Πρόσληψη πιλότων από την AEGEAN

  • Thread starter Thread starter avidriver
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

avidriver

Economy-Class-Member
Εγγραφή
04/05/2005
Μηνύματα
102
Likes
0
Περιοχή
FL370 most of the time ;-)
Η ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΑΙΓΑΙΟΥ Α.Ε.

Προκειμένου να καλύψει τις επιχειρησιακές ανάγκες της ζητά να προσλάβει:


Συγκυβερνήτες Αεροσκαφών


Τυπικά προσόντα:

· Πτυχίο JAR CPL με ΑΤΡL Theory Credit (Frozen ΑΤΡL) ή JAR ΑΤΡL
· Instrument Rating σε ισχύ
· Πιστοποιητικό Υγείας Α' Τάξης σε ισχύ
· Πτυχίο Ραδιοτηλεφωνίας
· Για τους συγκυβερνήτες με προϋπηρεσία απαιτείται συνολική πτητική εμπειρία 1500 ωρών, εκ των οποίων 1000 ώρες σε JET- EFΙS αεροσκάφη Δημοσίων Αερομεταφορών
· Άριστη γνώση Ελληνικών και Αγγλικών
· Ηλικία για υποψηφίους χωρίς προϋπηρεσία έως 30 ετών και για υποψηφίους με προϋπηρεσία έως 35 ετών
· Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις
· MCC Course ή Πανεπιστημιακό πτυχίο θα θεωρηθεί προσόν


Η διαδικασία επιλογής περιλαμβάνει
1. Συνέντευξη,
2. Εξέταση Fliqht SimuIator
3. Και για τους υποψήφιους χωρίς ανάλογη προϋπηρεσία γραπτές εξετάσεις
.

Αποστολή Βιογραφικών με την ένδειξη για την:

ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΑΙΓΑΙΟΥ Α.Ε.
Διεύθυνση Πτητικής Εκμετάλλευσης
2ο χλμ. Παιανίας - Μαρκοπούλου, 190 02, Αττική

Ε-mail: A3Training@aegeanair.com


Τα βιογραφικά θα γίνονται δεκτά έως την 15/10/2005

Για την αντιγραφή από τις εφημερίδες

Avidriver 8)
________________
It's TIME fellow aviators/tress :D
 
Μάλιστα..... JAA Frozen ATPL, 1500 ώρες, 1000 ώρες JET-EFIS Δημοσίων, άριστα Ελληνικά....

Πόσους όμως θα πάρουν συνολικά και από αυτούς πόσοι θα είναι μη πεπειραμένοι;

Είμαι πολύ περίεργος να δω που θα βρουν τέτοιους υποψήφιους. Εκτός αν περιμένουν να τσιμπήσουν κανέναν από την Ολυμπιακή....

Πάντως θεωρώ τραγική αυτή την εξέλιξη για την αεροπορική αγορά εργασίας στην Ελλάδα. Τόσα νέα παιδιά υπάρχουν που περιμένουν να βρουν μία δουλειά. Δεν φτάνει που υποχρεώνεσαι να πληρώνεις το type rating, δεν φτάνει που το να πάρεις πτυχίο JAA σημαίνει πια 80.000 ευρώ, δεν φτάνει που σου δίνουν αστείο μισθό θέλουν και 1000 ΩΡΕΣ JET.
Αν έχεις 1000 ώρες JET-EFIS στην Αιγαίου θα πας;
 
Blade":1z156z5p said:
Μάλιστα..... JAA Frozen ATPL, 1500 ώρες, 1000 ώρες JET-EFIS Δημοσίων, άριστα Ελληνικά....

Πόσους όμως θα πάρουν συνολικά και από αυτούς πόσοι θα είναι μη πεπειραμένοι;

Είμαι πολύ περίεργος να δω που θα βρουν τέτοιους υποψήφιους. Εκτός αν περιμένουν να τσιμπήσουν κανέναν από την Ολυμπιακή....

Πάντως θεωρώ τραγική αυτή την εξέλιξη για την αεροπορική αγορά εργασίας στην Ελλάδα. Τόσα νέα παιδιά υπάρχουν που περιμένουν να βρουν μία δουλειά. Δεν φτάνει που υποχρεώνεσαι να πληρώνεις το type rating, δεν φτάνει που το να πάρεις πτυχίο JAA σημαίνει πια 80.000 ευρώ, δεν φτάνει που σου δίνουν αστείο μισθό θέλουν και 1000 ΩΡΕΣ JET.
Αν έχεις 1000 ώρες JET-EFIS στην Αιγαίου θα πας;

dammned if you do, dammned if you don't.

- Aν ζητήσει άπειρους θα πέσουμε να τη φάμε επειδή το ρίχνει στη φτήνια. Βλέπω πυχαίους τίτλους στις εφημερίδες "ΑΠΕΙΡΟΙ ΟΙ ΠΙΛΟΤΟΙ ΤΗΣ ΑΕGEAN"... κλπ κλπ

- Ζητάει έμπειρους και αρχίζουμε να στεναχωριόμαστε για το πόσο είναι ακριβό να αποκτήσεις αυτή την εμπειρία κλπ κλπ.

Λοιπόν, φίλε Blade, πρότεινέ μας ακριβώς. Τι θα ήθελες να αναζητήσει η Aegean. Eμπειρους, όπως κάνει τώρα, ή άπειρους; Θα έχει ενδιαφέρον η -τεκμηριωμένη, όπως πάντα- άποψή σου.
 
Νομίζω ότι η αγγελία αφήνει την πόρτα ανοιχτη σε όλους (πεπειραμένους και μή) , ασχετα πόσοι θα φάνε αυτήν την πόρτα στα...μούτρα!

Απλά οριοθετεί ποιοί θα θεωρηθούν έμπειροι και θα γλιτώσουν τις γραπτές εξετάσεις.

Μόνο εγώ το καταλαβαίνω έτσι???
 
- Aν ζητήσει άπειρους θα πέσουμε να τη φάμε επειδή το ρίχνει στη φτήνια. Βλέπω πυχαίους τίτλους στις εφημερίδες "ΑΠΕΙΡΟΙ ΟΙ ΠΙΛΟΤΟΙ ΤΗΣ ΑΕGEAN"... κλπ κλπ

- Ζητάει έμπειρους και αρχίζουμε να στεναχωριόμαστε για το πόσο είναι ακριβό να αποκτήσεις αυτή την εμπειρία κλπ κλπ.

Λοιπόν, φίλε Blade, πρότεινέ μας ακριβώς. Τι θα ήθελες να αναζητήσει η Aegean. Eμπειρους, όπως κάνει τώρα, ή άπειρους; Θα έχει ενδιαφέρον η -τεκμηριωμένη, όπως πάντα- άποψή σου.

Φίλε george_a, άκου λοιπόν την περαιτέρω τεκμηρίωση, μια και μάλλον δεν διάβασες προσεκτικά αυτά που έγραψα...

Μία εταιρία που έχει εκπαιδευτικό σύστημα, εταιρική κουλτούρα και βλέπει μακριά ΠΡΟΤΙΜΑΕΙ να προσλάβει νέους ανθρώπους με χαμηλή πτητική εμπειρία αλλά καλή ακαδημαϊκή γνώση. (Αυτό το τελευταίο επιτυγχάνεται πλέον με τις εξετάσεις στην JAA ύλη.)
Με αυτό το έμψυχο υλικό στα χέρια της αναλαμβάνει το εκπαιδευτικό της σύστημα να ξεσκαρτάρει κάποιους "ανεπίδεκτους" στην αρχή και στη συνέχεια να πλάσει τους υπόλοιπους επί χρόνια σωστά. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα κάποια στιγμή όλη η εταιρία να πετά με τον ίδιο τρόπο ΑΠΟ ΤΑ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΓΕΝΟΦΑΣΚΙΑ ΤΗΣ και έτσι πλέον μιλάμε για ασφάλεια αλλά και για ομοιομορφία αεροπόρων.
Αντίθετα αν θέλεις εδώ και τώρα έτοιμους αεροπόρους (με όποια κακιά συνήθεια έχουν αυτοί αποκτήσει πετώντας όπου λάχει) προκειμένου πχ να καλύψεις το καλοκαίρι ή τα αεροπλάνα που έκλεισες χωρίς προγραμματισμό, κάποια στιγμή καταλήγεις με ένα συνοθύλευμα αεροπόρων όπου ο καθένας πετάει με τον δικό του τρόπο. Τότε αρχίζεις και μιλάς για FDM, SOPs κλπ μια και ο κίνδυνος να σκαλώσεις σε κανά βουναλάκι είναι ορατός. Σου φέρνω σαν παραδείγματα μεγάλες εταιρίες όπως η LUFTHANSA, η Air France οι οποίες μάλιστα έχουν και δικές τους σχολές για ελέγχουν ακόμα νωρίτερα την ποιότητα της εκπαίδευσης. Σε αυτές τις εταιρίες δεν γίνονται ποτέ προσλήψεις direct entry captains γιατί απλά δεν τους χρειάζονται. Έχουν επενδύσει και τώρα μπορούν και δρέπουν τους καρπούς τους.
Σε αντίθεση εταιρίες low cost σαν την Easyjet ή την Ryanair βγαίνουν και ζητάνε όποιον έχει πτυχίο και γραμμένες ώρες. Είναι λοιπόν στο χέρι της Αιγαίου να αποφασίσει τι θέλει να είναι.
Τώρα αν θέλεις να συζητήσουμε τι εννοώ εκπαιδευτικό σύστημα είμαι στη διάθεση σου.

Πάντως επιμένω σε ένα σημείο. Θεωρώ τραγική αυτή την εξέλιξη για την αεροπορική αγορά εργασίας στην Ελλάδα. Εξανεμίζεται η ελπίδα κάποιου νέου αεροπόρου να δουλέψει στη χώρα του.
 
Δεν θέλω να βγω off topic, αλλά επιτρέψτε μου να κάνω ένα σχόλιο σχετικό. Αυτά που ανέφερε πριν ο blade, μου έφεραν στο μυαλό κάτι που εδώ και χρόνια μου κάνει εντύπωση στην Finnair. Πάρα , μα πάρα πολλοί νέοι συνκυβερνήτες αλλά και κάποιοι κυβερνήτες. :!:
Σχεδόν εντυπωσιακά δεδομένα. Μήπως η finnair έχει πραγματικά το προαναφερόμενο μοντέλο πρόσληψης κυβερνητών :?:
Σόρυ για το off, αλλά κόλαγε εδώ. :D
 
Αυτά που έγραψα πιστεύω αποτελούν τον κανόνα. Τυχόν εξαιρέσεις μικρές ή μεγάλες πρέπει να εξετασθούν κάτω από χρονικές συγκυρίες (προσωρινή εισαγωγή νέων τύπων, μεγάλο και γρήγορο expansion) ή και αλλαγή γραμμής από την δίοικηση κάθε εταιρίας.

Το σημείο όπως που τονίζω είναι σημαντικό. Μια και πιστεύω ότι εδώ είναι μέλη πολλοί αεροπόροι και κυρίως νέοι (στα χρόνια και στην εμπειρία), σας τονίζω ότι η εξέλιξη αυτή δεν είναι καλή. Θα αναγκαστούν οι έλληνες αεροπόροι, χάνοντας και την ελπίδα του μοναδικού ιδιώτη αλλά και την κακή κατάσταση και επικείμενη συρρίκνωση της Ολυμπιακής, να αλλάξουν επάγγελμα ή να ξενιτευτούν. Είμαι περίεργος να ακούσω τις απόψεις σας επάνω σε αυτό.
 
Νομίζω ότι η αγγελία αφήνει την πόρτα ανοιχτη σε όλους (πεπειραμένους και μή) , ασχετα πόσοι θα φάνε αυτήν την πόρτα στα...μούτρα!

Απλά οριοθετεί ποιοί θα θεωρηθούν έμπειροι και θα γλιτώσουν τις γραπτές εξετάσεις.

Μόνο εγώ το καταλαβαίνω έτσι???

Επαναλαμβάνω το ποστ μου . Από πού προκύπτει (στην αγελλία τουλάχιστον) οτι δεν παίρνει άπειρους????

Ποιοί πεπειραμένοι και απο ποιές εταιρείες (αν εξαιρέσουμε την ΟΑ) θα πάνε για συγκυβερνήτες στο πάτο της ιεραρχίας της Αιγαίου (με τί μισθό άραγε) όταν στις μέρες μας πας με 1500 ώρες στην Ryan (πχ) και σε ένα με ενάμιση χρονο το πολύ βγαίνεις κυβερνήτης ?

Αν μιλάμε για χειριστές ΟΑ , ποιοί θα πάνε ?
Οι κυβερνήτες της ΟΑ να πάνε συγκυβερνήτες στην Αιγαίου? Δεν νομίζω.
Οι παλαιότεροι συγκυβερνήτες της ΟΑ είναι ψιλιασμένοι και ξέρουν τι παίζεται στην Αιγαίου. Εξάλλου εχουν πλέον κάποια στάνταρντ ζωής τα οποία ο "μισθουλάκος" της Αιγαίου και ο κανονισμός εργασίας της, καθιστούν απαγορευτικές τέτοιες σκέψεις.
Οι νεότεροι συγκυβερνήτες είναι στην πλειοψηφία τους σε κατάσταση ...νιρβάνας. Ακόμα δεν μπορουν να πιστέψουν ότι πετάνε για την ΟΑ. Οι φελοί από τις σαμπάνιες που άνοιξαν όταν μπήκαν, δεν έχουν ...στεγνώσει ακόμα! Οι περισσότεροι από αυτούς, προβλέπω, θα κρατηθούν όσο μπορούν στο ψηλότερο κατάρτι της ΟΑ καθώς βουλιάζει μπας και γίνει το ...θάυμα και δεν πάνε χαμένα τα φιλιά στις... ποδιές.

Εν κατακλειδει , πιστεύω ότι ένας άπειρος χειριστής με πίστη στις ικανότητες του, καλά αποτελέσματα στις εξετάσεις της Αιγαίου και με λίγο δοντάκι (μακάριος όποιος πιστεύει ότι δεν μπαίζει και αυτό ρόλο) μπορεί κάλιστα να ελπίζει. :wink:
 
Από πουθενά δεν προκύπτει ότι θα πάρουν μόνο έμπειρους. Αλλά όταν ζητάνε αεροπόρους με δύο σετ προϋποθέσεις χωρίς να διευκρινίζουν τον αριθμό των δύο κατηγοριών, δημιουργούνται απορίες αλλά και κακό προηγούμενο. Όσοι είναι αεροπόροι χωρίς εμπειρία το καταλαβαίνουν αυτό.

Τώρα το θέμα είναι που θα τους βρουν. Οι μόνοι Έλληνες με 1000 ώρες JET-EFIS πετάνε είτε στην Ολυμπιακή είτε στην Hellas Jet. Βέβαια υπάρχουν και στο εξωτερικό αλλά μάλλον είναι δύσκολο να έρθεις πίσω για 1400 ευρώ το μήνα.
Κάποιοι της Ολυμπιακής μπορεί να τσιμπήσουν λόγω της κατάστασης (φαντάζομαι πιο εύκολα αυτοί των Μακεδονικών) αλλά από την άλλη όπως πολύ σωστά λέει ο gonso ιατί να μην πάνε έξω;

Κυβερνήτες ΟΑ εν ενεργεία συγκυβερνήτες ή direct entry captains στην Αιγαίου είναι μάλλον αστείο.

Gonso οι τελευταίοι συγκυβερνήτες JET στην ΟΑ προσλήφθηκαν το 1999, δηλαδή πριν από 6 χρόνια άρα η νιρβάνα ..... τέλειωσε προ πολλού. Άσε που έχουν αρχίσει να φεύγουν για καλύτερα μέρη μια και έχουν και εμπειρία αλλά και δεν έχουν μέλλον εδώ.

Αν ισχύει το νούμερο που έχω ακούσει (19 άτομα) τότε το δοντάκι για άπειρους μάλλον θα είναι .... μασέλα αλλά γενικά θα συμφωνήσω μαζί σου.
 
Blade":2nkyvdhk said:
Αν ισχύει το νούμερο που έχω ακούσει (19 άτομα) τότε το δοντάκι για άπειρους μάλλον θα είναι .... μασέλα αλλά γενικά θα συμφωνήσω μαζί σου.

Την απάντηση Blade την διαβάζεις στο παρακάτω topic.

https://www.airliners.gr/community/viewt ... 8415#28415

Καλό θα είναι να μη μπερδεύουμε τις εταιρίες ( τουλάχιστον σε αυτό το θέμα).
Αν ξέρεις κάτι παραπάνω ή διαφορετικό από αυτά που έγραψα στο παραπάνω topic ας μας ενημερώσεις.

Με φιλική ή και ...συναδελφική διάθεση
Ότι κάνεις κέφι.

Avidriver 8)
 
Top