Πτυχίο για Ελικόπτερο

  • Thread starter Thread starter dibourk
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Οι βόλτες όμως κοστίζουν.

Προφανώς αυτό που εννοεί ο diaxeiristis είναι άν μπορεί να αξιοποιήση το ερασιτεχνικό πτυχίο έτσι ώστε να έχη οικονομικό όφελος.Αλλά πολύ φοβάμαι ότι δέν μπορεί να γίνη κάτι τέτοιο,ακριβώς επειδή το πτυχίο είναι ερασιτεχνικό (ερασιτέχνης=εραστής τής τέχνης,δηλαδή "πετάμε γιά την χαρά τής πτήσης" και μόνο,όπως π.χ. ο ερασιτέχνης μουσικός παίζει γιά την πάρτη του και γιά τήν παρέα του).
 
Παντως ειναι η πρωτη φορα που συμμετεχω σε φορουμ και παντα υπαρχει συνεχεια στην κουβεντα...Οποτε θελει πολλα χρηματα για να γινεισ επαγελματιας στο ελικοπτερο, πολλα για να πας μια βολτα...πρεπει να εχεις καλη οικονομικη επιφανεια...μηπως να αρχιζε καμια εφημεριδα να κανει τετοια δωρα που εχουμε πηξει στα σι ντι και στις κουταμαρες??/
 
Re: Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

Καλησπέρα, επειδή ενδιαφέρομαι σοβαρά να αποκτήσω δίπλωμα χειριστή ελικοπτέρου, θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει οποιοσδήποτε περιορισμός ή πρακτική δυσκολία όσον αφορά τους αριστερόχειρες. Σημειώνω ότι έχω μηδενική πτητική εμπειρία. Θα παρακαλούσα ιδιαίτερα κάποιος χειριστής να μου πει τη γνώμη του. Ευχαριστώ.
 
Κατά τη γνώμη μου δεν θα αντιμετωπίσεις πρόβλημα, αλλά ο ευκολότερος τρόπος να το ελέγξεις, είναι μέσω του υπολογιστή. Πάρε ένα οποιοδήποτε πρόγραμμα εξομοίωσης (πχ το Microsoft Flight Simulator) και προσπάθησε να χειρίζεσαι το joystick με το δεξί χέρι. Μετά από λίγη ώρα ο εγκέφαλος συνηθίζει κ στέλνει εντολές στο χέρι σου (που στην αρχή νόμιζες ότι ήταν κουλό) χωρίς προβλήματα. Στο ελικόπτερο υποχρεωτικά θα κρατάς το stick στο δεξί σου χέρι, ενώ το αριστερό θα "λουφάρει" χειριζόμενο μόνο το collective. Εγώ είμαι δεξιόχειρας, κρατάω το stick με το δεξί, αλλά οδηγάω το αυτοκίνητο πάντα μόνο με το αριστερό. Θέμα απλής συνήθειας είναι....
 
Παιδια να κανω μια ερωτηση. Αν καποιος ειναι κατοχος επαγγελματικου πτυχιου αεροπλανου, τι εκπτωση εχει στις ωρες για την αποκτηση επαγγελματικου ελικοπτερου?
Επισης αν μπορει καποιος να παραθεσει τις ωρες που απαιτουνται για το επαγγελματικο + ifr + εκπαιδευτου. Ειμαι κατοχος επαγγελματικου,ifr και εκπαιδευτου σε αεροπλανο και ενδιαφερομαι να συνεχισω και ρωταω μηπως χρειαζονται λιγοτερες ωρες γιατι το κοστος ειναι αρκετα υψηλο
 
Στα JAR-FCL 2.155 και πέρα θα βρεις όλες τις απαντήσεις.
To crediting είναι πολύ λίγο (είπαμε, η Αγγλία τα καθόρισε όλα τα των αεροπορικών εκπαιδεύσεων και η υπόλοιπη Ευρώπη κάθισε κάτω κοτοπουλοειδώς και τα δέχτηκε).
Πάντως το IR είναι απλό privilege και δεν έχει εφαρμογή σε μη IFR ελικόπτερα δηλ δεν μπορείς να πετάξεις IMC/IFR με το Hiller. Mπορείς όμως να πετάξεις VMC/IFR.
Εάν και όταν πάρεις κάποιο type rating σε ελικόπτερο που μπορεί να πετάει IFR, τότε θα κάνεις και εκπαίδευση IFR επί του τύπου, δηλ δεν είναι όπως παλιά που έχοντας IR πέταγες ΙFR οποιοδήποτε ελικόπτερο είχες type rating.
 
Θα ηθελα πληροφοριες για βιβλιογραφια σχετικη με ελικοπτερα ( χειρησμος, κανονισμοι ). Επισεις Ελληνο-Αγγλικο λεξικο
αεροπορικων ορον. Ευχαριστω.
 
Cyclic and Collective
Helicopter Aerodynamics
Principles of Helicopter Flight
The Helicopter΄s Pilot Manual
Rotary Wing Flight
Practical Helicopter Aerodynamics
 
Top