Ψήφισμα: Ποιος νέος προορισμός θα θέλατε να υπάρχει από SKG?

  • Thread starter Thread starter IATA
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
IATA":1c9nv780 said:
Για το SFO δεν ξέρω, φτάνει ο διάδρομος του Μακεδονία για υπερατλαντικές πτήσεις;

Ο διάδρομος των 2440 m δεν επαρκεί για να απογειωθεί με ασφάλεια αεροσκάφος με full φορτίο καύσιμων & επιβατών (max take off weight) για Αμερική γι' αυτό εξάλλου γίνεται και η επιμήκυνση του διαδρόμου στα 3440m. Πάντως διευκολύνει το γεγονός ότι ο διάδρομος βρίσκεται στο υψόμετρο της επιφάνειας της θάλασσας. Σε άλλη περίπτωση (μεγαλύτερο υψόμετρο) ο διάδρομος θα έπρεπε ίσως να φτάσει και τα 4000m έτσι ώστε να γίνονται με ασφάλεια τέτοιες πτήσεις. Και η ασφάλεια σε αυτή τη περίπτωση αφορά την ύπαρξη ικανού πρόσθετου μήκους διαδρόμου για να ακινητοποιηθεί το αεροπλάνο σε περίπτωση αποτυχημένης απόπειρας απογείωσης. :)
 
Tha goustara agria na do tin Smirni san kainourgio proorismo, Virito, Kairo, Tel Aviv, Madrid, Barcelona (an den kano lathos prin kana 2 hronia i Iberia eihe deiksei kapoio endiaferon gia tin SKG), Chicago kai etsi gia na painepso kai ta genia mou Manchester!!!
OA277
 
ΟΑ277, μέσα στο μυαλό μου είσαι! Κι εγώ τη Σμύρνη σκεφτόμουν σαν έναν πολύ καλό προορισμό, όχι μόνο από Θεσσαλονίκη, αλλά και από Αθήνα. Αλλά απ' ό,τι φαίνεται μάλλον δεν "τραβάει" σαν προορισμός η Τουρκία από SKG (βλέπε ΤΚ)
 
Να προσθέσω κι εγώ πως θα ήθελα και πάλι πτήσεις για Κοπενχάγη, Στοκχόλμη, περισσότερες πτήσεις σίγουρα για Βαλκανικές πόλεις, πτήση για Ρώμη και νεες πτήσεις για ελληνικούς προορισμούς όπως Κως, Κεφαλλονία, Ζάκυνθο (direct και όχι έτσι όπως γίνονται τώρα με τα "άγονα"), Καλαμάτα και κάπου στη Δυτική Πελοπόνησσο (Ανδραβίδα ή Άραξο)
 
IATA, Smirni apo Athina den ksero alla apo SKG tha itan arketa epitihimeno pisteuo....I Thessaloniki mazeuei arketous Tourkous touristes proton gia sinaisthimatikous logous, kai deuteron oi Tourkoi agapoun arketa tin Thessaloniki giati tin theoroun san tin deuteri Smirni.
OA277
 
Regnis,

καλησπέρα, πριν αρκετά χρόνια η Air Greece είχε βάλει Θεσσαλονίκη-Άραξο 4 φορές εβδομαδιαίως αλλά απ' ό,τι φαίνεται δεν πέτυχε, αφού το σταμάτησε εντός εξαμήνου. Βέβαια, σαν ιδέα είναι πολύ ακλή, πιστεύω όμως ότι η αποτυχία δεν οφείλεται στην έλλειψη ενδιαφέροντος. Ως συνήθως, το πρόβλημα ήταν ίσως ότι ήταν οι λάθος άνθρωποι ή ότι έλλειπε ο ενθουσιασμός. Μια γραμμή δε μπορεί να σταθεί από μόνη της, θέλει και λίγο κυνήγι. Και αυτό βέβαια προϋποθέτει να κάνεις τη δουλειά σου με όρεξη και μεράκι...
 
Ναι το γνωρίζω αυτό. Είχε γίνει πριν 4-5 χρόνια. Παλιότερα επίσης (γύρω στο 1989-90) υπήρχε πτήση της ΟΑ με Dο-228 SKG-Άραξος όπως επίσης και SKG-Λάρισα (εντελώς αποτυχημένο αυτό!). H πτήση για Άραξο βέβαια θα μπορούσε να ορθοποδήσει (μιας και το ΚΤΕΛ ως Πάτρα κάνει πάνω από 9 ώρες και ο σιδηρόδρομος απαιτεί αλλαγή τρένου και σταθμού στην Αθήνα), αν υπήρχε και το σωστό marketing. Αυτή η πτήση π.χ. της Air Greece ποτέ δεν έγινε γνωστή στο ευρύ κοινό. Επιπλέον το γεγονός ότι ο Άραξος απέχει 45 km από την Πάτρα είναι ανασταλτικός παράγοντας αλλά αν η χρήση του αεροδρομίου συνδιαστεί με κάποια express γραμμή λεωφορείου ή επέκταση της γραμμής του ΟΣΕ στο μέλλον ως τον Άραξο, τότε τα αποτελέσματα θα είναι πολύ θετικά. :) :)


IATA":16dw8v9k said:
Regnis,

καλησπέρα, πριν αρκετά χρόνια η Air Greece είχε βάλει Θεσσαλονίκη-Άραξο 4 φορές εβδομαδιαίως αλλά απ' ό,τι φαίνεται δεν πέτυχε, αφού το σταμάτησε εντός εξαμήνου. Βέβαια, σαν ιδέα είναι πολύ ακλή, πιστεύω όμως ότι η αποτυχία δεν οφείλεται στην έλλειψη ενδιαφέροντος. Ως συνήθως, το πρόβλημα ήταν ίσως ότι ήταν οι λάθος άνθρωποι ή ότι έλλειπε ο ενθουσιασμός. Μια γραμμή δε μπορεί να σταθεί από μόνη της, θέλει και λίγο κυνήγι. Και αυτό βέβαια προϋποθέτει να κάνεις τη δουλειά σου με όρεξη και μεράκι...
 
Rome AZ me A319 kai Venice AZ me E170 kathimerina.
Munich LH double daily me A319 kai Frankfurt LH daily me A319.
London Gatwick BA/GB daily me A320.
London Standsted Ryanair daily me 737.
Frankfurt Hahn Ryanair daily me 737.
Istanbul TK 3x week kai Izmir TK 2x week me ARJ.
Cairo kai Tel Aviv OA apo 3x week me 737.
Belgrade, Bucharest, Tirana kai Sofia OA olla kathe mera me Regional jet 50 theseon. (apo OA kiolas e? exo megali fantasia!)
Madrid IB Daily A320.
Paris AF daily me A319.
Warsaw LO 3x week me 737.
Moscow SU daily me A320 kai na figoun ta charter pou erxontai tora!
Kiev VV 2x week me 737.
Zagreb OU 3x week me ATR42.
Ljubliana JP 3x week me CRJ.
Stockholm via Copenhagen SAS daily me 737.
Pisteuo oti ektos tis OA olla ta ypoloipa einai ilopioisima ean ginei kai mia proboli tis Thessalonikis sto eksoteriko mia kali prosfora apo to Aerodromio p.x. dorean teli prosgeiosis kai stathmeusis.
To Cairo mporei na to kanei kai h EgyptAir me A320 3 x week
Tunis erxetai idi san charter h Tunis Air kai kala tha eitane na to ekane taktiko esto kai 1x week. Oso gia to Tel Aviv diskola na erthi h EL AL.
 
as poume ligo kapoia pragmatika gegonota.
yperatlantika as to ksexasoume ligaki mias kai ti tha kanoun h klm kai h az me ta connections pou zoun me auta apo skg ? ( san stathmos kai oxi oti h kl kai az zoun apo thn skg )
tha ithela pali piso thn lh pros muc kai fra .
to lgw kathimerino kai to txl .
epishs thn oa na mpainei kai sto ham me ath- skg - ham - skg - ath .
thn os na stamataei na peta ton xeimona kapoies meres me to dash giati einai reziliki ....
na mpei kai pali to cdg me thn af h me thn oa ... kai to bru pio megalh syxnothta.
to dxb einai kalo dromologio kai gia nonstop mporei na ginei alla dyskola giati tha empaine mesa h emirates , meso ath mia xara ....
epishs thn lot tha ithela na do opos kai thn sas .
kai h ba na ksanaerthei kala tha einai gia ti lhr omos .

auta tha ithela na do alla dyskola .

epishs to sfo ti synergasia exei me thn skg ?
sfo einai san francisko h kano lathos ?
 
Top