Σχετικά με την δωρεάν ή την χάμηλη χρέωση εισητηρίων, θα ήθελα να επισημάνω τα εξής:
1. Τα έξοδα - κέρδη της εκάστοτε πτήσεως απορέουν μέσα από την πληρότητα του αεροσκάφους ανα πτήση. Συνήθως το ποσοστό πληρότητας που στοχεύουν οι εταιρείες είναι 65%-70% ανα πτήση.
2. Πέραν του παραπάνω ποσοστού, το υπόλοιπο 30%-35% μπορεί κάλιστα να διατεθεί στο επιβατικό κοινό σε μορφή δωρεάν ή χαμηλού κόστους. Με αυτή την κίνηση η εταιρείες στοχεύουν στα εξής:
α. Στην δωρεάν διαφίμηση από πλευράς του επιβάτη στο οικείο περιβάλλον του (βάσει στατιστικής 75 άτομα ημερησίως μαθαίνουν πράγματα μέσω πληροφοριών που ακούγονται από στόμα σε στόμα).
β. Στην προσέλκιση καινούργιων επιβατών που ταξιδεύουν με πλοία, αυτοκίνητα, τρένα, κ.α.
γ. Στην προσέλκυση επιβατών που συνίθηζαν να ταξιδεύουν με schedule carriers.