Ryanair στην Ελλάδα

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Ακόμη συγκεχυμένα είναι τα πράγματα για το ζήτημα που προέκυψε με τους Ιρλανδούς. Ακούγονται και γράφονται τόσα πολλά και διαφορετικά που μάλλον θα πρέπει να περιμένουμε την όποια επίσημη ενημέρωση υπάρξει απ' την αντιπροσωπεία που μετέβη στο Δουβλίνο και επανέρχεται αύριο αφού στην επστροφή τους υπάρχει "στάση υπουργείο".

Μερικά ενδιαφέροντα που μάζεψα αλλά -επαναλαμβάνω- ελέγχονται ακόμη για την ακρίβεια/εγκυρότητα τους:
- οι Ιρλανδοί δεν σκοπεύουν να πραγματοποιήσουν χειμερινές πτήσεις ακόμη κι αν πάρουν τη νέα επιδότηση αφού υποστηρίζουν ότι μπηκαν μέσα τον περασμένο χειμώνα ~700.000 ευρά και οι καιροί είναι δύσκολοι
- Η νέα επιδότηση θα χρησιμοποιηθεί για εκ νέου αύξηση των (εποχικών) πτήσεων με στόχο τους 500.000 επιβάτες (από τους 250.000)
- Σε περίπτωση που δεν πάρουν χρήματα θα συνεχίσουν φυσικά τις θερινές πτήσεις, πιθανότατα Μάιο με Σεπτέμβριο και με λιγότερα δρομολόγια
- Οι δικοί μας αρνήθηκαν να παράσχουν -ορθώς- οποιαδήποτε επιδότηση για τα θερινά δρομολόγια
- Το θέμα (ξανα)πάει στον Νικητιάδη, καλό ή κακό θα δείξει και θα υπάρξει νέα επαφή σε 1 μήνα
- Το θέμα θεωρείται χαμένη υπόθεση και η FR μας εγκαταλείπει οριστικά

Τέλος, ας αρχίσουν και οι υπόλοιποι προορισμοί να ψάχνονται λίγο, μη βρεθούν εξ απροόπτου...
 
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ απο την εφημεριδα Το ΒΗμα: 26/08/2011, 23:34
Η Ryanair Διακόπτει χειμερινές πτήσεις σε Ρόδο και Κω το 2012
Η εταιρεία υποστηρίζει ότι «εργάζεται με κυβερνητικούς αξιωματούχους» για την επιμήκυνση της σεζόν

http://www.tovima.gr/finance/article/?a ... 03&h1=true
 
Το είδα το πρωί, ευτυχώς και το Βήμα γιατί τα τοπικά μμε πλατιάζουν ενώ έχουν μπεί στη μέση και μικροσυμφέροντα (πολιτικά, επιχειρηματικά κτλ.). Απ΄ το ρεπορτάζ του Βήματος λοιπόν κρατάω την πάρα πολύ σωστή άποψη του Κώου προέδρου της τοπικής ένωσης ξενοδόχων (που δυστυχώς δεν άκουσα κανέναν απ' τη Ρόδο να τα λέει)
«Τα νησιά ήταν απροετοίμαστα για να δεχθούν κόσμο κατά τη διάρκεια του χειμώνα», δηλώνει ο πρόεδρος της Ενωσης Ξενοδόχων Κω κ. Μ. Χατζημιχαήλ, τονίζοντας ότι η εταιρία ανέφερε παράπονα από πελάτες της για «κλειστά καταστήματα» στα νησιά και προσθέτει ότι «θα πρέπει να γίνει καλύτερη προετοιμασία έτσι ώστε και οι επιχειρηματίες να λειτουργήσουν τα καταστήματά τους» και εκτός της θερινής περιόδου. Στόχος, αναφέρει είναι «να επιμηκυνθεί σιγά - σιγά η σεζόν», ετσι ώστε να φτάσει στο δωδεκάμηνο μετά από τρία ή τέσσερα χρόνια. «Προσπαθούμε να κρατήσουμε και να αυξήσουμε τις πτήσεις για το καλοκαίρι»

Επίσης, σε χθεσινή συνεντεύξη τύπου ο προέδρος του ΕΒΕΔ ανέφερε ότι εξετάζουν το ενδεχόμενο να προσφύγουν στα δικαστήρια όπως και το ότι απο εδώ και πέρα θα επιδιωχθεί σχέση με περισσότερες αεροπορικές αλλά μόνο για στήριξη του χειμερινού τουρισμού.

Δυστυχώς, δεν βλέπω να υπάρχει κοινή γραμμή στους τοπικούς "άρχοντες", ενώ -όσο κι αν ακούγεται κακόηχο- λεφτά υπάρχουν. Ίσως, τελικά, απο εκεί να ξεκινάει το πρόβλημα...
 
OA701":3fgfmzq4 said:
@αγαπητέ lonelytraveller (aka peter75rhodes :?: )
Aπόλυτα θεμιτό να κοιτάς την πάρτη σου και να απαιτείς φθηνά εισιτήρια (κι εγώ άλλωστε αυτό θέλω) για να κάνεις τα ταξιδάκια σου αλλά όταν τα λεφτά της επδότησης (που βαθιά μέσα σου γνωρίζεις ότι είναι επιδότηση κεφαλιών) τα πλερώνουμε όλοι τότε απαιτούμε διαφάνεια, ανταποδοτικότητα μα πάνω απ' όλα ένα σχέδιο.
Ποιός είναι ο peter75rhodes? Με ποιό δικαίωμα με συκοφαντείς; Είσαι και εσύ στη γνωστή κλίκα του τραβελστορις που θέλει να ελέγξει την αγορά (OA/A3, ερτικετς, μπουκιγκ και δεν συμμαζεύεται); Δεν είμαι εγώ αυτός που λες από τη Ρόδο αλλά και εσύ δε φαίνεσαι για Ροδίτης για να λες αυτά που λες. Κρίμα και σε είχα εκτιμήσει. Το ψευδώνυμό σου ΟΑ φανερωνει πως είσαι με τα ελληνικά αντιαναπτυξιακά συμφέροντα όπως ο Δευκαλίονας για να διατηρηθεί το υπάρχον καθεστώς μονοπωλίων και να μείνει η Ελλάδα μόνο με ακριβά εισιτήρια. Τον κακο τους τον καιρό! Τα νούμερα των εταιριών low cost μεγαλώνουν συνεχώς, ήρθε η ώρα και στην Ελλάδα να χάσουν κάποιοι τον ύπνο τους! Με πρόχειρες σελίδες ταξιδιωτικών ιστοριών (αντίγραφων άλλων ξενόγλωσσων σελίδων) φιμώνουν οποιαδήποτε άλλη πρόταση που αμφισβητεί τα συμφέροντα που προωωθούν. Αλλιώς θα κοιτάγαν να συμμαζέψουν λιγάκι τις ταξιδιωτικές ιστορίες που έχουν το χάλι τους!
 
Πάμε, ένα ένα
lonelytraveler":2puqcxj8 said:
Ποιός είναι ο peter75rhodes? Με ποιό δικαίωμα με συκοφαντείς;
Αυτός. Και δεν σε συκοφάντησα, ούτε το ανέφερα για κακό, εσύ μάλλον το εξέλαβες έτσι. Μάλιστα, έβαλα ένα ερωτηματικό δίπλα γιατί δεν είμαι κι εσύ για να ξέρω ωστόσο η γραφή σου και τα λεγομένα σου μου τον θυμίζουν πάρα πολύ. End of story.

Είσαι και εσύ στη γνωστή κλίκα του τραβελστορις που θέλει να ελέγξει την αγορά (OA/A3, ερτικετς, μπουκιγκ και δεν συμμαζεύεται);
Τι είναι τα "τραβελστορις" που "θέλουν να ελέγξουν την αγορά""?

Δεν είμαι εγώ αυτός που λες από τη Ρόδο αλλά και εσύ δε φαίνεσαι για Ροδίτης για να λες αυτά που λες. Κρίμα και σε είχα εκτιμήσει. Το ψευδώνυμό σου ΟΑ φανερωνει πως είσαι με τα ελληνικά αντιαναπτυξιακά συμφέροντα όπως ο Δευκαλίονας για να διατηρηθεί το υπάρχον καθεστώς μονοπωλίων και να μείνει η Ελλάδα μόνο με ακριβά εισιτήρια. Τον κακο τους τον καιρό!
Μπάαα, όχι δεν είμαι Ροδίτης. Πώς με κατάλαβες? Πρώην υψηλόμισθος υπάλληλος αεροπορικής είμαι (εξ ου και το ψευδώνυμο μου) ενώ στην παρούσα φάση τρέχω ένα think tank για τον εξωβελισμό των loco και την πλήρη επικράτηση των πακετάδων. Ταυτόχρονα, συμμετέχω στην πιλοτική ΜΚΟ "ΑερομπΖεκασμοί στην Ελλάδα - Πώς οι πακετάδες κάνουν παιχνίδι εις βάρος των loco" ωστόσο θα μου επιτρέψεις να μην επεκταθώ περεταίρω στη διττή ιδιότητα μου γιατί ταυτόχρονα είμαι και στο payroll ελληνικών αεροπορικών ως σπιούνος.

Τα νούμερα των εταιριών low cost μεγαλώνουν συνεχώς, ήρθε η ώρα και στην Ελλάδα να χάσουν κάποιοι τον ύπνο τους! Με πρόχειρες σελίδες ταξιδιωτικών ιστοριών (αντίγραφων άλλων ξενόγλωσσων σελίδων) φιμώνουν οποιαδήποτε άλλη πρόταση που αμφισβητεί τα συμφέροντα που προωωθούν. Αλλιώς θα κοιτάγαν να συμμαζέψουν λιγάκι τις ταξιδιωτικές ιστορίες που έχουν το χάλι τους!
Δεν βγάζω και πολύ νόημα πέραν της αναμφισβήτης ανόδου των loco, πού όμως αν παρακολουθείς λιγάκι θα ήξερες ότι πλέον έχουν υπεσέλθει στο στάδιο της ωριμότητας και ψάχνονται για να τρενάρουν το επόμενο στάδιο. Για τα υπόλοιπα που αναφέρεις, δεν καταλαβαίνω γρί.

Τέλος, θα σου συνιστούσα να ηρεμήσεις λίγο και να μου απευθύνεσαι πιό κόσμια, διότι αλλιώς δεν υπάρχει περίπτωση να απαντήσω, ειδικά αν δεν έχεις να προσθέσεις κάτι ουσιαστικό πάνω στο παρόν τόπικ. Και για ξαναδιάβασε τα πόστ μου που σχολιάζουν τις απόψεις σου και πές μου αν σε προσέβαλλα κατα οποιονδήποτε τρόπο με διάφορους υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς.
 
Οτι να'ναι lonelytraveler....Οτι να'ναι.... :wall:
Μηπως φταινε και οι Ελ??
 
παιδια καλησπερα.προχτες γυρισα απο μιλανο οπου πηγα με την ryannair.πληροτητα απο skg 100%.απο μπεργκαμο 35% περιπου.πρωτη φορα ταξιδεψα με την rayan και ολα ηταν αψογα.επισης πηγα μπεργκαμο οπου ηταν φανταστικη η παλια πολη και πηγα επισης κομο επισης ωραιο.ελπιζω στο μελλον να εχει και αλλους προορισμους απο θεσαλλονικη γιατι οι αλλες εταιρειες που ειναι και λιγες στην πολη ειναι πολυ ακριβες.εγω πληρωσα μαζι με βαλιτσα 105 ευρω round trip .τελεια τιμη.
 
105 ευρω ακριβα το πληρωσες το εισιτηριο.Αν κανεις πιο συχνο 'ψαξιμο' στην FR θα βρεις πολυ πιο φτηνα οπως εγω για Μπεργκαμο 23/10 μονο με 16 ευρω πηγαινε-ελα χωρις ομως παραδοτεα βαλιτσα
 
Υποθέτω ότι τα 105€ αναφέρονται σε εισητήριο με φόρους, ενώ τα δικά σου 16 είναι τιμή χωρίς φόρους.
 
Συν βαλίτσα πήγαινε έλα, συν φόρους, συν χρέωση κράτησης μέσω πιστοτικής, κάπου κει θα πάνε και τα 16.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top