ptisis LGAT-KJFK tou 96΄

  • Thread starter Thread starter Hristos
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

Hristos

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
22/11/2002
Μηνύματα
1.523
Likes
0
Περιοχή
Karlsruhe / Germany
Website
www.airliners.gr
kseri kanies to dromologio tis OA΄s apo to 1996 gia New York?
petouse me 747-200B, alα poses fores tin ebdomada?

rotao epedi xthes, brika ena palio dromoliogo tis TWA
ki avti petousane 5x tin ebdomada me 747-100 KJFK-LFPG(CDG)-LGAT,

i Delta petouse kai tote kathimerina, me 763ER kai L1011 Tristar,

kai i Tower Air petouse 2x-3x fores tin ebdomada me 747-100 KJFK-LGAT

eno:

simera:
1 kathimerini ptisi OA me A340, kai opos fenetai porouse na petaksi kai mia 2x kathimerini ptisi gia KJFK

kai tis kathimerines ptisis tis Delta me 767-300ER

+ etsi opos fenetai tha ixe kai i CO me ta 764ER arketo "traffic" gia na petai kathimerina Newark-Athens, as poume mono na sinexisi to dromologio tis TWA, pou tote eixe config. sxedon 380 pax. ta 764 tis CO exoune 245 pax. config.

+tha ipirxe kai i ifkiria gia tin United/American na petane me 767-300ER esto 3-4x tin ebdomada KJFK-LGAV

----
avto to mikro to post gia avtous pou epimenoun oti i grammi LGAV-KJFK ine overserved :mrgreen:

Hristos
 
Από το 1996 όμως έως σήμερα έχουν αλλάξει πάρα πολλά και κυρίως έχει υπάρξει σαφής μείωση των επιβατών (τα νούμερα τουλάχιστον αυτό δείχνουν). Μην ξεχνάμε επίσης ότι οι αμερικανικές αεροπορικές εταιρίες περνούν αρκετά δύσκολες οικονομικές στιγμές.
 
Metaksi Elladas kai Amerikis yparxei diakratiki simfonia pou epitrepei 14 ptisis tin ebdomada apo Ellinikes kai 14 ptisis tin ebdomada apo Amerikanikes eteries. H Olympic xrisimopioi tis 7 apo tis 14 pou dikaioutai kai h Delta exei 7.
Palaiotera autes tis 7 ptisis tis Delta tis eixe h PanAm kai alles 7 h TWA, oi opoies pigan sta xeria tis Tower Air (5) kai World Airways(2). Meta to telos tis Tower, ta dikaiomata auta menoun anekmetaleuta opos kai oi 2 ebdomadies ptisis tis World, pou den petakse charters fetos. H Continental skeftetai edo kai poli kairo gia Newark-Athens opos kai h US Airways gia Philadelphia-Athens. Mia apo tis dio mallon tha erthi stin Athina tin epomeni anoiksi, ean den exoume kanena neo polemo pali!!!
 
ektos apo thn delta kai oa petaei kai h american airlines ?

thymamai persi to xeimona oti h goldair ( o handling ) eftiaxne diafhmhsh stous praktores gia thn aa , san antiprosopos ths pou einai .

kserei kaneis ?
 
IATA/TASOS":1l5khv5d said:
...petaei kai h american airlines ?

thymamai persi to xeimona oti h goldair ( o handling ) eftiaxne diafhmhsh stous praktores gia thn aa , san antiprosopos ths pou einai ...
Η American δε νομίζω ότι ερχόταν ποτέ στην Ελλάδα με δικά της αεροσκάφη, τουλάχιστον τα τελευταία χρόνια. Νομίζω είχε κάποια συμφωνία codesharing με τη British και γι'αυτό ίσως ετοίμαζε προωθητικό υλικό, αλλά δεν είμαι καθόλου σίγουρος.
 
Den eixa akoustei kati otan egine to routes stin athina oti ithele i AA na ksekinisei Miami-Ath me 767?????


Pantos ego antithetos pisteuo oti i ellada exei elaxistes ptiseis pros ameriki...kai mono JFK???? :cry:
 
Κάποτε η ΟΑ πετούσε και Σικάγο και Βοστώνη... Να ρωτήσω : Εντάξει, η Βοστώνη κόπηκε μετά τις 11/9 (μπορεί να υπήρχε σήμερα αν δεν είχε χτυπήσει ο Bin-Laden, λέμε τώρα μια ιδέα λέω). Το Σικάγο γιατί το έκοψαν? Αν δεν κάνω λάθος γύρω στο 96 κόπηκε...
 
Htan mia periodos gyro sto 91-92 pou i OA ksekinise tis ptiseis gia Chicago, Bostoni kai Tokyo. Apo aytes eydokimise mono i ptisi gia Bostoni pou diatirithike ws prin 2 xronia.

To Tokyo stamatise grigora ws antioikonomiko (oi ptiseis den eixan plirotita mias kai ektelountan me B-747!!) Eiha diavasei pws, an i idia ptisi ektelountan apo ena aeroskafos tou megethous to B-767 tha mporouse na eixe diatirithei.. (Malista tin periodo ekeini -1991- i OA eixe paraggeilei 3 B-767-284ER - ta SX-ERA, ERB, ERC.. ta opoia kataskevastikan alla pote den paralifthikan giati i OA allakse tin paraggelia se 6 B-737-484)

Gia Chicago kai Bostoni petouse mesw Neas Yorkis.. to opoio to thewrw episeis arnitiko gia ton epivati pou thelei na paei os Chicago. To B-747 eprepe na meinei toulaxiston 1,5 ora sto JFK gia na ksefortosei (pithanws na ksanafortwsei.. mias kai to a/f den tha ksanaepestrefe sto JFK) kai na efodiastei ksana. Ayto einai asymforo kapws kai gia tin etaireia alla kai gia ton epivati pou mallon tha protimisei mia ptisi pros Chicago mesw mias Evropaikis polis (pou tha exei men endiamesi stasi alla pithanotata kai fthinotero eisitirio!)
 
Alex des ti grafei to periodiko PTISI se arthro - afierwma tou ton Aprilio tou 1997 gia to thema twn grammwn Tokyo, Chicago, Bostonis:

"... To 1990 i moni eidisi pou prokalese aisthisi sxetika me tis drastiriotites tis etaireias itan to anoigma tis grammis Athina-Bangok-Tokyo"

"Nees grammes anoigoun kai kata ti diarkeia tou protou eksaminou tou 1992, stis H.P.A. (USA) ayti ti fora. Etsi i Vostoni kai to Chicago prostithentai sti grammi tis Neas Yorkis anevazontas tous proorismous twn H.P.A. se treis"

Milwntas parakatw gia ta prwta metra eksygiansis pou eginan stin Olympiaki apo to 1994 kai meta, anaferei:

"To prwto paketo twn metrwn eksygiansis perilamvanei tin katargisi twn zimiogonwn grammwn ekswterikou. Etsi ystera apo tessera (4) xronia leitourgias i grammi Athina-Tokyo kleinei stis 2 Noemvriou tou 1994 kai ligo argotera akolouthei to Chicago. Akolouthei mia prospatheia anaprosarmogis tou diktyou me vasi tis dynatotites twn aeroskafwn tis etaireias, enw ginetai epitaktiki i anagki apoktisis newn aeroskafwn kai kat' epektasi ananewsi tou stolou tis etaireias [...] Epiprostheta omws me tin agora newn aeroskafwn mia etaireia mporei na periorisei simantika me ta eksoda tis mesw tis epilogis twn pio katallilwn typwn gia ta dromologia tou diktyou tis. Epi paradeigmati i grammi Athina-Tokyo tha mporouse na "stathei" ean ta dromologia tis ektelousan B-767-284ER, anti twn B-747-200B. To men prwto einai dikinitirio, efodiasmeno me texnologika proigmenous kai poly pio oikonomikous kinitires ypsilou logou parakampsis, me xwritikotita 270 peripou epivates kai aktina 10000 km. To deytero exei xwritikotita 440 epivatwn, aktina 11000 peripou km kai tesseris kinitires. To kostos ptisis enos B-767-200ER sto dromologio ayto anexerxetai ligo parapanw apo to imisi tou antistoixou kostous tou B-747-200B, enw i mikroteri xwritikotita tou prwtou eksasfalizei megalyteri plirotita gia ti grammi..."


Christos
 
Top