Regional Jets

  • Thread starter Thread starter CaptainChris
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

CaptainChris

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
29/07/2003
Μηνύματα
1.036
Likes
128
Περιοχή
Thessaloniki, Greece, EU
Website
www.captain-chris.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
Καλα τα Α320 αλλα σαν regional carrier δεν θα επρεπε να δει και καποια regional jets απο της canadair και embraer 50/70/100 θεσεων? Δρομολογια εσωτερικου αλλα και πολλα δρομολογια προς γειτονικες χωρες ειναι ιδανικα για αυτα τα αεροπλανα. Απο Θεσσαλονικη ειδικα θα μπορουσε να κανει πολλα δρομολογια εσωτερικου αλλα και προς Αλβανια, Γιουκοσλαβια, Βουλγαρια, Τουρκια και Ιταλια. Τα δρομολογια που εκτελουσε παλαιοτερα η ΟΑ προς Copenhagen, Amsterdam, Brussels, Paris με 1, 2 η και 3 πτησης την εβδομαδα θα ειταν ποιο συμφαιρων και για την εταιρια και για τους επιβατες αν εκτελουταν καθημερινα με 50 η 70 θεσεων jets.
 
Τα regional jets Embraer, Canadair, AVRO είναι η μεγάλη μου συμπάθεια. Έμεινα έκπληκτος όταν διάβασα στο φόρουμ ότι η Α3 θέλει να τα αποχωριστεί αν και δεν το πιστεύω. Και οικονομικά είναι και πολύ κατάλληλα σε χωρητικότητα για κάποια δρομολόγια εσωτερικού και εξωτερικού. Το ότι η Θεσσαλονίκη έχει το δυναμικό για δρομολόγια με τέτοια αεροπλάνα είναι γεγονός, αλλά νομίζω ότι υπάρχει μεγάλο ρίσκο και ανταγωνισμός. Ποιος ξέρει, ίσως κάποιος να το τολμήσει. Ελπίζω μόνο να μην είναι ως συνήθως κάποιος ξένος...
 
το πρόβλημα με τέτοια αεροπλάνα (regional jet) είναι ότι δύσκολα είναι κερδοφόρα.
 
είναι κερδοφόρα στα πλαίσια μιας business-oriented (δηλαδή έμφαση στη συχνότητα αλλά και στην πυκνότητα/πληρότητα προορισμών), hub-and-spoke στρατηγικής. Η Lufthansa CityLink, η SkyWest κλπ, είναι παραδείγματα. Όχι η Aegean, δεν έχει ακόμα την πυκνότητα εκείνη δρομολογίων που να επιτρέπει sustainable χρήση regional jets.
 
Διαβάζοντας το ενημερωτικό της Aegean, που αν και κάπως υπερβολικά μεγάλο είναι πολύ ενδιαφέρον να κατανοήσει κανείς κάποια πράγματα, προκύπτει η δεδηλωμένη π΄ροθεση της εταιρείας μέχρι το 2011 να έχει προσθέσει στο στόλο της 4-8 αν θυμάμαι καλά Regional Jets/Turbopror...
Οπότε σύντομα σχετικά θα πρέπει να περιμένουμε κάποια πρώτα νέα.
 
Αν κάποιος ενδιαφέρεται για να συμμετάσχει στην δημόσια εγγραφή ή έστω θέλει να διαβάσει το ενημερωτικό δελτίο της εταιρείας, μπορείτε να το βρείτε εδώ:

http://www.ase.gr/content/gr/companies/ ... rospectus/


Περίεχει πολλές και ενδιαφέρουσες πληροφορίες για την εταιρεία...

Απο σχόλιο του Johnyk
P.S.Καθόλου αφελής jerry :wink:
 
stiv":2v4xbfdc said:
Αν κάποιος ενδιαφέρεται για να συμμετάσχει στην δημόσια εγγραφή ή έστω θέλει να διαβάσει το ενημερωτικό δελτίο της εταιρείας, μπορείτε να το βρείτε εδώ:

http://www.ase.gr/content/gr/companies/ ... rospectus/


Περίεχει πολλές και ενδιαφέρουσες πληροφορίες για την εταιρεία...

Απο σχόλιο του Johnyk
P.S.Καθόλου αφελής jerry :wink:

Thanx. Και συγνώμη απλά δεν έκανα τη "σύνδεση" των δύο posts... :wink:
 
s

Oπως υπωθηκε και παραπανω για να αποδωσουν τα μικρα <<τζετακια>>χρειαζετε πολυ υψηλη ανα πτηση πληροτητα και πυκνοτητα στους προορισμους.Ομως εκτος απο τα χρηματα που θα δωσουν για την αγορα των α/φων,χρειαζοντε και πολλα χρηματα για την εκπαιδευση του προσωπικου.

Υπαρχουν προορισμοι σημερα που στεναζουν.Εχει τυχει να παρω τηλ να ρωτησω αν υπαρχουν εισιτηρια(θεωρουσα αυτονοητο οτι υπαρχουν)ΣΗΤΕΙΑ-ΑΘΗΝΑ,και μου ειπαν οτι η τελευταια θεση κλειστηκε πριν 1 μηνα.

Πιστευω οτι η οα στην κατασταση που ειναι τωρα δεν τη σηκωνει να κανει μουρη,στις αλλες εταιριες,αλλα πρεπει να κοιταξει πως θα επιβιωσει με αξιοπρεπεια.

Αρκετα καλη λυση θα ηταν η αγορα νεων ATR-42,ATR-72 η ακομα kai 734 που εχει και την τεχνογνωσια στα αεροπλανα,και να κανει και καμια προσληψη,με νεα παιδια που εχουν ορεξη για δουλεια και μερακι.
 
Προσωπικά πιστεύω ότι ο ελλαδικός χώρος θα βοηθούσε την ανάπτυξη μικρών ευέλικτων στόλων από regional jets. Σίγουρα για να υπάρξει κερδοφορία από την όλη λειτουργία χρειάζεται και πολλά rotations και ασυζητητί πληρότητες. Τα ΑΤΗ-SKG, ATH-HER, SKG-HER, HER-CFU, RHO-CFU, ATH-RHO, ATH-CFU είναι δρομολόγια που κάλιστα θα μπορούσαν να δεχτούν αυτά τα αεροπλάνα ως εργαλεία. Φυσικά όμως πια στην Ελλάδα το όλο στόρι έχει αρκετές δυσκολίες να ξεπεράσει και αυτές αφορούν κυρίως στον τρόπο που λανσάρεται στον κόσμο μία τέτοια υπηρεσία. Η εκπαίδευση και η εισαγωγή σίγουρα θα έχει κόστος, αλλά τίποτα δεν προχωρά χωρίς επένδυση και προσαρμογή. :wink:
 
Top