Ryanair

  • Thread starter Thread starter jetflight
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Τα οικονομικά της εταιρίας πάνε από το καλό στο ... καλύτερο.

:arrow: Αύξηση κέρδους κατά 2/3!
:arrow: Αύξηση loadfactor από 82% σε 88%!
:arrow: Αύξηση επιβατών κατά 11%, και στόχος η μεταφορά 100 εκ. επιβατών (Απρίλιο 2015 - Μάρτιο 2016)!

Περισσότερα: http://www.theguardian.com/business/201 ... ps-rewards
 
Τελικά όσο περνάν τα χρόνια επιβεβαιώνεται όλο και περισσότερο πως είναι the airline we love to hate. :)
 
Η Ryanair προσέθεσε ένα 737-700(!) στο στόλο της. ήρθε στο βαφείο του MST να πάρει πλήρη χρώματα. Φήμες λένε πως θα χρησιμοποιηθεί για crew training αλλά και για backup άλλων αεροσκαφών (τώρα τι θα γίνει στην περίπτωση που δε χωράνε όλοι οι επιβάτες, ουδείς ξέρει)
 
Λογικά εάν είναι να αντικαταστήσει άλλο αεροπλάνο, θα το βάλουν σε πτήση με λίγους επιβάτες, ώστε να χωράνε. Δεν είναι και όλες 100% γεμάτες...
 
Έτσι είναι, έχει τύχει να πετάξω για Μιλάνο με άλλους 50 επιβάτες και να πετάξω Ρώμη όπου ήταν ασφυκτικά γεμάτο. Δεν θα έχει και την τεράστια διαφορά το -700αρι, ίσως σε θέματα οικονομίας, για παράδειγμα θα ήταν πιο οικονομικό το να πετάξεις το -700αρι γεμάτο με 140 επιβάτες πάρα το να τους βάλεις στο -800αρι που είναι αεροσκάφος 189 θέσεων, το -700αρι θα κάνει την ίδια δουλειά με μικρότερο κόστος. Αν κάνω λάθος στους υπολογισμούς μου διορθώστε με, θέλω να ξέρω τι είναι πιο οικονομικό.
 
Έχει 'παραληφθεί' για training purposes. Δύσκολα να ενσωματωθεί σε κανονικές πτήσεις, ένα μόνο του σε στόλο με 200 -800ρια. Εδώ η δική μας με το μοναδικό 319 δυσκολεύεται να το χρησιμοποιήσει σωστά...
 
panos81c, μιλάμε για την ryanair. :wink: Την εταιρία που είχε το τελευταίο οικονομικό έτος ένα μέσο loadfactor 88% στις πτήσεις της. Με δεδομένο τις 189 θέσεις των B738 και τις max. 149 θέσεις του B73G, πρέπει να το βολέψει σε πτήσεις με loadfactor <78%. Και αυτό όχι μόνο σε πτήσεις r/t αλλά σε συνεχόμενες πτήσεις όλη μέρα, μιας και τα αεροσκάφη της εταιρείας δεν κάθονται πολλές ώρες στο έδαφος και εκτελούν μια σειρά δρομολογίων.

Εγώ προσωπικά δεν το βλέπω εύκολο και δεν νομίζω να το δούμε σε scheduled προγραμματισμό.
 
9 (ζεύγη) slots/ημέρα πήρε η Ryanair για το χειμώνα στο AMS. Μέχρι 31/8 καλείται να πει αν θα τα χρησιμοποιήσει.

Το άρθρο (στα ολλανδικά μόνο) εδώ
 
Tα έσπασε με τη Hertz η FR, είχαν προβλήματα καιρό τώρα όμως ξαφνικά και μέσα στη high season η Hertz απεσύρθη και δεν εμφανίζεται στη σελίδα των Ιρλανδών. To λόγο θα έχουν πλέον τα δικαστήρια ενώ η FR ψάχνει αντικαταστάτη υπολογίζοντας ότι θα τον έχει προς τον Οκτώβρη. Να σημειώσω ότι η Hertz θα τιμήσει όλες τις κρατήσεις που έχουν γίνει μέσω της FR.
:arrow: http://www.travelweekly.co.uk/Articles/ ... uptly.html
 
Top