Qantas

  • Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Σήμερα η δεύτερη υπερμακρινή πτήση της Qantas με Β787-9 από Λονδίνο-Σύδνεϋ.
Είναι η δεύτερη φορά που γίνεται αυτή η πτήση, το Β747 είχε πραγματοποιήσει την ferry πτήση του,
30 χρόνια πριν.

https://www.executivetraveller.com/news ... se-flights
 

Attachments

  • IMG_20191114_180437.jpg
    IMG_20191114_180437.jpg
    487,1 KB · Προβολές: 1.997
Η Qantas επέλεξε το Airbus Α350-1000 για τις υπερμακρινές της πτήσεις από Ανατολική Αυστραλία προς Λονδίνο, Νέα Υόρκη κλπ.

https://www.qantasnewsroom.com.au/media ... t-sunrise/

Σημείωση: Η εταιρία μιλάει μόνο για επιλογή και όχι για παραγγελία καθώς ακόμη πρέπει να επιλύσει κάποια άλλα θέματα νομοθετικά και κλαδικά προτού πάρει την οριστική απόφαση να προχωρήσει ή όχι με το Project Sunrise.

Αν όλα πάνε κατ' ευχήν η πρόθεση είναι να παραγγελθούν εως 12 αεροσκάφη.
 
Πολύ θετική νίκη για την Airbus, η οποία βεβαίως χρειαζόταν αυτή τη νίκη περισσότερο από την Boeing και για αυτό υποθέτω ότι υποσχέθηκε και περισσότερα.
Το Α350 είναι εξαιρετικό αεροπλάνο και του αξίζει μια καλή καριέρα.
Κρίμα που για να προστατέψουν το (απροστάτευτο) Α380 δεν προέβλεψαν και ένα μεγαλύτερο Α350.
 
Άλλη μία πτήση από τις υπερμακρινές…. από 15 Απριλίου ξεκινά η
QF086 BNE-ORD 17hr20m Β787 1,3,5,7
Κόστος εισιτηρίου με επιστροφή χωρίς επιλογή θέσης από U$1.371
Για να μπορέσει να είναι κερδοφόρα η πτήση θα κάνει μετεπιβιβάσεις με την ΑΑ και θα έχει τεχνική υποστήριξη από την ΒΑ.
Θα έχει την ίδια χρονική περίοδο με την QF009 PER-LHR και θα είναι οι 5ες μακρινότερες πτήσεις στον κόσμο.
SQ021 EWR-SIN 18hr45m
QR921 AKL-DOH 17hr50m
UA037 LAX-SIN 17hr46m
*LY088 MEL-TLV 17hr45m* experimental
NZ002 EWR-AKL 17hr40m
 
Η QANTAS επέλεξε την Airbus για την αντικατάσταση του στόλου εσωτερικών δρομολογίων.
Συγκεκριμένα ανακοίνωσε την πρόθεση της να παραγγείλει 20 Α321XLR και 20 Α220 με option για αγορά 94 ακόμη από τους 2 αυτούς τύπους.


Σημαντικότατη εξέλιξη καθώς η QANTAS είχε σχεδόν εξ ολοκλήρου Β737 και Β717 ως την ραχοκοκαλιά του στόλου εσωτερικού.
 
Μικρή έκπληξη, όσο η Βoeing δεν έχει ουσιαστικά ανταγωνιστή στην κατηγορία...

Για να καταλάβουμε την ακτίνα του A321XLR από την Αθήνα θα μπορεί να καλύψει όλη την Αφρική ή την Σιγκαπούρη και τις bόρειες ακτές της Βραζιλίας...
 

Attachments

  • map1.jpg
    map1.jpg
    343,4 KB · Προβολές: 66
Να πω την αμαρτία μου σκέφτομαι ότι εάν είναι οικονομικό ίσως φτάνει και Νέα Υόρκη από Αθήνα; Με σχετική άνεση καυσίμου; Ειδικά για τις εταιρείες της Ελλάδας;
 
Σημαντικότατη εξέλιξη καθώς η QANTAS είχε σχεδόν εξ ολοκλήρου Β737 και Β717 ως την ραχοκοκαλιά του στόλου εσωτερικού.
Όπως έχει αναφερθεί (όχι μόνο από μένα) στο forum, όσο η Boeing απλώς δεν έχει προϊόν σε αυτήν την κατηγορία θα χάσει χιλιάδες παραγγελίες. Ειδικά με το 321XLR που είναι το μεγαλύτερο game changer στη βιομηχανία εδώ και δεκαετίες.

Η Qantas είχε σχεδόν κάθε τύπο της Boeing μέχρι πριν λίγα χρόνια, σύντομα θα έχει μόνο 787. Αυτά παθαίνει όποιος πουλάει συρματόσχοινα του 1950 μεταμφιεσμένα σε αεροσκάφος.
 
Πάντως σχετικά οικονομικά θα μπορούσε και η Αιγαίου με ένα διαφορετικό εσωτερικό και xlr να ανοίξει κάποιες νέες γραμμές
 
Υπογράφτηκε σήμερα η παραγγελία-ορόσημο για την Qantas, που αφορά:

1.12 A350-1000 για ultra long haul πτήσεις απευθείας από Αυστραλία για Νέα Υόρκη και Λονδίνο. Η διαμόρφωση θα είναι 6 θέσεις στην Πρώτη θέση, 52 Business, 40 Premium Economy, και 140 Economy, για ένα σύνολο 238 θέσεων !!!

2. 20 Α321XLR με διαρρύθμιση 20 θέσεις στην Business και 180 στην οικονομική.

3. 20 Α220-300 με διαρρύθμιση 10 θέσεις στην Business και 127 στην οικονομική

4. Δικαιώματα αγοράς για άλλα 94 αεροσκάφη και από τους 2 παραπάνω τύπους.

Το κατατοπιστικότατο press release εδώ: https://www.qantasnewsroom.com.au/m...ces-major-aircraft-order-to-shape-its-future/
 
Top