Russian TU-134 accident

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
SkyHawk":2k6mmwz1 said:
Hastaroth":2k6mmwz1 said:
Οπως φαίνεται στο βίντεο,το αεροπλάνο είχε ήδη takeoff attitude αλλά κατά την γνώμη μου,απλά μέ έναν μόνο κινητήρα δέν μπορούσε να ανυψωθή.Γι'αυτό διήνυσε αρκετή απόσταση μέ nose-up πρίν ξανακατεβάση το ρύγχος και βγή εκτός διαδρόμου.

από την στιγμη που έχεις ''πιάσει'' V1 δεν κανεις ποτε reject take off για αυτον κιολας τον λογο πολλες εταιριες εχουν στο crm τους το hands off the engines after V1 που το συγκεκριμένο αεροπλάνο εχει ''πιάσει'' Vr ( V1<=Vr) μπορεί να απογειωθει οτι και να γινει εκτος και αν φυγει καποιο aerodynamic surface. Απλα οταν κανουν απογείωση με εναν inoperative ( εξαρταται αν ειναι ο critical engine ειναι και αλλοι παραγωντες μεσα αλλα δεν θελω να αναπτυχθω πανω σε αυτο) το screen height μικραινει. Η απογειωση γινεται μεσα σε ασφαλη ορια. Ο πιλοτος μαλλον οπως φενεται αργησε να παρει αποφαση.

Οχι απλά "πολλές εταιρείες" αλλά ακόμα και τά manuals τών αεροπλάνων (προσωπικά τό έχω δεί στά εγχειρίδια τού B720 καί τού A300) λένε οτι μόλις πιάσεις V1,ο κυβερνήτης παίρνει το χέρι του από τους κινητήρες αφού πλέον ο,τι και να γίνη δέν θα χρειαστή να κάνη engine retard.

Στό συγκεκριμένο πάντως μού έκανε εντύπωση πόση ώρα έτρεχε στο διάδρομο μέ nose up.

Απαντώντας και στον crazypilot,άν το Tu134 δέν είχε εκ τής σχεδίασής του την ικανότητα να απογειωθή μέ έναν κινητήρα,τότε δέν πρόκειται γιά όργιο αλλά γιά σούργελο.Η μόνη εξήγηση γιά τό γεγονός οτι ένα τέτοιο ανασφαλές αεροπλάνο είχε εγκριθεί να πετά μάλλον βρίσκεται στο οτι επί τών ημερών τής Σοβιετίας ο,τι έφτιαχναν οι Ρώσοι τό αγόραζε (τρόπος τού λέγειν) η Αεροφλότ (άν τολμούσε άς έκανε κι'αλλοιώς...) και οι εταιρείες τών χωρών τού Παραπετάσματος (γιά να μήν βρεθούν οι διευθυντές τους σφαγμένοι άν απευθυνόντουσαν στίς "κακές καπιταλιστικές βιομηχανίες"...).

Ευτυχώς στο ατύχημα που συζητάμε δέν υπήρξαν θύματα (μεγάλη τύχη πρέπει να είχαν πάντως,αφού όπως δείχνει το βίντεο το αεροπλάνο καταστράφηκε τελείως).
 
gonso":2gv7th6b said:
Δύο κλασικά παραδείγματα, ότι πρέπει για slide σε σχολείο performance:

http://www1.airliners.net/open.file/0995911/L/

http://www1.airliners.net/open.file/0321482/L/

:shock: :shock: :shock: :shock:
Το συνεχίζουν το σπορ ακόμα, ε; Πραγματικά εξαιρετικές φωτό. Με την παιδεία που εμείς αποκτήσαμε, πραγματικά σε πιάνει φρίκη να τις βλέπεις! Απορώ πώς οι ίδιοι εκεί μέσα δεν παθαίνουν έμφραγμα επιτόπου! :shock:
Ειδικά το Ilyushin Il-86 με τους Kuznetsov NK-86 ήταν για κλάμματα. Όπως είχε λεχθεί κάποτε και για ένα άλλο απεχθές δείγμα της αεροναυπηγικής, το BAC 1-11.... : "This is not an aircraft. This is a fuel-to-noise converter!"
Aλλά και το Il-96-300 με τους Aviadvigatel PS-90A δεν πάει πίσω. Ψόφιο τελείως. Δεν το λέω εγώ. Οι πιλότοι του το λένε! Δεν είναι τυχαίο που και τα δύο συμβάντα έγιναν στην Ταϋλάνδη. Ζέστη και υγρασία και το αεροπλάνο φορτωμένο στα μπούνια, προφανώς. Σκεφτείτε νάχε και μεγάλο υψόμετρο.... :?:

Hastaroth":2gv7th6b said:
Οχι απλά "πολλές εταιρείες" αλλά ακόμα και τά manuals τών αεροπλάνων (προσωπικά τό έχω δεί στά εγχειρίδια τού B720 καί τού A300) λένε οτι μόλις πιάσεις V1,ο κυβερνήτης παίρνει το χέρι του από τους κινητήρες αφού πλέον ο,τι και να γίνη δέν θα χρειαστή να κάνη engine retard.
Πιθανά να είναι το ένα και μοναδικό SOP [Standard Operating Procedure] με το οποίο συμφωνούν όλοι. Κατασκευαστές, Υπηρεσίες Πολιτικής Αεροπορίας, Εταιρείες, Χειριστές, οι πάντες, και το οποίο δεν έχει αλλάξει ΠΟΤΕ. Αυτόματα, όπως το σκυλί μαθαίνει εντολές, με το που θα δεις και θα ακούσεις Vee One, παίρνεις το χέρι απ' τις μανέτες. Ακόμα και να θέλεις να κάνεις αλλιώς, μετά τόσα χρόνια συνήθειας είναι σχεδόν αδύνατον.

Hastaroth":2gv7th6b said:
Απαντώντας και στον crazypilot,άν το Tu134 δέν είχε εκ τής σχεδίασής του την ικανότητα να απογειωθή μέ έναν κινητήρα,τότε δέν πρόκειται γιά όργιο αλλά γιά σούργελο.Η μόνη εξήγηση γιά τό γεγονός οτι ένα τέτοιο ανασφαλές αεροπλάνο είχε εγκριθεί να πετά μάλλον βρίσκεται στο οτι επί τών ημερών τής Σοβιετίας ο,τι έφτιαχναν οι Ρώσοι τό αγόραζε (τρόπος τού λέγειν) η Αεροφλότ (άν τολμούσε άς έκανε κι'αλλοιώς...) και οι εταιρείες τών χωρών τού Παραπετάσματος (γιά να μήν βρεθούν οι διευθυντές τους σφαγμένοι άν απευθυνόντουσαν στίς "κακές καπιταλιστικές βιομηχανίες"...).
Ακριβώς αυτό γινόταν και κανείς δεν τολμούσε να πει κουβέντα. Υπήρχε σοβαρό ενδεχόμενο να βρεθεί ο Κυβερνήτης κατηγορούμενος για προδοσία κατά του Εθνους, αν π.χ., δεν επιχειρούσε απογείωση από το Λονδίνο, ή άλλα μεγάλα "καπιταλιστικά" κέντρα λόγω καιρού, ή βάρους ή δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο. Ήταν θέμα "γοήτρου". Αφού, να σκεφθείτε, στα μεγάλα αυτά ταξίδια του εξωτερικού, επέβαινε στο αεροπλάνο πολιτικός κομισσάριος, σαν μέλος του πληρώματος, οπλισμένος, :roll:, για τον μεγάλο φόβο αυτομόλησης του πληρώματος που υπήρχε τότε. Τυπικά ήταν κατώτερος του Κυβερνήτη, στην πραγματικότητα, όμως, είχε την απόλυτη εξουσία και τον τελευταίο λόγο.
Παρακαλώ, ειδικά τους νεώτερους, αν σας φαίνονται εξωφρενικά αυτά τα πράγματα, να τα ψάξετε και να τα διασταυρώσετε.
Θα πω μόνο το εξής. Αν συναντιόμαστε με πλήρωμα της ΑЭΡΟΦΛΟΤ σε κάποιο μεγάλο ξενοδοχείο του κόσμου, εκτός από τις τυπικές καλημέρες, δεν ανταλλάσανε καμμιά κουβέντα, παθαίνανε τρομερή αμηχανία αν επέμενες να τους μιλήσεις, έτσι ώστε στο τέλος τους αποχαιρετούσες νοιώθοντας ότι έχεις κάνει κάτι κακό!....

Και τέλος....

Hastaroth":2gv7th6b said:
Ευτυχώς στο ατύχημα που συζητάμε δέν υπήρξαν θύματα (μεγάλη τύχη πρέπει να είχαν πάντως,αφού όπως δείχνει το βίντεο το αεροπλάνο καταστράφηκε τελείως).

.... αυτό ξαναπέστο. Είναι πράγματι καταπληκτικό. Καλημέρα σας.
 
crazy pilot":1xzjuyd2 said:
Απορώ πώς οι ίδιοι εκεί μέσα δεν παθαίνουν έμφραγμα επιτόπου!

Η μόνη εξήγηση που δίνω εγώ crazy pilot, είναι ότι τους δίνουν ...ευρυγώνια γυαλιά ηλίου και το τέλος του διαδρόμου φαίνεται να είναι άλλα 600 μέτρα παρακάτω :lol:
 
crazy pilot":1orbrzzs said:
Αφού, να σκεφθείτε, στα μεγάλα αυτά ταξίδια του εξωτερικού, επέβαινε στο αεροπλάνο πολιτικός κομισσάριος, σαν μέλος του πληρώματος, οπλισμένος, για τον μεγάλο φόβο αυτομόλησης του πληρώματος που υπήρχε τότε. Τυπικά ήταν κατώτερος του Κυβερνήτη, στην πραγματικότητα, όμως, είχε την απόλυτη εξουσία και τον τελευταίο λόγο.

Γιατί, και στα εμπορικά πλοία περίπου το ίδιο δεν γινόταν ? Όπως και σε αθλητικές αποστολές ?
 
sv1xv":1abf567s said:
crazy pilot":1abf567s said:
Αφού, να σκεφθείτε, στα μεγάλα αυτά ταξίδια του εξωτερικού, επέβαινε στο αεροπλάνο πολιτικός κομισσάριος, σαν μέλος του πληρώματος, οπλισμένος, για τον μεγάλο φόβο αυτομόλησης του πληρώματος που υπήρχε τότε. Τυπικά ήταν κατώτερος του Κυβερνήτη, στην πραγματικότητα, όμως, είχε την απόλυτη εξουσία και τον τελευταίο λόγο.

Γιατί, και στα εμπορικά πλοία περίπου το ίδιο δεν γινόταν ? Όπως και σε αθλητικές αποστολές ?

Παιδια το τι βλεπουν τα ματια :shock: :shock: :shock: μου καθημερινα λογω δουλειας (CHECK AT MY PROFILE) απο τους Ρωσσους ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ......................................
 
gonso":2lsav0rf said:
crazy pilot":2lsav0rf said:
Απορώ πώς οι ίδιοι εκεί μέσα δεν παθαίνουν έμφραγμα επιτόπου!

Η μόνη εξήγηση που δίνω εγώ crazy pilot, είναι ότι τους δίνουν ...ευρυγώνια γυαλιά ηλίου και το τέλος του διαδρόμου φαίνεται να είναι άλλα 600 μέτρα παρακάτω :lol:
Πραγματικά, έτσι πρέπει να είναι. Δεν εξηγείται αλλιώς!....

sv1xv":2lsav0rf said:
crazy pilot":2lsav0rf said:
Αφού, να σκεφθείτε, στα μεγάλα αυτά ταξίδια του εξωτερικού, επέβαινε στο αεροπλάνο πολιτικός κομισσάριος, σαν μέλος του πληρώματος, οπλισμένος, για τον μεγάλο φόβο αυτομόλησης του πληρώματος που υπήρχε τότε. Τυπικά ήταν κατώτερος του Κυβερνήτη, στην πραγματικότητα, όμως, είχε την απόλυτη εξουσία και τον τελευταίο λόγο.

Γιατί, και στα εμπορικά πλοία περίπου το ίδιο δεν γινόταν ? Όπως και σε αθλητικές αποστολές ?
Ακριβώς.

Αρκεί να σκεφτεί κανείς, έτσι για να κλείσουμε το θέμα, ότι τα πολιτικά επιβατικά αεροπλάνα της Σοβιετίας δεν περιελάμβαναν στον εξοπλισμό τους σύστημα οξυγόνου επιβατών, με αυτόματη διανομή και πιπτόμενες μάσκες πάνω από κάθε επιβάτη, παρά μόνο φορητές φιάλες οξυγόνου που τις χορηγούσε το πλήρωμα σε όποιον είχε ανάγκη.... Στον εαυτό τους, δηλαδή! Εκτός από το πιλοτήριο. Εκείνοι είχαν μάσκες.
Καταπληκτικά πράγματα, έτσι;;; :oops:
 
Top