Ryanair

  • Thread starter Thread starter jetflight
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Ryanair news

Ryanair’s crews’ no-frills idea: Drop the boss
A senior pilot who trains other fliers at Ryanair’s Marseilles base, says he knows the airline is dedicated to keeping its costs as low as possible, so why not go one better – and replace Michael O’Leary with a junior flight attendant? He was responding to his CEO's insistemce that a flight attendant could do the job of a co-pilot
http://link.ft.com/r/3JFELL/EWU9MT/HIIO ... a2=9&a3=13

"all the money"? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Re: Ryanair news

To ανέφερε ο συμφορουμίτης gd197 σήμερα το πρωί αλλά πήγε κουβά λόγω του format του πόστ.

H FR σιγά σιγά αρχίζει να φλερτάρει με κεντρικότερα αεροδρόμια (πλήν των 3 megahubs LHR, FRA, CDG). Ήταν κάτι αναμενόμενο μετά την είσοδο της στο BCN και αρκετοί μάλιστα αναλυτές επισήμαιναν τότε την αλλαγή στη στρατηγική (όπως οφείλω να υπενθυμίσω και ο συμφορουμίτης gonso μόλις προχθές). Φυσικά, οι ναύλοι δεν μπορούν να παραμείνουν οι ίδιοι ωστόσο όπως δηλώνει και ο Ο' Leary
When fares aren’t being reduced every year in 2013, 2014, 2015 there’ll be more of a focus on quality, service, customer satisfaction and all that, because the prices will be rising. But are we suddenly going to go from an average fare of 34 euros to 100 euros? No!
Απ' τα παραπάνω είναι επίσης εμφανές ότι ποντάρουν πολύ στην business κίνηση ώστε να γεμίσουν τα α/φη τους απο τα ακριβά α/δ.

Όπως προειπα, αναμενόμενη η κίνηση. Οι full cost αεροπορικές ψάχνονται και ιδρύουν loco παρακλάδια ενώ η FR κινείται στην αντίθετη κατεύθυνση θέλοντας ωστόσο να διατηρήσει τόσο το όνομα της όσο και τα πλεονεκτημάτα που (θεωρεί ότι) έχει πλήν των χαμηλών ναύλων. Και φυσικά, προσωπικά θεωρώ ότι επ' ουδενί δεν πρόκειται να εγκαταλείψει το σημερινό μοντέλο της γιατί πολύ απλά θα βρεθεί στην αντίπερα όχθη αφού πολλές loco περιμένουν στην ουρά. Το πρόβλημα της FR δεν είναι ότι δεν υπάρχει loco αγορά πλέον αλλά ότι η ίδια λόγω της γιγάντωσης της έχει φτάσει στο peak και απλά προσπαθεί να προλάβει την γνωστή πορεία του 4ου σταδίου του PLC. Πραγματικά, είμαι περίεργος για την πορεία τους καθώς η ομάδα που την διοικεί είναι -εκτός απο (ενίοτε γραφικοί) φαφλατάδες- απίστευτα αποτελεσματική...

:arrow: Βloomberg

ΥΓ
Όλα τα λεφτά
Bigger airports are now realizing that EasyJet isn’t growing and none of the flag carriers are growing, so they’re now doing deals with us,” the CEO said. “And we have such a price advantage over anyone else that we can move in on anyone’s route and blow them out of it.
Aνησυχεί κανείς εδώ στα μέρη μας άραγε??? Ή η Hochstar νοιώθει σιγουριά???
 
Re: Ryanair news

Ο...Μισέλ ήδη γλυκοκοιτάζει το αεροδρόμιο της Λισσαβώνας να ανοίξει βάση το ερχόμενο καλοκαίρι, την 3η στην Πορτογαλία μετά το Φάρο και το Πόρτο..Μένει να ξεπεραστεί το θέμα κόστους και χρόνου παραμονής των α/φών του στο έδαφος,τα περίφημα 25', και από του χρόνου ΤΑΡ και ΕΖΥ θα νιώσουν ένα σύγκρυο να τις πιάνει..

Το άρθρο δυστυχώς μόνο στα πορτογαλικά...


http://www.airliners.net/aviation-forum ... n/4939091/
http://www.oje.pt/noticias/negocios/rya ... ximo-verao
 
Re: Ryanair news

KGP":2jgy0x50 said:
Ryanair’s crews’ no-frills idea: Drop the boss
A senior pilot who trains other fliers at Ryanair’s Marseilles base, says he knows the airline is dedicated to keeping its costs as low as possible, so why not go one better – and replace Michael O’Leary with a junior flight attendant? He was responding to his CEO's insistemce that a flight attendant could do the job of a co-pilot
http://link.ft.com/r/3JFELL/EWU9MT/HIIO ... a2=9&a3=13

"all the money"? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Έτυχε να βγάλω φωτό το άρθρο μέσα σε ένα CRJ900 (για αυτό και κουνημένη..) και την παραθέτω μιας και στο λινκ παραπάνω θέλει κωδικό πρόσβασης

gallery/image_page.php?album_id=220&image_id=20569
 
Re: Ryanair news

Μασσαλία τέλος για την Ryanair , ως βάση τουλάχιστον. Κόβονται και 13 προορισμοί, οι 200 απολυόμενοι μπορούν να κρατήσουν την δουλειά τους αν συμφωνήσουν να μετατεθούν στην Ισπανία, Ιταλία ή Λιθουανία ( :? )

Σήμερα διάβαζα τις εφημερίδες και η γκρίνια από τους ντόπιους επιχειρηματίες του τουριστικού Νότου έχει αρχίσει για τα καλά...

http://www.ryanair.com/en/news/ryanair- ... eille-base
http://www.connexionfrance.com/ryanair- ... ticle.html
http://www.anna.aero/2010/10/13/ryanair ... -analysis/

Αλλά ήδη η Transavia είδε το φως και μπήκε (στα γαλλικά, το google translation κάνει την δουλειά του)
http://www.lepoint.fr/economie/ryanair- ... 013_28.php
 
Re: Ryanair news

Εμενα το ματι μου πηρε ενα site για το οποιο γινεται αρκετος λογος το τελευταιο καιρο:
http://www.ihateryanair.org/

Τι σου ειναι τελικα μια βαση και τη κλεινεις ετσι απλα... :twisted:
Να τα βλεπουμε εμεις αυτα..
 
Re: Ryanair news

Ενδιαφέρον γιά μένα έχει η κατωτέρω παρατήρηση ενός σχολιαστή στό Ryanairbefair:

"O'leary is right to keep trade unions out of Ryanair. One only has to look ar Aer Lingus to see the detrimental effect that trade unions have on a company's performance."
- Interested public, Ireland

Δέν ξέρω άν ο εν λόγω "interested public" θα είχε την ίδια γνώμη μετά από ένα δεκαήμερο εργασίας στην FR....

Κι'άλλο ένα:
"There are a few employees of other airlines commenting about how much better life is working for airlines other than Ryanair where they enjoy lavish treatment and cushy pay cheques. That is nice. But it is Ryanair who has revolutionised air travel and enabled people of all wealths to use air travel as opposed to ferry/bus/trains. It is Ryanair which provides this, not the airlines which provide all the extras for the employees. There is a reason why Ryanair have leading passenger numbers in Europe and why they are the most profitable."
- Interested public, Ireland

Ισχύει η ανωτέρω παρατήρησή μου και γιά δαύτον....

ΥΓ.Εντάξει,το να μεταχειρίζεσαι τους επιβάτες σάν ζώα πρός μεταφοράν μού είναι κατανοητό εφ'όσον υπάρχουν επιβάτες που το επιλέγουν αυτό.Το να μεταχειρίζεσαι όμως τους εργαζόμενούς σου κατ'αυτόν τον τρόπο είναι απαράδεκτο γιατί εκτός τών άλλων κάποια στιγμή δέν μπορεί,θα έχη επιπτώσεις και στην ασφάλεια τών μεταφερομένων ζω...εε...συγγνώμην,επιβατών ήθελα να πώ.Εκτός άν ο Λίγδης δέν ενδιαφέρεται ιδιαίτερα άν θα φτάσουν οι άνθρωποι ζωντανοί στον (περίπου) προοροσμό τους,άπαξ και έχει τσεπώσει το παραδάκι τού εισιτηρίου τους.....
 
Re: Ryanair news

Για την AerLingus πάντως, είχα μιλήσει με έναν φροντιστή της Ryanair στο Δουβλίνο πριν 5-6 μήνες και μου είπε ότι είναι τα ίδια σκ@τ@.
 
Re: Ryanair news

Μην πατε μακρυα. Εδω γνωστη εταιρεια,ντοπια,που φερεται στους εργαζομενους της σαν σκουπιδια, και κατα τ αλλα ολοι (οι απ εξω) εχουνε να λενε τα καλυτερα. Ονοματα να μη λεμε, μελος της star alliance ειναι, μαντεψτε! :P
 
Top