Ryanair στα περιφερειακά αεροδρόμια της Ελλάδας

  • Thread starter Thread starter lewton
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Μα η όλη ιστορία με τα άγονα είναι πως ο ανάδοχος έχει την αποκλειστική εκμετάλλευση της γραμμής όλο το χρόνο (ώστε ό,τι χασούρα έχει το χειμώνα, να τη βγάζει το καλοκαίρι). Άμα ήταν να έμπαινε ο καθένας όποτε ήθελε (ήτοι μόνο το καλοκαίρι), τότε ζήτω που καήκαμε...

9.99 ναύλοι επίσης δεν υπάρχουν προς το παρόν, οι τιμούλες ξεκινάνε από 40+. Ας περιμένουμε λίγο και θα δούμε τι έχει γίνει.
 
Το ερώτημα είναι αν θα κάνει το δρομολόγιο. Θυμίζω ότι ένα SKG-CFU είχε πάει άκλαφτο.
 
Νομίζω ότι το cfu -skg πήγε αρκετά καλά φέτος. Παρατήρησα και πολλούς Αμερικανους επιβάτες σε κάθε πτήση, εκτός από τους ντόπιους που με αυτό τον τρόπο γλύτωναν το 2ωρο καράβι για Ηγουμενίτσα συν την διαδρομή για Θεσσαλονίκη. Το δρομολόγιο είναι φορτωμένο και για το 25
 
Last edited:
Iσως, υποθεση κανω δεν ξερω, επειδη το κανει χωρις επιδοτηση, και χωρις tag/τραινάκι κ επειδη δεν ειναι ολη τη χρονια αλλα μονο σεζόν, δεν θεωρείται PSO, οποτε να πηρε το πρασινο φως..Τι να πω ξερω γω..Εμενα πιο πολυ η απορια μου δεν ειναι πως πηραν το οκ, αλλα το οτι η εταιρεία θεωρεί οτι μπορει να ειναι προσοδοφορο ενα τοσο κοντινο δρομολογιο με 738

Δεν ισχυει αυτο. Οι γραμμες PSO ειναι αποκλειστικης εκμεταλλευσης για ολο το χρονο για τις αεροπορικες που τους εχουν ανατεθει, ειτε ειναι με επιδοτηση, ειτε με μηδενικη επιδοτηση.

Επισης το PSO SKG-LXS-JIK εχει κανονικα επιδοτηση 3,03 εκατ. ευρώ για την περιοδο 2023-2027.
 
Αυτο για το SKG-LXS ειναι παλιο νεο, ταχουμε ξαναπει...Το SKG-CFU φετος το ξεκινάει 1w από Απρίλη και το πάει σε 3w τον Ιούνιο. Tι νοημα εχει το 1w δεν ξερω πραγματικα
 
Η μία εβδομαδιαία πτήση σαφέστατα δεν έχει νόημα για τους επιβάτες, αλλά για τη χρήση του αεροπλάνου εχει χρησιμότητα. Προς να ειναι παρκαρισμένο, σίγουρα κάτι θα βγάζει.
 
Last edited by a moderator:
απο τις 2 προηγούμενες χρονιές πάντως, έστω και 1-2 φορές την εβδομάδα, πολύς κόσμος το χρησιμοποιούσε, αφου΄η τιμή του εισητηρίου ήταν στα ιδια επίπεδα - η και πιό φτηνό- απο αυτό του ΚΤΕΛ. Ετσι, έστω και για το ένα σκέλος, πολλοί το χρησιμοποιούσαν.. Πιστεύω, το ιδιο θα γίνει και φέτος...Ξεκινάει και πιό νωρίς, απο το δρομολόγιο Κέρκυρα- Αθήνα.
 
Αυτο για το SKG-LXS ειναι παλιο νεο, ταχουμε ξαναπει...Το SKG-CFU φετος το ξεκινάει 1w από Απρίλη και το πάει σε 3w τον Ιούνιο. Tι νοημα εχει το 1w δεν ξερω πραγματικα
Εχει νοημα γιατι η μια πτηση θα γίνεται αξιοποιώντας αεροπλάνα της Θεσσαλονίκης απο Απριλιο που ξεκιναει το θερινό προγραμμα που σε αλλη περίπτωση θα καθοτανε. Με το ανοιγμα της βασης της Κέρκυρας τον Ιουνιο θα ξεκινήσουν τα αλλα δυο δρομολόγια απο εκει. Ελπιζω να σε βοήθησα
 
Last edited:
Για να αξιοποιηθεί το α/φος θα πρεπει εκτος από το να πετάει να έχει και yields και για να εχει θα πρεπει να παρέχει και ενα βολικό/ελκυστικό προγραμμα στους επιβάτες, περα των τιμών, το οποίο δεν ξέρω κατά πόσο βγαίνει με μία πτήση την εβδομάδα..Μέσα στο Πάσχα βολεύει για πακετα, αλλα μετά; Τι να πω, αυτοί ξέρουν (?)
 
Top