SK
First-Class-Member
Το ATW είχε δημοσιεύσει πέρυσι άρθρο με πολλά, αναλυτικά παραδείγματα για το τι είδους κίνητρα και διευκολύνσεις απαιτούνται για να προσελκύσουν εταιρείες χαμηλού κόστους (LCC) τα αεροδρόμια που έχουν τέτοιο ενδιαφέρον. Έχουν κάνει ελληνικά αεροδρόμια (ή η ΥΠΑ) τέτοιες προτάσεις
Μερικά αποσπάσματα (η μετάφραση δική μου):
"Αναπτύξαμε πολύ ισχυρό οικονομικό κίνητρο, ανταμοίβοντας αερομεταφορείς που έχουν τον υψηλότερο ρυθμό ανάπτυξης, με τη μορφή επιστροφής χρημάτων (ή έκπτωσης), δηλώνει ο Peter Vella του αεροδρομίου του Birmingham. Είναι διαθέσιμο για όλες τις εταιρίες, αλλά συμβαίνει τον υψηλότερο ρυθμό ανάπτυξης να τον έχουν οι LCC. Για τον πρώτο χρόνο λειτουργίας στο αεροδρόμιο, η έκπτωση είναι 100% στα τέλη προσγείωσης και 50% στο τέλος επιβατών. Η έκπτωση μειώνεται σταδιακά στα επόμενα 5 χρόνια. Παράλληλα το αεροδρόμιο καθιέρωσε ένα σχήμα που παρέχει υποστήριξη marketing για τις εταιρείες που πωλούν εισιτήρια με τιμή κάτω από ένα συγκεκριμένο ποσό πλατώ."
"Η Μασσαλία προσπαθεί να προσελκύσει LCC με ένα νέο τέρμιναλ, ανακαινισμένο πρώην τέρμιναλ cargo, αφιερωμένο στο χαμηλό κόστος. Θα έχει την ίδια φιλοσοφία με τις LCC, δηλ. θα μεταφέρει στους ίδιους τους επιβάτες όσο το δυνατόν περισσότερες λειτουργίες: θα έχει μέγιστο αριθμό σελφ-σέρβις checkin σταθμών, οι επιβάτες θα μεταφέρουν οι ίδιοι τις αποσκευές στα μηχανήματα ακτίνων Χ, και θα πηγαίνουν μόνοι τους στα αεροπλάνα. Επίσης όχι χαλιά, όχι κυλιώμενες σκάλες, όχι κυλιώμενοι διάδρομοι."
"To EuroAirport της Βασιλείας/Μυλούζης εισήγαγε ένα νέο πλαίσιο δασμών, σε στενή συνεργασία με τα υπουργεία μεταφορών της Γαλλίας και της Ελβετίας. Το σύστημα αυτό επιτρέπει στους μάνατζερ του αεροδρομίου να διαμορφώνουν τα τέλη επιβατών ανάλογα με τον ετήσιο όγκο κίνησης επιβατών, το επίπεδο των παρεχομένων υπηρεσιών και ένα προαιρετικό 10ετές σύμφωνο "αποκλειστικότητας". Η EasyJet ήταν η πρώτη εταιρεία που υπέγραψε τέτοιο σύμφωνο."
"Το αεροδρόμιο του Όσλο εργάζεται στενά με τις LCC για να βρει ευκαιρίες για νέους προορισμούς. "Παρέχουμε στις LCC μελέτες για προορισμούς βασισμένες στις έρευνές μας. Σε δεύτερο στάδιο προσφέρουμε αρχική υποστήριξη σε γραμμές που υποεξυπερετούνται και συχνά βοηθούμε τις αεροπορικές εταιρείες στο marketing αυτών των γραμμών", δηλώνει ο Nic Nilsen."
"Μια νέα γραμμή απαιτεί μεγάλη διαφημιστική επένδυση, και βοηθούμε στην χρηματοδότηση της επένδυσης αυτής", δηλώνει ο Michael Garvens του αεροδρομίου της Κολωνίας/Βόννης. Το αεροδρόμιο αποφάσισε να μην εγκαταστήσει φυσσούνες (jetways) στο νέο του τέρμιναλ, ώστε να είναι δυνατή η πραγματοποίηση turnaround [χρόνος μεταξύ άφιφης και αναχώρησης] 20 λεπτών, που ζήτησε η EasyJet, και 25 λεπτών, που ζήτησε η Germanwings. Έτσι η επιβίβαση/αποβίβαση θα γίνεται με κινητές σκάλες. "Αναλύσαμε τι οδηγεί τους επιβάτες, πέραν των φθηνών εισιτηρίων, και το φθηνό πάρκινγκ είναι ένας αποφασιστικός παράγων. Έτσι προσφέρουμε εβδομαδιαίο πάρκινγκ για 25 EUR."

"Αναπτύξαμε πολύ ισχυρό οικονομικό κίνητρο, ανταμοίβοντας αερομεταφορείς που έχουν τον υψηλότερο ρυθμό ανάπτυξης, με τη μορφή επιστροφής χρημάτων (ή έκπτωσης), δηλώνει ο Peter Vella του αεροδρομίου του Birmingham. Είναι διαθέσιμο για όλες τις εταιρίες, αλλά συμβαίνει τον υψηλότερο ρυθμό ανάπτυξης να τον έχουν οι LCC. Για τον πρώτο χρόνο λειτουργίας στο αεροδρόμιο, η έκπτωση είναι 100% στα τέλη προσγείωσης και 50% στο τέλος επιβατών. Η έκπτωση μειώνεται σταδιακά στα επόμενα 5 χρόνια. Παράλληλα το αεροδρόμιο καθιέρωσε ένα σχήμα που παρέχει υποστήριξη marketing για τις εταιρείες που πωλούν εισιτήρια με τιμή κάτω από ένα συγκεκριμένο ποσό πλατώ."
"Η Μασσαλία προσπαθεί να προσελκύσει LCC με ένα νέο τέρμιναλ, ανακαινισμένο πρώην τέρμιναλ cargo, αφιερωμένο στο χαμηλό κόστος. Θα έχει την ίδια φιλοσοφία με τις LCC, δηλ. θα μεταφέρει στους ίδιους τους επιβάτες όσο το δυνατόν περισσότερες λειτουργίες: θα έχει μέγιστο αριθμό σελφ-σέρβις checkin σταθμών, οι επιβάτες θα μεταφέρουν οι ίδιοι τις αποσκευές στα μηχανήματα ακτίνων Χ, και θα πηγαίνουν μόνοι τους στα αεροπλάνα. Επίσης όχι χαλιά, όχι κυλιώμενες σκάλες, όχι κυλιώμενοι διάδρομοι."
"To EuroAirport της Βασιλείας/Μυλούζης εισήγαγε ένα νέο πλαίσιο δασμών, σε στενή συνεργασία με τα υπουργεία μεταφορών της Γαλλίας και της Ελβετίας. Το σύστημα αυτό επιτρέπει στους μάνατζερ του αεροδρομίου να διαμορφώνουν τα τέλη επιβατών ανάλογα με τον ετήσιο όγκο κίνησης επιβατών, το επίπεδο των παρεχομένων υπηρεσιών και ένα προαιρετικό 10ετές σύμφωνο "αποκλειστικότητας". Η EasyJet ήταν η πρώτη εταιρεία που υπέγραψε τέτοιο σύμφωνο."
"Το αεροδρόμιο του Όσλο εργάζεται στενά με τις LCC για να βρει ευκαιρίες για νέους προορισμούς. "Παρέχουμε στις LCC μελέτες για προορισμούς βασισμένες στις έρευνές μας. Σε δεύτερο στάδιο προσφέρουμε αρχική υποστήριξη σε γραμμές που υποεξυπερετούνται και συχνά βοηθούμε τις αεροπορικές εταιρείες στο marketing αυτών των γραμμών", δηλώνει ο Nic Nilsen."
"Μια νέα γραμμή απαιτεί μεγάλη διαφημιστική επένδυση, και βοηθούμε στην χρηματοδότηση της επένδυσης αυτής", δηλώνει ο Michael Garvens του αεροδρομίου της Κολωνίας/Βόννης. Το αεροδρόμιο αποφάσισε να μην εγκαταστήσει φυσσούνες (jetways) στο νέο του τέρμιναλ, ώστε να είναι δυνατή η πραγματοποίηση turnaround [χρόνος μεταξύ άφιφης και αναχώρησης] 20 λεπτών, που ζήτησε η EasyJet, και 25 λεπτών, που ζήτησε η Germanwings. Έτσι η επιβίβαση/αποβίβαση θα γίνεται με κινητές σκάλες. "Αναλύσαμε τι οδηγεί τους επιβάτες, πέραν των φθηνών εισιτηρίων, και το φθηνό πάρκινγκ είναι ένας αποφασιστικός παράγων. Έτσι προσφέρουμε εβδομαδιαίο πάρκινγκ για 25 EUR."
CaptainChris":5xskygs7 said:2. Ta ipsila teloi tou E. Venizelos, pou den epitrepoun antagonistikes times me tis eteries dromologiou, den dikaiologitai omos na anoiksoume kialo aerodromio sto Elliniko, ta Megara h allou, den to dikaiologi i kinisi.
3. Sta alla aerodromia einai xamila ta teloi, alla oi dimosioi ypalilloi tis YPA bariountai na asxolithoun me ti douleia tous kai na parasxoun kapoies diekolinsis pou zitane oi low-cost.