Ρωσική εισβολή στην Ουκρανία - Επιπτώσεις στην αεροπορία

  • Thread starter Thread starter OveLix
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Κλασσικές τρολιές που προωθούν την ρωσική προπαγάνδα. Προσεγγίζει το θέμα με χαρακτηριστική ελαφρύτητα και οδηγεί σε λανθασμένα συμπεράσματα. Textbook προσέγγιση παραπληροφόρησης και διαστρέβλωσης της πραγματικότητας.

Δεν θα σας πληρώσουμε τις συμβατικές οφειλές για το μήνα Φεβρουάριο του 2022, επειδή δεν είμαστε σε θέση να εργαστούμε για να σας πληρώσουμε λόγω της απαγόρευσής σας στις πτήσεις μας .
Η μονομερής καταγγελία της σύμβασης δίνει στις ρωσικές εταιρείες το δικαίωμα να λάβουν την τεράστια χρηματοοικονομική ποινική ρήτρα που περιέχεται σε όλες τις μεταξύ μας συμβάσεις και το χρέος σας προς την Ρωσία θα είναι τεράστιο, κάθε φορά που καθυστερείτε να πληρώσετε την χρηματική ποινή, η οποία αναφέρεται στα συμβόλαια , διπλασιάζεται δύο φορές κάθε μήνα .
Όταν ξεκινάς να μην τηρείς τις υποχρεώσεις σου σαν πελάτης και δεν πληρώνεις τις οφειλές σου θα συμβούν όλα αυτά αλλά προς την αντίθετη φορά.
 
Υπάρχει κάποια πηγή; Από πού προέρχεται το κείμενο;
Από έναν λογαριασμό μεταφραστή στο FB που συνήθως μεταφράζει κείμενα γραμμένα σε ξένες γλώσσες και τα αναρτεί μεταφρασμένα στο λογαριασμό του. Δε λέει όμως από που πήρε το κείμενο
 
Ενημερωτικά, άρθρο στο Bloomberg για την κατάσχεση των αεροσκαφών και πως ξεγέλασαν τους μισθωτές:

 
Last edited:
Νόμιζα ότι δεν αναπαράγουμε ανώνυμα κείμενα που γράψανε "κάτι παιδιά" στο διαδίκτυο.
 
Πιστεύω ότι το μόνο που δεν θέλουν οι ρωσικές αεροπορικές εταιρείες είναι, να χαλάσουν μια και καλή τις επαφές τους με τις εταιρείες εκμίσθωσης αεροσκαφών. Μην ξεχνάμε ότι κάποια στιγμή ο πόλεμος θα φτάσει στο τέλος του (ελπίζω σύντομα και όχι σε κάτι μήνες) και τα επόμενα χρόνια η κατάσταση θα επανέλθει. Με αργούς ρυθμούς σίγουρα, αλλά όλα όσα βλέπουμε τα έχουμε διαβάσει σε ιστορικά βιβλία.

Ως εκ τούτου, θα έρθει κάποτε η στιγμή που οι ρωσικές αεροπορικές θα χρειαστούν νέα αεροσκάφη και θα πρέπει να κλείσουν νέα συμβόλαια. Αν τώρα καταστρέψουν τις σχέσεις τους με τις εταιρείες εκμίσθωσης, τότε το μέλλον θα είναι δύσκολο. Πόσο μάλιστα, όσο οι εταιρείες μπορούν αυτήν την στιγμή να κρυφτούν πίσω από τις αποφάσεις του Πούτιν και λέγοντας off the record οτι δεν συμφωνούν με όσα κάνει ο αφέντης τους. Γιατί σίγουρα υπάρχει διάλογος μεταξύ των εταιρειών που κάνεις μας δεν πρόκειται να τον μάθει. ;)
 
Νόμιζα ότι δεν αναπαράγουμε ανώνυμα κείμενα που γράψανε "κάτι παιδιά" στο διαδίκτυο.
Έχεις απόλυτο δίκιο και όντως δεν το κάνουμε. Επειδή είχε μια βάση λογικής, γραμμένη όμως σαφώς με μεροληπτική διάθεση, γι αυτό το ανέρτησα για να δούμε αν ισχύει κάτι τέτοιο ή όχι. Σε καμία περίπτωση δεν ενστερνίζομαι τα γραφόμενα.
 
Έχει ήδη δημοσιευτεί στα αγγλικά από τις αρχές του μήνα και έχει αντικρουστεί και ως προς τους ισχυρισμούς και ως προς την ουσία.
Δεν έχει βάση λογικής (π.χ. η Ρωσία έχει μπανάρει αεροπορικές εταιρείες, όχι εταιρείες λίζινγκ. Εξαιρέσεις σε πτήσεις υπάρχουν, όπως οι πτήσεις επαναπατρισμού κλπ).

Δεν θα δημοσιεύσω το λινκ της απάντησης στους ισχυρισμούς του κειμένου γιατί πιστεύω ότι οι ανώνυμοι ισχυρισμοί χωρίς στοιχεία
δεν αξίζουν σοβαρής και τεκμηριωμένης απάντησης. Κυρίως επειδή ο κόπος, ο χρόνος και η ενέργεια που ξοδεύεις για να αντικρούσεις με στοιχεία μια ανοησία είναι 10πλάσια από τον κόπο που έκανε ο προπαγανδιστής για να τη γράψει.
 
Ακόμη και στην περίπτωση "κατάσχεσης" των leasing αεροσκαφών, είναι μαθηματικά βέβαιο ότι αυτά θα καθηλωθούν στο έδαφος, λόγω έλλειψης ανταλλακτικών και συντήρησης (π.χ. η Aeroflot έχει την έδρα βαριάς συντήρησης στην Ευρώπη), όπως θα καθηλωθούν και τα ιδιόκτητα για τους ίδιους λόγους. Εκτός και θεσπίσουν νέες ρωσικές οδηγίες συντήρησης, οι οποίες θα επιτρέπουν στα αεροσκάφη να πετούν μέχρι.... τελικής πτώσης, στην κυριολεξία!:cool:
 
Top