Προσλήψεις στην Aegean

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
ξερει κανεις με τι συμβαση θα προσληφθουν?
 
Πάντως στην ιστοσελίδα της, αναφέρει μόνο για Αθήνα.
 
Δεν το συνηθίζω, αλλά είπα να βγάλω και εγώ ένα κουτσομπολιό.

Πρίν 10 μέρες περίπου απολύθηκαν, εν μία νυκτί και χωρίς κριτήρια, 21 πιλότοι της ΒΜΙ. Ακούγεται πάρα πολύ έντονα εδώ στο νησί, ότι και οι 21 πάνε πακέτο με συμβόλαιο άγνωστης διάρκειας στην Aegean.

Ακούγεται πολύ παράξενο στην παρούσα συγκυρία. Η μόνη λογική εξήγηση που μπορεί να υπάρχει, είναι να μην μπόρεσε το εκαπιδευτικό πρόγραμμα της Α3 για τα Αιρμπάς να ανταποκριθεί χρονικά στις παραδόσεις των αεροσκαφών και να βρέθηκαν "κοντοί". Οι 21 ΒΜΙδες (Αιρμπασίστες από ότι ξέρω), μπορεί να χρησιμεύσουν προσωρινά, μέχρι να "πιάσουν βηματισμό" οι εκπαιδεύσεις.

:?:
 
Δεν μιλάμε πιά για κουτσομπολιό. Ο γενικός αρχιχειριστής της ΒΜΙ, ετοιμάζει αυτές τις μέρες συστατικά πακέτα με τα αρχεία των απολυμένων χειριστών. Βοηθάει ο ίδιος προσωπικά για το deal.

Μιλάμε για 6μηνο συμβόλαιο με την Aegean για το καλοκαίρι του 09. Δεν έχω πληροφορίες για option αναννέωσης το φθινόπωρο. Το deal γίνεται όχι BMI-Aegean, αλλά πιλότοι-Aegean με την βοήθεια της ΒΜΙ (η οποία τα έκανε σκατά, μετά συγχωρήσεως, με τα κριτήρια απολύσεως) που προσπαθεί να χρυσώσει το χάπι και να γλιτώσει τις αγωγές.

Οι πιλότοι είναι 21 (περιλαμβάνονται ΚΑΙ συγκυβερνήτες, αλλά δεν ξέρω το ποσοστό), και είχαν βάση το Birmingham. H BMI είχε τρία αεροπλάνα εκεί και τα απομάκρυνε από τον στόλο.

Από Α3 τί ακούγεται? (ή από εδώ το μαθένετε ? ) :cool:
 
Φίλε gonso είναι όπως τα λες, μάλλον βγήκαν "κοντοί" στο πρόγραμμα , πρώτον διότι ο τελευταίος διαγωνισμός πρόσληψης δεν πήγε καλά , δεύτερον διότι δεν προτάθηκε ικανοποιητικός αριθμός για Κ1 και όντως ακούγεται κάποιο τέτοιο σενάριο για τις ανάγκες του 09 ( Κ1 +Κ2), έως ότου ετοιμαστούν νεότεροι!
 
Παρ ολα αυτα υπαρχουν Κ2 στην Α3 που ειναι και ετοιμοι και ικανοι για να "βγουνε" αριστερα. Νομιζω οτι οι συναδελφοι της Α3 πρεπει να αντιδρασουν σε αυτη την τακτικη της εταιριας που λογω δικου της κακου προγραμματισμου προσλαμβανει κατευθειαν ετοιμα και εκπαιδευμενα πληρωματα απο το εξωτερικο χωρις να εξεταζει την περιπτωση για αλλες προαγωγες απο το εωστερικο της ή και περισσοτερες προσληψεις ελληνων χειριστων(αν υπαρχουν πια). Για παραδειγμα στην easyjet το σωματειο χειριστων ζητησε απο την εταιρια -η οποια συμφωνησε- να μην υπαρξει καμια direct entry προσληψη Κ1 εστω και προσωρινα αν πρωτα δεν καλυφθουν οι αναγκες απο τους ετοιμους συγκυβερνητες της.
 
idle descent":2soix81f said:
...Για παραδειγμα στην easyjet το σωματειο χειριστων...
Οι χειριστές της Aegean έχουν αντίστοιχο σωματείο?
 
Φίλε idle descent, δεν νομίζω ότι είναι και κανένα μεγάλο κακό να πάρει τους ΒΜΙδες, αρκεί να γίνει μόνο για ένα 6μηνο. Αυτές οι αλλαξοκω..ές, γίνονται συχνά εδώ στην Αγγλία.

Αν οι Κ2 ήταν έτοιμοι και ικανοί, χαζοί είναι στην Α3 να μήν τους βγάλουνε? Απλά πιστεύω ότι α) δεν προλάβανε ή β) μπορεί να έχουν μεγάλο σύνολο ωρών, αλλά λίγες στο Αιρμπάς, ή γ) να μην είναι τόσο έτοιμοι ή/και ικανοί όσο πιστεύουν οι ίδιοι. Η εταιρεία το κρίνει αυτό, και το κρίνει στην πράξη, όχι ο καθένας για τον εαυτό του!


Φώτη, σαφώς και δεν έχει αντίστοιχο σωματείο. Ούτε κάν σωματείο. Oi πιλότοι της Easyjet (όπως και σχεδόν όλοι οι πιλότοι των εταιρειών της Βρεταννίας, πλήν Ryanair), εκπροσωπούνται (έναντι αδράς αμοιβής), από την BALPA (British Airline Pilots Association). H Balpa, γα..εί και δέρνει, με το συμπάθειο!
 
Παντως το μονο σιγουρο ειναι οτι αυτη την στιγμη η Α3 εχει σοβαρες ελλειψεις απο Κ1 για το Α320 και ειδικα ΤRE/TRI.

Υπαρχουν αρκετοι που αν και εχουν τελειωσει την εκπαιδευση για το Airbus περιμενουν ειτε να ξεκινησουν line training η να κανουν ακομα και το base check μονο και μονο επειδη δεν υπαρχουν εκπαιδευτες καπετανιοι να τους 'βγαλουν'.
Ισως να θελουν να καλυψουν καποιους με τους Αγγλους.
Μετα τους πολλους Γερμανους τωρα και Αγγλοι για την Α3..Θα δουμε αν σε λιγο καιρο βγει προκηρηξη για νεα πληρωματα οπως φημολογειται.

Παντως την περασμενη βδομαδα σε πρωινη για Ροδο που πεταγα προς εκληξη ολων μας στο αεροσκαφος ηταν Αγγλος Κ1, οποτε ισως και να εχουν ξεκινησει.( το καταλαβα απο την προφορα του και το ονομα που μας καλοσωρισε)
 
Φίλε idle descent, δεν νομίζω ότι είναι και κανένα μεγάλο κακό να πάρει τους ΒΜΙδες, αρκεί να γίνει μόνο για ένα 6μηνο. Αυτές οι αλλαξοκω..ές, γίνονται συχνά εδώ στην Αγγλία.

Μεγαλο κακο δεν ειναι αλλα δημιουργειται προηγουμενο. Επισης οι συναδελφοι στην Α3 επειδη δεν εχουν σωματειο γινονται πολυ ευαλωτοι με αυτες τις κινησεις της εταιριας, χωρις να το καταλαβουν.
 
Top