RHO/LGRP TRAFFIC

  • Thread starter panos
  • Ημερομηνία δημιουργίας
To καλοκαίρι μπορεί να τελείωσε η σεζόν όμως όχι!

Καλοκαιρινά:
Η φιλική Novair
Transavia special livery Sunweb
Kαι τα φθινοπωρινά:
Απρόσμενη επίσκεψη της VIM
Και εκεί που είχα αρχίσει να βαριέμαι ήρθαν δυο κοντά-κοντά
Να και το δύδιμο του προηγούμενου!
Και μια κοντινή του τζάμπο που το ακολουθούσε!

Οι φωτογραφίες των δυδίμων της VIM που αφίχθησαν αιφνιδιαστικά αφιερώνονται σε κάτι άλλα δύδιμα που εκείνες τις ώρες έκαναν άφιξη αλλού.
 
Καρέ του 7 προσγειώνεται στον 7! (εννοείται από το βουνό...)
Πρώτα το 737
Mετά το 747 που μας αφήνει τα λάστιχα δώρο
Το 757 λίγο πριν πατήσει
Και τέλος το 767 πάνω από τα piano keys

Οι παραπάνω φωτογραφίες αφιερώνονται στο μέλος seven4seven που έχει παράπονο να δει να δουλεύει ο 7.

Και μια "συγκεντρωτική"
 
Πόσο είναι περίπου το ποσοστό χρήσης του 07; Πάντα είχα την απορία με αυτόν τον προσανατολισμό του διαδρόμου αυτού του αεροδρομίου (αν καί of topic)
 
Εξαιρετικές οι φωτογραφίες solrο :) o,μακάρι όλα τα αεροδρόμια να είχαν την κίνηση που έχει η Ρόδος.Με την συγκεντρωτική απλά 'έκλαψα' :shock: (βλέπεις εμείς στο LGHI,άντε στο τσακίρ κέφι να δούμε κάνα 737-700 με winglets,μέχρι εκεί :D)
 
Εντός σαιζόν (Απρίλη-Οκτώβρη) δουλεύει το πολύ 10 μέρες.
Τον υπόλοιπο χρόνο πιο πολύ αλλά με πολύ λιγότερη κίνηση.

Για τον προσανατολισμό του διαδρόμου και γενικότερα του α/δ αναφέρονται κάποια πράγματα εδώ
https://www.airliners.gr/community/viewtopic.php?f=91&t=8514&hilit=Ρόδο&start=30

Μπόνους
Σχετικά σπάνιο Α320 της SAS
Kαι το πιο συχνό 757 της Priviledge style για λογαριασμό του Θωμά
 
solro":3bzrz2in said:
Οι παραπάνω φωτογραφίες αφιερώνονται στο μέλος seven4seven που έχει παράπονο να δει να δουλεύει ο 7.

Ευχαριστω αγαπητε. 5 φορες για spotting στο νησι, με την τελευταια να κραταει 10 μερες, και μονο μια Αιγαιου με απνοια ειδα να φευγει απο τον 07, νυχτα.
Η προσγειωση του 747 υπεροχη!
 
1η μου ever στο βουνό ( :oops: ), λίγα πράγματα μιάς και η σεζόν κλείνει αλλά πέτυχα τον 7 να διημερεύει όπως και ένα Τουπόλεβ της UN αντί του 744. 3 απετάιζερς, αύριο περισσότερες, ελπίζω να τα πήγα καλά
:arrow: Το Tu214 λίγο πριν πιάσει στον 7
:arrow: Aegean με φόντο το Αιγαίο
:arrow: Αrkia 753 στγμές πριν ξεκολλήσει απ' τον 25
 
Ωραίος ;) Θα παραβλεψω, πάλι, τα του 07, βέβαια :D
 
Κατ' αρχάς σήμερα κατέβηκε TCX με νέο livery αλλά δεν αποθανατίστηκε. :wall: Ο solro μια χαρά έριξε σύρμα in time αλλά ο υποφαινόμενος είδε το σύρμα μισή ώρα μετά... :rant:

Στα του βουνού, άργησα λίγο αλλά 'ντάξει, δλδ δεν ήξερα τι να πρωτοδιαλέξω, πρωτάρης γαρ στο βουνό. Τελικά αποφάσισα να κάνω ένα ολίγον περιγραφικό πόστ διανθισμένο απο μία μικρήηηηη επιλογή φωτ/φιών.

ΜΕΡΟΣ Α΄
Η εξόρμηση λοιπόν ξεκίνησε απ’ το πρώτο καλό σημείο που εντόπισα ανεβαίνοντας και
:arrow: ευτυχώς πρόλαβα –που να ήξερα βέβαια τη συνέχεια- στο τσάκ το BIP να προσγειώνεται ως ΟΑ091 από ΑΟΚ (πρώτη, δεύτερη)
:arrow: ακολούθησε η αναχώρηση μιας Novair για ARN (πρώτη, δεύτερη)
:arrow: ενώ 1 λεπτό αργοτέρα μας αποχαιρέτησε ακόμη ένα 321, της SAS αυτή τη φορά για ΒLL (πρώτη, δεύτερη)
:arrow: 3 λεπτά αργότερα πιάνω 3η απογείωση στη σειρά, έναν Κόνδωρα με αυτά τα βαρετά 320 του για STR (πρώτη, δεύτερη)
:idea: και πλέον είχα αρχίσει να ανυπομονώ για την 1η πλήρη προσγείωση. Τότε έπεσε σύρμα απ΄τον εκτελόντα χρέη ρανταρίστα solro ότι πλησιάζει η UN647 από SVO με Tu214 αντί του γνωστού 744 ωστόσο
:arrow: πρώτα, φυσικά, έπρεπε να βγάλω το Φόκερ της AUA από VIE που με κυνηγάει σε κάθε εξόρμηση (πρώτη, δεύτερη)
:idea: ακολούθησαν 17 λεπτά απόλυτης σιγής, η φύση πάνω στο βουνό με τη μεθυστική μυρουδιά ρίγανης αλλά και ο φραπουτσίνο grande βοήθησαν να κυλήσει ευχάριστα ο χρόνος βγάζοντας τη seaside κίνηση αλλά και ένα double μΠζεκασματάκι έως ότου
:arrow: κατέβει μια FR από CIA (με καπνίλα)
:arrow: και 6-7 λεπτά αργότερα το Tupolev της UN (πρώτη, δεύτερη, τρίτη, τέταρτη με καπνά)
:idea: ακολούθησαν μερικά λεπτά όπου χάζευα το Tupolev στην πορεία του προς στάθμευση κι έβγαλα το πρώτο overview
:arrow: και σχεδόν ταυτόχρονα κοζάρω μια FR για CRL να τροχοδρομεί προς τον 7, η αλήθεια την ψιλοαγνόησα λόγω Tu214 και περίμενα να πάρει θέση για απογείωση ώστε να τη φωτογραφίσω όμως ο καπετάνιος κόβωντας δρόμο απ’ τον συνδετήριο για να γλυτώσει μερικά μέτρα με εξίταρε και έτσι αποθανατίστηκε επι το έργο. Ξεκινώντας την απογείωση η FR βλέπω μέσα απ’ το φακό τo BIP να κατευθύνεται κι αυτό για απογείωση, βγάζω την απογείωση της FR και
:arrow: ώ τι έκπληξη κόβει και το Dash δρόμο ακολουθώντας την FR, ξεκινάει το run άμεσα και μας επιδεικνύει και τις STAL δυνατότητες ξεκολλώντας περίπου σε 700m run. Η 026 μου χάρισε κι ένα ωραίο νησιωτικό πλάνο λίγο πριν χαθεί στρίβοντας για ΚΖS
:arrow: 3-4 λεπτά μετά ακολουθεί και ο κυρίαρχος του Διαγόρα, η δικιά μας η Α3, με το ex –OAQ να μην ακολουθεί το παράδειγμα των πρότερων α/φών και μεγαλοπρεπώς να λαμβάνει θέση για απογείωση στην αρχή του 7 και τελικώς να ξεκολλάει και έπειτα να μου χαρίζει άλλο ένα ωραίο νησιωτικό πλάνο

Εδώ τελειώνει και το Α' μέρος καθότι ο φωτογράφος αποσύρθηκε για ολίγη μεσημεριανή μάσα και ξεκούραση, ελπίζω να μη βαρεθήκατε και να αντέξατε να δείτε όλες τις φωτό, όχι τίποτα αλλά ακολουθούν άλλες τόσες... :mrgreen:
 
Δώσε πόνο
 
Top