Ryanair

  • Thread starter Thread starter jetflight
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Τρελά λεφτά :shock: 8)
Ryanair, Europe’s No.1airline, today (May 23) reported full year profits of €1,242m, a 43% increase on the prior year. Traffic grew 18% to 106m as load factor jumped 5% points to 93%. Ave. fare dropped 1% to €46 as unit costs fell 6% (ex-fuel down 2%) in Year 2 of its Always Getting Better (“AGB”) programme.
:arrow: http://investor.ryanair.com/wp-content/uploads/2016/05/Ryanair-Results-FY2016.pdf

Kαι στα κέρδη δεν μπήκαν τα 300+ εκατ. απ' την πώληση του μεριδίου της ΕΙ. Φανταστείτε, αν χρειαστεί πόσο χαμηλότερα μπορεί να πουλάει με μέση τιμή τα 46 ευρά. Κι ακόμη έρχονται νέα αεροπλάνα... :twisted:
 
Εντυπωσιακά και τα νούμερα που βλέπει η εταιρία για το τρέχον οικονομικό έτος. 116 εκ. επιβάτες (+9%), €1,375m to €1,425m κέρδος (+13%) και όλα αυτά με μείωση της τιμής των εισιτηρίων κατά 7% (περ. 43 €).
 
Εμένα μου φάνηκαν κάπως αγενείς, κάπως βιαστικοί..
 
H FR σπάει το άβατο στο FRA!....Από τέλη Μαρτίου 2017 ξεκινάει καθημερινά πτησεις FRA-ALC,PMI,FAO,AGP! (ω τι έκπληξη για αυτους τους προορισμούς... :roll: )..Aρχικά προβλέπονται 2 α/φη αλλά όλοι ξερουμε τους ρυθμούς με τους οποίους αναπτύσσεται, η εταιρεία. Και ναι μεν τώρα πετάει σε προορισμους περισσότερο αναψυχής αλλά μαλλον δεν θα μείνει εκει. Και σίγουρα η LH δεν θα το αφήσει έτσι. Ήδη σε ανακοίνωσή της (βράζοντας που η Fraport διέπραξε τετοιο ανοσιουργημα και άφησε την "φτηνιάρα" ναρθει στην έδρα της :twisted: ) απάντησε οτι θα αντεπιτεθούν μέσω EW και θα ζητήσουν τις ίδιες εκπτώσεις και αυτοί στο FRA, για εξοικονόμηση 200-300χιλ. ευρω το χρόνο...
Στο FRA πετάνε ήδη Vueling, Wow Air, αλλά με τις τιμές που χρεώνουν δεν τις λες και λοκο...

Η ανακοίνωση στα αγγλικά
http://corporate.ryanair.com/news/news/ ... ?market=en

και στα γερμανικά με την απάντηση της LH
http://hessenschau.de/wirtschaft/erster ... g-100.html
 
Προτάσεις της Ryanair για το αεροδρόμιο Αθηνών
«Αυτό που πρέπει να κάνει η ελληνική κυβέρνηση είναι να εξασφαλίσει μείωση των χρεώσεων, μη αποδίδοντας στο αεροδρόμιο τα 8 από τα 12 ευρώ του Τέλους Εκσυγχρονισμού και Ανάπτυξης Αεροδρομίων (ΤΕΑΑ) όπως γίνεται σήμερα».

Πρόκειται για ένα διαχρονικό αίτημα της εταιρείας, η οποία χαρακτηρίζει το ΔΑΑ ως το ακριβότερο αεροδρόμιο στην Ευρώπη. Οι χρεώσεις σε σχέση με το Δουβλίνο είναι, όπως επισημαίνει ο κ. Ο' Μπράιεν, διπλάσιες, όμως εάν η Αθήνα επιτύγχανε τα 2/3 της επίδοσης του αεροδρομίου του Δουβλίνου και γινόταν προορισμός τράνζιτ, τότε θα διακινούσε 40 εκατ. επιβάτες. Σε μια πόλη μάλιστα που εκτιμά ότι θα έπρεπε να υπάρχει και δεύτερο αεροδρόμιο.

Διεθνής κόμβος το «Μακεδονία»

Ως ιδανικό σενάριο για το αεροδρόμιο «Μακεδονία», ο κ. Ο' Μπράιεν περιγράφει την απεξάρτησή του από την Αθήνα, με την ανάπτυξη των απευθείας πτήσεων προς το διεθνές δίκτυο,

http://www.tovima.gr/finance/article/?aid=860712
 
Παραθετω απο την συνέντευξη το αποσπασμα "Ως ιδανικό σενάριο για το αεροδρόμιο «Μακεδονία», ο κ. Ο' Μπράιεν περιγράφει την απεξάρτησή του από την Αθήνα, με την ανάπτυξη των απευθείας πτήσεων προς το διεθνές δίκτυο, δημιουργώντας έναν αεροπορικό κόμβο στη Νοτιοανατολική Ευρώπη. Σήμερα, ο αερολιμένας εξυπηρετεί 51 διεθνή δρομολόγια, όταν το δεύτερο αεροδρόμιο των Βρυξελλών περισσότερα από 90. Στην περίπτωση όμως που η νέα διεύθυνση του αερολιμένα, η Fraport Greece δηλαδή, δεν το επιθυμεί, «αυτό που θα κάνουμε είναι να αυξήσουμε απλώς τις τοπικές πτήσεις για Αθήνα και να τροφοδοτούμε το δίκτυό μας από εκεί».

Και ερωτώ: τι θα πει να μην επιθυμει η νέα διευθυνση την ανάπτυξη του αερολιμένα!!!!??? Δλδ βάζουμε τους ιδιώτες για να τροφοδοτούμε πάλι την Αθήνα; Τότε τι νόημα εχει η όλη ιστορία; Και γιατί να μην επιθυμεί η Fraport την ανάπτυξη του "Μακεδονία"; Μπιζνες δεν κάνουν; φράγκα δεν θελουν; αν είναι να παιρνουν γραμμή από Αθήνα για αθηνοκεντρική ανάπτυξη ας φυγουν δεν χρειαζονται... :x
 
Πρίν μερικές μέρες μιλώντας με άτομα της fraport στη Φρανκφουρτη (και όχι οποιαδήποτε άτομα), λόγω ότι ανοιξαν και το Τ3 στο αεροδρόμιο και εχουν <<ανοίξει>> σλοτ στο αεροδρόμιο καίγονται για να έρθουν νεες εταιρείες.
Δίνουν και κίνητρα βέβαια, άλλωστε και ένας λόγος που η Ρυαναιρ θα ξεκινήσει και από FRA.
Φαντάζομαι ότι κάτι ανάλογο θα κάνουν και οι δικοί μας στη fraport-greece.
Αν δώσουν καλά κίνητρα σε κάθε εταιρεία (είτε λέγετε ρυαναιρ είτε ερ-μπαχαλ) ποιος ο λόγος να μην έρθουν?
 
Πως ακριβώς θα τροφοδοτούν και τι?
Θα αρχίσει η Ryanair να πουλάει εισιτήρια SKG-ATH-STN με single PNR για παράδειγμα? Αυτό σημαίνει τροφοδοτώ.
Πουλάει connections κάπου αλλού στην Ευρώπη όπως κάνουν δηλαδη και οι παραδοσιακοί αερομεταφορείς? Η θα το κάνει μόνο στην Ελλάδα έτσι και η Φραπορτ δεν τους δώσει εκπτώσεις και επιδοτήσεις?
Πλάκα κάνουμε?
Απλά η Ryanair συνεχίζει την πολιτική της λέγοντας Χ στην νύφη (άσχετο επιβατικό κοινό) για να ακούει Ψ η πεθερά (αεροδρόμια) μπας και της κάνουν τα χατίρια. Τίποτε περισσότερο και τίποτε λιγότερο.
 
Ακριβώς αυτό ήτανε και οι δικές μου σκέψεις. Ποιά εταιρία θα κάνει hub στη Θεσσαλονίκη :?: Η FR προσφέροντας πτήσεις μέσω Θεσσαλονίκης :wall:

Η Α3 μάλλον δεν έχει ενδιαφέρον εκτός από Αθήνα να δημιουργήσει και δεύτερο hub στη Θεσσαλονίκη, ενώ οι ξένες εταιρίες το πολύ κάνουν feeder στο δικό τους δίκτυο.
 
Τελικά οι άλλες 2 νέες πτήσεις της Ryanair από Αθήνα ξέρουμε ποιες είναι;
 
Top