Ryanair

  • Thread starter Thread starter jetflight
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Χάρτινα κουτιά στο Charleroi ???? είμαστε τσίμα τσίμα στο μεταλλικό, τα χάρτινα που είχαν στην Βουδαπέστη άκουσα ότι ήταν αρκετά μικρότερα από τα μεταλλικά και αρκετοί επιβάτες είχαν πρόβλημα....μιλάμε για τα ίδια χάρτινα κουτιά ?
 
Αν και ειμαι κατα αυτης της κακιας ελληνικης συνηθειας να πω μονο τα εξης :

dinosaxon":2ykwr6iy said:
Orio al Serio (Milan) --> Τρελός έλεγχος και εκεί. Μάλιστα υπήρχαν και ζυγαριές δίπλα στα μεταλλικά κουτιά. Ο έλεγχος γίνεται πριν τον έλεγχο της αστυνομίας.
Hahn --> Ο έλεγχος γίνεται αμέσως μετά τον έλεγχο της αστυνομίας. Μάλιστα υπάρχει και ζυγαριά. Δεν αφήνουν να περάσει ούτε γραμμάριο!

Επειδη χρησιμοποιω πολυ συχνα το Μπεργκαμο δεν συμβαινει παντα. Οι μισες μου πτησεις ετυχε να εχουν ελεγχο με ζυγαρια πριν τον ελεγχο χειραποσκευων, οι αλλες μισες οχι. Τα μεταλλικα κουτια προ της εξοδου ειναι μονιμη διαδικασια. Οσον αφορα το αεροδρομιο του Χαν, να ξερετε οτι αυτο λογικα ειναι γενικο σε ολα τα γερμανικα αεροδρομια, αφου το εχω συναντησει σε ολα οσα εχω πεταξει (Βρεμη, Βερολινο, Καρλσρουη, Λειψια, Βετσε, Μεμινγκεν + Χαν).
 
Να προσθέσω για το Weeze, ότι οι χειραποσκευές ζυγίζονται και υπάρχει μεταλλικό κουτί πριν τον έλεγχο της αστυνομίας, αλλά εμένα δε μου ζήτησαν να τη βάλω στο μεταλλικό, παρά μόνο τη ζύγισαν.
 
Tα σχέδια τους για την EI απεκάλυψε ο MOL
...
He doesn't want to bring Ryanair into major airports like Charles de Gaulle or Frankfurt-Main. Nor does he want to get his hands on cheap long-haul aircraft.

"We have no desire to take Aer Lingus and paint yellow harps on them. We need a two-airline brand strategy."

Instead, he will grow Aer Lingus from 10 million to 15 million passengers a year by taking Aer Lingus into new bases across Europe, working as Aer Lingus, not Ryanair. For example, we have a very large base in Charleroi in Brussels. At the moment Zaventem is wide open for a real aggressive competitor. You have only got SN Brussels which is badly run by Lufthansa.

"Aer Lingus could go into Zaventem, which has five or 10 aircraft, and become the main airline in Brussels."
...
:arrow: http://www.belfasttelegraph.co.uk/b...-boss-on-his-journey-to-the-top-16220087.html

Ντού σε άντρο της LH λοιπόν... 8)
 
Ενδιαφερον παρουσιαζει η κινηση της εταιρειας να επιλεξει ως νεο προορισμο το Ντορτμουντ τωρα που αποχωρει ουσιαστικα η easyJet απο αυτο. Η αληθεια ειναι πως αν και ξεκινησαν με πολλες προσδοκιες οι easyJet ,Germanwings, Air Berlin απο εκει, τελικα η δραστηριοτητα τους εχει μειωθει δραματικα. Η μονη που εχει δυνατη παρουσια αυτη τη στιγμη ειναι η Wizzair. Μενει να δουμε πως θα αξιοποιησει η Ryanair αυτο το κενο και παρολο που ειναι κοντα οι βασεις του Βεετσε και της Βρεμης, αν θα ανοιγε μια νεα βαση εκει.
 
Oι πρωτοι 6 προορισμοί από Ντορτμουντ ειναι: PMI,AGP,GRO,OPO,FAO,AHO....Λέτε να προσθέσει σιγά σιγά και SKG για να αντικαταστήσει την U2 ή ετσι "καιει" το SKG-NRN? Βέβαια το τελευταίο το εχει εποχικο ενω το DTM ήταν ολο το χρόνο..Αλλά αν δει ότι τραβάει το χειμωνα γιατι να μην το κανει και χωρις επιδότηση όπως και με τα υπόλοιπα δρομολόγια; Μόνος αντιπαλος στο DTM, η Wizzair, αλλά εχει συνηθίσει να τη βρισκει μπροστά της... Πάντως εχει περικυκλωσει το DUS με πτήσεις απο NRN,DTM,CGN (αν και ελαχιστες εδω προς το παρόν)..Μάλλον γιαυτό βιαζεται η LH να κανει λο-κο όλες τις πτησεις που δεν ειναι απο MUC,FRA...

http://www.airliners.de/verkehr/netzwer ... mund/28224
 
Μέχρι την Ιρλανδία έφτασε η χάρις των ΟΑ3 μιάς και ο Μιχάλης περιμένει τη σειρά του στη γωνία για την ΕΙ 8)
Ryanair, Europe’s only ultra low fares airline, welcomed today’s (22 Oct) announcement by Aegean Airlines that it intends to acquire former Greek flag carrier Olympic Air, subject to EU Competition Clearance.

This merger of the 2 Greek airlines mirrors the EU Commission’s recently approved merger of British Airways and British Midland (in the UK) earlier in 2012, and Ryanair’s more recent offer for Aer Lingus, which is currently being reviewed by the EU Competition Authorities.
:arrow: http://www.ryanair.com/en/news/ryanair-welcomes-aegean-olympic-merger
 
Kαλησπερα και καλως το βρήκα το φόρουμ,

Δεν είχα χρόνο να το ψάξω πολύ δυστυχώς οπότε μπορεί να υπάρχει και πιο κατάλληλο τοπικ να ρωτήσω.
Θέλω να κάνω κράτηση για Βερολινο-Μιλάνο(Μπέργκαμο) και μετα Μιλάνο-Ρώμη.Το πρόβλημα είναι ότι η πτήση από βερολίνο φτάνει στις 13.20 και η πτήση για Ρώμη φεύγει στις 14.05.Υπάρχει περίπτωση να έχω πρόβλημα και να την χάσω?

Ευχαριστώ,
 
Αν θεωρείς ότι θα αποβιβαστείς, θα περάσεις τον έλεγχο και θα είσαι πριν κλείσει το boarding της 2ρης πτήσης στο gate τότε όχι, δεν υπάρχει περίπτωση. Όπως και το ότι η πρώτη πτήση πρέπει να είναι ακριβώς στην ώρα της...
 
H πτήση για Ρώμη φεύγει στις 14.05 σημαίνει ότι last check in μιση ωρα νωριτερα δλδ 13.35. Άρα μιλάμε για 15'.
Συνήθως, οι πτήσεις της Ryanair φτανουν νωρίτερα από τη προγραμματισμένη ώρα άφιξης κατά 15-20 λεπτα (βασικά η ώρα άφιξης ειναι 15-20' αργοτερα) αλλά και πάλι είναι ρίσκο.
Εννοείται βέβαια πως θα αποβιβαστείς στις αφίξεις, θα πας στις αναχωρησεις και θα πρέπει να περάσεις έλεγχο χειραποσκευών κλπ
(δεν έχω παει στο Μπέργκαμο, υποθέτω πως είναι μικρό αεροδρόμιο)

Συμφωνω παντως με τον flesland και πιστεύω πως δεν προλαβαίνεις.
 
Top