Ryanair vs. OA

cavo_paradiso

Business-Class-Member
Εγγραφή
25/12/2005
Μηνύματα
398
Likes
0
Περιοχή
Athens
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AUA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGMG
Ç áðåéëÞ ôïõ ëïõêÝôïõ åßíáé ðëÝïí ðéï ðïíôÜ, êáèþò áð´ ü,ôé öáßíåôáé ç Êïìéóéüí ü÷é ìüíï äåí äåß÷íåé äéáôåèåéìÝíç íá äéåõêïëýíåé ôçí áðïêñáôéêïðïßçóç ôçò åôáéñåßáò, áðáëëÜóóïíôÜò ôçí áðü ôï Ü÷èïò ôùí ïöåéëþí ôïõ ðáñåëèüíôïò, áëëÜ áíôéèÝôùò åôïéìÜæåôáé íá åðéâáñýíåé ôçí êáôÜóôáóÞ ôçò îåêéíþíôáò íÝåò äéáäéêáóßåò ðñïóöõãÞò óôï Åõñùðáúêü ÄéêáóôÞñéï.

«Ç ðñïóöõãÞ ôçò Ryan Air åíáíôßïí ôçò Êïìéóéüí ãéá áäñÜíåéá áðÝíáíôé óå áíôáãùíéóôÝò ôçò ÏÁ, êáèþò êáé ôï áßôçìá ãéá Üíïéãìá öáêÝëùí ãéá ðáñÜíïìåò êñáôéêÝò åíéó÷ýóåéò ôçò ÏÁ ôï äéÜóôçìá 2004-2007, äõó÷åñáßíåé ôçí êáôÜóôáóç ôçò åôáéñåßáò»

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=853627&lngDtrID=251

ÐÜìå üëïé ìáæß... "Ç ÆÙÇ ÅÍ ÔÁÖ¿ ÊáôåôÝèçò ÏÁ..." k "Añáâá èåÝ ðÜñå ôçí ÐÁÅ"
 
Εγω παντως ενα δεν καταλαβαινω... η Ryanair που κολλαει?? Στην τελικη δεν υπαρχει αμεσος ανταγωνισμος μεταξυ της ΟΑ και της Ryanair.... Δηλαδη, η ΟΑ τους μαρανε??? Οι υπολοιπες κρατικες εταιρειες τις Ευρωπης που τσιμπανε απο δω κ απο κει ενισχυσεις δεν βλαπτουν κανενα???
 
Μα και να μην ήταν η Ryanair, θα ήταν κάποια άλλη.
Ίσως η συγκεκριμένη εταιρεία να επιλέχτηκε από τις υπόλοιπες ως "μπροστάρης".
Δεν έχει καμία σημασία το όνομα της εταιρείας, όσο η κίνησή της.
Και, δυστυχώς, ήταν κίνηση ρουά (και απ' ότι φαίνεται ρουά ματ).
 
Ρε παιδιά δε φταίει η Ράιν! Είναι σαν να πυροβολεί ένας κάποιον και να κατηγορούμε το όπλο ή τη σφαίρα και όχι το δολοφόνο...
Αν και η δική σας επιχείρηση είχε άνιση μεταχείριση με οποιαδήποτε άλλη στην ΕΕ θα είχατε και σείς δικαίωμα να προσφύεται στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο.(και είμαι σίγουρος ότι θα το κάνατε) Είναι πολύ απλό. Εγώ ρωτάω τώρα τί κάνουμε?(σε επίπεδο ΟΑ)


Υ.Γ. Μήπως πρέπει επιτέλους στην ελλάδα να αποκτήσουμε "πολιτική συνέχεια" σε λόγους και πράξεις? Μήπως το 2003 που έγινε μια προσπάθεια η σημερινή κυβέρνηση, κυρίως με τους Ευρωβουλευτές της, την έκαψε?
Παρακαλώ να μη σβηστεί το πόστ μου.
 
Ω ειμε τον ταλα! :cry:
Μανα γιατι με γεννησες!
Χατζιπαπαρα, κραταω μαχαιρι!
 
Παιδια η Ryanair κανει τι δουλεια της (ας καναμε και εμεις τη δουλεια μας σωστα), διαμαρτηρεται γιατι η ΕΕ ανεχεται το Ελληνικο δημοσιο και της δολοπλοκιες του υπερ της Ολυμπιακης. Το χρεος του Δημοσιου προς της ΟΑ μπωρει να ειναι 800-900 εκατ ευρω αλλα το χρεος της ΟΑ προς διαφορες υπηρεσιες του δημοσιου ξεπερναει τα 2 δις!
Τι στιγμη που η αξια της ΟΑ δεν ξεπερναει τα 200 εκατ ευρω. Οποιαδηποτε αλλη ιδιωτικη εταιρια θα εκλεινε απο καιρο.
Σου λεει η Ryanair γιατι να μην εχω και εγω τετοια προνομιακη μεταχειρηση? Η εν λογο εταιρια εχει στο παρελθων διαμαρτηρηθη και για αλλες εταιριες που κατα τη γνωμη της τυνχανουν προνομιακης μεταχηρησεις ιδικα απο αεροδρομια αλλα και απο της επιτροπες ανταγωνισμου οπως οι Lufthansa, British Airways kai Air France.
Βεβαια μην ακουσω οτι καποιος απο εδω μεσα πεταει με Ryanair θα τον καταραστω! Και οσοι εχεται ιδη κλειση να ακυρωσεται αμεσως!
 
éäÝá ìïõ åßíáé ç ç ryanair ìïéÜæåé ìå ôï ãíùóôü óðáóôéêü ðáéäß ðïõ üëïé åß÷áìå óôéò ôÜîç ìáò üôáí Þìáóôáí óôï ãõìíÜóéï ðïõ ôïí/ôçí öùíÜæáìå ôáâáíüðñïêá åðåéäÞ êÜñöùíå üëïõò ôïõò Üëëïõò óôïí äÜóêáëï k "ôý÷áéíå" íá åßíáé áðïõóéïëüãïò? :rolleyes:
 
:6: :D Κορυφαίο...
 
cavo_paradiso":3rjte3ug said:
Η απειλή του λουκέτου είναι πλέον πιο ποντά, καθώς απ΄ ό,τι φαίνεται η Κομισιόν όχι μόνο δεν δείχνει διατεθειμένη να διευκολύνει την αποκρατικοποίηση της εταιρείας, απαλλάσσοντάς την από το άχθος των οφειλών του παρελθόντος, αλλά αντιθέτως ετοιμάζεται να επιβαρύνει την κατάστασή της ξεκινώντας νέες διαδικασίες προσφυγής στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο.

«Η προσφυγή της Ryan Air εναντίον της Κομισιόν για αδράνεια απέναντι σε ανταγωνιστές της ΟΑ, καθώς και το αίτημα για άνοιγμα φακέλων για παράνομες κρατικές ενισχύσεις της ΟΑ το διάστημα 2004-2007, δυσχεραίνει την κατάσταση της εταιρείας»

H Ryanair απο την ημερα που δεν καταφερε να αγορασει την Air Lingus (επειδη δεν της το επετρεψε η επιτροπη ανταγωνισμου για τα μονοπωλια της ΕΕ) εχει επιδοθει σε μια συνεχη καταθεση αγωγων κατα των κρατικων αερομεταφορεων στην ΕΕ. Η δικαιλογια που επικαλειται η ελληνικη κυβερνηση ειναι ενα φτωχο προπετασμα καπνου,για να καλυψει την τεραστια προσπαθεια που κανει στην δημιουργια 2 ισομεγεθων αεροπορικων εταιρειων στον ελλαδικο χωρο.Η μια θα εξυπηρετει τις επιδοτουμενες γραμμες στα νησια και η αλλη θα αποτελει τον μεταφορεα των 2-3 αεροπορικων κολλοσων που θελουν να ελεγχουν τις υπερποντιες πτησεις απο και προς τον ευρωπαικο χωρο.Για να καταλαβετε ποσο ζημια κανει η ΟΑ στα υπερποντια δρομολογια σε αλλες εταιρειες σας αναφερω το εξης.Φετος το καλοκαιρι 2 ακομα αμερικανικες εταιρειες ανοιξαν δρομολογια για Αθηνα.Η ΟΑ ειχε το ακριβοτερο εισητηριο κατα 25% (στα μεσα ιουλιου ο ακριβοτερος ναυλος οικονομικης για JFK one way ηταν 1025ε!!!.)Η πληροτητα του δρομολογιου το 5 μηνο Μαιου-Σεπτεμβριου ηταν πανω απο 95%.Οι αλλες εταιρεις παροτι με πολυ μικροτερα αεροπλανα (767) και πολυ φτηνοτερους ναυλους τετοια πληροτητα δεν ειδαν ποτε.Τα ιδια ισχυουν και στο δρομολογιο προς Καναδα.Και φυσικα η ΕΕ ουτε που θελει να ακουει για κεφαλαια απο αραβια πλευρα που θα αναπτυξουν στο σωστο μεγεθος την ΟΑ στα υπερτλαντικα δρομολογια.Τοσο απλα.
 
Top