Ryanair

  • Thread starter Thread starter jetflight
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Το ATW είχε δημοσιεύσει πέρυσι άρθρο με πολλά, αναλυτικά παραδείγματα για το τι είδους κίνητρα και διευκολύνσεις απαιτούνται για να προσελκύσουν εταιρείες χαμηλού κόστους (LCC) τα αεροδρόμια που έχουν τέτοιο ενδιαφέρον. Έχουν κάνει ελληνικά αεροδρόμια (ή η ΥΠΑ) τέτοιες προτάσεις :?: Μερικά αποσπάσματα (η μετάφραση δική μου):

"Αναπτύξαμε πολύ ισχυρό οικονομικό κίνητρο, ανταμοίβοντας αερομεταφορείς που έχουν τον υψηλότερο ρυθμό ανάπτυξης, με τη μορφή επιστροφής χρημάτων (ή έκπτωσης), δηλώνει ο Peter Vella του αεροδρομίου του Birmingham. Είναι διαθέσιμο για όλες τις εταιρίες, αλλά συμβαίνει τον υψηλότερο ρυθμό ανάπτυξης να τον έχουν οι LCC. Για τον πρώτο χρόνο λειτουργίας στο αεροδρόμιο, η έκπτωση είναι 100% στα τέλη προσγείωσης και 50% στο τέλος επιβατών. Η έκπτωση μειώνεται σταδιακά στα επόμενα 5 χρόνια. Παράλληλα το αεροδρόμιο καθιέρωσε ένα σχήμα που παρέχει υποστήριξη marketing για τις εταιρείες που πωλούν εισιτήρια με τιμή κάτω από ένα συγκεκριμένο ποσό πλατώ."

"Η Μασσαλία προσπαθεί να προσελκύσει LCC με ένα νέο τέρμιναλ, ανακαινισμένο πρώην τέρμιναλ cargo, αφιερωμένο στο χαμηλό κόστος. Θα έχει την ίδια φιλοσοφία με τις LCC, δηλ. θα μεταφέρει στους ίδιους τους επιβάτες όσο το δυνατόν περισσότερες λειτουργίες: θα έχει μέγιστο αριθμό σελφ-σέρβις checkin σταθμών, οι επιβάτες θα μεταφέρουν οι ίδιοι τις αποσκευές στα μηχανήματα ακτίνων Χ, και θα πηγαίνουν μόνοι τους στα αεροπλάνα. Επίσης όχι χαλιά, όχι κυλιώμενες σκάλες, όχι κυλιώμενοι διάδρομοι."

"To EuroAirport της Βασιλείας/Μυλούζης εισήγαγε ένα νέο πλαίσιο δασμών, σε στενή συνεργασία με τα υπουργεία μεταφορών της Γαλλίας και της Ελβετίας. Το σύστημα αυτό επιτρέπει στους μάνατζερ του αεροδρομίου να διαμορφώνουν τα τέλη επιβατών ανάλογα με τον ετήσιο όγκο κίνησης επιβατών, το επίπεδο των παρεχομένων υπηρεσιών και ένα προαιρετικό 10ετές σύμφωνο "αποκλειστικότητας". Η EasyJet ήταν η πρώτη εταιρεία που υπέγραψε τέτοιο σύμφωνο."

"Το αεροδρόμιο του Όσλο εργάζεται στενά με τις LCC για να βρει ευκαιρίες για νέους προορισμούς. "Παρέχουμε στις LCC μελέτες για προορισμούς βασισμένες στις έρευνές μας. Σε δεύτερο στάδιο προσφέρουμε αρχική υποστήριξη σε γραμμές που υποεξυπερετούνται και συχνά βοηθούμε τις αεροπορικές εταιρείες στο marketing αυτών των γραμμών", δηλώνει ο Nic Nilsen."

"Μια νέα γραμμή απαιτεί μεγάλη διαφημιστική επένδυση, και βοηθούμε στην χρηματοδότηση της επένδυσης αυτής", δηλώνει ο Michael Garvens του αεροδρομίου της Κολωνίας/Βόννης. Το αεροδρόμιο αποφάσισε να μην εγκαταστήσει φυσσούνες (jetways) στο νέο του τέρμιναλ, ώστε να είναι δυνατή η πραγματοποίηση turnaround [χρόνος μεταξύ άφιφης και αναχώρησης] 20 λεπτών, που ζήτησε η EasyJet, και 25 λεπτών, που ζήτησε η Germanwings. Έτσι η επιβίβαση/αποβίβαση θα γίνεται με κινητές σκάλες. "Αναλύσαμε τι οδηγεί τους επιβάτες, πέραν των φθηνών εισιτηρίων, και το φθηνό πάρκινγκ είναι ένας αποφασιστικός παράγων. Έτσι προσφέρουμε εβδομαδιαίο πάρκινγκ για 25 EUR."

CaptainChris":5xskygs7 said:
2. Ta ipsila teloi tou E. Venizelos, pou den epitrepoun antagonistikes times me tis eteries dromologiou, den dikaiologitai omos na anoiksoume kialo aerodromio sto Elliniko, ta Megara h allou, den to dikaiologi i kinisi.
3. Sta alla aerodromia einai xamila ta teloi, alla oi dimosioi ypalilloi tis YPA bariountai na asxolithoun me ti douleia tous kai na parasxoun kapoies diekolinsis pou zitane oi low-cost.
 
αν και βγηκαμε off topic...
φανταστειται τι προσφερουν τοτε αεροδρομια οπως το east midlands...το οποιο χαρακτηριζει η ryanair το loco alternative του birmingham...και παρ ολα αυτα ειναι ολα κερδοφορα..η καλυτερα στοχο εχουν την κερδοφορια....αρα κανεις δεν χαριζεται σε κανεναν...μειωνουν τις τιμες για να αυξησουν την κινηση...παναρχαια λογικη της αγορας....

τα εχουμε ξαναπει πολλες φορες. μονο η απελευθερωση του management θα λυσει το προβλημα...

στην ισπανια οχι απλως μεγαλωσε δραματικα ο τουρισμος...(ειχαν προβλημα ληψυδριας το περασμενο καλοκαιρι.... :!: :!: :!: ) αλλα πηρε τα πανω του και το real estate....οι βρετανοι δεν σταματαν να αγοραζουν γη εκει....
 
Den einai kati 100% Ryanair, alla einai arketa shetiko.
Enjoy!

EXTERNAL NEWS
Thursday 30 March 2006
RYANAIR FLIGHT LANDS AT WRONG AIRPORT

A flight that was being operated on behalf of low-cost airline Ryanair mistakenly landed at a military air base yesterday.

Eirjet flight FR9884, which was travelling from Liverpool to Londonderry and carrying 39 passengers, set down in Ballykelly airfield, five miles away from its intended destination at the City of Derry airport.

Aviation authorities demanded that the jet be left grounded and that an investigation was conducted into the affair.

The passengers were disembarked and transported to the airport they were expecting to land at by coach.

Ryanair issued a statement attributing the incident to an error on the pilot's part and saying that the Irish and Civil Aviation Authorities had been notified of the error.

"We have also asked Eirjet…to carry out a full investigation into this matter as in over seven years of Ryanair flights into City of Derry airport and over 20 years of Ryanair-operated flights such a mistake has never occurred before," the statement added.

Eirjet also released a statement, stressing that passenger safety was not compromised and pointing out that the Ballykelly runway was "exactly in line" with the landing strip at City of Derry airport.


OA277
 
New Ryanair advertise ...





Κακιουλες ε?
face-laugh.png
 
μου ειναι ακατανοητο πως εγινε αυτο το λαθος.....

ο πιλοτος πιλοταρει με βαση αυτα που βλεπει?!?!?1το αεροπλανο ειναι νταλικα?!?!?!δεν εχει συστηματα που το οδηγουν στην κατευθυνση του?!?!?
και επισης επειδη ημουν για 3 μηνες στην Β Ιρλανδια το ballykelly ειναι πιο κοντα στο belfast και οχι στο derry....ελεος....
 
no frills:

Rikse mia matia sto link pou edosa, periexi arketes apantisis.
To ILS tou aerodromiou ixe provlima epidi ginotane calibration akrivos ekini tin stigmi.
 
H Ryanair και αυτη με τη σειρα της ανοιγεται σε μη ευρωπα'ι'κους προορρισμους.Συγκεκριμενα εχει προσθεσει 2 μαροκινους πρρορισμους τη Fez και το Marakkesh,που θα τους συνδεει με το Hahn.
Ξαφνικο ανοιγμα των 2 μεγαλων στο Μαροκο.
Μαλλον πονταρουν και στους μαροκινους μεταναστες!
Δεν εξηγειται αλλιως.Μου μοιαζει απιστευτο σε μια φτωχη χωρα οπως το Μαροκο να πεφτουν επιδοτησεις!
Αλλη προσθηκη ειναι και το κυριο αεροδρομιο της Βερονας πολυ κοντα με το αεροδρομια της Μπρεσιας οπου πεταει ακομα.
 
Λογικο ειναι.Η Γαλλια ειναι μια που μεγαλη τουριστικη και οχι μονο αγορα,οποτε ειναι καιρος μια εταιρια χαμηλου κοστους να θελει να ξεκινησει μια βαση.
Επισης μεσα σε λιγοτερο απο 1,5 μηνα ενταξε και τριτη μαροκινη πολη,προφανως για να χτυπησει της γραμμες αυτες που εχει η Μασσαλια κυριως με την Air Maroc.
 
Top