air_boy
Economy-Class-Member



:twisted: :twisted: :twisted: Ταιριάζει απόλητα με την περίπτωσή !!!! :twisted:
http://www.youtube.com/watch?v=WAEFOh4eqDA&NR=1 :twisted:
Παρακαλώ τι; Στις περισσότερες εταιρίες η χρέωση της κάρτας σε κράτηση μέσω internet γίνεται από αυτόματα συστήματα της εταιρίας. Η εταιρία στέλνει τα στοιχεία στην Mastercard, Visa κτλ κτλ και παίρνει τα λεφτά της. Άρα σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να φταίει π.χ. η Mastercard αν η Ολυμπιακή δεν χρέωσε την κάρτα! (Κι εδώ που τα λέμε, δεν νομίζω η ΟΑ να έχει ήδη αυτόματο σύστημα χρέωσης των πιστωτικών καρτών των πελατών της...)A300":2jbe1vam said:Όταν γίνεται online αγορά και χρήση κάρτας, τις διαδικασίες τις εκτελεί link της κάρτας και όχι της εταιρίας.
Συμφωνώ εν μέρη. Θετική η ύπαρξη επιλογής ναύλου. Αρνητική όμως, ότι δεν μου προσφέρει τον χαμηλότερο ναύλο. Μέσω άλλων σελίδων ταξιδιωτικών γραφείων, μπορώ να κλείσω εισιτήριο σε χαμηλότερο ναύλο από αυτόν που δίνει η σελίδα των ΟΑ. Μάλιστα μου δίνουν και θέσεις σε πτήσεις που (βάση του booking system των ΟΑ) δεν υπάρχουν διαθέσιμες πτήσεις/θέσεις. Μέγα μείων αυτό, διότι οι περισσότερες εταιρίες μέσω κράτησης εισιτηρίων μέσω της ιστοσελίδας τους εξοικονομούν τεράστια ποσά χρημάτων.A300":2jbe1vam said:Νομίζω το site ανώτερο από ό,τι κυκλοφορεί στην Ελλάδα για αεροπορικές -και όχο μόνο- εταιρίες. Η δυνατότητα επιλογής ναύλου online υπάρχει σε ελάχιστα site στον κόσμο.Στην Aegean για παράδειγμα, βλέπεις μόνο το fare χωρίς επίναύλους, φόρους κτλ, που τα βλέπεις μόνο αφού δώσεις τα στοιχεία της κάρτας κτλ. και συνήθως διπλασιάζουν το συνολικό ναύλο.
Πολύ σωστά! Αλλά αν η εταιρία δεν στείλει τα στοιχεία στην Mastercard ... τότε δεν φταίει η Mastercard! Αυτό κατάλαβα από το παραπάνω σου ποστ!A300":3vtnzxm1 said:Η εταιρία στέλνει τα στοιχεία στην όποια MASTERCARD αλλά τη συναλλαγή την πραγματοποιεί η εταιρία της κάρτας και όχι η αεροπορική ή οποιαδήποτε άλλη εταιρία που μεσολαβεί για να πραγματοποιηθεί η συναλλαγή. Αυτό έλειπε να είχε δικαίωμα η κάθε ΟΑ να μπαίνει στο λογαριασμό μου. Αν υπήρχε πρόβλημα με την κάρτα, το λογαριασμό, τα τερματικά της τράπεζας ή της κάρτας, τη συναλλαγή καθεαυτή κτλ, υπεύθυνη είναι η εταιρία της κάρτας.Απλά.
A300":3vtnzxm1 said:Όσο για τα επίπεδα των νάυλων, εκτός από το ότι η Ολυμπιακή έχει τους σταθερά φθηνότερους ναύλους σε ό,τι αφορά τα καθ'υμάς, δε νομίζω ότι κάποιο άλλο σάιτ, τύπου airtickets, orbitz, expedia, travelocity, cheapflights κτλ, δίνει τιμές χαμηλότερες από τη σελίδα. KARAτσεκαρισμένο.
Αυτό ισχύει και αν σταματάς σε ενδιάμεσο σταθμό πάνω από 72 ώρες, το γράφει πάνω στα χάρτινα εισιτήρια.Προσωπικά πιστεύω ότι το κάνει για τα overbookings.Καθώς όσες φορές παλαιότερα έπερνα τηλέφωνο, μου τονίζανε απ το τηλ. κέντρο ότι ήταν περιττό.Η κράτησή μου ήταν ΟΚA300":1yy8mftv said:Επίσης,
1. Ο φίλος που έκανε την κράτηση θα έπρεπε να διαβάσει και το εξής που είναι διαθέσιμο στην ιστοσελίδα της εταιρίας και το οποίο λέει ακριβώς αυτά που είπα πριν (http://195.167.49.236/ibefaquk.htm) :
Εγώ πάλι δίνω 2 ερμηνίες πιθανές για το φίλο.2. Μέχρι πρότινος η ΟΑ δεν δεχόταν κρατήσεις μέσω κάρτας αν δεν επρόκειτο για τον ίδιο τον ιδιοκτήτη της κάρτας. Αν έκλεισε με τη δική του κάρτα για τον πατέρα του, πιθανόν και να ήταν αυτό το πρόβλημα το οποίο να φάνηκε λίγο αργότερα. Δεν είμαι βέβαια σίγουρος ότι ισχύει ακόμα, αλλά σίγουρα αυστηρά ίσχυε πριν.