Ryanair

  • Thread starter Thread starter jetflight
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: RYANAIR news

Πρέπει να παραδεχτούμε πως, όσο και αν διαφωνούμε με τον τρόπο που κάνει business ο O´Leary, είναι ο μόνος υπεύθυνος για το θαύμα που λέγεται Ryanair και καταφέρνει συνεχώς να ασχολούνται όλοι μαζί του, γλυτώνοντας τα έξοδα διαφήμισης :)
Και πιστεύω πως αν το όλο θέμα με την τιμή του πετρελαίου το δούμε από την άλλη πλευρά (από αυτή που το βλέπει και ο Mike), μάλλον έχει δίκιο!
Διότι οι τιμές κάποια στιγμή θα επιστρέψουν σε λογικά πλαίσια για τα οικονομικά δεδομένα της εποχής. Το μεγάλο ξεκαθάρισμα όμως στην αεροπορική αγορά θα έχει ήδη γίνει!
Επίσης οι εταιρίες που κατά τη διάρκεια της κρίσης θα έχουν οικονομικά αποθέματα, θα μπορούν εκμεταλλευόμενες την οικονομική δυσχέρεια, να κάνουν συμφέρουσες συμφωνίες για νέες παραγγελίες αεροσκαφών. Οπότε μόλις η μεγάλη κρίση περάσει θα είναι αρκετά βήματα μπροστά από τον ανταγωνισμό!
Όσο για την καθήλωση 20 αεροσκαφών που γράφτηκε κάπου, τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά. Από τα καινούρια αεροσκάφη που παραλαμβάνονται, 20 δεν θα ενταχθούν αμέσως στο χειμερινό πρόγραμμα της εταιρίας.
Επομένως πρακτικά δεν υφίσταται μείωση στόλου (δεν έχουν γίνει ακυρώσεις παραγγελιών). Αντιθέτως η μεγάλη ανάπτυξη συνεχίζεται κανονικά!
Για περισσότερα χτυπήστε News στο http://www.ryanair.com!


Υ.Γ. Για Long Range Ryanair αναμένετε εξελίξεις...
Πάντως δεν θα πρόκειται για καθαρή low cost από ότι λένε οι πρώτες πληροφορίες από τις πηγές μου...
 
Re: RYANAIR news

nikos_k.":1lexoxdt said:
Πρέπει να παραδεχτούμε πως, όσο και αν διαφωνούμε με τον τρόπο που κάνει business ο O´Leary, είναι ο μόνος υπεύθυνος για το θαύμα που λέγεται Ryanair και καταφέρνει συνεχώς να ασχολούνται όλοι μαζί του, γλυτώνοντας τα έξοδα διαφήμισης :) .

ειναι τοσο επιτυχημενος που οτι και να πουμε δεν μετραει... προφανως και ξερει τι κανει.. :wink:
Και πιστεύω πως αν το όλο θέμα με την τιμή του πετρελαίου το δούμε από την άλλη πλευρά (από αυτή που το βλέπει και ο Mike), μάλλον έχει δίκιο!
Διότι οι τιμές κάποια στιγμή θα επιστρέψουν σε λογικά πλαίσια για τα οικονομικά δεδομένα της εποχής. Το μεγάλο ξεκαθάρισμα όμως στην αεροπορική αγορά θα έχει ήδη γίνει!.

ο οπεκ ηδη εκανε λογο για επιστροφη στα 80 δολλαρια το βαρελι...αλλα συμφωνω μαζι σου... ερχεται το τελος για πολλους μικρους και χρεωμενους παικτες (skyeurope...)


οσο για το αν το υπερατλαντικο ταξιδι μεσα στην καμπινα της ryan ειναι δυσκολο θα το δειξει η ποροια... εγω εχω να πω 2 πραγματα

1)ολα εχουν μια τιμη
2) ειναι υπερβολικες οι κριτικες για τις καμπινες των λοκο... φετος πεταξα πανω απο 25 φορες. πεταξα με swiss,csa, alitalia, easyjet, austrian, aegean, olympic, lufthansa και klm. ειλικρνα δεν μπορω να καταλαβω γιατι η swiss και η klm θεωρουνται πιο ανετες απο την easy...
 
no frills":efskrhkk said:
...ειλικρνα δεν μπορω να καταλαβω γιατι η swiss και η klm θεωρουνται πιο ανετες απο την easy...
Ε, όπως και να το κάνουμε, μια διαφορά υπάρχει. Όχι ότι με χαλάει να ταξιδεύω φτηνά (έστω και λίγο πιο στριμωχτά), αλλά τη διαφορά την καταλαβαίνω.
 
Re: RYANAIR news

Η ryanair όπως k η κάθε loco έχει το εξής concept. Shuttle-like trasportation. Δηλαδή? Μπαίνεις βγαίνεις k αυτό ήταν, ότι extra θες πρέπει να πληρώσεις k σου λέει σε οποιον αρέσει (k μάλλον αρέσει σε πολλούς). ξέρω ότι μερικοί έχουν συνηθίσει σε πτήσεις με πολλά frou frou k καλούδια (k έτσι πρέπει να είναι, γιατί όπως k να το κάνουμε είναι αεροπλάνο k όχι το ΚΤΕΛ του νομου τραγακίου) αλλα άμα το δούμε k από πλευράς οικονομικής θεωρίας δεν γίνετε k αλλιώς ειδικά όταν έχεις ένα πετρέλαιο πάνω από τα 100$ το βαρέλι.

προσωπικά επειδή έχω πετάξει k με ryanair k με wizzair k με skyeurope αλλα k στις economy μεγάλων εταιριών όπως η ΑU, SK,AZ κτλ νομίζω ότι δεν υπάρχει η τεραστια διαφορα.ίσως καμια ίντσα στο κάθισμα k ένα extra snack (πολύ σπανια πια) παραπάνω από τις loco αλλα τίποτα που να δικαιολογεί την διαφορα 150€ με 45€ που βρίσκω στις διαδρομές που ταξιδεύω.ειδικά πια η SAS είναι μια καμουφλαρισμένη loco!

Τώρα πια άμα κάποιος έχει πετάξει με καμια Emirates ΦΥΣΙΚA k θα βρει διαφορα k μάλιστα τεραστια μεταξύ economy class k loco! όπως πιστεύω k ότι η economy τις ΟΑ έχει αρκετή διαφορα με τις loco τουλάχιστον στην πτήση που πέταξα εγώ (LGAV - EGLL, A340).

Κανεις όμως δε μπορεί να αγνοήσει ότι η economy μερικών εταιριών όχι απλός μοιάζουν με τις loco αλλα ίσως k να είναι k χειρότερες!
 
Re: RYANAIR news

δεν έχω πετάξει ποτέ με Ryanair, αλλά με τη Skyeurope, τη Vueling, την Airbaltics, τη Norwegian, τη Germanwings και την Easyjet που έχω ταξιδέψει δεν είχα κανένα παράπονο παρά το γεγονός ότι ήταν Low Cost εταιρίες...

Άντε να έρθει στην Ελλάδα να την δοκιμάσουμε και αυτήν !!

Τόσες συνομιλίες είχαν Αβραμόπουλος και Πετραλιά στο παρελθόν !!! Ο Άρης τι κάνει ???????????
 
Re: RYANAIR news

ptiseisA":3t35gs6f said:
Τόσες συνομιλίες είχαν Αβραμόπουλος και Πετραλιά στο παρελθόν !!! Ο Άρης τι κάνει ???????????

sailingggggggggggggg
Takes me away
To where I've always heard it could be
Just a dream and the wind to carry me
And soon I will be free
 
Re: RYANAIR news

Λογικο οταν ο αβραμοπουλος και η Πετραλια ηταν 95% φρου φρου και αρωματα και 5% τουριστικη πολιτικη ε ο Αρης κατηργησε και αυτο το 5%!
 
Re: RYANAIR news

Μα είναι δυνατόν τόσο αδιαφορία ?

Δε λέω πως η Ryanair θα έλυνε το πρόβλημα της μείωσης της τουριστικής κίνησης, αλλά ειδικά για το Ελ.Βενιζέλος ενόψει και της "λεγόμενης" εισόδου του στο Χρηματιστήριο Αθηνών, θα είχε μεγάλη βελτίωση στα νούμερά του!!

Βέβαια όπως έχει αναφερθεί και προηγουμένως δύσκολο να έρθει η Ryanair στην Αθήνα με τις τιμές του αεροδρομίου, αλλά από την άλλη μόνο με επιθετική πολιτική μπορεί να γίνει ανταγωνιστικό και πραγματικά μεγάλος παίκτης στην Ανατολική Μεσόγειο. Και κάτι τέτοιο χωρίς τη Ryanair δε μπορεί να γίνει.

Αν και κατά τη γνώμη μου, είναι προτιμότερο η Ryanair να έρθει πχ. στο Βόλο, ώστε να έχουμε ανάπτυξη της ελληνικής περιφέρειας έστω και με "τζαμπατζήδες" τουρίστες.

Πάντως ανεξάρτητα από τις διαπραγματεύσεις που γίνονται ή όχι ανάμεσα σε κυβέρνηση και Ryanair θεωρώ ότι αργά ή γρήγορα, θέλει δε θέλει θα έρθει η εταιρία στην Ελλάδα, αφού η μεγέθυνση της εταιρίας και η αναζήτηση καινούριων πελατών ουσιαστικά τους υποχρεώνει να έρθουν ΚΑΙ στην Ελλάδα !
 
Re: RYANAIR news

Γεια χαρά σε όλους. Στις 7 Ιουνίου 2008 δημοσιεύθηκε στην τοπική εφημερίδα Το Βήμα της Κω το εξής: Με παρέμβαση του Δημάρχου Ηρακλειδών προς τους Υπ. Μεταφορών και Τουρισμού, προωθείται το αίτημα της γνωστής αεροπορικής εταιρείας χαμηλού κόστους «Ryan Air Lines» για άδεια δρομολογίων προς το νησίμας!
http://www.vimatisko.gr/article.asp?pub ... id=1923009
Στις 10 Ιουνίου 2008:
Την ώρα που κάποιοι συμπατριώτες μας, μαζί με τον Δήμαρχο Ηρακλειδών παλεύουν να ανοίξουν το δρόμο στην αερ/κή εταιρεία «Ryanair» (χαμηλού κόστους) να εντάξει στα προγράμματά της και την Κω, μαθαίνω ότι κάτι συνδικαλιστές αντιδρούν και πιέζουν την κυβέρνηση να μην εγκρίνει τα δρομολόγιά της.
Ελπίζω και εύχομαι να μην το πετύχουν, γιατί διαφορετικά θα πρέπει να είναι έτοιμοι να αναλάβουν και το κόστος της ευθύνης των αντιδράσεών τους…
http://www.vimatisko.gr/article.asp?pub ... id=1925003
Τελικά στις 31 Ιουλίου 2008:
Αρνητική απάντηση ήρθε στο αίτημα του Δημάρχου Ηρακλειδών για αδειοδότηση της RYNAIR να συμπεριλάβει και την Κω στα δρομολόγια (χαμηλού κόστους) που εκτελεί, προφανώς για να μην θιγούν τα συμφέροντά των άλλων εταιρειών...
Κρίμα γιατί θα ήταν μια ανάσα στον τουρισμό του νησιού. Οι αγγλικές εταιρείες charter μειώνουν τις πτήσεις τους προς το νησί με αποτέλεσμα αρκετοί τουρίστες θέλουν να ταξιδέψουν αλλά δε βρίσκουν θέσεις. Άρα τέτοιες κινήσεις θα ήταν πάρα πολύ βοηθητικές...
 
Top