιότητα του κρέατος εκπληκτική - γευστικότατο , καμία σχέση με τα Ελληνικά ταχυφαγεία που το κρέας είναι άνοστο.
Όταν έφτασε το α/φ αμέσως άρχισε η επιβίβαση από 3 διαδρόμους ανάλογα τον αριθμό της θέσης (1ος ήταν για την business 2ος για 5-25 σειρές και 3ος για υπόλοιπες).
Περπατήσαμε στο α/φ και επιβιβαστήκαμε.
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24620
Το αεροσκάφος συμπαθητικό, με το που έγιναν οι αναγγελίες και η παρουσίαση σωστικών στις οθόνες οροφής άρχισε η τροχοδρόμηση και η απογείωση.
Σε λίγο άρχισε η εξυπηρέτηση από την αεροσυνοδό.
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24621
Το πλήρωμα καμπίνας φαινόταν κουρασμένο και αδιάφορο.

https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24622
Φτάσαμε στην Λίμα. Παρ όλου που είχαμε σταθμεύσει σε φυσούνα (πρώτη φορά μας συνέβη) περιμέναμε 15 λεπτά για να αρχίσει να αποβιβάζονται οι επιβάτες,--- μάλλον γιατί ο διάδρομος εξόδου περνά εμπρός από άλλες πύλες επιβίβασης και θα περιμέναμε άλλους επιβάτες να επιβιβαστούν σε α/φ.
Αποχωρήσαμε (μεσημεράκι) από το α/φ που η αεροσυνοδός μας αποχαιρέτησε νυσταγμένη :shock: . Ποιος ξέρει πόσες πτήσεις είχε κάνει από το πρωί, ή είχε ξενυχτήσει το βράδυ.
Στην Λίμα θα μέναμε 2 μέρες για να δούμε την πόλη.
Στις γραμμές της Nazca δεν πήγαμε, γιατί η εκδρομή με πούλμαν αξίας $200 είναι 2 ημερών και η μονοήμερη εκδρομή αξίζει $ΗΠΑ400 – οπότε για μας μια χαρά είναι και οι φωτογραφίες που βλέπουμε στο διαδίκτυο.
http://nazcaflights.com/mobile/private- ... -tour.html
επιστροφή στο αεροδρόμιο για την επιστροφή στην BOG με TACA.
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24623
το δικό μας α/φ θα ήταν Α320
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24624
όπως θα μαντέψατε, είχαμε 1 ώρα καθυστέρηση.

Η επιβίβαση έγινε με λεωφορείο. Στην διαδρομή διαπιστώσαμε ότι ο δρόμος εξυπηρέτησης της πίστας διατρέχει πίσω από τα α/φ που είναι σταθμευμένα στις φυσούνες. Οπότε όποτε έφευγε α/φ από τις φυσούνες σταμάταγε η κυκλοφορία του δρόμου. Λεωφορεία επιβατών, φορτηγά με βαλίτσες, φορτηγά τροφοδοσίας, κλπ περίμεναν πότε θα φύγει το α/φ για να συνεχίσουν την πορεία τους. Να, ένας λόγος καθυστερήσεων. Διαπίστωσα ότι οι φυσούνες του αεροδρομίου ήταν κοντές ώστε να αφήνουν χώρο από κάτω τους για τον δρόμος εξυπηρέτησης της πίστας (διπλής κατεύθυνσης).
Θα μπορούσαν όμως να έχουν δρόμο μονής κατεύθυνσης και η αντίθετη κυκλοφορία να γίνονταν μακριά από τα α/φ κοντά στον διάδρομο προσγείωσης ώστε να μην εμποδίζουν τον βοηθητικό διάδρομο εξυπηρέτησης α/φ. Η κίνηση του αεροδρομίου επίσης επιδεινώνεται καθώς τα α/φ περιμένουν να τροχοδρομήσουν στον χώρο στάθμευσης.
Γενικά υπάρχει ένα κομφούζιο στην πίστα, που επιδεινώνει την κατάσταση των καθυστερήσεων.
Με το που επιβιβαστήκαμε στο α/φ διαπιστώσαμε ότι η TACA σταματά στο εξωτερικό του α/φ.
Σε λίγο η συνέχεια προς ΒΟG - MAD - ΑΤΗ….