Ρωσική εισβολή στην Ουκρανία - Επιπτώσεις στην αεροπορία

  • Thread starter Thread starter OveLix
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Αν διαβάσεις το NOTAM A0566/2022 θα δεις ότι η απαγόρευση αφορά "ALL AIRCRAFT OPERATED BY CITIZENS OF THE RUSSIAN FEDERATION, OPERATORS HOLDING AIR OPERATOR CERTIFICATE (AOC) ISSUED BY THE RUSSIAN FEDERATION AND AIRCRAFT REGISTERED BY RUSSIAN AUTHORITIES". Υπερπτήσεις αεροσκαφών τρίτων χωρών προς/από την Ρωσία δεν επηρεάζονται, αν και όντως χρειάζεται κύκλος για να αποφύγουν την εμπόλεμη ζώνη. Πάντως στον πίκανα αναχωρήσεων του Βελιγραδίου δεν είδα πολλές προγραμματισμένες πτήσεις της Air Serbia για Μόσχα, φαίνεται να έχει 1 ή το πολύ 2 κάθε ημέρα με A330.
 
Πάντως στον πίκανα αναχωρήσεων του Βελιγραδίου δεν είδα πολλές προγραμματισμένες πτήσεις της Air Serbia για Μόσχα, φαίνεται να έχει 1 ή το πολύ 2 κάθε ημέρα με A330.

Αφού υπάρχουν και αυτοί οι 500 την ημέρα που έχουν ρευστό και βίζα, πάλι πολλοί είναι. Κοντεύουμε μήνα σιγά σιγά και οι Ρώσοι πολίτες θα αρχίσουν να ασφυκτυούν οικονομικά. Δεν σχολιάζω καν το ρούβλι και ότι ο κόσμος εκτός συνόρων είναι πλέον δύο φορές πιο ακριβός. Οι κυρώσεις στους δισεκατομυριούχους είναι να'χαμε να λέγαμε αλλά η μεσαία τάξη που θα ταξίδευε Ευρώπη για τουρισμό και επαγγελματικούς λόγους, τώρα βρίσκεται με μπλοκαρισμένες τις κάρτες της.
 
Υπερπτήσεις αεροσκαφών τρίτων χωρών προς/από την Ρωσία δεν επηρεάζονται,
...εφόσον δεν συμμετέχουν στις κυρώσεις εναντίον της Ρωσίας. Γιατί και η Ρωσία έχει απαγορεύσει τις υπερπτήσεις εταιριών των χωρών που της έχουν επιβάλλει κυρώσεις. Γι αυτό και πχ οι Τούρκοι πάνε κανονικά Μόσχα και χρησιμοποιούν τον Ρώσικο εναέριο χώρο ενώ οι υπόλοιπες χώρες δεν πάνε πάνω από Ρωσία.
 
Πάλι τα ίδια...
 

Attachments

  • Screenshot_2022-03-22-17-04-55-137_com.flightradar24free.jpg
    Screenshot_2022-03-22-17-04-55-137_com.flightradar24free.jpg
    192,8 KB · Προβολές: 18
Και παρόλο που συχνά πυκνά δέχεται απειλητικές κλήσεις για βόμβες, με γεμάτο το A330 και τις τιμές εισιτηρίων στα ύψη η AirSerbia βράζει καλό κέρδος. Και δυστυχώς η διοίκηση δείχνει με αυτόν τον τρόπο ότι το χρήμα έρχεται στην πρώτη θέση. :(
 
Δεν είναι το χρήμα που έρχεται στην πρώτη θέση (καλοδεχούμενο γι' αυτούς, ωστόσο). Άλλοι είναι οι λόγοι που συνεχίζει τις πτήσεις και τους αντιλαμβανόμαστε όλοι χωρίς να χρειαστεί να κάνω πολιτικό σχόλιο.
 
Άρθρο για την κατάσταση του στόλου της Aeroflot. Όπως εξηγεί στην τελευταία ενότητα "Re-registering" η μονομερής επανανηολόγηση σε Ρώσικα νηολόγια είναι σαφώς παράνομη:

To prevent a fleet exodus, Putin recently signed a bill that will allow foreign aircraft to be re-registered in Russia, ensuring its continued operations (at least domestically). However, re-registering an aircraft without a certificate of deregistration is an illegal practice, running airlines into all kinds of trouble.

 
Σχεδόν όλα τα αεροσκάφη ρωσικών εταιρειών πετούν εδώ και μέρες παράνομα αφού η ΥΠΑ των Βερμούδων (στην οποία η πλειονότητα ήταν νηολογημένη) ακύρωσε τα airworthiness certificates.

Το re-registering με ρωσικό νηολόγιο γίνεται ώστε η ρωσική ΥΠΑ να εκδώσει πιστοποιητικό αξιοπλοΐας (παράνομο διεθνώς, φυσικά), να βρεθεί κορόιδο να τα ασφαλίσει κ.λπ. ώστε να συνεχίσουν να πετούν μέχρι να μείνουν από ανταλλακτικά και υποστήριξη.

Θα ήταν αστείο, φυσικά, να περιμένουμε νόμιμες διαδικασίες από μια χώρα σε αυτήν την κατάσταση. Και θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πώς θα ξεμπλέξει η Aeroflot και άλλοι όταν με το καλό λήξει αυτή παράνοια και θα έρθει η ώρα να γίνει ταμείο και λογαριασμός.

Η αεροπορία διέπεται από διεθνείς κανόνες και το σίγουρο είναι πως θα υπάρξουν συνέπειες για τις ρωσικές εταιρείες. Δεν έχουμε ξαναζησει κάτι τέτοιο, θα έχει πολύ ενδιαφέρον το πώς θα διευθετηθεί αυτή η διαφορά.
 
Η EASA χθες, εξειδικεύοντας τις κυρώσεις της ΕΕ στον τομέα της, ανακάλεσε όλα τα πιστοποιητικά των ρωσικής κατασκευής αεροσκαφών, τα πιστοποιητικά ρωσικών εταιρειών συντήρησης (MRO's Part 145) και τα TCO (Third Country Operations).

Απέσυρε την αναγνώριση ακόμα και από κέντρα εκπαίδευσης σε εξομοιωτή, εφόσον αυτά βρίσκονται στη Ρωσία ή ανήκουν σε ρωσικές εταιρείες (αν καταλαβαίνω καλά, αυτό σημαίνει ότι οι πιλότοι των ρωσικών αερογραμμών θα χάνουν σταδιακά το δικαίωμα να πετούν εκτός Ρωσίας).

Οι τύποι που απαγορεύεται πλέον να πετούν στην Ευρώπη είναι Irkut SS 100/95, Beriev 103, Beriev 200ES, Tu 204 και τα ελικόπτερα Ka 32 (Ka 32 πετούν σε Ισπανία, Πορτογαλία και Ελβετία).

Περισσότερα εδώ.

 
Δηλαδή το καλοκαίρι θα μείνουμε χωρίς Πυροσβεστικά αν η κατάσταση παραμείνει ή θα κάνουμε κωλοτούμπα? Οι συμβάσεις τους θα έπρεπε να έχουν ήδη υπογραφεί νομίζω..
 
Top