SkyHawk":2k6mmwz1 said:Hastaroth":2k6mmwz1 said:Οπως φαίνεται στο βίντεο,το αεροπλάνο είχε ήδη takeoff attitude αλλά κατά την γνώμη μου,απλά μέ έναν μόνο κινητήρα δέν μπορούσε να ανυψωθή.Γι'αυτό διήνυσε αρκετή απόσταση μέ nose-up πρίν ξανακατεβάση το ρύγχος και βγή εκτός διαδρόμου.
από την στιγμη που έχεις ''πιάσει'' V1 δεν κανεις ποτε reject take off για αυτον κιολας τον λογο πολλες εταιριες εχουν στο crm τους το hands off the engines after V1 που το συγκεκριμένο αεροπλάνο εχει ''πιάσει'' Vr ( V1<=Vr) μπορεί να απογειωθει οτι και να γινει εκτος και αν φυγει καποιο aerodynamic surface. Απλα οταν κανουν απογείωση με εναν inoperative ( εξαρταται αν ειναι ο critical engine ειναι και αλλοι παραγωντες μεσα αλλα δεν θελω να αναπτυχθω πανω σε αυτο) το screen height μικραινει. Η απογειωση γινεται μεσα σε ασφαλη ορια. Ο πιλοτος μαλλον οπως φενεται αργησε να παρει αποφαση.
Οχι απλά "πολλές εταιρείες" αλλά ακόμα και τά manuals τών αεροπλάνων (προσωπικά τό έχω δεί στά εγχειρίδια τού B720 καί τού A300) λένε οτι μόλις πιάσεις V1,ο κυβερνήτης παίρνει το χέρι του από τους κινητήρες αφού πλέον ο,τι και να γίνη δέν θα χρειαστή να κάνη engine retard.
Στό συγκεκριμένο πάντως μού έκανε εντύπωση πόση ώρα έτρεχε στο διάδρομο μέ nose up.
Απαντώντας και στον crazypilot,άν το Tu134 δέν είχε εκ τής σχεδίασής του την ικανότητα να απογειωθή μέ έναν κινητήρα,τότε δέν πρόκειται γιά όργιο αλλά γιά σούργελο.Η μόνη εξήγηση γιά τό γεγονός οτι ένα τέτοιο ανασφαλές αεροπλάνο είχε εγκριθεί να πετά μάλλον βρίσκεται στο οτι επί τών ημερών τής Σοβιετίας ο,τι έφτιαχναν οι Ρώσοι τό αγόραζε (τρόπος τού λέγειν) η Αεροφλότ (άν τολμούσε άς έκανε κι'αλλοιώς...) και οι εταιρείες τών χωρών τού Παραπετάσματος (γιά να μήν βρεθούν οι διευθυντές τους σφαγμένοι άν απευθυνόντουσαν στίς "κακές καπιταλιστικές βιομηχανίες"...).
Ευτυχώς στο ατύχημα που συζητάμε δέν υπήρξαν θύματα (μεγάλη τύχη πρέπει να είχαν πάντως,αφού όπως δείχνει το βίντεο το αεροπλάνο καταστράφηκε τελείως).