Πρόβλημα με κινητήρα στη πτήση ΟΑ146

  • Thread starter Thread starter sth
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Τελικά μάθαμε την αιτία της βλάβης;
 
Κάθεστε, μωρε, και κολλάτε σε κατι λεπτομέρειες.... Τόσα μαργαριτάρια εχει το άρθρο!

"κυβερνήτης και συγκυβερνήτης να εκπέμψουν σήμα κινδύνου" (ηταν να το εκπέμψει και η αεροσυνοδός, αλλα τελικα δε χρειάστηκε)

"σήμα κινδύνου τύπου Squawk 7700" (τόσα χρονια στην αεροπορια, μολις έμαθα και κατι καινούργιο! Τα σήματα κινδύνου εχουν τύπους! Οπως και τα αεροπλανα!)

"SOS" (αλλα τελικα ειχε χαλάσει ο τηλέτυπος στο dash και εξέπεμψαν το σήμα τύπου Σκουώκ κλπ κλπ κλπ)

Χαλαρώστε και γελάστε, λοιπον, αδέρφια. :great:
 
Καλα,αφου σκανδαλιστηκε ο 702,δε θα ξαναγραψω τη γνωμη μου :-)
Δηλαδη σε τι θα αλλαζε εαν αναγραφοταν ποιος ειναι ο ιδιοκτητης της ΟΑ;
Θα πλήττοταν το "κύρος" της AEGEAN στην οποία ανέκαθεν μισούν τους "σαλαμοκόφτες".
 
Ώωωωχου, είπα εγώ να μη γράφεις; Απλά, επειδή δεν συμμετέχουμε κ γράφουμε στο άστρα & όραμα ή στο κυνήγι & ψάρεμα, ας είμαστε έτοιμοι και για άλλες γνώμες. Και επειδή στο συγκεκριμένο είσαι 101% άδικος, δεν είχα πιεί κ τον πρωινό μου καφέ και "ψιλοαρπάχτηκα". Θέλω να πιστεύω όμως ότι ούτε σε προσέβαλα ούτε είπα κάτι απλά για να το πώ. :)
 
Βρε,αστειεύομαι.Δες είδες το :-) ; Θεωρώ όμως ότι η Α3 συνεργάζεται με δημοσιογράφους για να υπερασπιστεί την εταιρκή της φήμη,όπως αυτή την εννοεί.Προσωπικά,διαφωνώ και το θεωρώ κουτοπόνηρο και σε αυτό δε χωρά θέμα δίκαιου ή άδικου...Καλό βράδυ σε όλους!
 
alex96":1m03m8he said:
Θα πλήττοταν το "κύρος" της AEGEAN στην οποία ανέκαθεν μισούν τους "σαλαμοκόφτες".

Ρε φίλε, το αεροπλάνο ανήκει στην ΟΑ, πως να το κάνουμε? Δηλαδή όταν έγινε κάτι αντίστοιχο σε Airbus βγήκε η ΟΑ να πει ότι ανήκει το αεροπλάνο στην Α3 στην οποία ανήκουμε? Μην κάνουμε την τρίχα τριχιά τωρα. Έλεος!!

Επίσης μην ξανακούσω τη λέξη "Σαλαμοκόφτης", εκτός αν το αεροδρόμιο του χωριού σας είναι το SXM (ή αντίστοιχο) που δέχεται κυρίως 747 :thx: :wall:
Πραγματικά, τι άλλο θα διαβάσουμε εδώ μέσα. Μετά ψάχνουν κάποιοι γιατί πολλά παλιά μέλη ΔΕΝ θέλουν να γράφουν πλέον.

Αντίστοιχα όταν έχει θέμα η πτήση της Brussels δεν έχω δει αντίστοιχα δημοσιεύματα να γράφουν Η SN, ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗΝ LH. Αλλά βέβαια, δε θέλουν οι κουτοπόνηροι Γερμανοί να εμφανίζονται σε τέτοια πράγματα ε? Τη μισούν την SN, και την OS, και την LX
 
Γιατι,πολυ απλα,η AEGEAN εχει προβλημα με τους "σαλαμοκοφτες".Τελος παντων,επειδη καποιοι αρπαζεστε πολυ ευκολα,δεν μπορειτε να δεχθειτε αλλη γνωμη&προσαπτετε και χαρακτηρισμους (κ.κ.διαχειριστες) δε θα πω κατι αλλο.Εχω τη γνωμη μου&απλα θα επιμενω σε αυτη.Εξ αλλου,το θεμα ειναι η βλαβη στην πτηση&παρεπιμπτοντως η επικοινωνιακη διαχειριση του.
 
Ποιά επικοινωνιακή διαχείριση βρε Άλεξ; Μας τρολάρεις πρωί πρωί; Πάλι τα ίδια θα λέμε; Απ΄την αεροπορική δεν υπάρχει κάποιο δ/τ άρα θεωρείς δλδ ότι το μέσο που δημοσιεύσε το περιστατικό μίλησε με την ΟΑ3 και τους δασκάλεψαν να αποφύγουν την οποιαδήποτε αναφορά στο brand της Α3; Πόσο βέβαιος είσαι ότι ο δημοσιογράφος που συνέταξε το κείμενο θα ανέφερε την λεπτομέρεια που σε χάλασε;

Και στην τελική, άντε και έχεις δίκιο σε ότι ισχυρίζεσαι, μας είπες και τη δική σου βερζιόν που θα σε ικανοποιούσε, το μεμπτό όμως ποιό ακριβώς είναι; Ότι η αεροπορική στα κακά διαχωρίζει την ΟΑ και τα ελικοφόρα απ' την μαμά Α3; Και; Το θεωρείς ανήθικο; Εξυπνακίστικο; Χαζό; Κουτοπόνηρο; Υποτιμητικό; Βλαχομάνατζμεντ; Παν' να μας πιάσουν κότσους πάλι οι ιδιώτες; Με ενδιαφέρει το σκεπτικό σου πίσω απ' το σκάλωμα σου...
 
Απορω με το χαρακτηρισμο μιας διαφορετικης αποψης ως "σκαλωμα" οποτε και δε θα ασχοληθω.Συνηθιζεις να εισαι ευπρεπης στα γραφομενα σου αλλα τωρα ξεφευγεις.Σημειωσε μονο,σε παρακαλω,οτι δε χρειαζεται απαραιτητα δ/τ για να εφαρμοσει καποιος φορεας τις επικοινωνιακες του τακτικες.
 
Με όλο το σεβασμό αλλά υπεκφεύγεις. Σκάλωσες με το σκάλωμα και από ζουμί τίποτα :)

Ας μείνουμε όμως εδώ καλύτερα, δεν βλέπω να ενδιαφέρει και το ζήτημα. Να σαι καλά 8)
 
Top