- Εγγραφή
- 22/11/2002
- Μηνύματα
- 5.148
- Likes
- 420
- Περιοχή
- Dortmund
- Website
- www.airliners.gr
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- ANA
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- EDLW
Για διαβάσετε το παρακάτω άρθρο του ΑΠΕ και συγκρίνετέ το με τα άρθρα σχετικά με το overbooking στην Gee Bee και αυτό στην Air Miles...
Σαφώς και υπήρχε ταλαιπωρία για τη καθυστέρηση των 5 ωρών, αλλά οι επιβάτες της Gee Bee που περίμεναν περισσότερες από 12 ώρες και αυτοί της Air Miles, αυτοί δεν ταλαιπωρήθηκαν άραγε... πιστεύω ότι τα συμβάν με GB και HH ήταν ποιο σοβαρά, μιας και δεν πρόκειται για "τεχνικό πρόβλημα" (μιας και για την εισβολή του γλάρου στο κινητήρα δε φταίει κανένας ... ε! ίσως ο γλάρος ο κακόμοιρος που έβαλε τέλος στη ζωή του) αλλά γιατί οι εταιρείες θέλουν να θυσαυρίσουν με ... ξέρετε τι εννοώ :evil:
Καθηλωμένοι στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» επί ώρες 72 επιβάτες της ΟΑ για το Βερολίνο
Θεσσαλονίκη: Ταλαιπωρία για τους 72 επιβάτες της Ολυμπιακής στη Θεσσαλονίκη με προορισμό το Βερολίνο, καθώς το αεροπλάνο που θα τους μετέφερε δεν μπόρεσε να αναχωρήσει από το αεροδρόμιο «Μακεδονία», λόγω βλάβης που προκλήθηκε από «εισβολή» γλάρου σε κινητήρα του αεροσκάφους.
Η πτήση 163 της Ολυμπιακής Αεροπορίας ήταν να πραγματοποιηθεί στις 8:30 το πρωί της Παρασκευής, αλλά διαπιστώθηκε βλάβη στο αεροσκάφος και ειδικά συνεργεία προσπάθησαν να την επιδιορθώσουν.
Τελικά το αεροσκάφος απογειώθηκε με καθυστέρηση δύο ωρών. Δέκα, όμως, λεπτά μετά την απογείωσή του, ο πιλότος ζήτησε από τον πύργο ελέγχου να πραγματοποιήσει αναγκαστική προσγείωση στο αεροδρόμιο «Μακεδονία», καθώς εντόπισε πρόβλημα στον έναν κινητήρα του αεροπλάνου.
Το αεροσκάφος προσγειώθηκε στο αεροδρόμιο, χωρίς να κινδυνέψουν οι 72 επιβάτες, οι οποίοι, ωστόσο διαμαρτύρονται για την ταλαιπωρία τους αλλά και για την πολύωρη καθυστέρηση, καθώς μέχρι και το μεσημέρι δεν είχαν προωθηθεί προς τον προορισμός τους.
Οι 72 επιβάτες να αναχώρησαν για το Βερολίνο με άλλης πτήση στις 13:40 το μεσημέρι.
Τελευταία ενημέρωση 15:25
Πηγή: ΑΠΕ
Σαφώς και υπήρχε ταλαιπωρία για τη καθυστέρηση των 5 ωρών, αλλά οι επιβάτες της Gee Bee που περίμεναν περισσότερες από 12 ώρες και αυτοί της Air Miles, αυτοί δεν ταλαιπωρήθηκαν άραγε... πιστεύω ότι τα συμβάν με GB και HH ήταν ποιο σοβαρά, μιας και δεν πρόκειται για "τεχνικό πρόβλημα" (μιας και για την εισβολή του γλάρου στο κινητήρα δε φταίει κανένας ... ε! ίσως ο γλάρος ο κακόμοιρος που έβαλε τέλος στη ζωή του) αλλά γιατί οι εταιρείες θέλουν να θυσαυρίσουν με ... ξέρετε τι εννοώ :evil: