Nontas
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 25/04/2007
- Μηνύματα
- 351
- Likes
- 98
στο συγκεκριμένο δυστύχημα με πλήρωμα τής ΟΑ,βασικός παράγων δέν ήταν το πλήρωμα αλλά το αεροπλάνο
Διάβασε το πόρισμα (το κανονικό, όχι αυτό του... Κωσταντάρα

στο συγκεκριμένο δυστύχημα με πλήρωμα τής ΟΑ,βασικός παράγων δέν ήταν το πλήρωμα αλλά το αεροπλάνο
Στό άλλο ατύχημα VIP δέν ήταν ακριβώς έτσι τα πράγματα,καθώς ναί μέν οι πιλότοι πέταγαν ταυτόχρονα δύο τύπους,αλλά πάντως ο καθένας στο ίδιο πόστο (ο Κ1 ήταν πάντα Κ1 και ο Κ2 πάντα Κ2).Οχι ότι και αυτό είναι απολύτως σωστό,αλλά θεωρητικά έχει λιγώτερες πιθανότητες να προκαλέση ατύχημα από το να πετάς την μιά μέρα Cessna,την άλλη Κ1 στο Challenger και την τρίτη Κ2 σε πυροσβεστικό.gonso":3up6aw3t said:Οι Πολωνοί πιλότοι της Σμηναρχίας 36 (VIP), πέταγαν .....τα πάντα! Τη μία μέρα, αριστερό κάθισμα στο ΥΑΚ-40, την αλλη μέρα στο δεξί του Τουπόλεφ. Την επόμενη Κ2 στο ΥΑΚ, την μεθεπόμενη Κ1 στο TU-154. Σαν κάτι να μου θύμισε αυτό. Σε πιό άλλο ατύχημα VIP το είχα δεί? Και εδώ κοντά μάλιστα.
Μάλλον θέλεις να πής "πέρα από τα χονδροειδέστατα σφάλματα..." κλπgonso":3up6aw3t said:Οι διερευνητές, έριξαν πολύ χοντρές ευθύνες στις μεθόδους της Σμηναρχίας. Παρά τα χονδροειδέστατα σφάλματα του Κ1 και του πληρώματος
Πραγματικά άξιο απορίας,σε έναν στρατιωτικό οργανισμό,όπου υποτίθεται ότι τηρούνται οι διαδικασίες και οι κανονισμοί με ευλάβεια θρησκευτικώτερη τής τού αρχιεπισκόπου...gonso":3up6aw3t said:είναι χαρακτηριστικό ότι από τους τέσσερεις του πληρώματος, μόνο ο ιπτάμενος μηχανικός ήταν τυπικά ΟΚ να πετάξει εκείνη την ημέρα. Ούτε ο Κ1, ούτε ο Κ2 αλλά ούτε ο ραδιοναυτίλος είχαν τα τυπικά προσόντα, αλλά ούτε και τα ουσιαστικά.Ελάχιστη γενική εμπειρία όλοι τους και μάλιστα μηδαμινή εμπειρία σε προσεγγίσεις μή-ακριβείας (VOR, NDB, PAR/GCA κλπ).
Τότε τί σόϊ σχεδιασμό τής πτήσης έκαναν,άν δέν ήξεραν εκ τών προτέρων ούτε κάν τί συνθήκες ήταν πιθανόν να συναντήσουν;gonso":3up6aw3t said:Μουσαντένια εκπαίδευση και αυτή είχε λήξει προ πολλού. Κανείς δεν είχε δεί simulator ούτε σε φωτογραφία, ούτε για το ΥΑΚ ούτε για το Τουπόλεφ! Ένα άλλο εκπληκτικό είναι το ότι ΑΝ το αεροπλάνο είχε καταφέρει να προσγειωθεί, θα είχε φύγει στα χωράφια στο τέλος του διαδρόμου!!! Δεν είχαν καν υπολογίσει ότι για το μήκος του διαδρόμου και το βάρος του αεροπλάνου, με τον άνεμο που επικρατούσε, θα έπρεπε να έχουν κατεβάσει τα "χοντρά" φλάπς που είναι για κοντούς διαδρόμους. Αυτοί είχαν τα "κυριλέ" φλάπς που είναι για μεγάλους διαδρόμους. Το αεροπλάνο δεν θα σταμάταγε με τίποτα αν έπιανε τελικά! Του πεταματού τον είχαν τον Πρόεδρο και όλο το επιτελείο.
Οι πιλότοι δέν είχαν altimeters να συμβουλευτούν και να δούν ότι οι Ρώσοι τούς "δούλευαν";Εντάξει,να παραδεχτούμε ότι δέν είχαν εκπαίδευση σε non-precision approaches-εδώ όμως μιλάμε γιά basic flying skills....gonso":3up6aw3t said:Όντως υπάρχουν και ευθύνες στους Ρώσσους. Επέτρεψαν σε VIP πτήση από άλλη χώρα, να πάει να προσγειωθεί σε αεροδρόμιο εγκαταλελλημένο μέχρι πρίν λίγες μέρες από το ατύχημα, που τα φώτα της προσέγγισης ήταν θαμμένα κάτω από τεράστια δέντρα. Οι ελεγκτές ήταν τραγικοί. Ένα πλήρωμα που δεν ήξερε τί ακριβώς προσέγγιση πετούσε, να είναι αλλού γι'αλλού και ο ελεγκτής και οι προιστάμενοί του να λένε συνέχεια στους πιλότους (που έβλεπαν στο ραντάρ), "Όλα καλά. Ύψος σωστό, Πορεία σωστή". Και οι άλλοι σερνόντουσαν στα 50 πόδια ύψος. Και όλο αυτό, για να μην παραδεχτούν οι Ρώσσοι ότι το ραντάρ GCA που χρησιμοποιούσαν ήταν του κώ_ου και ότι στην πραγματικότητα, το αεροπλάνο δεν το "έπιανε" καλά. Κάτι δεντράρες 20 μέτρα που ήταν πάνω στον κώνο σήματος του ραντάρ, κρύψανε τελείως το Τουπόλεφ τα τελευταία 1-2 μίλια της προσέγγισης.
Hastaroth":nn8nhquz said:Στό άλλο ατύχημα VIP δέν ήταν ακριβώς έτσι τα πράγματα,καθώς ναί μέν οι πιλότοι πέταγαν ταυτόχρονα δύο τύπους,αλλά πάντως ο καθένας στο ίδιο πόστο (ο Κ1 ήταν πάντα Κ1 και ο Κ2 πάντα Κ2).
Hastaroth":nn8nhquz said:Πραγματικά άξιο απορίας,σε έναν στρατιωτικό οργανισμό,όπου υποτίθεται ότι τηρούνται οι διαδικασίες και οι κανονισμοί με ευλάβεια θρησκευτικώτερη τής τού αρχιεπισκόπου...
Hastaroth":nn8nhquz said:Τότε τί σόϊ σχεδιασμό τής πτήσης έκαναν,άν δέν ήξεραν εκ τών προτέρων ούτε κάν τί συνθήκες ήταν πιθανόν να συναντήσουν;
Hastaroth":nn8nhquz said:Οι πιλότοι δέν είχαν altimeters να συμβουλευτούν και να δούν ότι οι Ρώσοι τούς "δούλευαν";Εντάξει,να παραδεχτούμε ότι δέν είχαν εκπαίδευση σε non-precision approaches-εδώ όμως μιλάμε γιά basic flying skills....