Προβλήματα υγείας σε πληρώματα αεροσκαφών

  • Thread starter Thread starter CONFIG2
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

CONFIG2

Business-Class-Member
Εγγραφή
04/12/2006
Μηνύματα
366
Likes
0
Περιοχή
30W
xristos":3bxkv9ns said:
Johan V":3bxkv9ns said:
Min pistevete oti krino asxima afto to eppagelma... :oops: aplos mou eixe kanei ligo endiposi...

Πρέπει όλα οι εργαζόμενοι να δουλεύουν 8ωρο? Οι συνθήκες εργασίας και οι απαιτήσεις κάθε επαγγέλματος διαφορετικές, οπότε πέρα από τους μισθούς, ΚΑΙ τα ωράρια διαμορφώνονται αναλόγως (ίσως είναι και πιο σημαντικό αυτό).

Το 8ώρο που μπορεί να αποδώσει κάποιος σ' ένα γραφείο, μπορεί να είναι μόλις 5ώρο αποδοτικής δουλειάς για κάποιον που ασχολείται σ' ένα επάγγελμα με περισσότερη ευθύνη ή πιο δύσκολες συνθήκες εργασίας.

Και ακτινοβολια (περισσοτερη απο τους εργαζομενους σε ακτινολογικα), και ορθοστασια, και jetlag, και συνθηκες χαμηλης πιεσης (κοντα στα 7000'), και πολλα αλλα, που δυστυχως, οι περισσοτεροι απο τους ιπταμενους (ΘΔ, Καμπινας), καποτε πληρωνουν......ειτε με καρκινους, ειτε με καρδιακα. (ελαχιστοι τελειωνουν την "πτηση" τους στον ματαιο κοσμο, απο...γεραματα).
 
CONFIG2":3gaujcu6 said:
που δυστυχως, οι περισσοτεροι απο τους ιπταμενους (ΘΔ, Καμπινας), καποτε πληρωνουν......ειτε με καρκινους, ειτε με καρδιακα. (ελαχιστοι τελειωνουν την "πτηση" τους στον ματαιο κοσμο, απο...γεραματα).

Δεν πειραζει αξιζει ομως!!!!! Its the best job ever..
 
SkyHawk":3i6q8opx said:
CONFIG2":3i6q8opx said:
που δυστυχως, οι περισσοτεροι απο τους ιπταμενους (ΘΔ, Καμπινας), καποτε πληρωνουν......ειτε με καρκινους, ειτε με καρδιακα. (ελαχιστοι τελειωνουν την "πτηση" τους στον ματαιο κοσμο, απο...γεραματα).

Δεν πειραζει αξιζει ομως!!!!! Its the best job ever..

Ευχομαι να εχεις την ιδια γνωμη, οταν θα βγεις στην συνταξη!
 
Re: h

pilot767":1lhl1zft said:
i piloti,dexonte megala posa aktinovolias,i perisotero oi cabin crew?

Η ιονιζουσα ακτινοβολια διαχεεται δια μεσου του συστηματος αερισμου (πιεσης) του αεροπλανου, με σωματιδια που "ερχονται" απ'εξω, και τα οποια ειναι ιονισμενα. Αρα ολοι δεχονται μεσα στο αεροπλανο την ιδια σχεδον ακτινοβολια. Τωρα, για το πληρωμα του cocpit, υπαρχουν αλλα επιβαρυντικα στοιχεια, οπως ειναι η RF ακτινοβολια απο το radar, και τα VHF, και τα μαγνητικα πεδια που δημιουργουνται απο τα διαφορα ηλεκτρικα κυκλωματα που περιτριγυριζουν τον θαλαμο διακυβερνησης του αεροπλανου.
 
Aν και ξεφεύγει λίγο από το κύριως θέμα, config2 ήθελα να σας ρωτήσω είστε βέβαιος γιαυτό που λέτε σχετικά με τα ιονισμένα σωματίδια;
Απόσο γνωρίζω τα ιονισμένα σωματίδια έχουν απορροφήσει την ακτινοβολία προκειμένου να ιονιστούν. Η ακτινοβολία δεν είναι κάτι το οποίο μεταφέρεται από τα σωματίδια. Τώρα πόσο επικύνδινα είναι τα ιονισμένα σωματίδια-αυτά καθαυτά-για την υγεία δεν το γνωρίζω.
Επίσης, η rf ακτινοβλία από τα radar νομίζω είναι αρκετά κατευθηντική-προς τα κάτω-, επίσης οι κεραίες δεν είναι εκτός του σώματος του αεροσκάφους;-και δε νομίζω να επιβαρύνουν πολύ το πλήρωμα στο cockpit. Αν έχετε όμως παραπάνω πληροφορίες για αυτά με χαρά να τις μάθω-ίσως σε πμ γιατί εδώ το θέμα είναι άλλο.
Γενικά το αεροσκάφος λόγω της μεταλικής κατασκευής του θα μπορούσε θεωρητικά να λειτουργεί σαν κλωβός Faradey και να απορροφάει πλήρως την ακτινοβολία. Το πρόβλημα είναι ότι έχει πολλά ανοίγματα-τα παράθυρα δηλαδή. Από αυτή τη σκοπιά τη μεγαλύτερη επιβάρυνση τη δέχεται το πλήρωμα του cockpit-εκτός κι αν τα παράθυρα έχουν τέλεια φίλτα που κόβουν όλες τις ακτινοβολίες συχνότητας μεγαλύτερης της ορατής.
Αν λέω βλακείες ας με διαφωτίσει κάποιος...
 
tupolev":1yxrjkbn said:
Aν και ξεφεύγει λίγο από το κύριως θέμα, config2 ήθελα να σας ρωτήσω είστε βέβαιος γιαυτό που λέτε σχετικά με τα ιονισμένα σωματίδια;
Απόσο γνωρίζω τα ιονισμένα σωματίδια έχουν απορροφήσει την ακτινοβολία προκειμένου να ιονιστούν. Η ακτινοβολία δεν είναι κάτι το οποίο μεταφέρεται από τα σωματίδια. Τώρα πόσο επικύνδινα είναι τα ιονισμένα σωματίδια-αυτά καθαυτά-για την υγεία δεν το γνωρίζω.
Επίσης, η rf ακτινοβλία από τα radar νομίζω είναι αρκετά κατευθηντική-προς τα κάτω-, επίσης οι κεραίες δεν είναι εκτός του σώματος του αεροσκάφους;-και δε νομίζω να επιβαρύνουν πολύ το πλήρωμα στο cockpit. Αν έχετε όμως παραπάνω πληροφορίες για αυτά με χαρά να τις μάθω-ίσως σε πμ γιατί εδώ το θέμα είναι άλλο.
Γενικά το αεροσκάφος λόγω της μεταλικής κατασκευής του θα μπορούσε θεωρητικά να λειτουργεί σαν κλωβός Faradey και να απορροφάει πλήρως την ακτινοβολία. Το πρόβλημα είναι ότι έχει πολλά ανοίγματα-τα παράθυρα δηλαδή. Από αυτή τη σκοπιά τη μεγαλύτερη επιβάρυνση τη δέχεται το πλήρωμα του cockpit-εκτός κι αν τα παράθυρα έχουν τέλεια φίλτα που κόβουν όλες τις ακτινοβολίες συχνότητας μεγαλύτερης της ορατής.
Αν λέω βλακείες ας με διαφωτίσει κάποιος...


Tα σχετικα με την ιονιζουσα ακτινοβολια, ειναι πανταχου δημοσιευμενα, και σχετικα ευκολο να τα βρει κανεις. Τα "φορτισμενα" σωματιδια, εκπεμπουν ακτινοβολια συνεχως. Δεν υπαρχει "αντιμετρο", παρα μονο αλλαγη ρουχων μετα την πτηση, και ενα καλο ντους.
Τωρα σε οτι αφορα τα ρανταρ, ειναι πραγματι κατευθυντικες οι εκπομπες, αλλα αυτο δεν εξαλειφει την "προς τα πισω" ακτινοβολια, παρα μονο οτι αυτη ειναι πολυ μικροτερη.
Για τα rf των vhf, δεν ειναι μονο απο τις κεραιες, αλλα απο τα boxes των μηχανηματων, τα οποια ευρισκονται στο electronic compartment, συνηθως κατω απο το πατωμα των πιλοτηριων.
Επισης, τα ηλεκτρικα κυκλωματα, δημιουργουν ηλεκτρομαγνητικα πεδια, που ειναι ανθυγειινα!
Σε απολυτες μετρησεις, αυτες ειναι σχετικα μικρες, αλλα λογω του οτι η "ζημια" γινεται μετα απο "προσθεση", καταλαβαινετε οτι ειναι επιβαρυντικες για την υγεια.
Παραδειγμα, ενω στο εδαφος εχουμε μια ενδειξη 0,012 mR/hr, στο FL350, η ενδειξη αυτη να ειναι 0,350 mR/h. Δηλαδη σχεδον 30 (!!!) φορες περισσοτερη απο την ακτινοβολια που "ρουφαει" ενας ανθρωπος στην επιφανεις της γης. Και μαλιστα το ποσο αυτο μεγαλωνει γεωμετρικα, οσο πεταμε κοντα στους μαγνητικους πολους.
 
Εκτος απο την ακτινοβολια, καταστρεφονται οι φλεβες (φλεβιτιδα), καταπονησεις στην σπονδυλικη στηλη. ''Καταστροφη'' του νευρικου συστηματος με το jetlag (προπαντος σε χειριστες που κανουν υπεραντλαντικα και cargo πτησεις). Και αλλα πολλα ''ασημαντα''......
 
CONFIG2":2o61k54w said:
(ελαχιστοι τελειωνουν την "πτηση" τους στον ματαιο κοσμο, απο...γεραματα).
Μήπως τα παραλές?Δηλαδή όλοι πεθαίνουν πρόωρα?Κανείς πάνω από 65-70?
 
Πάντως παίδες έχω θείο που πήρε σύνταξη από ΟΑ πριν καμιά πενταετία και χαίρει άκρας υγείας...Έχει δε πετάξει προς όλες τις ηπείρους εκτός νοτίου Αμερικής και Ανταρκτικής. Πιστεύω ότι η διαμόρφωση των αεροσκαφών αλλά και τα υλικά κατασκευής τους δεν επιτρέπουν την υπερβολική έκθεση των εργαζομένων και επιβατών.
 
Top