Πρόβλημα με κινητήρα στη πτήση ΟΑ146

  • Thread starter Thread starter sth
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Άντε ,να ξεπεράσω και τα περί σκαλώματος :lol:
Αυτό που με εκφράζει είναι το :"...η αεροπορική στα κακά διαχωρίζει τα ελικοφόρα από τη μαμά Α3".Αυτό καταλαβαίνω ότι κάνει διαχρονικά και το θεωρώ λίγο βλάχικο και κουτοπόνηρο.Αν και αυτό λέω από την αρχή,ελπίζω να σε καλύπτουν οι διευκρινίσεις μου.Αν μου επιτρέπεις,διακρίνω μια δημοσιογραφική φλέβα στην "ευαισθησία" σου πάντως.
 
Αγαπητέ κ. alex96 συγνώμη, μάλλον φαντασιώνεσαι, όταν σχολιάζεις δηκτικά, λέγοντας φληναφήματα ότι διακρίνεις τάχα δημοσιογραφική φλέβα και “ευαισθησία” στα όσα ορθά αναφέρει παραπάνω το μέλος ΟΑ 702 κι όχι μόνο.
Με σεβασμό λοιπόν στο διάλογο και τις απόψεις των μελών του παρόντος νήματος, παρατηρώντας τις διαχρονικές τοποθετήσεις σου σε συγκεκριμένα τόπικς που συμμετέχεις, όπως στο παρόν, τα οποία αφορούν Ελληνικές αεροπορικές εταιρίες, να μου επιτρέψεις και μένα να πω, ότι δεν διακρίνω απλώς, είμαι σίγουρος ότι ίσως έχεις τους λόγους σου ( δικαίως ), προφανώς ως τ. εργαζόμενος της πάλαι ποτέ δημόσιας ΟΑ, να διακατέχεσαι εμφανέστατα από εμπάθεια, βγάζοντας πομφόλυγες σε ο, τι αφορά την Α3
 
Έλεος πια. Alex 96 ξεκόλλα λίγο και μην καταπιάνεσαι με το παραμικρό και με ότι γράφει ή δεν γράφει ο κάθε δημοσιογράφος και το κάθε άρθρο στο ιντερνετ και να το παραλληλείς με την πολιτική της Α3. Όταν βγάλει επίσημη ανακοίνωση η όποια εταιρία, εδώ είμαστε να το αναλύσουμε. Οι υπόλοιπες παραφιλολογίες και αυτός ο συνεχόμενος χαρακτηρισμός-γλειφιτζούρι "σαλαμοκόφτες", κουράζουν από ένα σημείο και μετά. Και αυτό το σημείο το έχουμε ξεπεράσει προ πολλού.

Πίσω στο θέμα μας για το συμβάν, αν έχεις κάποιος να προσθέσει κάτι. Αλλιώς το κλείνουμε εδώ.
 
Δεν υπάρχει καμία παραφιλολογία παρά μια άποψη επί ενός γεγονότος.Από εκεί και μετά,το σταμάτησα και εισέπραξα και άδικους χαρακτηρισμούς από αυτούς που το συνέχισαν.Σε καλώ να μου πεις δημόσια ποιον κανονισμό δεν εφάρμοσα.-
 
Δεν είπα ότι παρέβεις τους κανονισμούς. Απλά βγαίνουμε εκτός θέματος παρατεταμένα και συζητιέται το ίδιο πράγμα. Αντί να ασχολούμαστε με το συμβάν, ασχολούμαστε επίμονα με τι έγραψε ο Χ παγκοσμίως άγνωστος δημοσιογράφος στο Ψ παγκοσμίως άγνωστο site. Όταν ένα θέμα καταντάει κουραστικό δεν παραβαίνεις κανονισμούς. Αλλά κάποια στιγμή το λήγουμε. Κι αυτό ισχύει για όλους.
 
Μα αυτό είπα και εγώ και σταμάτησα!Άλλοι συνέχισαν με χαρακτηρισμούς κατά παράβαση των κανονισμών.Εκεί όμως δε σε βλέπω να κάνεις παρατηρήσεις!Από εμένα,τέλος.-
 
Σταματησες ομως μετα την παρεμβολη του Γιωργου και αφου μας τα εκανες τσουρεκια...
 
Αν ήταν πάντως όλες οι εταιρίες να βγαζουν δελτίο τύπου κάθε φορά που ένα αεροπλάνο έμενε από κατι θα ήταν χειρότερες και από το δημόσιο.... ΔΤ βγάζεις για σοβαρά θέματα, όχι σε κάθε τεχνικό!!!!

Στην τελική όταν είναι 1 με μια γνώμη και 10 με άλλη ΣΥΝΗΘΩΣ ο ένας έχει άδικο. Δέξου τη να πάμε παρακάτω.
 
Σύμφωνα με την περιγραφή,είναι πιθανή μια ένδειξη για φωτιά στον κινητήρα.
 
Top