Ρωσική εισβολή στην Ουκρανία - Επιπτώσεις στην αεροπορία

To FR24 το εμφανίζει ως SVO-VRN (αποκλείεται να ισχύει).
Σε κάθε περίπτωση, είναι στον αέρα σχεδόν έξι ώρες. Τι αυτονομία έχει το 73NG;
 
Προβοκάτσια των Ρώσων και μάλλον σε συνεργασία με την Τουρκία, για να το σταματήσουμε και να αρχίσουν τα διπλωματικά διαβήματα και οι εδώ πράκτορες (Open, Βελόπουλος) την φασαρία στα ΜΜΕ. Κανονικά η Τουρκία (λόγω Eurocontrol) δεν έπρεπε να του δώσει αεροδιαδρομο προς Ελλάδα, αφού από τα 00:01 σήμερα απαγορεύεται. Δοκιμάζουν τα νεύρα μας και τις αντοχές μας.
 
Πράγματι, πιεστική κατάσταση ...
Υπάρχει ηχητικό ντοκουμέντο αλλά δεν μπορώ να το ανεβάσω.
Το forum επιτρέπει ανέβασμα/συνημμένα μόνο αρχεία φωτογραφιών.
 
Last edited:
Εν τω μεταξύ υποψιάζομαι ότι πρόκειται για business jet και όχι για B737 γεμάτο επιβάτες.
Post automatically merged:

Υπάρχει ηχητικό ντοκουμέντο αλλά δεν μπορώ να το ανεβάσω.
Μήπως μπορείς να το ανεβάσεις σε κάποιο file share server τύπου Dropbox?
 
ΟΚ, είναι συμπυκνωμένες οι επικοινωνίες, από την αρχή μέχρι το τέλος του συμβάντος,
παραλείποντας τα ενδιάμεσα.
View attachment SU7236-LGMD.mp3
 
"Humanitarian flight" my ass!!!! :mad:
 
Συνέβη και στον ΚαναδάF8CA5FD9-24A6-4FC5-8842-EA608702BBC8.jpeg
 
To FR24 το εμφανίζει ως SVO-VRN (αποκλείεται να ισχύει).
Σε κάθε περίπτωση, είναι στον αέρα σχεδόν έξι ώρες. Τι αυτονομία έχει το 73NG;


Το αεροσκάφος έφτασε στο FL 370 πολύ σύντομα(μέσο rate of climb πάνω από 2000ft/min), οπότε μπορούμε να συμπεράνουμε ότι δεν ήταν βαρύ. Για να κάνει το SVO-VRN πιθανόν είχε μέγιστο καύσιμο (σχεδόν 21 Τόνους).



Σύμφωνα με τα δεδομένα της Boeing με αυτά τα στοιχεία το range του ξεπερνάει τα 3500 NM:

9581AB8C-B0DA-4690-A2A1-B229966447B3.jpeg

(Σημείωση του διαγράμματος αναφέρει ότι τα δεδομένα αφορούν non winglets αεροσκάφη. Με winglets το range είναι καλύτερο).


Με Long Range Cruise speed (455Kts), διανύει την παραπάνω απόσταση σε 7.7 ώρες.
Η πραγματική διάρκεια είναι μεγαλύτερη καθώς οι ταχύτητες ανόδου / καθόδου, είναι μικρότερες.


Αν το δρομολόγιο δεν έβγαινε, η εταιρία δεν θα έκανε dispatch το αεροσκάφος.


Για να πάρει κάποιος μια ιδέα του Range, αρκεί να παρατηρήσει το παρακάτω :

D2AB6120-741A-41E0-A10D-9B96493EDF06.jpeg

Οι αποστάσεις στα Δυτικά είναι μικρότερες σε σχέση με τους ανατολικούς προορισμούς, καθώς λαμβάνεται υπόψιν το ιστορικό ανέμων που επικρατεί κατά 85% μέσα στο έτος. Επίσης ο χάρτης παίρνει σαν δεδομένο απογείωση με μέγιστο βάρος. Σε διαφορετική περίπτωση οι αποστάσεις είναι μεγαλύτερες.
 
Αν το δρομολόγιο δεν έβγαινε, η εταιρία δεν θα έκανε dispatch το αεροσκάφος.
Μα... προφανώς το δρομολόγιο "δεν εβγαινε", αφού τα ρωσικά αεροπλάνα δεν μπορούν να μπουν στην Ελλάδα και την Ιταλία!

Βασικά ωραία η ανάλυση αλλά δεν ξέρουμε καν αν ήταν πράγματι το VQ-BWF (Β737-800) ή κάτι διαφορετικό που έστελνε κώδικα 4243FC.

Ίσως έχουμε αύριο ενημέρωση από την ΥΠΑ ή ακόμα και την ΠΑ, η οποία πιθανώς το αναγνώρισε οπτικά.

Επίσης από τις αυριανές αντιδράσεις της Ρωσικής πρεσβείας ή/και των εγχωρίων πρακτόρων της Ρωσίας μπορεί να καταλήξουμε σε κάποια συμπεράσματα.
 
Top