Κατ' αρχάς σήμερα κατέβηκε TCX με νέο livery αλλά δεν αποθανατίστηκε.
Ο solro μια χαρά έριξε σύρμα in time αλλά ο υποφαινόμενος είδε το σύρμα μισή ώρα μετά...
Στα του βουνού, άργησα λίγο αλλά 'ντάξει, δλδ δεν ήξερα τι να πρωτοδιαλέξω, πρωτάρης γαρ στο βουνό. Τελικά αποφάσισα να κάνω ένα ολίγον περιγραφικό πόστ διανθισμένο απο μία μικρήηηηη επιλογή φωτ/φιών.
ΜΕΡΟΣ Α΄
Η εξόρμηση λοιπόν ξεκίνησε απ’ το πρώτο καλό σημείο που εντόπισα ανεβαίνοντας και
ευτυχώς πρόλαβα –που να ήξερα βέβαια τη συνέχεια- στο τσάκ το BIP να προσγειώνεται ως ΟΑ091 από ΑΟΚ (
πρώτη,
δεύτερη)
ακολούθησε η αναχώρηση μιας Novair για ARN (
πρώτη,
δεύτερη)
ενώ 1 λεπτό αργοτέρα μας αποχαιρέτησε ακόμη ένα 321, της SAS αυτή τη φορά για ΒLL (
πρώτη,
δεύτερη)
3 λεπτά αργότερα πιάνω 3η απογείωση στη σειρά, έναν Κόνδωρα με αυτά τα βαρετά 320 του για STR (
πρώτη,
δεύτερη)
και πλέον είχα αρχίσει να ανυπομονώ για την 1η πλήρη προσγείωση. Τότε έπεσε σύρμα απ΄τον εκτελόντα χρέη ρανταρίστα solro ότι πλησιάζει η UN647 από SVO με Tu214 αντί του γνωστού 744 ωστόσο
πρώτα, φυσικά, έπρεπε να βγάλω το Φόκερ της AUA από VIE που με κυνηγάει σε κάθε εξόρμηση (
πρώτη,
δεύτερη)
ακολούθησαν 17 λεπτά απόλυτης σιγής, η φύση πάνω στο βουνό με τη μεθυστική μυρουδιά ρίγανης αλλά και ο φραπουτσίνο grande βοήθησαν να κυλήσει ευχάριστα ο χρόνος βγάζοντας τη
seaside κίνηση αλλά και ένα
double μΠζεκασματάκι έως ότου
κατέβει μια FR από CIA (
με καπνίλα)
και 6-7 λεπτά αργότερα το Tupolev της UN (
πρώτη,
δεύτερη,
τρίτη,
τέταρτη με καπνά)
ακολούθησαν μερικά λεπτά όπου χάζευα το Tupolev στην πορεία του προς στάθμευση κι έβγαλα το
πρώτο overview
και σχεδόν ταυτόχρονα κοζάρω μια FR για CRL να τροχοδρομεί προς τον 7, η αλήθεια την ψιλοαγνόησα λόγω Tu214 και περίμενα να πάρει θέση για απογείωση ώστε να τη φωτογραφίσω όμως ο καπετάνιος
κόβωντας δρόμο απ’ τον συνδετήριο για να γλυτώσει μερικά μέτρα με εξίταρε και έτσι αποθανατίστηκε επι το έργο.
Ξεκινώντας την απογείωση η FR βλέπω μέσα απ’ το φακό
τo BIP να κατευθύνεται κι αυτό για απογείωση, βγάζω την
απογείωση της FR και
ώ τι έκπληξη
κόβει και το Dash δρόμο ακολουθώντας την FR,
ξεκινάει το run άμεσα και μας επιδεικνύει και τις STAL δυνατότητες
ξεκολλώντας περίπου σε 700m run. Η 026 μου χάρισε κι ένα
ωραίο νησιωτικό πλάνο λίγο πριν χαθεί στρίβοντας για ΚΖS
3-4 λεπτά μετά ακολουθεί και ο κυρίαρχος του Διαγόρα, η δικιά μας η Α3, με το ex –OAQ να μην ακολουθεί το παράδειγμα των πρότερων α/φών και μεγαλοπρεπώς να λαμβάνει
θέση για απογείωση στην αρχή του 7 και
τελικώς να ξεκολλάει και έπειτα να μου χαρίζει άλλο ένα
ωραίο νησιωτικό πλάνο
Εδώ τελειώνει και το Α' μέρος καθότι ο φωτογράφος αποσύρθηκε για ολίγη μεσημεριανή μάσα και ξεκούραση, ελπίζω να μη βαρεθήκατε και να αντέξατε να δείτε όλες τις φωτό, όχι τίποτα αλλά ακολουθούν άλλες τόσες...