Ryanair στην Ελλάδα

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Δεν καταλαβαίνω. Σύμφωνα με το παραπάνω άρθρο

... Σημειώνεται πάντως πως, εντός του 2012, η εταιρεία χαμηλού κόστους έχει μεταφέρει ήδη από και προς το αεροδρόμιο Μακεδονία περίπου 190.000 επιβάτες...

... Το συμβόλαιο που είχε υπογραφεί, προέβλεπε την επιδότηση της εταιρείας για τρία χρόνια με το ποσό των 330.000 ετησίως...


δήλαδή, 330.000/190.000 ούτε 2 ευρώ ανά άτομο?

Συνεπώς, αν η Ryanair ανεβάσει τους ναύλους κατά 2 ευρώ, βγάζει τα έξοδά της? (άσε που για κάποια από αυτά τα δρομολόγια, επιδοτείται και από τις πόλεις του εξωτερικού)
 
Ακριβώς, δεν βγάζει νόημα. Γι' αυτό ελπίζω να συνεχίσει να πετάει μειώνοντας απλά τις πτήσεις και τα δρομολόγια,
 
af1":2dwcu991 said:
Και το SKG-GRO λογικά έχει κοπεί και από seasonal γιατί δεν εμφανίζεται.

Εχει κανενα διμηνο τωρα που το SKG - GRO ειχε αφαιρεθει απο το συστημα κρατησεων για μετα τα μεσα Σεπτεμβρη.


thakaran":2dwcu991 said:
Διακόπτεται η συνεργασία Θεσσαλονίκης – Ryanair

Αν και υπαρχουν τρια τεσσερα πολυ δυνατα δρομολογια λογω του μονοπωλιου, οπως τα Μιλανο, Βουδαπεστη, Παφος, εγω στη θεση τους θα εφευγα. Μια LCC οπως η Ryanair δεν μπορει να υπολογιζει μονο στο εισερχομενο επιβατικο κοινο και μαλιστα το χειμωνα που δεν υπαρχει τουρισμος. Στο επιβατικο κοινο της Ελλαδας ειναι δεδομενο πως δεν μπορει να υπολογιζει πια μια που η αγοραστικη δυναμη του ειναι ανυπαρκτη. Και αφου τα καταφεραν ετσι ωραια οι Ελληνες με το κουτοχορτο που τρωνε τοσα χρονια, τους αξιζει η πληρης απομονωση.
Για ατομα σαν εμενα βεβαια που ολη μου η οικογενεια βρισκεται εκτος χωρας αυτο ειναι μια σκετη καταστροφη, τη στιγμη που εχουν φυγει ηδη ενα σωρο αεροπορικες απο τη Θεσσαλονικη.

Το πιο κορυφαιο βεβαια απο το αρθρο ειναι αυτο :
"Από τις όλες εξελίξεις πάντως η πόλη της Θεσσαλονίκης δέχεται ένα πλήγμα αξιοπιστίας, την ώρα μάλιστα που προσπαθεί να πραγματοποιήσει βήματα για την τουριστική της ανάπτυξη."

Περα απο το οτι τον τουρισμο σε αυτη τη χωρα τον αντιμετωπιζαμε παντα με διαθεση ερασιτεχνικη, δεν κοιτανε που εχουμε γινει ο περιγελος της υφηλιου, το πληγμα αξιοπιστιας μας μαρανε. Ακομα θυμαμαι τους παμφτωχους και απολιτιστους αφρικανους χατζ επιβατες περυσι να μου χαιδευουν τα μαλλια και να μου λενε ποσο πολυ με λυπουνται για την καταντια της χωρας μου. :wall:
 
billaras":2mxwgj2n said:
δήλαδή, 330.000/190.000 ούτε 2 ευρώ ανά άτομο?

Συνεπώς, αν η Ryanair ανεβάσει τους ναύλους κατά 2 ευρώ, βγάζει τα έξοδά της? (άσε που για κάποια από αυτά τα δρομολόγια, επιδοτείται και από τις πόλεις του εξωτερικού)

Λογικό ακούγεται αυτό που λες αλλά δεν είναι εφαρμόσιμο. Αν πει, οκ, δεν πληρώνει η Θεσσαλονίκη κι αυξάνω το ναύλο, θα της πει αύριο και η Βουδαπέστη δεν πληρώνω ούτε εγώ κι αύξησε το ναύλο, μετά θα της πει και το Μιλάνο δεν πληρώνω κοκ. Θα δημιουργήσει έτσι προηγούμενο που είναι κόντρα στη φιλοσοφία της. Επίσης, το μοναδικό που προσφέρει η Ryanair και ποντάρει σ' αυτό είναι οι φτηνοί ναύλοι. Ούτε άνεση σου προσφέρει ούτε ευκολίες ούτε "αξιοπιστία" αν γίνει καμιά στραβή. Άρα δεν θα μπει εύκολα σε διαδικασία να αυξήσει τους ναύλους της, πάνω στους οποίους στηρίζεται όλη η φιλοσοφία της.
 
Ωραία, λοιπόν στο σύστημα κρατήσεων έχει ξαναβγάλει τους προορισμούς... ;) . Δεν μπορώ να καταλάβω πραγματικά το τι γίνεται. Μέσα σε 1 μέρα έχει αλλάξει 2 φορές το σύστημα κρατήσεων. Τελικά θα συνεχίσει να πετάει ή όχι? Είμαι από Αλεξ/πολη και τουλάχιστον από εδώ υπάρχουν πολλά άτομα τα οποία χρησιμοποιούν την Ryanair, μέσα σε αυτούς και εγώ, όπου πετάω τουλάχιστον 4 φορές το χρόνο. Πραγματικά θα είναι μεγάλο πλήγμα και το νιώθω πολύ αυτό γιατί και με την Αλεξ/πολη το ίδιο έγινε.. Δεν δώσανε τα λεφτά που ζητούσε η Ryanair και προτού καν ξεκινήσει τα ακύρωσε όλα. Και επειδή κανένας , μετά από μια τέτοια μ....... , δεν μπορεί να πάρει την ευθήνη πάνω του, πετάει το μπαλάκι σε άλλους, όπως είναι οι πολίτες, βγαίνοντας η βρώμα προς τα έξω ότι η Ryanair πουλούσε εισητήρια με 10e αλλά κανένας δεν τα αγόραζε.. Δηλαδή εσείς εκεί στην περιφέρεια τι σκεφτόσασταν και ζητούσατε? Από την πρώτη πτήση 28/03 να γεμίσουμε το αεροσκάφος? Είναι δυνατόν? Και το τονίζω....ΑΝ ΞΑΝΑΔΟΥΜΕ RYANAIR ΣΤΗΝ ΑΛΕΞ/ΠΟΛΗ ............................ :evil: :evil: :evil: :evil:
 
athlios":8uf4a0jz said:
Ούτε άνεση σου προσφέρει ούτε ευκολίες ούτε "αξιοπιστία" αν γίνει καμιά στραβή. Άρα δεν θα μπει εύκολα σε διαδικασία να αυξήσει τους ναύλους της, πάνω στους οποίους στηρίζεται όλη η φιλοσοφία της.

Θα διαφωνήσω για την άνεση..Το seat-pitch της ειναι πολύ πιο ανετο απτης easyjet..Oσο για αξιοπιστια,ε, ενταξει, τετοια θεματα ειχαμε και με άλλες εταιρειες λοκο και μη, στο παρελθον (ΑΖ,ΙΒ,VY etc..)..Παντως Κυριακή κοντή γιορτή,σύντομα θα διαπιστώσουμε πόσο βαθεια θα μπει το μαχαιρι..Ή θαχουμε ολοκληρωτική "σφαγη" και θα μας αποχαιρετισει ή θα κρατησει τα πιο προσοδοφόρα και τα τσάρτερ του καλοκαιριού με τους Σκανδιναβούς..λέμε τωρα.. :rant:
 
helsingforg":2zx79b60 said:
af1":2zx79b60 said:
Αν και υπαρχουν τρια τεσσερα πολυ δυνατα δρομολογια λογω του μονοπωλιου, οπως τα Μιλανο, Βουδαπεστη, Παφος, εγω στη θεση τους θα εφευγα. Μια LCC οπως η Ryanair δεν μπορει να υπολογιζει μονο στο εισερχομενο επιβατικο κοινο και μαλιστα το χειμωνα που δεν υπαρχει τουρισμος. Στο επιβατικο κοινο της Ελλαδας ειναι δεδομενο πως δεν μπορει να υπολογιζει πια μια που η αγοραστικη δυναμη του ειναι ανυπαρκτη.

Ακριβώς εδώ κι εγώ βλέπω το πρόβλημα. Μπορεί να έχει μονοπώλιο για Βρυξέλλες, αλλά τα δρομολόγια (λίγες φορές την εβδομάδα και από / προς Charleroi, που θέλει και άλλο ταξίδι για να φτάσεις εκεί με τα ΜΜΜ από Βρυξέλλες και περισσότερο χάσιμο χρόνο από μια καλή ανταπόκριση μέσω ZRH /MUC/VIE….) δεν βοηθάνε καθόλου ούτε στα άτομα που δουλεύουν στις Βρυξέλλες και θέλουν να περάσουν τα Σαββατοκύριακα στην Ελλάδα ούτε σ’αυτά που ταξιδεύουν εκεί για επαγγελματικούς λόγους, για να συμμετάσχουν σε κάποιες επιτροπές, συνέδρια κλπ . Και που μάλλον είναι η μεγάλη πλειοψηφία που πηγαίνουν και το χειμώνα τακτικά SKG-BRU. Και όχι ξένες ή Έλληνες τουρίστες….

Με αυτά τα δεδομένα ( λίγα δρομολόγια, άβολες μέρες,Charleroi και όχι Βρυξέλλες) δεν με ενδιαφέρει καθόλου τί θα κάνει. Ας φύγει κι εκείνη, ίσως τότε κάποιοι θα μάθουν από την λανθασμένη πολιτική τους.
 
Ulrike δεν νομιζω ότι ειναι τοσο φοβερό το ταξιδι απο Charleroi στο Bruxelles Midi..Εχει λεωφορειο και σε 1 ωρα εισαι κει ή με τρενο απτο σταθμο του Charleroi..Επισης μην ξεχνας οτι η πλειοψηφια των ελληνων μεταναστων στο Βέλγιο ζει στο Charleroi και βολευει πολυ..Παντως επι εποχης ΟΑ που πεταγε 3 φορες την εβδομαδα χειμωνα-καλοκαιρι παντα ειχε κοσμο..Η Α3 δεν μας τιμησε,ας ελπισουμε θα βρεθει καποιος.H U2 θαταν μια καλη λυση.Και σχετικα καλες τιμες και στο Zaventem..Aλλα θαρθει; Αν η FR κρατησει καποιο δρομολογιο ισως να κρατησει την Παφο-λεω ισως-και το Λονδίνο πουχουν κινηση ελληνων φοιτητων και μεταναστων..Ηδη για τα Χριστ/να του Λονδινου τα εισιτηρια εχουν εκτοξευθει σε πολυ υψηλες τιμες και εχει βαλει εξτρα πτησεις..Και ισως αν μας αφησει τωρα ναρθει μαζι με τις αλλες το καλοκαιρι οπως θα κανει σε Ροδο,Κω,Κερκυρα,Χανια που εχει τα πακετα των ΤΟ..Δεν νομιζω να θελει να χασει και απο εκει λεφτα..Ειδικα φετος ειχε πολλή κινηση εδω Θεσνκη στα πακετα του Λονδίνου και πεταγε αυγουστο εξτρα μερες (Σαβ,Κυρ)..Επισης μεταφερει και πολλους Σκανδιναβους--Βεβαια το αρνητικο ειναι οτι η Apollo "τα πήρε" και ειπε μπαϊ αλλα ιδωμεν τωρα..
 
Παιδιά καλησπέρα σας εδω και λίγο καιρο μου έχουν πει για αυτήν εταιρία χαμηλού κόστους και όπως είναι φυσιολογικό θα υπάρχουν κάποιοι περιορισμοί σχετικά με τις αποσκευές .
Πρώτα απο όλα που με ενδιαφέρει είναι αν χρεώνουν Τπτ στις χειραποσκευες ξέρω ότι αν έχει αποσκευές σίγουρα κάτι θα σου χρεώνουν αλλα τι γίνεται με τις χειραποσκευες τις πληρώνεις και αυτές η υπάρχει μια επιτρεπόμενη ποσότητα που είναι μαζι με την τιμή .

Επίσης κάτι άλλο αν κάνω κράτηση απο την σελίδα τους το κόστος είναι αυτο που βλέπω η πρέπει να πληρώσω και κάτι στο αεροδρόμιο ευχαριστω πολυ
 
Αρχίζουν σιγά σιγά να βγαίνουν οι νέες πτήσεις για το 2013.
Σύνδεση Ντύσσελντορφ με Κέρκυρα από 21.3 ενώ φορτώθηκαν οι πτήσεις για Κω και Ρόδο.
http://www.ryanair.com/en/new-routes
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top