Ryanair στην Ελλάδα

  • Thread starter Thread starter HEJ_fan
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Εδώ πόσα χρόνια η εταιρεία αυτή βρίσκεται Πορτογαλία κ Lisboa δεν έχει πάει.. Και από ότι είμαι σε θέση να ξέρω οι Πορτογάλοι την λατρεύουν την FR! Όσες φορές ταξίδεψα με FR αυτή ήταν από ΟΡΟ και πάντα ήταν σχεδόν φουλ! Στην Αθήνα θα πάει? Εδώ λέω σε κάποιους ότι ήρθε η Ryanair Θεσσαλονίκη και με ρωτάνε τι είναι αυτο! :wall:

Μια ερώτηση να κάνω αν ξέρει κάποιος: Οι πτήσεις πάντα πρέπει να ειναι από κάποια βάση προς ένα προορισμό ή μπορει να κάνει πτήση από μη βάση σε μη βαση?
 
lewton":3vwemieh said:
Δεν προφέρεται Μπαράχαθ! :shock:
Το 's' προφέρετει ΠΑΝΤΑ 'σ' στα Ισπανικά, ανεξαρτήτως του τι προηγείται ή ακολουθεί.
I know, αλλά αφού ξέρεις ότι έχω κόλλημα με το θ γιατί μου το χαλάς? :evil:

lewton":3vwemieh said:
@caralho, kρίμα που τζάμπα σε έκανα και χάρηκες.
Σας το έφαγαν οι Τσαμπίκοι το Barajas.
:banana: Κι έπονται κι άλλα. Γη της επαγγελίας βρήκαν εδώ αν και με σωστούς χειρισμούς η SKG μπορεί να είναι η πρώτη all year round βάση.

lewton":3vwemieh said:
Πάντως αν είναι μια φορά κουλό το να δούμε Ryanair στην Αθήνα, θα ήταν 10 φορές κουλό το να ξεκινήσει συνδέοντας την με την πιο ακριβή ίσως βάση της (Barajas) και όχι με κάποιο από τα γνωστές φθηνιάρικες κλασικές αξίες (Bergamo, Charleroi, Hahn etc).
Έτσι όπως πάει το LGAV από αφίξεις κ ειδικά εσωτερικού τίποτα δεν θα είναι κουλό. Απλά είναι οι δικές μας, οι ωραίες κοιμωμένες, εκεί και σίγουρα υπάρχουν πολλές πιέσεις...

caralho":3vwemieh said:
Μια ερώτηση να κάνω αν ξέρει κάποιος: Οι πτήσεις πάντα πρέπει να ειναι από κάποια βάση προς ένα προορισμό ή μπορει να κάνει πτήση από μη βάση σε μη βαση?
Η πτήση μπορεί να είναι ότι θέλει αρκεί να βγαίνει το ωράριο του πληρώματος. Όσο δεν υπάρχει βαση της FR στην Ελλάδα, ας πούμε, αν αποφασίσει να πετάξει εσωτερικό θα πρέπει το α/φος να έχει ένα flight plan CIA-SKG-RHO-SKG-CIA ώστε να βρίσκεται πάλι σε βάση την ώρα που πρέπει.
 
caralho":1zjhq20l said:
Εδώ πόσα χρόνια η εταιρεία αυτή βρίσκεται Πορτογαλία κ Lisboa δεν έχει πάει.. Και από ότι είμαι σε θέση να ξέρω οι Πορτογάλοι την λατρεύουν την FR! Όσες φορές ταξίδεψα με FR αυτή ήταν από ΟΡΟ και πάντα ήταν σχεδόν φουλ! Στην Αθήνα θα πάει? Εδώ λέω σε κάποιους ότι ήρθε η Ryanair Θεσσαλονίκη και με ρωτάνε τι είναι αυτο! :wall:

Και σε παραξενεύει ότι ακόμη δεν γνωρίζουν την Ryanair οι περισσότεροι;..Θα περάσει καιρός μέχρι να τη μάθουν. Kαι διαπιστώνω ότι υπάρχει ακόμη προκατάληψη του τύπου "αυτή η φθηνιάρα έχει γερά αεροπλάνα ή θα πέσουμε" και άλλα τετοια φαιδρά..Ελπίζω και γω σε μια σύνδεση SKG-MAD/BCN, και αν προτιμούσα με Vueling λόγω ανταποκρίσεων, από το καθόλου προτιμώ να μας συνδέσει η FR που θαχει και χαμηλότερες τιμές.Αμήν και πότε..Όσο για τη Lisboa..que porra!nao e?..Tem paciencia,acho muito pronto tera base..Ela nao vai deixar "A Laranjinha" assim.. :D
 
Eνδιαφέροντα :roll: πράγματα ακούστηκαν σε ένα τουριστικό workshop που διεξάγεται εδώ
...Ιδιαίτερη αναφορά έγινε όμως και για τις αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους, καθώς η αύξηση της δραστηριότητάς τους δεν φαίνεται να ευχαριστεί ιδιαίτερα τους Γερμανούς πράκτορες. Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν, η εταιρεία Ryanair δεν έχει και το μεγαλύτερο μερίδιο σε ό,τι αφορά τη μεταφορά τουριστών στη Ρόδο.

Ωστόσο τα νέα δρομολόγιά της που συνδέουν προορισμούς του εξωτερικού και με τη Θεσσαλονίκη φαίνεται να ενοχλούν τους Γερμανούς πράκτορες. Αξίζει να σημειωθεί ότι η TUI αντέδρασε ήδη έντονα και ακύρωσε όλες τις πτήσεις της προς τη Θεσσαλονίκη.
«Μας χρειάζονται όμως και οι μεγάλοι τουρ οπερέιτορς και οι εταιρείες χαμηλού κόστους, γεγονός που σημαίνει πως θα πρέπει να κρατήσουμε τις ισορροπίες», τόνισε ο κ. Μηναΐδης. Ωστόσο οι ξένοι πράκτορες εξέφρασαν το φόβο, ότι οι εταιρείες χαμηλού κόστους είναι πιθανό να κάνουν ζημιά στην εικόνα της Ελλάδας στο εξωτερικό και για το λόγο αυτό οι τοπικοί φορείς πρέπει να είναι προσεκτικοί στις διαπραγματεύσεις που κάνουν αφού και οι επιδοτήσεις δεν λειτουργούν θετικά...*
:twisted:

Τα πρώτα σχόλια τα αφήνω σε όσους τους ενδιαφέρει το θέμα...

*Το άνωθεν απόσπασμα αφορά άρθρο της εφημ. Δημοκρατική
 
Δεν ξέρω για τα ξενοδοχεία αλλά εγώ ως επιβάτης θα βάλω την γάτα μου να κλαίει. Να μας γράψουν μην ξεχάσουν. Να δω τώρα πόσο θα είναι τα εισιτήρια όχι των operators αλλά των A3, AB και LH για SKG...που ήταν λες και πετούσες για Μπουτάν από Γερμανία...
 
Mωρέ τι κουφά λένε..Αφού η FR στη Θεσσαλονίκη έχει έναν προορισμό όλον κι όλον για Γερμανία το HHN, κι αυτό 2 φορές τη βδομάδα,δεν ανταγωνίζεται καμία τσάρτερ γερμανική και καμία TUI..Και ποιες πτήσεις ακύρωσε η TUI αυτές που πετάει η Air-Berlin? :shock: ..Μην τρελαθούμε, ό,τι ναναι λένε..
 
Τι λες καλέ. Πάει και Charleroi και Λονδίνο (και Ρώμη αν δεν κάνω λάθος, αλλά για Βρυξέλλες και Λονδίνο το ξέρω σίγουρα)!
Καλά έκανε και ήρθε και ας σκάσουν οι άλλοι! Να παίξουν το παιχνίδι με τους νέους όρους όπως κάνουν οπουδήποτε αλλού στην Ευρώπη έχουν την Ryanair στα πόδια τους!
 
Και Μιλάνο (Μπέργκαμο) και Ρώμη (Τσιαμπίνο) και Στοκχόλμη και Όσλο και Λονδίνο και Βρυξέλλες και Φρανκφούρτη απο Θεσσαλλονική.

Σημείωση η Ryanair ήθελε να κάνει και Λονδίνο-Λάρνακα αλλά οι μεγάλοι tour operators απείλησαν πως θα αποσύρονταν απο τη Κύπρο σε τέτοια περίπτωση γι αυτό δεν άρχησε ποτέ αυτό το δρομολόγιο.

Η ερώτηση είναι οι επιβάτες που φέρνουν οι tour operators αφήνουν περισσότερα χρήματα σαν τουρίστες οι λιγότερα απο τους ΛΟΚΟ επιβάτες? Αν η απάντηση είναι ΝΑΙ τότε ίσως η επιδότηση της Ryanair να φέρει αντίθετα αποτελέσματα.Ο χρόνος θα δείξει αν και τώρα η Θεσσαλλονίκη είναι πιο ανεξάρτητη απο τη Αθήνα οσο αφορά τις αεροπορικές συνδέσεις.
 
Να μπώ εδώ λίγο εμβόλιμος εγώ και να πώ (για όποιον έχει περιέργεια) ότι πέταξα με Ryanair Θεσσαλονίκη-Βρύξελλες στις 28/4 - 3/5. Και στις δύο πτήσεις η πληρότητα ήταν ~80%.

Οι έλληνες της πτήσης ήταν λίγο αποδοκιμαστικοί σε κάποια θέματα (πχ δεν τους άρεσε ότι πήγαν με τα πόδια στο αεροπλάνο απο το gate στο αεροδρόμιο του Charleroi) αλλά παρ΄ όλα αυτά στο τέλος τους άκουγα να λένε ότι είναι πανευτυχεις που πέταξαν με ~50€!! Και ότι για αυτό που πληρώσαν είναι ευχαριστημένοι (ναι, ήμουν κουτσομπόλης!)

Κατα τα άλλα, η άποψη μου είναι ότι ως τουριστική περιοχή δεν πρέπει να τσιμπάμε και πολύ με τις απειλές των tour operators, στην πραγματικότητα πρόκειται για δυο σχετικά ξεχωριστά markets, άλλο τα πακέτα των TO και άλλο οι πάμφθηνες πτήσεις της RYANAIR, απλώς τώρα οι TO θα πρέπει να πείθουν τους υποψήφιους πελάτες ότι το οργανωμένο προιόν τους αξίζει τα λεφτά του, σε σχέση με την επιλογή που έχει κάποιος να τα κλείσει και να τα βρει όλα μόνος του (πτήση, ξενοδοχεία, μεταφορές, περιηγήσεις και οτι άλλο..).
 
Και μιας που αναφέρθηκε ας μην ξεχνάμε ότι οι ΤΟ έχουν χάσει ήδη την Β.Αφρική για φέτος...Αν φύγουν από την Ελλάδα, την Ν.Γαλλία, την Ισπανία και όπου αλλού πετάει η ακατανόμαστη, πού θα κάνουν τις μπίζνες τους; Όλοι στην Τουρκία ή μήπως στο Βαραντέρο;
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top