Η «Ionia Air», τα τσάρτερ και η αλήθεια
Με επιστολή του στην «Ε» ο Π. Τσιρόγιαννος, ιδιοκτήτης της «Ionia Air», χαρακτηρίζει «από την αρχή έως το τέλος ανακριβές» σχόλιό μας της 03.05.05 σχετικά με τη διαφημιζόμενη, υπό την αιγίδα της Νομαρχίας Εβρου, πτήση τσάρτερ Μόσχα - Αλεξανδρούπολη, και επισημαίνει επί λέξει:
«Η εταιρεία "Ιόνια Αιρ" δεν είναι ιδιοκτήτης κανενός αεροσκάφους. Ιδιοκτήτης θα γίνει τον επόμενο χρόνο, όταν θα παραλάβει τα δύο Τούπολεβ 214, τα οποία συμφώνησε και υπέγραψε σχετικό πρωτόκολλο με την εν λόγω κατασκευάστρια εταιρεία. Η "Ιόνια Αιρ" έχει σε αυτή τη φάση ενοικιασμένα σκάφη, για την εξυπηρέτηση συμβολαίων με Ρώσους τουριστικούς πράκτορες».
Ο κ. Τσιρόγιαννος εγκωμιάζει την προσπάθεια του Νομάρχη Εβρου κ. Ζαμπουνίδη («ένας ανώτερος κρατικός λειτουργός, χάρη του τόπου του») «να τολμά να βάλει μια περιοχή στο διεθνή τουριστικό χάρτη, που δεν ήταν ποτέ προορισμός», και επιμένει ότι «η έναρξη της άφιξης τουριστών στον Εβρο θα γίνει από τον Ιούνιο, όπως είχε αναφερθεί από την αρχή από την εταιρεία μου, ως μόνη αρμόδια να εκδίδει ανακοινώσεις πτήσεων». Για την ξαφνική αντικατάσταση δε της δικής του «διαφημιστικής» πτήσης στις 28.04.05 από τσάρτερ της «Ολυμπιακής», εξηγεί ότι «ήταν τελική επιλογή του νομάρχη κου Ζαμπουνίδη, για να προβληθεί ο εθνικός αερομεταφορέας, που ήθελε από την επιβίβαση των δημοσιογράφων στη Μόσχα να έχουν προνομιακή εξυπηρέτηση και την αίσθηση της ελληνικής φιλοξενίας». Και καταλήγει (σε ορθογραφία και σύνταξη του ιδίου): «Επί πλέον νοιώθω ιδιαίτερα ευτυχής, ότι η εταιρεία μου έχει τη δυνατότητα να προσφέρει ένα φθηνό εισιτήριο, που αποτέλεσε τη βάση των ξενοδόχων του Εβρου, να προσφέρουν πακέττο 8 ημερών με 330 ευρώ, στη μισή τιμή των αναλόγων πακέττων για την άλλη Ελλάδα, αλλά και ανταγωνιστικότερη των Τούρκων. Επί πλέον οι ξενοδόχοι θα εισπράττουν απευθείας και προκαταβολικά τα χρήματά τους, απαλλασσόμενοι από τους πιστωτικούς και εμπορικούς κινδύνους της αγοράς».
**Ο ανταποκριτής της «Ε» στη Μόσχα Θ(ανάσης) Α(υγερινός) παρατηρεί:
Πολλά και μπερδεμένα λέει ο Π. Τσιρόγιαννος, αποφεύγοντας επιμελώς τα καίρια: Σε τι οφείλεται η διαρκής μετάθεση της ανακοινωθείσας έναρξης των πτήσεων, από Απρίλιο σε Ιούνιο, κι η επιστράτευση της «Ολυμπιακής» στις 28.04 για να μας σώσει απ' το ρεζίλεμα; Τι εμπειρία πτήσεων έχει η «Ionia Air» ή έστω ο κ. Τσιρόγιαννος, ιδιοκτήτης ( ; ) αεροπορικής ( ; ) εταιρείας, που φέρεται να εδρεύει στο Μπρίστολ της Αγγλίας, αλλά επικοινωνεί ανορθόγραφα από φαξ των Αθηνών κι έχει e-mail στο Yahoo; Πόσα, ποια αεροπλάνα και πού τα νοίκιασε; Και γιατί ισχυρίζεται στη σχολικού επιπέδου ιστοσελίδα της
http://www.ioniaair.com ότι «σε αυτό το στάδιο παρέχει πτήσεις τσάρτερ εντός χωρών της Ευρωπαϊκής Ενωσης και απευθείας πτήση από τη Μόσχα στην Αλεξανδρούπολη»; Πότε, για πού πέταξε και μας το κρύβει; Μακάρι ως του χρόνου να αγοράσει όχι μόνο Τούπολεφ, αλλά και διαστημικό λεωφορείο... Αλήθεια ο Νομάρχης Εβρου και τα κυβερνητικά κλιμάκια γνώριζαν κι από χθες ως αεροπόρο τον κ. Τσιρόγιαννο κι έχουν διασαφηνίσει όλα τα «σκοτεινά» σημεία, πριν «κρεμαστούν» πάνω του;
Πιστεύουν ότι με ασάφειες και με καλλιέργεια υπερφίαλων προσδοκιών επενδύουν στο καλό όνομα του Εβρου και του τουρισμού μας στη Ρωσία ή συντελούν στο «κάψιμό» του, με «αρπακολλιές» μιας χαμένης 15ετίας;