Ryanair

Οκ thanks, και στα conditions που διάβασα δεν έλεγε κάτι για επιπλέον χρέωση απλά μου είχε κολλήσει ότι είχα δει μια φορά που έκανα κράτηση ότι είναι 5 ευρώ παραπάνω, αλλά μάλλον κάνω λάθος.
 
Γεια σε ολους . Πριν απο μιση ωρα εκλεισα ενα εισητηριο με την Ryan και ακομα δεν μου εχει στειλει στο email μου το εισητηριο . Τις προηγουμενες φορες που εκλεινα εισητηριο αμεσως μου ερχοταν μηνυμα . Εντωμεταξυ με τον κωδικο κρατησης μπορω να κανω check in. Λετε να μου δημιουργησουν καποιο προβλημα στο αεροδρομιο ? Τι με συμβουλευετε να κανω ? Ευχαριστω
 
Το πιο πιθανό είναι να έδωσες λάθος e-mail ή να πήγε στα spam. Όπως και να 'χει, αφού μπορείς να κάνεις check-in δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, το e-mail δεν χρειάζεται σε κάτι
 
Καμιά φορά πάντως αργεί μέχρι και 12 ώρες να έρθει η επιβεβαίωση. Πολλοί έχουν μπερδευτεί νομίζοντας οτι δεν έγινε η κράτηση και ξανακλείνουν εισητήριο, ξεκινώντας έτσι την γνωστή αλυσίδα παραπόνων για την εταιρεία (ήρθε, δεν ήρθε, νομιζα οτι δεν έκλεισε, πως να επικοινωνήσω, τηλέφωνο, 2 ευρώ το λεπτό, ακύρωση της μιας, ναι, οχι, οροι και προυποθέσεις, δεν επιστρεφουμε τίποτα κλπκλπκλπ)...
 
Κάτι η οικονομική κρίση,κάτι οι περιφέρειες της Ισπανίας που δηλώνουν χρεωκοπημενες η μια μετά την άλλη-αρα παπαλα και οι επιδοτήσεις στην Λατρεμένη,ήρθε και ο διπλασιασμός των τελών στα αεροδρόμια Βαρκελώνης και Μαδρίτης,και πήρε τσεκούρι η FR κι άρχισε να τσεκουρώνει δρομολόγια...11 κόβει από Μαδρίτη και μειώνει 24 και 4 κόβει από Βαρκελώνη και μειώνει 22...

http://www.ryanair.com/en/news/ryanair- ... -increases

Και εδώ ανακοινώνει τη σφαγή των Καναρίων Νήσων...21 δρομολόγια φευγουν και 32 μειώνονται...

http://www.ryanair.com/en/news/ryanair- ... agreeement
 
Την FR έχουν προσεγγίσει διάφορες εταιρείες που ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στην αποΒΑΑοποίση του STN, με τους Ιρλανδούς να το βλέπουν θετικά ζητώντας ανταλλάγματα στα κόστη χρήσης του α/δ.

Επίσης, ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι δηλώσεις του depCEO της FR σχετικά με τη συνεργασία που έχει αναπτυχθεί με την COMAC καθώς οι κινέζοι διαθέτουν ευήκοα ώτα στις απαιτήσεις των Ιρλανδων για stetched version του C919 όπως και για την δυνατότητα το α/φος να διαθέτει φαρδύτερες θύρες, επιτρέποντας την απο/επιβίβαση 2 ατόμων ταυτόχρονα, μειώνοντας παράλληλα τα turnaround.

:arrow: http://atwonline.com/aircraft-engin...r-ceo-details-chinese-stansted-interests-0807

H ιστορία με τους κινέζους έχει ενδιαφέρον, για να δούμε τι άλλο θα σκεφτούν οι Ιρλανδοί...
 
Φαρδύτερες θύρες; Δηλαδή και φαρδύτερο διάδρομο; Και τι θα κερδίσουν, 3 λεπτά λιγότερο;
 
Αν είναι εφικτό αυτό τεχνικά, 3 λεπτά γρηγορότερη αποβίβαση μπορεί να σημαίνει και 3 λετπά γρηγορότερη εγκατάλειψη αεροσκάφους! Θα έχει ενδιαφέρον μια τέτοια εξέλιξη.
 
Ενδιαφέρουσες οι παρατηρήσεις σας, εγώ πάλι προβλέπω να ζητάνε η θύρα και ο χώρος των αποσκευών να επικοινωνεί με τον θάλαμο των επιβατών ώστε να μπαινοβγαίνουν και απο εκεί. :mrgreen:
 
Έτσι θα αφήνουν και θα παίρνουν οι ίδιοι τις βαλίτσες. :banana:
 
Top