Πρόσκληση για μεταφορικά δικαιώματα Ελλάδος - χωρών εκτός ΕΕ

  • Thread starter jerry
  • Ημερομηνία δημιουργίας

jerry

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
04/01/2003
Μηνύματα
4.021
Likes
569
Website
www.air-born.gr

OA701

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/04/2009
Μηνύματα
4.079
Likes
104
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
KTTS
Καλή "ψαριά" Jerry :great:

Απ' την λίστα λοιπόν συμπεραίνουμε ότι η νΟΑ αφήνει έστω και προσωρινά: Τίρανα, Μόντρεαλ-Τορόντο, Κάιρο-Αλεξάνδρεια, Τελ Αβίβ, Βηρυττό, Μόσχα, Βελιγράδι, Γιοχάνες, Κων/πόλη, Η.Α.Ε...

Όσο για τους αποδέκτες, πιστεύω μόνο την Α3 θα απασχολήσει λίγο το ζήτημα αλλά πλέον είναι και μέλος μέλος της αστροσυμμαχίας με ότι αυτό μπορεί να συνεπάγεται, άντε και τις Αθηναϊκές για τα της γειτονιάς (ΤΙΑ, BEG, IST).

Τέλος, αναμένουμε αν οι διάφορες Miele Aviation, Βοsch Airlines κτλκτλ θα ενδιαφερθούν έστω και για τα μάτια του κόσμου...
 

jerry

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
04/01/2003
Μηνύματα
4.021
Likes
569
Website
www.air-born.gr
Δε νομίζω πως τα αφήνει η νΟΑ. Τα αφήνει η πΟΑ, αλλά αυτό δεν περιορίζει τη νΟΑ να τα διεκδικήσει εκ νέου.

Η Α3 σίγουρα θα πάει για BEG/TLV (που επιζητά χρόνια τώρα και ωρύεται για τη διακρατική συμφωνία που επιτρέπει 1 εταιρεία).

Ενδιαφέρουσες περιπτώσεις που δεν ξέρω τι γίνεται :
:arrow: Αν η Α3 ζητήσει τις υπόλοιπες συχνότητες για ΤΙΑ π.χ. ή άλλη γραμμή που ήδη εκμεταλλεύεται
:arrow: (Προφανώς) αν καμία εταιρεία ή καμία πρόταση δεν κριθεί ικανοποιητική, η γραμμή δε θα εκτελείται (αλλά το δικαίωμα θα παραμένει, όπως συμβαίνει και με άλλες συμφωνίες που έχουμε με άλλες χώρες)
 

NFEEFE

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
09/12/2008
Μηνύματα
1.343
Likes
92
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAT
Κατα τη γνωμη μου ομως ειναι τρελο να αφησει η νΟΑ αυτα τα δρομολογια!!!

Η συμφωνια ελεγε οτι απο τη πρωτη μερα της λειτουργιας της,η νΟΑ μπορει να διεκδικησει τα δρομολογια που θελει μετα το 65%.Δεν βλεπω να το κανει!Αφηνει προορισμους που οπως ειναι οι διμερεις συμφωνιες δεν θα μπορει να τα πραγματοποιει!Και φυσικα δεν ειναι χαζοι στην Α3 να τα αφησουν!Τοσα χρονια για παραδειγμα ηθελαν το Tel Aviv και την Κων/πολη!Και φυσικα μετα θα ακουμε οτι "ειναι αδικες οι συνθηκες που εχουν υπογραφει" απο την νΟΑ, η οποια ομως τα δρομολογια αυτα τα ειχε στα ποδια της.

Δε μπορω να κατανοησω τη σκεψη ορισμενων μεσα στη νεα εταιρια... :oops:
 

OA701

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/04/2009
Μηνύματα
4.079
Likes
104
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
KTTS
Ευχαριστώ Jerry για τις διευκρινήσεις.

Αν κατάλαβα καλά, η ΥΠΑ είναι υποχρεωμένη να τα προκυρήξει λόγω κλεισίματος της πΟΑ αλλιώς θα μπορούσε το ελλ. δημόσιο να ξαναματακατηγορηθεί για προίκα στην νΟΑ και να έχουμε δικαστικές διαμάχες? Αλλά τότε δεν θα έπρεπε να συμπεριλαμβάνεται και η ΝΥ?

Τι ακριβώς παίζει? Η νΟΑ παίρνει τα slot της πΟΑ προίκα αλλά με τις διακρατικές συμφωνίες τι γίνεται? Πάνε πακέτο με τα slot?

Για να δούμε πάντως αν τα κοντινά θα τα κτυπήσουν και η νΟΑ και η Α3... Μετά τα άγονα, σφαγή και σε δεύτερο μέτωπο...

Την ZF πώς την βλέπετε? Μπορεί να ενδιαφερθεί και αυτή?
 

NFEEFE

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
09/12/2008
Μηνύματα
1.343
Likes
92
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAT
Προς το παρον ειναι πολυ δυσκολο να κανει κατι η ΖF.Η μονη περιπτωση να φανει οτι ενδιαφερεται, ειναι καποιο lease αεροσκαφους γιατι τα δικα της δε φτανουν ουτε για τα δρομολογια που ηδη εχει ανοιξει...

++++Edit++++
Και απ'οτι θυμαμαι τα σχεδια της εταιριας ηταν να ανοιξει γραμμες για Ιταλια απο το 2010 και μετα ομως.
 

LEKPO1A

Moderator
Staff member
Εγγραφή
04/09/2003
Μηνύματα
3.781
Likes
140
OA701":8bgbjzo0 said:
Αλλά τότε δεν θα έπρεπε να συμπεριλαμβάνεται και η ΝΥ?

Τα δρομολόγια EU-US έχουν απελευθερωθεί από 30/03/2008 με την συμφωνία Open Skies οπότε δεν τίθεται θέμα διακρατικής συμφωνίας!
 

AirNewZealand

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
09/04/2007
Μηνύματα
1.200
Likes
190
Περιοχή
Αθήνα
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
ANZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Εντούτοις, τα slots στο JFK είναι περιορισμένα και αποτέλεσαν, αν θυμάμαι καλά, αντικείμενο του διαγωνισμού πώλησης. Οπότε έχουν περιέλθει στην ιδιοκτησία της MIG.
 

LEKPO1A

Moderator
Staff member
Εγγραφή
04/09/2003
Μηνύματα
3.781
Likes
140
Η συγκεκριμένη ανακοίνωση της ΥΠΑ αφορά τα δικαιώματα εκτέλεσης πτήσεων μεταξύ χωρών.
Τα slots αφορούν τα αεροδρόμια και τις εταιρείες. Είναι διαφορετικό θέμα.
 

AirNewZealand

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
09/04/2007
Μηνύματα
1.200
Likes
190
Περιοχή
Αθήνα
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
ANZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Ναι, δεν το έθεσα σωστα, κάτι άλλο ήθελα να πω...anyway :wall: :wall: :wall: Mea culpa
 
Top