Προσληψεις στην Ολυμπιακή

George τουλαχιστον δεν κρυβομαι πισω απο το δαχτυλο μου χεχεχεχεχε! Ενταξη παντως σε αυτο που λες εχεις δικιο αλλα για ΟΑ μιλαμε παντα δεν εχει την ανεση να αυξησει την συχνοτητα των δρομολογιων της. Πχ για LHR η για MAN που το εχω ζησει το αεροπλανο (α340/α300) τις περισσοτερες φορες ειναι γεματο οποτε τουλαχιστον σε αυτο route δεν νομιζω να ειναι κακη ιδεα. Φανταζομαι θα υπαρχουν και αλλα routes που εχουν πολυ κοσμο οπως πχ Paris. Τα Α320/321 δεν ειναι ασχημα αλλα δεδομενου της κινησης και των slots που εχει η ΟΑ τουλαχιστον για αυτα τα routes ειναι μικρα - πιστευω μπορει να λεω και αηδιες αυτην την στιγμη.
 
Καλησπέρα και συγχαρητήρια για το forum! Ως νέος , άπειρος και χωρίς να φανώ κακός , εγώ πιστεύω πως το τελευταίο πράγμα που ενδιαφέρει την διοίκηση είναι η αντικατάσταση του στόλου απο την στιγμή που η επιβίωση της εταιρείας είναι αβέβαιη.

Στην περίπτωση που όμως γίνει μια τέτοια κίνηση , το πιο σωστό πράγμα (προσωπική άποψη) θα ήταν να αντικαταστήσει τα 737 με Α320/321 ή 737 όλων των κατηγοριών.To A330 είναι ένα μεγάλο αεροσκάφος για το πτητικό έργο της ολυμπιακής.
 
Η γνώμη μου είναι ότι οι ΟΑ δεν χρειάζονται Α330. Η μεγαλύτερη ανάγκη είναι αεροσκάφη των 150 - 180 θέσεων που θα ενισχύσουν / αντικαταστήσουν τα 734 και δευτερευόντως μικρά αεροσκάφη για τα περιφερειακά δρομολόγια. Τι να τα κάνει και πώς θα γεμίσει πέντε ευρείας ατράκτου όταν ο στόλος των μικρότερων μόλις που επαρκεί (και άμα παρουσιαστεί κάποιο τεχνικό και βγεί κάποιο εκτός, απλά δεν επαρκεί) για να βγεί το πρόγραμμα και δη το high season. Ας καλυφθούν τα κενά εκεί και μετά ας εξεταστεί και η απόκτηση 330 ή 350 ή 787 (λέμε τώρα...). Αλλά όπως έχω ξαναπεί δεν πρόκειται να γίνει κάτι σημαντικό στο στόλο, για να έχει τη δυνατότητα ο αγοραστής, να τον διαμορφώσει όπως κρίνει. Άσε που έτσι αναβαθμίζεται και η εταιρεία, πράγμα που δεν το θέλει πολύς κόσμος. Έτσι θα καταφύγουμε πάλι στην προσφιλή και δαπανηρή μέθοδο του leasing...
 
Μη μπορώντας (μετά από τόσες μέρες) να κάνω επεξεργασία του παραπάνω μηνύματος παραθέτω εδώ το σχετικό άρθρο της εφημερίδας "Έθνος".
 
Αν κατάλαβα καλά,οι 714 θέσεις δεν συμπεριλαμβάνουν και ιπτάμενες. :cry:
 
Σιγά ρε παιδιά τα free...εχουν καταντήσει πιο ακριβά και από τα νεανικά...
Πάντως βλακεία του ΑΣΕΠ να θέλει να βάλει εξω-ολυμπιακόβιους ως μόνιμους. Βρήκαν ως λύση πάντως τη προιμοδότηση του ήδη εργαζόμενου στην ΟΑ με 20% παραπάνω... Άντε τώρα να συναγωνιστεί ο εποχιακός με τον 50αρη άνεργο με 40 παιδιά... Αν και νομίζω ότι αν γίνει έτσι όλη η ομογένεια απο Qantas Delta και τα συναφή θα μπουκώσουν την εταιρεία... κάτι παρόμοιο με τη σειρά του '89 για όσους θυμούνται...
 
Re: [rumor] Olympic and A330;

Οι 700 νέες προσλήψεις εκτός ΑΣΕΠ που ζήτησε η διοίκηση των Ο.Α κι έχει δημοσιευθεί σε όλες τις εφημερίδες που έχουν ένθετα για διαγωνισμούς,θα γίνουν τελικά;

Οι παραπάνω ερώτηση δεν έχει και μεγάλη σχέση με τα Α330 των ΟΑ... την μετέφερα!
 
Re: Προσληψεις στην Ολυμπιακή?

Γεια σας και απο εμενα.Ειμαι καινουργιο μελος και για αυτο συγχωρεστε μου τυχον λαθη. Βρηκα πολυ ενδιαφερον αυτο το φορουμ και ηθελα να συμμετασχω. Δραπτομαι της ευκαιριας οτι ειμαι εργαζομενη στην ολυμπιακη για να πω καποια πραγματα τα οποια τα ξερω απο πρωτο χερι.
Λοιπον, η εταιρια σε λιγες μερες θα εκδοσει προκηρυξη για ηλεκτρονικους, ηλεκτρολογους, μηχανολογους και αλλες ειδικοτητες ΔΕ.Οποτε οσοι ενδιαφερεστε να εχετε τα ματια σας και τα αυτια σας ανοιχτα.
Ελπιζω να βοηθησα.
 
Re: Προσληψεις στην Ολυμπιακή?

Αφού είσαι εργαζόμενη στην Ολυμπιακή, μήπως ξέρεις αν θα βγει καμμιά προκήρυξη για ιπταμενες?
 
Top