nikos_k.
Business-Class-Member
Re: RYANAIR news
Πρέπει να παραδεχτούμε πως, όσο και αν διαφωνούμε με τον τρόπο που κάνει business ο O´Leary, είναι ο μόνος υπεύθυνος για το θαύμα που λέγεται Ryanair και καταφέρνει συνεχώς να ασχολούνται όλοι μαζί του, γλυτώνοντας τα έξοδα διαφήμισης
Και πιστεύω πως αν το όλο θέμα με την τιμή του πετρελαίου το δούμε από την άλλη πλευρά (από αυτή που το βλέπει και ο Mike), μάλλον έχει δίκιο!
Διότι οι τιμές κάποια στιγμή θα επιστρέψουν σε λογικά πλαίσια για τα οικονομικά δεδομένα της εποχής. Το μεγάλο ξεκαθάρισμα όμως στην αεροπορική αγορά θα έχει ήδη γίνει!
Επίσης οι εταιρίες που κατά τη διάρκεια της κρίσης θα έχουν οικονομικά αποθέματα, θα μπορούν εκμεταλλευόμενες την οικονομική δυσχέρεια, να κάνουν συμφέρουσες συμφωνίες για νέες παραγγελίες αεροσκαφών. Οπότε μόλις η μεγάλη κρίση περάσει θα είναι αρκετά βήματα μπροστά από τον ανταγωνισμό!
Όσο για την καθήλωση 20 αεροσκαφών που γράφτηκε κάπου, τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά. Από τα καινούρια αεροσκάφη που παραλαμβάνονται, 20 δεν θα ενταχθούν αμέσως στο χειμερινό πρόγραμμα της εταιρίας.
Επομένως πρακτικά δεν υφίσταται μείωση στόλου (δεν έχουν γίνει ακυρώσεις παραγγελιών). Αντιθέτως η μεγάλη ανάπτυξη συνεχίζεται κανονικά!
Για περισσότερα χτυπήστε News στο http://www.ryanair.com!
Υ.Γ. Για Long Range Ryanair αναμένετε εξελίξεις...
Πάντως δεν θα πρόκειται για καθαρή low cost από ότι λένε οι πρώτες πληροφορίες από τις πηγές μου...
Πρέπει να παραδεχτούμε πως, όσο και αν διαφωνούμε με τον τρόπο που κάνει business ο O´Leary, είναι ο μόνος υπεύθυνος για το θαύμα που λέγεται Ryanair και καταφέρνει συνεχώς να ασχολούνται όλοι μαζί του, γλυτώνοντας τα έξοδα διαφήμισης

Και πιστεύω πως αν το όλο θέμα με την τιμή του πετρελαίου το δούμε από την άλλη πλευρά (από αυτή που το βλέπει και ο Mike), μάλλον έχει δίκιο!
Διότι οι τιμές κάποια στιγμή θα επιστρέψουν σε λογικά πλαίσια για τα οικονομικά δεδομένα της εποχής. Το μεγάλο ξεκαθάρισμα όμως στην αεροπορική αγορά θα έχει ήδη γίνει!
Επίσης οι εταιρίες που κατά τη διάρκεια της κρίσης θα έχουν οικονομικά αποθέματα, θα μπορούν εκμεταλλευόμενες την οικονομική δυσχέρεια, να κάνουν συμφέρουσες συμφωνίες για νέες παραγγελίες αεροσκαφών. Οπότε μόλις η μεγάλη κρίση περάσει θα είναι αρκετά βήματα μπροστά από τον ανταγωνισμό!
Όσο για την καθήλωση 20 αεροσκαφών που γράφτηκε κάπου, τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά. Από τα καινούρια αεροσκάφη που παραλαμβάνονται, 20 δεν θα ενταχθούν αμέσως στο χειμερινό πρόγραμμα της εταιρίας.
Επομένως πρακτικά δεν υφίσταται μείωση στόλου (δεν έχουν γίνει ακυρώσεις παραγγελιών). Αντιθέτως η μεγάλη ανάπτυξη συνεχίζεται κανονικά!
Για περισσότερα χτυπήστε News στο http://www.ryanair.com!
Υ.Γ. Για Long Range Ryanair αναμένετε εξελίξεις...
Πάντως δεν θα πρόκειται για καθαρή low cost από ότι λένε οι πρώτες πληροφορίες από τις πηγές μου...