Ryanair

  • Thread starter Thread starter jetflight
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
H πρώην Γιουγκοσλαβία (Σ&Μ) έχει μείνει εκτός loco plans γιά τους παρακάτω λόγους
1) Δεν έχει τουρισμό, γιατί απλά δεν έχει τουριστικά θέρετρα (έχει μείνει μόνο με λίγα χιλιόμετρα παραλίας) και το Βελιγράδι δεν είναι και ότι καλύτερο για city breaks για τους βορειοευρωπαίους.

2) Η μεγαλύτερη πλειοψηφία Σέρβων μεταναστών έιναι στην βόρεια Ιταλία και στην νότια Γερμανία. Από εκεί με το αυτοκίνητο είναι πολύ κοντά για να πεταχτεί κάποιος Σερβία

3) Δεν είναι στην ΕΕ, που σημαίνει ότι οι Σέρβοι δεν μπορούν αύριο το πρωί να μπούν σε ένα αεροπλάνο και να αρχίσουν καινούρια ζωή στο Λονδίνο. (όπως έχουν κάνει οι Πολωνοί και οι Ούγγροι π.χ.)

Από το πόστ σου κατάλαβα αρχικώς ότι εννοούσες ότι το αεροπλάνο της Ryan από Λονδίνο (πχ) που θα πάει Κύπρο, θα πρέπει να κάνει στάση στην Ελλάδα για καύσιμα. Αυτό δεν είναι απαραίτητο. Από το τελευταίο σου πόστ κατάλαβα ότι κάτι άλλο θες να πείς μάλλον, που εγώ απλά δεν καταλαβαίνω. :?
 
Ορισμένες παρατηρήσεις gonso γιατί σε βρίσκω offside!!! :lol:

gonso":2plcus0g said:
H πρώην Γιουγκοσλαβία (Σ&Μ) έχει μείνει εκτός loco plans γιά τους παρακάτω λόγους
1) Δεν έχει τουρισμό, γιατί απλά δεν έχει τουριστικά θέρετρα (έχει μείνει μόνο με λίγα χιλιόμετρα παραλίας) και το Βελιγράδι δεν είναι και ότι καλύτερο για city breaks για τους βορειοευρωπαίους. :?

Eχει ή μάλλον είχε και παραείχε τουριστικά θέρετρα.Το ΜONTENEGRO είναι απίθανο μέρος με λίγο τουρισμό και καλές υπηρεσίες.Το βασικό πρόβλημα της Γιουκοσλαβίας είναι ότι πρόσφατα βγήκε από 2 πολέμους και ο τουρισμός δεν είναι πρώτιστη επιλογή του κράτους.Σιγά σιγά όταν η κατάσταση ομαλοποιηθεί θα υπάρξει και τουρισμός στη χώρα.Βέβαια μετά από την ανεξαρτητοποίηση του Μαυροβουνίου τα πράγματα για τουριστική ανάπτυξη δυσκολεύουν και ο τουρισμός μάλλον θα περιοριστεί σε χειμερινό και πολιτιστικό(βλέπε εκκλησίες).

gonso":2plcus0g said:
2) Η μεγαλύτερη πλειοψηφία Σέρβων μεταναστών έιναι στην βόρεια Ιταλία και στην νότια Γερμανία. Από εκεί με το αυτοκίνητο είναι πολύ κοντά για να πεταχτεί κάποιος Σερβία :?

Αυτό τώρα είναι επιχείρημα γιατί δεν έχει loco πτήσεις στην Γιουκοσλαβία?
Έχεις ιδέα πόσες ώρες χρειάζεσαι να πας από το Μόναχο στο Βελιγράδι και σε τι κατάσταση είναι οι δρόμοι?
Με την λογική σου δεν θα έπρεπε να υπήρχαν πτήσεις π.χ στις Βρυξέλες γιατί το Αμστερνταμ βρίσκετε μόλις 2 ώρες μακριά!!!

gonso":2plcus0g said:
3) Δεν είναι στην ΕΕ, που σημαίνει ότι οι Σέρβοι δεν μπορούν αύριο το πρωί να μπούν σε ένα αεροπλάνο και να αρχίσουν καινούρια ζωή στο Λονδίνο. (όπως έχουν κάνει οι Πολωνοί και οι Ούγγροι π.χ.):?

Δηλαδή το Μαρόκο που πρόσφατα η Easy και η Ryan εγκαινίασε πτήσεις πότε μπήκε στην ΕΕ?? Οι Αλβανοί που έχουν κατακλύσει Ελλάδα , Ιταλία, Γερμανία για μιά καλύτερη ζωή είναι κι αυτοί στην ΕΕ??
 
Το γιατί δεν έχει τουρισμό η Σερβία το ξέρουμε όλοι. Εγώ απλά το επισημαίνω. Τα μοναστήρια και τα ξωκλήσια ΔΕΝ είναι τουρισμός άξιος λόγου.

Αν δεν έχεις παραλίες (και καλό καιρό) αναπτυξη του τουρισμού πώς θα δεις? Ασε που με το σχίσμα των δύο χωρών (όπως λες και εσύ) η Σερβία ...παραλία γιόκ.

Αν φύγεις 8 το πρωί από Μιλάνο ή Μόναχο με το αυτοκίνητο, στις 5 το απόγευμα είσαι Βελιγράδι. Αν φύγεις το πρωί από το σπίτι σου στο Μόναχο ή στο Μιλάνο, πας στο αεροδρόμιο, μπείς στο αεροπλάνο, φτάσεις στο Βελιγράδι, και πας από το αεροδρόμιο στο χωριό σου θα έχεις φτάσει πριν τις 2? Και δεν θα έχεις και αυτοκίνητο. Αυτό το κάνουν οι Σέρβοι εδώ και 30 χρόνια που οι δρόμοι ήταν πολύ χειρότεροι. Γιατί, πόσοι Καβαλίωτες και Σερραίοι δεν σκάνε το καλοκαίρι με την μερσεντές για διακοπές?

Οι loco δεν έχουν στηριχτεί μόνο στον τουρισμό αλλά και στους μετανάστες. Η Βουδαπέστη και η Πράγα, ήταν πάντα προορισμοί για city breaks. Από τότε που μπήκαν οι χώρες στην ΕΕ όμως οι πτήσεις έχουν τριπλασιαστεί (τουλάχιστον).



Συγκρίνουμε τώρα την Σερβία με το Μαρόκο? Την Ποντγορίτσα και το Νόβισαντ με την Καζαμπλάνκα και το Μαρακές. Ή μήπως έχουμε συγκρίνει το μήκος ακτών και το βρήκαμε ίδιο.

Το έχουμε που το έχουμε καπηλεύσει το thread, μην μπούμε στην ιστορία πώς οι Αλβανοί ήρθαν στην Ελλάδα και στις υπόλοιπες χώρες. Πάντως αεροπορικώς δεν φύγανε!
 
gonso πραγματικά δεν καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις.Το θέμα μας (αν και είμαστε σαφέστατα off topic) ήταν γιατι οι loco δεν πετάνε Γιουκοσλαβία κι εσύ απαντάς άλλα λόγια ναγαπιόμαστε!! Δυο παρατηρήσεις μόνο και το κόβουμε γιατί θα μας κράξουνε μια και ξεφύγαμε εντελώς off topic.

gonso":3ijiu6s4 said:
Το γιατί δεν έχει τουρισμό η Σερβία το ξέρουμε όλοι. Εγώ απλά το επισημαίνω. Τα μοναστήρια και τα ξωκλήσια ΔΕΝ είναι τουρισμός άξιος λόγου.

Δικαίωμα σου να θεωρείς ότι τα μοναστήρια και τα ξωκλήσια δεν είναι τουρισμός αλλά πίστεψέ με δεν είναι έτσι. Τα μοναστήρια και τα ξωκλήσια είναι πολιτιστικός θησαυρός μιας χώρας και υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που τα επισκέπτονται από ενδιαφέρον και από πίστη.Ο θρησκευτικός τουρισμός της Μέκκα σου λέει τίποτε;Τουρισμός ξέρεις δεν είναι μόνο η θάλασσα.


gonso":3ijiu6s4 said:
Αν φύγεις 8 το πρωί από Μιλάνο ή Μόναχο με το αυτοκίνητο, στις 5 το απόγευμα είσαι Βελιγράδι. Αν φύγεις το πρωί από το σπίτι σου στο Μόναχο ή στο Μιλάνο, πας στο αεροδρόμιο, μπείς στο αεροπλάνο, φτάσεις στο Βελιγράδι, και πας από το αεροδρόμιο στο χωριό σου θα έχεις φτάσει πριν τις 2? Και δεν θα έχεις και αυτοκίνητο. Αυτό το κάνουν οι Σέρβοι εδώ και 30 χρόνια που οι δρόμοι ήταν πολύ χειρότεροι. Γιατί, πόσοι Καβαλίωτες και Σερραίοι δεν σκάνε το καλοκαίρι με την μερσεντές για διακοπές?

Ε και?? Τι σημαίνει τώρα αυτό?? Και η Βουδαπέστη είναι 2 ώρες από την Βιέννη και υπάρχουν όπως σωστά λες άπειρες loco πτήσεις? Είναι λόγος αυτός να μην πετάνε loco στη Γιουκοσλαβία?Αυτό με τους Καβαλιώτες και τις Μερσεντες που κολλάει??

gonso":3ijiu6s4 said:
Οι loco δεν έχουν στηριχτεί μόνο στον τουρισμό αλλά και στους μετανάστες. Η Βουδαπέστη και η Πράγα, ήταν πάντα προορισμοί για city breaks. Από τότε που μπήκαν οι χώρες στην ΕΕ όμως οι πτήσεις έχουν τριπλασιαστεί (τουλάχιστον).

Σωστά αλλά άσχετο.Η Γιουκοσλαβία που κολλάει??


gonso":3ijiu6s4 said:
Συγκρίνουμε τώρα την Σερβία με το Μαρόκο? Την Ποντγορίτσα και το Νόβισαντ με την Καζαμπλάνκα και το Μαρακές. Ή μήπως έχουμε συγκρίνει το μήκος ακτών και το βρήκαμε ίδιο.

Συγκρίνουμε τις δύο χώρες όχι από άποψη τουρισμού αλλά γιατί και οι 2 δεν είναι στην ΕΕ αλλά το μεν Μαρόκο έχει loco ενώ οι Σέρβοι όχι. Εσύ υποστήριξες ότι δεν υπάρχουν loco στη Σερβία γιατί είναι εκτός ΕΕ!!
Ασχετο αλλά να το ξέρεις η Καζαμπλάνκα είναι μεγάλη φόλα μακριά!!

gonso":3ijiu6s4 said:
Το έχουμε που το έχουμε καπηλεύσει το thread, μην μπούμε στην ιστορία πώς οι Αλβανοί ήρθαν στην Ελλάδα και στις υπόλοιπες χώρες. Πάντως αεροπορικώς δεν φύγανε!

Αυτό θα το αφήσω ασχολίαστο γιατί δεν καταλαβαίνω τι θες να πεις!! Εγώ απλά ανέφερα την Αλβανία σαν παράδειγμα χώρας που έχει άπειρους οικονομικούς μετανάστες χωρίς να χρειάζονται την βοήθεια loco όπως υποστήριξες.


Παιδιά sorry για το off topic.
 
Επειδη θεωρω οτι το θεμα της Σερβιας μπορει να αποτελεσει ενα αλλο θεμα που δεν εχει καμμια σχεση με τα νεα της Ryanair θα πω μονο 2 πραγματα σχετικα με το γιατι δεν πετανε τετοιες εταιριες στην Πρωην Γιουγκοσλαβια.
Οπως ξερουμε Το Μαυροβουνιο μεχρι πριν λιγες μερες αποτελουσε κομματι της Σερβιας.Ξερουμε επισης οτι η πρωτευουσα του ειναι η Πριστινα η οποια διαθετει και το μοναδικο αεροδρομιο του νεοσυστατου κρατους.
Λιγο μετα το ανοιγμα του μετα τον πολεμο σε πολυ συντομο χρονικο διαστημα αρχισε να εχει πτησεις και τακτικες και τσαρτερ κυριως απο τη Γερμανια και την Ελβετια.Αυτο οφειλεται στο οτι εχει ενα επιπεδο τουρισμου λογω της Αδριατικης.Αυτη τη στιγμη υπαρχουν νομιζω μια η δυο εταιριες χαμηλου κοστους η οποιες πατανε στην Πριστινα.Επισης για οσους δεν το πηραν χαμπαρι η germanwings εχει ενταξει το Βελιγραδι στο χειμερινο της προγραμμα με 3 πτησεις εβδομαδιαιως απο την βαση της στην Κολονια.Αρα κανουμε λαθος γιατι αυτο και μονο αποτελει μια αρχη.
Στο θεμα μας τωρα.Το μαροκο και συγκεκριμενα η κυβερνηση του προκειμενου να προλαβει τα χειροτερα εχει προσφερει τον ουρανο με τα αστρα για να πετουν εταιριες οπως οι:Ryanair,Easyjet,Hapag Lloyd Express.
 
jetflight":2698zutw said:
Ξερουμε επισης οτι η πρωτευουσα του ειναι η Πριστινα η οποια διαθετει και το μοναδικο αεροδρομιο του νεοσυστατου κρατους.

Τι έγινε ρε παιδιά μετά την ανεξαρτητοποίηση του το Μαυροβούνιο άλλαξε και πρωτεύουσα?? Κοσμοιστορικές αλλαγές στα Βαλκάνια!!
 
To θεμα μας ειναι η Ryanair και οχι το Μαυροβουνιο...
 
Υποχρεωτικό το online check in τους χειμερινούς μήνες, σκέφτεται να κάνει ο Michael O'Leary, CEO της Ryanair, σύμφωνα με δηλώσεις του στο Reuters, σε άρθρο σχετικό με πιθανές νέες πτήσεις στην Αφρική. Επιβάτες που δεν εκτύπωσαν τα boarding pass στο σπίτι θα διώχνονται από το αεροδρόμιο. "Ίσως να μην τους επιτρέπουμε να ταξιδέψουν", δήλωσε ο O'Leary.
 
2 νεα απο τη μεγαλυτερη σε μεγεθος αεροπορικη εταιρια χαμηλου κοστους στην Ευρωπη.
Το πρωτο ειναι οτι πλεον διαφημιζει στο site τον τροπο με τον οποιο καποιος κλεινει υποχρεωτικα πλεον το e-ticket,το οποιο λανσαρει με τιμες οι οποιες ειναι μοναχα οι φοροι των αεροδρομιων! κυριως σε καινουργιους προορισμους.
Το δευτερο ειναι οτι ξεκιναει πλεον πτησεις και απο τη Μαδριτη την οποια θα συνδεει μεχρι στιγμης με το Δουβλινο.
Αρχιζει και χτυπαει και κεντρικα αεροδρομια οπως ο μεγαλος αντιπαλος της.
 
Top