Πτώση ρώσικου A321 της Metrojet

  • Thread starter Thread starter pepper
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Αγνοείται ρωσικό A321 της Metrojet

Αν μπορείτε αλλάξτε τον τίτλο του θέματος.Το α/φος δεν αγνοείται,είναι ήδη συντρίμμια...

Όντως λέγεται ότι ανατινάχθηκε στον αέρα αλλά είναι νωρίς να πει κανείς ότι ήταν κατάρριψη ή τρομοκρατική ενέργεια.Θα δείξει η έρευνα τι έγινε.Πάντως οι περισσότερες εταιρείες δε θα περνούν από το σημείο εκείνο τώρα...
 
Re: Αγνοείται ρωσικό A321 της Metrojet

AGV":5dzjt6eo said:
Λογικά, αν ήταν αληθινό το βίντεο, μετά από τόσες ώρες θα έπρεπε να το δείχνουν όλα τα πρακτορεία, κάτι που δεν συμβαίνει. Συνεπώς υπάρχουν βάσιμες υποψίες για το αντίθετο.
Το βίντεο το δείχνουν όλα τα πρακτορεία από την πρώτη μέρα. Απλά αμφισβητείται η γνησιότητά του
 
Αναμένοντας ανακοινώσεις από την Μόσχα και το Κάιρο, σήμερα είδα τις φωτογραφίες από δορυφόρο που δείχνουν μεγάλη διασπορά των συντριμμιών. Μαζί με την έλλειψη μεγάλου κρατήρα, δείχνει να επιβεβαιώνεται ότι το αεροσκάφος διαλύθηκε στον αέρα. Στις ειδήσεις βέβαια είπαν ότι υπήρξε περιδίνηση, που προϋποθέτει κάποια ελάχιστη δομή του εξοπλισμού να έχει μείνει ανέπαφη, τουλάχιστον στην αρχή της πτώσης.

Όπως και να' χει, από το Σάββατο που έπεσε το Α321, σκέπτομαι ότι η σημαία πήρε στο λαιμό της τους επιβάτες...Είτε λόγω συντήρησης, είτε λόγω έξωθεν ενέργειας. Η εταιρεία βέβαια διαβεβαιώνει ότι με τίποτα δεν είναι τεχνικό θέμα αλλά ως γνωστών ο πνιγμένος από τα μαλλιά του πιάνεται...
 
Αν δεν είναι πύραυλος ή βόμβα που έπληξαν το αεροσκάφος τότε πολύ πιθανό να είναι κάτι παρόμοιο με την JAL123 το 1985. Το αεροπλάνο είχε υποστεί ζημιές στο bulkhead από βαριά προσγείωση το 1978 και το 1985 στη φαση της ανοδου αρχισε να δονείται και αποκοληθηκε μεγαλο μερος της ουράς, με αποτελεσμα να μείνει ακυβέρνητο και να συντριβει. Η έρευνα είναι σε εξέλιξη, σύντομα θα εχουμε τις απαντησεις.
 
Η σύγχυση συνεχίζεται:
Ρωσικό Airbus: Τα μαύρα κουτιά κατέγραψαν ασυνήθιστους ήχους
και λίγο αργότερα:
Ρωσικό Airbus: Το αεροσκάφος δεν διαλύθηκε στον αέρα, λένε οι Αιγύπτιοι

Βέβαια, αν υποθέσουμε ότι το αεροσκάφος δεν διαλύθηκε από εκρηκτικά, τότε το πράγμα περιπλέκεται αφού ελάχιστα αεροσκάφη στην διεθνή ιστορία έχουν στην κυριολεξία διαλυθεί στον αέρα. Ακόμη και η περίπτωση της JAL δεν ήταν διάλυση στον αέρα αλλά μπλοκάρισμα των πηδαλίων ώστε το σκάφος να μείνει ακυβέρνητο.
 
Όλο και λιγότεροι πιστεύουν στο σενάριο του τεχνικού προβλήματος, αφού ένα σημαντικό ποσοστό αεροσκαφών χτυπούν κάποτε τις ουρές τους χωρίς να σημαίνει ότι πρέπει να αποσυρθούν οριστικά από την εκμετάλλευσή τους (και μάλιστα 14 χρόνια νωρίτερα που σημαίνει ότι έχει κλείσει ο μέγιστος κύκλος συντήρησής τους ή το D-Check):

Συντριβή στο Σινά: «Πιο πιθανή» η τρομοκρατική ενέργεια λέει ο Κάμερον
 
Βόμβες που μπορούν να μπουν σαν αποσκευές ή ακόμη και χειραποσκευές, υπάρχουν πολλές!
Όταν οι έλεγχοι στο αεροδρόμιο επιβίβασης είναι αυστηροί, συνήθως χρησιμοποιούνται ειδικού τύπου εκρηκτικά από πλαστικοποιημένες ύλες ώστε να μην εντοπίζονται εύκολα με τον ακτινοσκοπικό έλεγχο των αποσκευών.
Περισσότερα βέβαια δεν γνωρίζω. Ίσως κάποιος πυροτεχνουργός γνωρίζει καλύτερα.
Το σίγουρο είναι ότι ένα σημαντικό πλήθος αεροσκαφών έπεσαν θύματα τέτοιας δολιοφθοράς. Μεταξύ αυτών και ένα 707 το 1974 που είχε απογειωθεί από την Αθήνα, γύρω στα 50 ΝΜ δυτικά της Κεφαλλονιάς. Η πιο γνωστή περίπτωση είναι εκείνη του 747 στο Λόκερμπυ (αρχές της δεκαετίας του '80 αν θυμάμαι καλά) που πραγματικά διαλύθηκε στον αέρα.
Απλώς η βόμβα μπορεί να ενεργοποιηθεί μόλις η ατμοσφαιρική πίεση πέσει κάτω από κάποιο όριο, δηλαδή το αεροσκάφος υπερβεί κάποιο συγκεκριμένο ύψος. Σημειωτέο ότι μόνον τότε εξασφαλίζεται ότι το αεροσκάφος θα σκάσει σαν μπαλόνι.
Πράγματι αυτό σύμφωνα με τα υπάρχοντα στοιχεία είναι ένα αρκετά πιθανό ενδεχόμενο.
 
Top