aakunz":1mfxplm1 said:
Επίσης, θα είχε ιδιαίτερο ενδιαφέρον, να μαθαίναμε εάν η
ΥΠΑ της «ΤΔΒΚ» αναγνωρίζεται διεθνώς και εάν συνάπτονταν διακρατικές, αυτές θα ήταν μεταξύ ΤΔΒΚ ή Τουρκίας με τη Ρωσία.
Πράχτορα, μπορείς να διαβάσεις αυτήν την υπέροχη νομική ανάλυση με τίτλο "Air Traffic with Non-Recognised States: the Case of Northern Cyprus" όπου περιγράφεται ακριβώς τι ισχύει και γιατί.
http://users.ox.ac.uk/~sann2029/FCO_Pap ... Talmon.pdf
Και για να απαντήσω σε αυτό που ρωτάς: η ΤΔΒΚ δεν μπορεί να υπογράψει διακρατικές αεροπορικές συμφωνίες αφού δεν αποτελεί αναγνωρισμένο κράτος και έτσι δεν μπορεί να γίνει μέλος του ICAO. Όπως σίγουρα ξέρεις (το γράφω προς πληροφόρηση όλων) το ECN δεν θεωρείται διεθνές αεροδρόμιο, ούτε επίσημο border crossing. Η δε συγχωρεμένη KTHY ήταν ιδιωτική τουρκική εταιρεία και τα αεροσκάφη της είχαν τουρκικό reg.
Επίσης, να υπενθυμίσω στους φίλους που μίλησαν για απευθείας πτήσεις μεταξύ Ρωσίας και ECN, ότι θα μας πιάσουν στον ύπνο (βάζοντας και την απαραίτητη σάλτσα για καταπάτηση διεθνούς δικαίου κλπ) ότι η είδηση που έγινε αφορμή για τη συζήτησή μας αφορά μόνο στο LED και την 7η ελευθερία, και ότι στον κατάλογο που δημοσιεύτηκε απουσιάζει... η Τουρκία.
Όλα καλά, σύντροφοι, δεν κινδυνεύει κανείς.
Όσο για το φαινομενικά παράδοξο του αποκλεισμού LCA και PFO, εικάζω ότι έγινε επειδή θέλουν να κρατήσουν το μονοπώλιο της Aeroflot (ή/και της S7 μελλοντικά) στις απευθείας πτήσεις προς Κύπρο από LED ώστε να μην μπουν "ξένοι" στη γραμμή (π.χ. η A3).