Ψυχολογία,Συνήθειες και Συμπεριφορά Ελλήνων ως Επιβάτες.

  • Thread starter Thread starter alex96
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
cavo_paradiso":1cnhlh53 said:
Κυρια A προσπαθώντας να περάσει κοντά στα 2 λίτρα από αγιασμούς k λάδια από security check.
ΚΑ: Μα για όνομα του θεού αγιασμός k λαδάκι είναι, ευλογια θεού τι είναι αυτά τα πράγματα, άθεοι είστε?
Sec: Κυρια μου είναι οι διεθνής κανονισμοί δεν επιτρέπεται πάνω απ...
ΚΑ: Διεθνής κανονισμοί? Αυτά όλα τα κάνουν οι σατανάδες για να μας εξοντώσουν εμάς τους χριστιανούς! Και si διάολος είσαι... σαν δε vτρέπεσαι
Sec: ....
ΚΑ: ουστ να μου χαθείτε σατανιστές!

Πετούσες με τη Λουκά και δεν το πήρες χαμπάρι;!
 
alex96":3a5iq7p8 said:
Υπάρχουν ακόμα αυτοί που μόλις κάθονται στο αεροπλάνο αρχίζουν να στριφογυρνάνε για (απροσδιόριστο 8) ) λόγο τα στόμια των αεραγωγών του κλιματισμού πάνω απο τη θέση τους;Έχω την αίσθηση οτι κάποιοι το έκαναν αυτό μιμούμενοι κάποιες κινήσεις των πιλότων όπως τις έβλεπαν απο το πιλοτήριο νομίζοντας οτι κάτι τέτοιο θα τους προσδόσει ιδιαίτερο κύρος...... :) :) :)
(Eννοείται οτι σε κάποιες απο τις περιπτώσεις το σύστημα κλιματισμού είναι ανενεργό και αυτοί επιμένουν)
Εχω την εντύπωση οτι είναι οι ίδιοι που κάνουν ακριβώς την ίδια πράξη και στα υπεραστικά λεωφορεία (ΚΤΕΛ).Στην περίπτωση αυτή ο ιδιοκτήτης - κυβερνήτης του βαρέως οχήματος παρεμβαίνει πολλές φορές για να αποτρέψει την κίνηση αυτή.Μήπως πρέπει και οι υπεύθυνοι καμπίνας του αεροσκάφους να κάνουν κάτι παρόμοιο?
 
Οπως πολύ σωστά έγραψε ο Αλεξ96,αυτοί που μόλις κάτσουν στό κάθισμα αρχίζουν να στριφογυρνάνε τά στόμια τών αεραγωγών,πρέπει κάποτε να είχαν ή να έχουν δεί από την ανοιχτή πόρτα τού κόκπιτ τούς πιλότους νά χειρίζωνται διάφορα circuit breakers ή άλλους διακόπτες (όπως αυτούς που ανάβουν τίς φωτεινές επιγραφές γιά τίς ζώνες ή το κάπνισμα κλπ),που βρίσκονται στην οροφή τού κόκπιτ.Προφανώς πιστεύουν ότι μιμούμενοι αυτές τίς κινήσεις γίνονται και οι ίδιοι πιλότοι.......

Στά υπεραστικά λεωφορεία δέν έχω δεί επιβάτες να κάνουν κάτι τέτοιο.

Πάντως προσωπικά,σέ όλα τά αεροπορικά ταξίδια που έχω κάνει,πάντα μόλις καθόμουν έλεγχα τόν προσανατολισμό τού στομίου τών αεραγωγών ώστε να μήν μού'ρχεται ο αέρας στο σβέρκο και φτάσω στόν προορισμό μου μέ ψύξη.Αυτό όμως είναι μιά απλή κίνηση,βάζεις το outlet εκεί που θέλεις και τελείωσες,δέν το στριφογυρνάς συνέχεια σάν να είναι ποτιστικό κήπου.

Αυτό που με είχε παραξενέψει πάντως στό τελευταίο μου αεροπορικό ταξίδι-καλοκαίρι τού 1989 στό Βέλγιο-ήταν μιά επιβάτις που,πρίν καθήση,έβγαλε από τό τσαντάκι της τρία χαρτομάντηλα και σκούπισε προσεκτικά όλο τό κάθισμα,ακόμα και τό προσκέφαλο,προφανώς μή εμπιστευόμενη τίς καθαρίστριες τής ΟΑ που είχαν κάνει αυτή τη δουλειά στη διάρκεια τού turnaround..........
 
Το Νοέμβριο του 2009 είχα ταξιδέψει με νΟΑ στη Κύπρο.Αυτο που μου έκανε πολύ κακή εντύπωση στο ταξίδι απο/προς Κύπρο ήταν το γεγονός ότι αρκετοί επιβάτες πέρασαν πολύ μεγάλες σε όγκο αποσκευές οι οποίες δεν ήταν στα πλαίσια αυτού που ορίζουμε ως χειραποσκευή...Το αποτέσμα μπορεί να το φανταστεί κάποιος...εικόνες αταξίας ... κτλ
Βεβαια ο σκοπός ήταν προφανής...Ολοι αυτοί μάλλον ήθελαν να αποφύγουν την ολοιγόλεπτη αναμονη στη παραλαβή των αποσκευών. Επίσης οι ίδιοι βιαστικοί επιβάτες ήταν αυτοί που περπατούσαν βιαστικοί πανω στον κυλιόμενο διάδρομο που οδηγεί προς τον προαστιακό και στους χώρους στάθμευσης αυτοκινήτων...προφανως πολλα τα προβλήματα συμπεριφοράς τόσο στον αέρα όσο και και στο δρόμο.
 
Και εγώ είχα βιώσει κάποιες παράξενες εμπειρίες όταν ταξίδεψα με την Transavia airlines από Θες/νίκη προς Παρίσι, το 2008. Το αεροσκάφος ήταν ένα Boeing 737-800 αλλά δεν θυμάμαι αν ήταν το PH-HZD ή το PH-HZV. Ξεκινώντας από Θες/νίκη λίγο πρίν αρχίσουν οι ανακοινώσεις από τις αεροσυνοδούς, μερικοί Έλληνες επιβάτες αλλά και ένα μικρό ποσοστό Γάλλον επιβατών που προφανώς είτε πετούσαν πρώτη φορά είτε απλός φοβόντουσαν λίγο παραπάνω από τους υπόλοιπους, αντιδρούσαν περίεργα σε κάθε κίνηση είτε του προσωπικού είτε του αεροσκάφους.

Γνωρίζετε όσοι έχετε πετάξει ότι πρίν από το start-up των κινητήρων, κυρίως στα Boeing 737-600/700/800/900 ότι ακούγονται κάποιοι παράξενοι ήχοι (Συνήθως είναι το Apu που αφαιρείται από το αεροσκάφος και η εκκίνηση των κινητήρων αν δεν με απατάει η μνήμη μου) στους οποίους αυτοί οι επιβάτες αντιδρούσαν παράξενα…..Ένας επιβάτης φώναξε από φόβο και ένας άλλος που καθότανε ακριβώς δίπλα μου, είχε ρωτήσει 2 φορές την αεροσυνοδό με κακό τρόπο γιατί δεν ξεκινούσαμε ενώ όλα ήταν στην ώρα τους! :rant:

Θα συμφονήσω με τον Hastaroth καθώς υπήρχαν πολλοί επιβάτες που γυρνούσαν επίμονα δεξιά αριστερά τα στόμια των αεραγωγών. Βέβαια όλες αυτές οι εμπειρίες πάντα θα υπάρχουν καθώς συνεχώς υπάρχουν επιβάτες που φοβούνται ή πετάνε για πρώτη φορά. Άλλωστε και όλοι εμείς που τώρα γράφουμε εδώ και ξέρουμε κάτι παραπάνω, κάποτε έτσι ήμασταν . :wink:
 
Θα αναφέρω περιστατικό σε καράβι......
Χίος,λίγα χρόνια πριν,μεσάνυχτα.....
Το πλοίο με προορισμό το Πειραιά πραγματοποιεί ελιγμούς αναχώρησης με ημίωρη καθυστέρηση......
Έχει απομείνει ένας κάβος δεμένος,στο πίσω μέρος του, καθώς το καράβι σταθμεύει παράλληλα με τη προβλήτα και με κατάλληλη κίνηση των κινητήρων πρέπει να πραγματοποιήσει αργή,φυγόκεντρο κίνηση......Ουσιαστικά το καράβι πρέπει να κινηθεί πλάγια για να ξεκολλήσει απο το λιμάνι και δε φεύγει ευθεία.Δε ξέρω αν είναι αντιληπτή η περιγραφή απο "μη παροικούντες" το εν λόγω λιμάνι.Αυτό που έχει σημασία είναι οτι:
Αγανακτισμένος απο την αργοπορία επιβάτης που αντιλαμβάνεται οτι έχει απομείνει κάβος δεμένος και θεωρεί οτι κάτι τέτοιο δεν είναι πρέπων ξεκινά να ουρλιάζει προς λιμενεργάτη,ο οποίος ανέμενε βέβαια τη κατάλληλη στιγμή για να τον λύσει:"Εεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε,απο εκεί είναι δεμένοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο".
Να σημειωθεί οτι δίπλα απο τον εν λόγω επιβάτη παρακολουθουσαν τη διαδικασία ο υποπλοίαρχος και πλήθος ναυτικών εκ του πληρώματος του πλοίου.
:banana: :wall: :banana: :wall: :banana: :wall: :banana:
Α,μιας και αναφέρθηκα στη Χιο:Όταν η ΟΑ σταμάτησε τις πτήσεις με 732 για να δρομολογήσει ATR θυμάστε τις αντιδράσεις;
Κατάληψη του αεροδρομίου και διαδηλώσεις με μαύρες σημαίες,καπνογόνα κλπ,επίθεση εναντίον πληρώματος αφους που βρίσκοταν εκεί και βιαιοπραγίες.Μέλος του πληρώματος τραυματίστηκε απο επίθεση και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο....... :?
 
Priceless που ξέχασα στο προηγούμενο ποστ: 1998 πτήση απο το ένδοξο ελληνικο με ξένη εταιρία

Ο πιλότος ανακοινώνει οτι το αεροσκάφος πρέπει να επιστρεψει πίσω λόγο τεχνικού προβλήματος. Ενα γκρούπ ελλήνων που καθόντουσαν τελευταίες σειρές βγάζει τα σωσίβια και τα φοράει. Μερικοι βλέποντας τους πίσω να φοράνε τα σωσίβια, βγάζουν k αυτοί τα σωσίβια και τα φοράνε (monkey see, monkey do (sorry έτσι λέει η παροιμία)). Επιστρέφοντας η αεροσυνοδός από το galley βλέπει τους μισους επιβάτες με σωσίβια, γυρνάει προς το πιλοτήριο και 2 λεπτά αργότερα ακούγεται δεύτερη ανακοίνωση από τον πιλότο που διευκρινίζει ότι η προσγείωση θα γίνει σε στεριά k μάλιστα στο αεροδρόμιο...

Πιστεύω από το 1998 έως τώρα να έχουμε μάθει (ως έλληνες) τα safety instructions γιατί όσο αστείο k να ακούγεται το παραπάνω, χτυπα ξύλο εάν χρειαστεί καμια φορα να τα εφαρμόσουμε και γίνει κανένα τέτοιο παράδοξο, βλέπω να ανοίγουν τα emergency exits εν ώρα πτήσης, ο καθένας να εγκαταλείπει το αεροπλάνο με το laptop στην αγκαλιά κοκ :wall:
 
:lol: Μου άρεσε πολύ αυτό που έγραψες με τον ξερόλα πάνω απο τα Σκόπια που έλεγε οτι είναι στα Τίρανα!
Και θυμήθηκα τη περίπτωση της πολύωρης αναμονής μέσα στο αφος,στην Αθήνα,λόγω ομίχλης στη Θεσσαλονίκη.
Οι γνωστοί και μη εξαιρεταίοι ξερόλες πρότειναν (στα όρια της απαίτησης και με βεβαιότητα οτι είναι εφικτό) το αφος να πάει στη Καβάλα.Σε άλλη περίπτωση ,εν πτήσει,με ομίχλη στη Καβάλα και ο κυβερνήτης αποφασίζει να επιστρέψει στην Αθήνα.Οι γνωστοί-άγνωστοι προτείνουν να πάνε στην Αλεξανδρούπολη.Και μια φορά που για τον ίδιο λόγο δε προσγειώθηκε στη Καστοριά,επιβάτης γνωστοποίησε οτι θα υποβάλλει σχετική αναφορά καθώς είναι "ανώτερος δημόσιος υπάλληλος".
Να επισημάνουμε οτι σε κάθε περίπτωση αναμονής λόγω καιρικών συνθηκών οι ενδιαφερόμενοι λαμβάνουν τα μετεωρολογκά δεδομένα του προορισμού απο συγγενείς,φίλους,γνωστούς και αγνώστους τους και καταλήγουν οι ίδιοι στα απαραίτητα συμπεράσματα σχετικά με την ασφάλεια της πτήσης.
 
Σίγουρα :D
Μπορεί όμως και κάποια απο το θέμα που προτείνεις να ταιριάζουν περισσότερο εδώ 8)
Ωστόσο,εκτός απο τη παράθεση ευχάριστων (sic) στιγμών επιχειρούμε και τη θεωρητική ανάλυση του θέματος παραθέτοντας
σχετικές εκτιμήσεις για τις πιθανές εξηγήσεις τέτοιων συμπεριφορών! :lol:
Επικεντρωνόμαστε επίσης σε συγκεκριμένη κατηγορία-καταγωγή και οχι μόνο σε ενοχλητικούς απαραίτητα συνεπιβάτες.Αυτά εκτιμώ οτι συνιστούν τις κύριες διαφορές απο τη συγγενική ομολογουμένως κατηγορία που προτείνεις. :wink:
 
Top