Ρωσική εισβολή στην Ουκρανία - Επιπτώσεις στην αεροπορία

  • Thread starter Thread starter OveLix
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
To 154 είναι σίγουρο. Για το Superjet όχι και τόσο αφού οι κινητήρες είναι 50% Snecma και τα avionics 100% Thales.
Τικ τοκ, τικ τοκ μέχρι το grounding.
 
Και επειδή "αποφασίζουμε και διατάζουμε" ο Πούτιν έβγαλε εσωτερικό νόμο για να κάνει ότι θέλει τα ξένα αεροπλάνα που έχει, φυσικά μέσα στη χώρα του...
 
Απ' ότι φαίνεται ως τώρα στα αεροσκάφη που αλλάζουν νηολόγιο σε Ρωσικό δεν συμπεριλαμβάνονται αυτά της Aeroflot αλλά άλλων εταιριών όπως η UT Air, η Nordwind, η Yamal κλπ
 
Για όποιον θέλει να παρακολουθήσει την αλλαγή των reg σχεδόν σε πραγματικό χρόνο
 
Δεν έχουμε ακούσει κάτι για την τύχη και του μεγαλύτερου ελικοφόρου στον κόσμο, του AN-22. Απ' ότι είδα τελευταία καταγεγραμμένη πτήση του ήταν Δεκέμβριος του 2020 προς Κίεβο, προφανώς GML. Άραγε τη γλύτωσε αυτό;
 
Δυστυχώς δεν τη γλύτωσε ούτε αυτό σύμφωνα με την wiki
A single An-22 (registration number UR-09307) is in service with Antonov Airlines as of September 26, 2020 [8] but was destroyed in 2022 during Russia's military action in Ukraine.
 
H Air Serbia δέχθηκε ήδη 4 απειλητικά μηνύματα για βόμβες σε αεροσκάφη εν πτήση στο δρομολόγιο Βελιγράδι - Μόσχα, με αποτέλεσμα να επιστρέψουν στο Βελιγράδι για έλεγχο. Προφανώς και πρόκειται για επόμενο της μη επιβολής κυρώσεων εναντίον της Ρωσίας από τους Σέρβους
 
H Air Serbia δέχθηκε ήδη 4 απειλητικά μηνύματα για βόμβες σε αεροσκάφη εν πτήση στο δρομολόγιο Βελιγράδι - Μόσχα, με αποτέλεσμα να επιστρέψουν στο Βελιγράδι για έλεγχο. Προφανώς και πρόκειται για επόμενο της μη επιβολής κυρώσεων εναντίον της Ρωσίας από τους Σέρβους
Μέσω ποιον χωρών πετάει ή κάνει κάνα τεράστιο κύκλο για να φτάσει Μόσχα...
 
Top