gonso":2bn6tmvm said:
Η υπόθεση VMC και νύχτα, σηκώνει πολύ κουβέντα και είναι ακανθώδης
Το είπα που να μην τό'λεγα !
Είπα πολλές φορές ότι δε μιλάμε για νόμιμη διαδικασία, αλλά για πρακτική, με την οποία τείνω να διαφωνίσω επί της αρχής, αλλά επαναλαμβάνω, σε ειδικές περιπτώσεις μπορεί να το συζητήσει κανείς. Πραγματικά νομίζουμε ότι ο νόμος είναι καθρέπτης του τί ισχύει, ή ότι αυτό που ισχύει είναι καθρέπτης του νόμου?
Περί νομοθεσίας λοιπόν:
Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας, Άρθρον 34:
H στάση ή στάθμευση oχήματoς απαγoρεύεται:
β) Σε απόσταση μικρότερη από δώδεκα (12) μέτρα από στάσεις αστικών,
υπεραστικών, ηλεκτρoκίνητων λεωφoρείων και τρoχιoδρoμικών oχημάτων.
γ) Σε εισόδoυς και εξόδoυς κόμβων και σε απόσταση μικρότερη από δέκα
(10) μέτρα από τη νoητή πρoέκταση της πλησιέστερης oριoγραμμής τoυ
κάθετoυ oδoστρώματoς.
ε) Σε πεζoδρόμια, πλατείες, ειδικά ερείσματα πoυ πρooρίζoνται για πεζoύς
ως και πoδηλατoδρόμoυς, εκτός αν επιτρέπεται σε αυτoύς η στάθμευση με
ειδική σήμανση.
θ) Σε απόσταση μικρότερη από είκoσι (20) μέτρα από φωτεινoύς σημα-
τoδότες και δώδεκα (12) μέτρα από πινακίδες υπoχρεωτικής διακoπής πoρείας
(STOP)
ιστ) Σε θέση όπου βρίσκεται κεκλιμμένο επίπεδο (ράμπα) διάβασης Ατό-
μων με Αναπηρίες (ΑμεΑ)
Καί πρίν βιαστεί κανείς να ρωτήσει τί σχέση έχει η οδήγηση με το πέταγμα αεροπλάνου, αρκεί να δεί τα στατιστικά και θα δεί ποιό είναι πιό επικίνδυνο κα θανατηφόρο. Και για να προλάβω και αυτόν που θα πεί ότι οι πιλότοι είναι επαγγελματίες και πρέπει να κινούνται σύννομα, θα υποδείξω τους επίσης επαγγελματίες οδηγούς ταξί, λεωφορείων, πούλμαν, τρόλλει, φορτηγών κλπ και το κατά πόσο αυτοί είναι 100% με τον ΚΟΚ στο προσκέφαλό τους, ειδικά στη χώρα μας. Για την Ελλάδα μιλάμε τόση ώρα.
Τέλος, σχετικά με τη visual προσέγγιση, η ταπεινή μου άποψη είναι ότι ενώ το α/φος είναι ακόμα σε IFR σχέδιο πτήσης, δεν είναι πλέον σε ενόργανη προσέγγιση και δεν υπόκειται σε κανέναν περιορισμό, πλήν αυτών που έχουν να κάνουν με τις εξ'όψεως προσεγγίσεις. Οι αναφορές περί ραδιοβοηθημάτων σε visual προσέγγιση, είναι λανθασμένες πιστεύω και να το εξηγήσω με παράδειγμα:
Όλα τα ραδιοβοηθήματα του Ηρακλείου είναι εκτός λειτουργίας, ο καιρός είναι τέλειος. Α/φος έχει πάρει τον αεροδιάδρομο από την Μήλο (βάσει του VOR της Μήλου) και κατευθύνεται προς Ηράκλειο. Ήδη από τα 40 μίλια έξω, βλέπει το αεροδρόμιο πεντακάθαρα. Μας λέτε τώρα ότι το αεροπλάνο δεν θα προσγειωθεί visually, επειδή το VOR και το NDB είναι εκτός? Ακόμα και να μήν το έβλεπε από τόσο μακρυά, θα του έδινε το Ηράκλειο approach βέκτορες για visual προσέγγιση. Ή μήπως και αυτό το απαγορεύει το AIP? Αν το απαγορεύει, ενημερώστε και τους απροτσέριδες ανά την επικράτεια γιατί το προσφέρουν αφειδώς!
Κάπου εδώ, είπα αυτά που είχα να πώ, και θα παρακολουθώ με ενδιαφέρον τη συνέχεια εκ του μακρόθεν!