Ryanair στην Ελλάδα

  • Thread starter Thread starter HEJ_fan
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
ρε captain chris, άμα δε δώσεις λεφτά πως θα έρθει ο τουρίστας; Μόνο με την ονομασία Ελλάδα θα έρθουν; Για μένα είναι η καλύτερη διαφήμιση αυτή να δίνεις φράγκα στην Ryanair
 
Ναι βρε Θανάση αλλά απτην άλλη οι άλλες εταιρίες που έρχονται χωρίς να τα παίρνουν ειναι "μαλ....ες";..Σκεψου δλδ να πρεπει να πληρωνουμε την καθε εταιρία που θελει ναρθει..είναι που είναι τα ταμεία μείον,πόση χρηματοδότηση να αντέξουν;
Η Κεφαλονιά είναι το πουλέν στο δίκτυο της FR φέτος αλλά και της U2 επίσης και στο δρομολόγιο Μιλάνο-Κρφαλονιά θα φάνε τα μουστάκια τους...Πάντως μου κάνει εντύπωση που προς το παρον η FR δεν εχει εντάξει στο δίκτυό της τα αστέρια των Κυκλαδων,JMK-JTR, και εχει αφήσει την πίτα όλη στην U2..Σκεψου τι χρήμα θα έβγαζε με τους Ιταλούς μόνο για JMK από CIA,BGY,BLQ,VRN,PSA,PSR,BDS,BRI,TRS,TSF.Η U2 το καλοκαίρι χτυπάει κατι αστρονομικά 400άρια..
 
spotterakis":2ssy0pns said:
...Πάντως μου κάνει εντύπωση που προς το παρον η FR δεν εχει εντάξει στο δίκτυό της τα αστέρια των Κυκλαδων,JMK-JTR, και εχει αφήσει την πίτα όλη στην U2..Σκεψου τι χρήμα θα έβγαζε με τους Ιταλούς μόνο για JMK από CIA,BGY,BLQ,VRN,PSA,PSR,BDS,BRI,TRS,TSF.Η U2 το καλοκαίρι χτυπάει κατι αστρονομικά 400άρια..
Όντως κι εμένα μου προξενεί εντύπωση. Ούτε 1-2 ενδεικτικά για να "μυρίσουν" κατάσταση. Πάντως τις συνδέσεις που αναφέρεις δεν τις έχει ούτε η Ρόδος που μαζεύει 150.000 Ιταλούς κάθε σεζόν. Το ας το πούμε πρόβλημα με την ιταλική αγορά είναι ότι η πλειοψηφία της πάει διακοπές Ιούλιο-Αύγουστο οπότε δεν είναι κι εύκολο να γεμίσεις αρκετές πτήσεις για όλη τη σεζόν...

lewton":2ssy0pns said:
H Ryan πονταρει σε έξοδο της ελλάδας απο το εύρω μέχρι το πάσχα και στις ορδές βορειοευρωπαίων που θσ τρέξουν να χαρούν ήλιο και θάλασσα (και κρασί και το αγόρι τους) στην παμφθηνη ελλάδα....
Χαχαχα, σε τέτοια περίπτωση o Ο Λίρης θα ψάχνει α/φη σε μάντρες για να βάλει κι άλλες πτήσεις...

Πάντως, σαν γενικό σχόλιο, διακρίνω πολλήηηηηηηη ησυχία για τα νέα δρομολόγια της FR. Πρίν μαθαίναμε κ κανένα νούμερο για τη χρονική διάρκεια ή τον προϋπολογισμό, φέτος απόλυτη σιωπή. Σαν να έχει μπεί χέρι απο ψηλά...
 
Αγαπητοι φιλοι
Θα ηθελα ως πιλοτος της Ryanair, και γνωριζοντας λιγα παραπανω να παραθεσω μερικες πληροφοριες για το τι συμβαινει με την Ελλαδα .
Μην περιμενετε για μυκονο και σαντορινη συντομα μιας και εχουμε περιορισμο απο την Ιρλανδικη YΠΑ που δεν επιτρεπει προς το παρον τα αεροπλανα μας να επιχειρουν σε διαδρομους με πλατος 30 μετρα.
Εχουμε ειδικο approval μονο yια το Memmingen και αυτο γιατι ο διαδρομος εχει shoulders 15 μετρων δεξια και αριστερα που τον κανουνε στην ουσια 60 μετρα αλλα μονο τα 30 ειναι usable.
Aκομα και για το Memmingen ομως χρειαστηκε πολυ προσπαθεια για να παρθει το ΟΚ.
Για θεσσαλονικη τωρα ζητησαμε να μην χρησιμοποιουμε τα λεωφορεια ως προυποθεση για να ανοιξει βαση. Ζητηθηκε να γινει απο τις αρχες του αεροδρομιου ενα demonstration απο την Olympic handling που μας εξυπηρετει το οποιο
εγινε με επιτυχια. Δυστηχως ομως δεν προχωρησε το θεμα για βαση αφου τελικα το προβλημα ειναι κατι αλλο και οχι οτι δεν ητανε ασφαλες αυτο που ζητησε η Ryanair για μην χρηση των λεωφορειων.
Ας αναρωτηθειτε ποιος θα ζημιωνοταν εαν ανοιγαμε βαση στην Θεσσαλονικη και θα καταλαβετε απο που προερχονται οι πιεσεις στον να μην πει το ΝΑΙ το αεροδρομιο.Δεν ειναι και δυσκολο φανταζομαι,και για να το κανω πιο ευκολο δεν ειναι η Olympic Air.

Φιλικα George
 
Φίλε etzanidi Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες.

Οι προορισμοί της FR στα Χανιά ώς τώρα :great:
 

Attachments

  • FR - Destinations (CHQ).jpg
    FR - Destinations (CHQ).jpg
    242,7 KB · Προβολές: 1.300
etzanidi":3g3vesy9 said:
Αγαπητοι φιλοι
Για θεσσαλονικη τωρα ζητησαμε να μην χρησιμοποιουμε τα λεωφορεια ως προυποθεση για να ανοιξει βαση. Ζητηθηκε να γινει απο τις αρχες του αεροδρομιου ενα demonstration απο την Olympic handling που μας εξυπηρετει το οποιο
εγινε με επιτυχια. Δυστηχως ομως δεν προχωρησε το θεμα για βαση αφου τελικα το προβλημα ειναι κατι αλλο και οχι οτι δεν ητανε ασφαλες αυτο που ζητησε η Ryanair για μην χρηση των λεωφορειων.
Ας αναρωτηθειτε ποιος θα ζημιωνοταν εαν ανοιγαμε βαση στην Θεσσαλονικη και θα καταλαβετε απο που προερχονται οι πιεσεις στον να μην πει το ΝΑΙ το αεροδρομιο.Δεν ειναι και δυσκολο φανταζομαι,και για να το κανω πιο ευκολο δεν ειναι η Olympic Air.

Φιλικα George

ε αφού δεν είναι ΟΑ...ποια να μένει αραγε ? 8) AEGEAN STAR ALLIANCE (ερτζιαν που θα έλεγε και η γιαγια μου)
 
etzanidi":23mfrcgf said:
Για θεσσαλονικη τωρα ζητησαμε να μην χρησιμοποιουμε τα λεωφορεια ως προυποθεση για να ανοιξει βαση. Ζητηθηκε να γινει απο τις αρχες του αεροδρομιου ενα demonstration απο την Olympic handling που μας εξυπηρετει το οποιο
εγινε με επιτυχια. Δυστηχως ομως δεν προχωρησε το θεμα για βαση αφου τελικα το προβλημα ειναι κατι αλλο και οχι οτι δεν ητανε ασφαλες αυτο που ζητησε η Ryanair για μην χρηση των λεωφορειων.
Ας αναρωτηθειτε ποιος θα ζημιωνοταν εαν ανοιγαμε βαση στην Θεσσαλονικη και θα καταλαβετε απο που προερχονται οι πιεσεις στον να μην πει το ΝΑΙ το αεροδρομιο.Δεν ειναι και δυσκολο φανταζομαι,και για να το κανω πιο ευκολο δεν ειναι η Olympic Air.

Φιλικα George

Και δηλαδή αυτοί στο αεροδρόμιο κάνουν κωλοτούμπες στον Βασιλάκη για να πληρώνουμε εμεις τα μαλλιοκέφαλα μας; :wall: (με τί όφελος για αυτούς..)..Και στο κάτω κατω το δίκτυο της Α3 είναι πολύ περιορισμένο από SKG,τουλάχιστον όσον αφορά τις πτήσεις εξωτερικού..Δεν έχουν κανενα ανταγωνισμό στους προορισμούς με την Α3..Υποτίθεται ότι κοιτάμε το αεροπορικό-εμπορικό-τουριστικό όφελος της πόλης και των επιβατών και όχι των ιδιωτων πρωτα! :rant:
Πολύ λυπηρό αυτό που μας λες φίλε George, αλλά δυστυχως και αναμενόμενο στην ελληνική πραγματικότητα.. :( Σευχαριστούμε για το info.Ελπιζω τουλάχιστον τα λεφτά που έδωσε ο δήμος Θεσνκης να μην πανε στο βρόντο και να προστεθούν και άλλοι προορισμοι από τις ευρωπαϊκές βασεις της FR..Όποτε μπορείς ενημερωνέ μας μιας και είσαι μεσα στα πράγματα...

Y.Γ. Αφού παιζει τετοια "αηδία" παρασκηνιακά για την FR άρα τα ίδια παίζουν και για Wizz -αν θυμάστε εκείνα τα άρθρα που έλεγαν για βάση μιας εκτων δυο..Αρα δεν προκειται ποτέ να δουμε λόκο βαση..;..(αρα θα συνεχίσουμε να δίνουμε τα μαλλιά της κεφαλής μας στα εσωτερικού..)
 
etzanidi":1jvufem7 said:
Αγαπητοι φιλοι
Θα ηθελα ως πιλοτος της Ryanair, και γνωριζοντας λιγα παραπανω να παραθεσω μερικες πληροφοριες για το τι συμβαινει με την Ελλαδα .
Μην περιμενετε για μυκονο και σαντορινη συντομα μιας και εχουμε περιορισμο απο την Ιρλανδικη YΠΑ που δεν επιτρεπει προς το παρον τα αεροπλανα μας να επιχειρουν σε διαδρομους με πλατος 30 μετρα.
Άρα έστεκε και η δικαιολογία για την AOK όταν είχε γίνει προσπάθεια πέρσι. Οι της FR είχαν επικαλεστεί το πλάτος του διαδρόμου.

Πραγματικά, χαίρομαι που συμμετάσχει στο φόρουμ πιλότος της FR, μακάρι να υπάρξουν κι άλλοι απ' τον ευρύτερο αεροπορικό χώρο. 8)
Αυτό που θα ήθελα να ρωτήσω Κε Ετζανίδη μιάς και απ' ότι βλέπω ασχολείστε λιγάκι παραπάνω με τα της εταιρείας σας είναι αν έχετε κάποια πληροφόρηση για την καλοκαιρινή επέκταση της FR στη χώρα μας και αν αυτή επιτεύχθηκε βάσει συμφωνιών ή όχι. Γιατί ενώ πέρσι επικρατούσε βομβαρδισμός πληροφοριών για τις συμφωνίες φέτος επικρατεί βουβαμάρα. Έχει τη σημασία της η ερώτηση μου...
 
Αγαπητε ΟΑ701

Τα οικονομικα θεματα της εταιρειας δεν τα γνωριζει κανεις παρα μονο το οικονομικο κοματι της εταιρειας στο Dublin.Εγω μπορω να σου πω επιχειρησιακα θεματα και αυτο γιατι τυχαινει η βαση μου να ειναι το Stansted οπου εκει εδρευει
το Performance Department της Ryanair και εκει βλεπω ποια αεροδρομια μελετουνται για νεοι προορισμοι κατοπιν εντολης βεβαιως απο το Dublin.
Για του χρονου τωρα θελουνε να βαλουνε Ζακυνθο,Πρεβεζα,απο Ιονιο. Επισης τους ενδιαφερει ο Αραχος και η Καλαματα,Καβαλα και Αλεξανδρουπολη.
Βασικα και βαση ειναι στον στοχο αλλα δεν την βλεπω αμεσα.Δυστηχως τα νεα αεροπλανα που ερχονται φετος θα πανε στις νεες βασεις WRO,FKB,και αρκετα στο Stansted(ΠΕΡΙΠΟΥ 60 ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ ΓΙΑ ΤΟ 2012 ΑΝΤΙ 45-50 ΤΟ 2011) και σε αλλες UK bases λογω Ολυμπιακων αγωνων και EURO2012.Επισης θελουνε να κανουνε μεγαλη βαση στο Modlin της Πολωνιας ενα αεροδρομιο κοντα στην Βαρσοβια, και εαν γινει η συμφωνια θα χρειαστουν αρχικα 5-6 αεροσκαφη.
Οποτε δεν βλεπω προς το παρον να περισευει καποιο αεροπλανο για το ανοιγμα βασης στην Ελλαδα μεσα στο 2012.Προσωπικη ομως γνωμη αυτη που εκφερω.

Αυτα τα ολιγα εχω να πω μεχρι στιγμης
Φιλικα παντα

George
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top