airzena
First-Class-Member
- Εγγραφή
- 21/03/2012
- Μηνύματα
- 954
- Likes
- 28
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- TGZ
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- UGTB
Αυτό το ταξίδι ξεκίνησε κατά τύχη και σαν κύβος όλα ήλθαν και έδεσαν αρμονικά.
Η αρχή έγινε με την επιθυμία να εξαργυρωθούν μίλια με την ΒΑ, επειδή δεν ήταν και πολλά η μακρινότερη περιοχή που μας έφταναν ήταν η Γλασκόβη. Η καλύτερη περίοδο να εξαργυρώσεις μίλια με την ΒΑ είναι στις αρχές του χρόνου, γιατί τότε η ΒΑ βγάζει τις διαθεσιμότητες στις ημερομηνίες πτήσεων.
Τώρα μην με ρωτάτε πως μία εταιρεία διαλέγει τις ημερομηνίες γιατί στην δική μας περίπτωση δεν ήταν και η ιδανικότερη από πλευράς εταιρείας. Μας έδωσε διαθεσιμότητα μόνο στην βραδινή πτήση από Αθήνα για Λονδίνο την ημέρα του Πάσχα.
Μα ποιος ταξιδεύει το πρωί του Πάσχα ή το μεσημέρι του Πάσχα από Αθήνα για Λονδίνο;
Ενώ το βράδυ γίνετε ο χαμός, όλοι επιστρέφουν στις δουλειές τους.
Εν πας εν περιπτώσει αυτά δεν τα ξέραμε και δεν ξέραμε τι επιπτώσεις θα είχε στο ταξίδι μας.
Αφού λοιπόν φάγαμε την μαγειρίτσα το βράδυ του Μ. Σαββάτου πριν την πτήση, και το μεσημέρι ντερλικόσαμε και το σουβλιστό αρνάκι μας, ξεκινήσαμε όλο χαρά για το Ελ Βεν και την πτήση ΒΑ641 και την επιβίβαση μας στην business class.
‘Όταν εξαργυρώνεις μίλια σε βάζουν στην business class (μάλλον για να τους μένουν θέσεις στην economy για πώληση).
Είχαμε κάνει check-in 24 ώρες πριν και ξέραμε και τις θέσεις μας και είχαμε διαλέξει και το φαγητό μας (λόγω Πάσχα – θέλαμε κάτι αλαφρύ για το βράδυ).
Με το που φτάνουμε στην πύλη εξόδου (λόγω έλλειψης αποσκευής - αν και μπορούσαμε να μεταφέρουμε 2 βαλίτσες) μας πληροφορούν ότι θα είχαμε 20 λεπτά καθυστέρηση, τότε αντιλαμβάνομαι ότι αντί του προγραμματισμένου Α320 υπήρχε στην πύλη ένα απαισιότατο Α321.
Ο κόσμος στο αδιαχώρητο, η επιβίβαση άρχισε ακριβώς στην νέα της ώρα με προτεραιότητα στους επιβάτες business και στους επιβάτες που συνοδεύουν παιδιά. Με το που μπαίνουμε στο α/φ αντιλαμβανόμαστε ότι δεν υπήρχε business class, και η αλλαγή α/φ έγινε γιατί η πληρότητα της πτήσης ήταν 100%.
Γιατί μας έδωσαν εμάς με τα μίλια δυνατότητα σε αυτή την πτήση που είχαν ικανότητα πώλησης εισιτηρίων και επάνω στις πτέρυγες, αυτό δεν το κατάλαβα.
Ευτυχώς βρήκαμε να βάλουμε την χειραποσκευή μας γιατί αρκετοί επιβάτες έψαχναν εναγωνίως να βρουν λίγο χώρο κατά μήκος του α/φ.
Η πτήση δεν ήταν του συνήθως επιπέδου της πτήσης με το Α320.
Υπήρχαν κεντρικές οθόνες αλλά δεν υπήρχε παρουσίαση τηλεοπτικής σειράς και ταινίας.
Μόνο να βλέπουμε την διαδρομή του α/φ, λες και μας πολυενδιέφερε. Καλή αυτή η επιλογή, στιγμιαία να δεις που βρίσκεσαι αλλά και να το βλέπεις συνέχεια είναι βαρετό και ανούσιο.
‘Όσο για το Α321 το θεωρώ το χειρότερο α/φ από πλευράς επιβατών, και να διαλέξεις τις καλύτερες θέσεις στις εξόδους κινδύνου, καταλήγεις στην καλύτερη των περιπτώσεων σε μία θέση χωρίς παράθυρο. Αν είσαι και στην μπροστά σειρά της εξόδου κινδύνου είσαι με το ίδιο διάκενο μεταξύ θέσεων για τα πόδια σου και χωρίς παράθυρο γιατί δεν υπάρχει θέση μπροστά στην πόρτα. ‘Όλα αυτά συμβαίνουν γιατί αντί συνηθισμένης μικρής πόρτας εξόδου κινδύνου, λόγου του αριθμού των επιβατών έχουν τοποθετήσει κανονική πόρτα εξόδου.
Τελικά απογειωθήκαμε με 1 ώρα καθυστέρηση, αλλά στον τελικό μας προορισμό φτάσαμε με 40 λεπτά της ώρας καθυστέρηση. Αυτό δημιούργησε πρόβλημα σε μας χωρίς να το αντιληφτούμε αμέσως. Έπρεπε να είχαμε φτάσει 22:20 που θα μας έδινε αρκετό χρόνο να περάσουμε τον έλεγχο διαβατηρίων και να επιβιβαστούμε στο τελευταίο μετρό την Κυριακή στις 23:32 για Λονδίνο.
Αλλά με την καθυστέρηση και την πολυκοσμία στον έλεγχο διαβατηρίων – τα ηλεκτρονικά μηχανήματα ελέγχου διαβατηρίων δουλεύουν μόνο πρωινό ωράριο από τις 7:00 το πρωί.
Φτάσαμε να αγοράσουμε εισιτήριο του μετρό στις 23:39 οπότε μας πληροφόρησαν ότι δεν υπάρχει μετρό αλλά μόνο τρένο. Αυτό επέφερε επιπλέον κόστος μεταφορά μας γιατί αντί αντιτίμου μετρό μίας κατεύθυνσης 4,5 λίρες (ημερήσιο εισιτήριο μετρό κοστίζει 12 λίρες) το εισιτήριο του γρήγορου τρένου κοστίζει 21 λίρες και από τον σταθμό έπρεπε να πάρουμε ταξί άλλες 16 λίρες για το King Crossing.
Μετά από 2 μέρες στο Λονδίνο ήλθε η ώρα να πάμε στο LCY και να πάρουμε το Ε170 για Γλασκόβη. Πήραμε το μετρό και σε ακριβώς 50 λεπτά (όπως λένε οι τουριστικοί οδηγοί) φτάσαμε στο αεροδρόμιο.
Ευχάριστη έκπληξη μου δημιουργήθηκε στο αεροδρόμιο LCY, αντί της πολυκοσμίας και των καρακατσουλιών του LHR. Επικρατούσε μια ηρεμία με επιβάτες κατά πλειοψηφία επιχειρηματίες ή στελέχη επιχειρήσεων. Όλοι ήξεραν που πήγαιναν και ήταν συντεταγμένοι και ήρεμοι με τις χειραποσκευές τους.
Σταθήκαμε έξω να κάνουμε το τελευταίο μας τσιγάρο και παρατηρήσαμε τα αυτοκίνητα που περνούσαν κάθε 3 αυτοκίνητα υπήρχε και Mercedes (καλά από κυβικά μην το συζητάμε) είδαμε και μία Rolls.
Προχωρήσαμε προς τον έλεγχο χειραποσκευών στον 2 όροφο.
Όλοι είχαν έξω τα σακουλάκια με τα καλλυντικά για να επιταχύνουν τον έλεγχο. Εμείς σαν χωριάτες το παίξαμε έξυπνοι με αποτέλεσμα μετά τον έλεγχο να μας ανοίξουν τις χειραποσκευές.
Ύστερα χαζεύαμε από τις τζαμαρίες τα α/φ. Από όλα τα α/φ που απογειώνονται / προσγειώνονται στο αεροδρόμιο, κατάφερα να βγάλω φωτό από όλα εκτός 2: του Q400 της Luxair και του AT4 της Blue Islands.
Παρατήρησα ότι το α/φ της Alitalia City Liner
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24396
και της θυγατρικής της AF η City Jet
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24395
είχαν registration Ιρλανδίας, μάλλον για να έχουν απλόχερη πρόσβαση στο αεροδρόμιο.
Από πλευράς της άλλης συμμαχίας υπήρχαν οι εκπρόσωποι, της Swiss Global Airline (θυγατρική της Swiss με συνολικά 18 ΒΑε146 κάνει περιφερειακά δρομολόγια)
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24392
και η μαμά εταιρεία LH Regional
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24394
από το Βέλγιο υπήρχε η VLM City Jet με τα παλιά της F-50 τα οποία το 2016 θα τα αντικαταστήσει με SS100
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24398
Επίσης υπήρχε και το Do328 της Sun Air of Scandinavia (Denmark) franchise της ΒΑ με τα χρώματα της ΒΑ.
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24399
καθώς και το μεγαλύτερο από αυτό που θα πετάγαμε - το δικό μας Ε170, το Ε190 της ΒΑ
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24397
και το Α318 της ΒΑ που πηγαίνει JFK σε all Business class configuration.
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24401
Τέλος θαυμάσαμε έναν από τους βασικούς χρήστες του αεροδρομίου την FlyBe
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24393
Μισή ώρα πριν την αναχώρηση, μας ανακοινώθηκε στις οθόνες του αεροδρομίου, η πύλη εξόδου που μέχρι να φτάσουμε είδαμε ότι σχεδόν όλοι οι επιβάτες ήταν εκεί. Μάλλον θα γνωρίζουν την πύλη γιατί θα χρησιμοποιούν την ίδια πύλη κάθε μέρα. Η επιβίβαση έγινε στην ώρα της και γρήγορα περπατήσαμε μέχρι το α/φ και επιβιβαστήκαμε.
Καθίσαμε στην πρώτη σειρά των καθισμάτων καθώς τις είχαμε επιβεβαιώσει 24 ώρες πριν (μας τις είχαν διαλέξει εκείνοι).
Απογειωθήκαμε στην ώρα μας και μετά την φυσική παρουσίαση των σωστικών, γρήγορα μας προσέφεραν το πρωινό.
Το περίμενα πως και πως ….. καθώς λόγο της πρωινής αναχώρησης δεν προλάβαμε να φάμε πρωινό στο ξενοδοχείο.
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24407
Εξυπηρετικότατος ο φροντιστής μου έφερε και άλλη πορτοκαλάδα. Μπορώ να πω ότι ήταν καλύτερο από το πρωινό του ξενοδοχείου μας που τα μπέικον ήταν ξεροψημένο. Ήταν και ποιο νόστιμο από το πρωινό που μου είχαν προσφέρει στο Α380.
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24008
Φτάσαμε σε μία ασυνήθιστα ηλιόλουστη Γλασκόβη.
Φιλικότατος και εξυπηρετικότατος κόσμος. Η τουριστική τους καμπάνια έχει τίτλο.
<People makes Glasgow> και πράγματι οι άνθρωποί της κάνουν την διαφορά.
Με 9 λίρες πήραμε εισιτήριο 2 διαδρομών και με το λεωφορείο φτάσαμε στο κέντρο της πόλης. Σε δύο ημέρες θα επιβιβαστούμε στο Saab2000.
Σε λίγο η συνέχεια……… και η δικαιολογία για τον τίτλο του trip report
Η αρχή έγινε με την επιθυμία να εξαργυρωθούν μίλια με την ΒΑ, επειδή δεν ήταν και πολλά η μακρινότερη περιοχή που μας έφταναν ήταν η Γλασκόβη. Η καλύτερη περίοδο να εξαργυρώσεις μίλια με την ΒΑ είναι στις αρχές του χρόνου, γιατί τότε η ΒΑ βγάζει τις διαθεσιμότητες στις ημερομηνίες πτήσεων.
Τώρα μην με ρωτάτε πως μία εταιρεία διαλέγει τις ημερομηνίες γιατί στην δική μας περίπτωση δεν ήταν και η ιδανικότερη από πλευράς εταιρείας. Μας έδωσε διαθεσιμότητα μόνο στην βραδινή πτήση από Αθήνα για Λονδίνο την ημέρα του Πάσχα.

Μα ποιος ταξιδεύει το πρωί του Πάσχα ή το μεσημέρι του Πάσχα από Αθήνα για Λονδίνο;

Ενώ το βράδυ γίνετε ο χαμός, όλοι επιστρέφουν στις δουλειές τους.

Εν πας εν περιπτώσει αυτά δεν τα ξέραμε και δεν ξέραμε τι επιπτώσεις θα είχε στο ταξίδι μας.
Αφού λοιπόν φάγαμε την μαγειρίτσα το βράδυ του Μ. Σαββάτου πριν την πτήση, και το μεσημέρι ντερλικόσαμε και το σουβλιστό αρνάκι μας, ξεκινήσαμε όλο χαρά για το Ελ Βεν και την πτήση ΒΑ641 και την επιβίβαση μας στην business class.
‘Όταν εξαργυρώνεις μίλια σε βάζουν στην business class (μάλλον για να τους μένουν θέσεις στην economy για πώληση).
Είχαμε κάνει check-in 24 ώρες πριν και ξέραμε και τις θέσεις μας και είχαμε διαλέξει και το φαγητό μας (λόγω Πάσχα – θέλαμε κάτι αλαφρύ για το βράδυ).
Με το που φτάνουμε στην πύλη εξόδου (λόγω έλλειψης αποσκευής - αν και μπορούσαμε να μεταφέρουμε 2 βαλίτσες) μας πληροφορούν ότι θα είχαμε 20 λεπτά καθυστέρηση, τότε αντιλαμβάνομαι ότι αντί του προγραμματισμένου Α320 υπήρχε στην πύλη ένα απαισιότατο Α321.

Ο κόσμος στο αδιαχώρητο, η επιβίβαση άρχισε ακριβώς στην νέα της ώρα με προτεραιότητα στους επιβάτες business και στους επιβάτες που συνοδεύουν παιδιά. Με το που μπαίνουμε στο α/φ αντιλαμβανόμαστε ότι δεν υπήρχε business class, και η αλλαγή α/φ έγινε γιατί η πληρότητα της πτήσης ήταν 100%.
Γιατί μας έδωσαν εμάς με τα μίλια δυνατότητα σε αυτή την πτήση που είχαν ικανότητα πώλησης εισιτηρίων και επάνω στις πτέρυγες, αυτό δεν το κατάλαβα.
Ευτυχώς βρήκαμε να βάλουμε την χειραποσκευή μας γιατί αρκετοί επιβάτες έψαχναν εναγωνίως να βρουν λίγο χώρο κατά μήκος του α/φ.
Η πτήση δεν ήταν του συνήθως επιπέδου της πτήσης με το Α320.
Υπήρχαν κεντρικές οθόνες αλλά δεν υπήρχε παρουσίαση τηλεοπτικής σειράς και ταινίας.
Μόνο να βλέπουμε την διαδρομή του α/φ, λες και μας πολυενδιέφερε. Καλή αυτή η επιλογή, στιγμιαία να δεις που βρίσκεσαι αλλά και να το βλέπεις συνέχεια είναι βαρετό και ανούσιο.
‘Όσο για το Α321 το θεωρώ το χειρότερο α/φ από πλευράς επιβατών, και να διαλέξεις τις καλύτερες θέσεις στις εξόδους κινδύνου, καταλήγεις στην καλύτερη των περιπτώσεων σε μία θέση χωρίς παράθυρο. Αν είσαι και στην μπροστά σειρά της εξόδου κινδύνου είσαι με το ίδιο διάκενο μεταξύ θέσεων για τα πόδια σου και χωρίς παράθυρο γιατί δεν υπάρχει θέση μπροστά στην πόρτα. ‘Όλα αυτά συμβαίνουν γιατί αντί συνηθισμένης μικρής πόρτας εξόδου κινδύνου, λόγου του αριθμού των επιβατών έχουν τοποθετήσει κανονική πόρτα εξόδου.
Τελικά απογειωθήκαμε με 1 ώρα καθυστέρηση, αλλά στον τελικό μας προορισμό φτάσαμε με 40 λεπτά της ώρας καθυστέρηση. Αυτό δημιούργησε πρόβλημα σε μας χωρίς να το αντιληφτούμε αμέσως. Έπρεπε να είχαμε φτάσει 22:20 που θα μας έδινε αρκετό χρόνο να περάσουμε τον έλεγχο διαβατηρίων και να επιβιβαστούμε στο τελευταίο μετρό την Κυριακή στις 23:32 για Λονδίνο.
Αλλά με την καθυστέρηση και την πολυκοσμία στον έλεγχο διαβατηρίων – τα ηλεκτρονικά μηχανήματα ελέγχου διαβατηρίων δουλεύουν μόνο πρωινό ωράριο από τις 7:00 το πρωί.
Φτάσαμε να αγοράσουμε εισιτήριο του μετρό στις 23:39 οπότε μας πληροφόρησαν ότι δεν υπάρχει μετρό αλλά μόνο τρένο. Αυτό επέφερε επιπλέον κόστος μεταφορά μας γιατί αντί αντιτίμου μετρό μίας κατεύθυνσης 4,5 λίρες (ημερήσιο εισιτήριο μετρό κοστίζει 12 λίρες) το εισιτήριο του γρήγορου τρένου κοστίζει 21 λίρες και από τον σταθμό έπρεπε να πάρουμε ταξί άλλες 16 λίρες για το King Crossing.
Μετά από 2 μέρες στο Λονδίνο ήλθε η ώρα να πάμε στο LCY και να πάρουμε το Ε170 για Γλασκόβη. Πήραμε το μετρό και σε ακριβώς 50 λεπτά (όπως λένε οι τουριστικοί οδηγοί) φτάσαμε στο αεροδρόμιο.
Ευχάριστη έκπληξη μου δημιουργήθηκε στο αεροδρόμιο LCY, αντί της πολυκοσμίας και των καρακατσουλιών του LHR. Επικρατούσε μια ηρεμία με επιβάτες κατά πλειοψηφία επιχειρηματίες ή στελέχη επιχειρήσεων. Όλοι ήξεραν που πήγαιναν και ήταν συντεταγμένοι και ήρεμοι με τις χειραποσκευές τους.
Σταθήκαμε έξω να κάνουμε το τελευταίο μας τσιγάρο και παρατηρήσαμε τα αυτοκίνητα που περνούσαν κάθε 3 αυτοκίνητα υπήρχε και Mercedes (καλά από κυβικά μην το συζητάμε) είδαμε και μία Rolls.
Προχωρήσαμε προς τον έλεγχο χειραποσκευών στον 2 όροφο.
Όλοι είχαν έξω τα σακουλάκια με τα καλλυντικά για να επιταχύνουν τον έλεγχο. Εμείς σαν χωριάτες το παίξαμε έξυπνοι με αποτέλεσμα μετά τον έλεγχο να μας ανοίξουν τις χειραποσκευές.
Ύστερα χαζεύαμε από τις τζαμαρίες τα α/φ. Από όλα τα α/φ που απογειώνονται / προσγειώνονται στο αεροδρόμιο, κατάφερα να βγάλω φωτό από όλα εκτός 2: του Q400 της Luxair και του AT4 της Blue Islands.
Παρατήρησα ότι το α/φ της Alitalia City Liner
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24396
και της θυγατρικής της AF η City Jet
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24395
είχαν registration Ιρλανδίας, μάλλον για να έχουν απλόχερη πρόσβαση στο αεροδρόμιο.
Από πλευράς της άλλης συμμαχίας υπήρχαν οι εκπρόσωποι, της Swiss Global Airline (θυγατρική της Swiss με συνολικά 18 ΒΑε146 κάνει περιφερειακά δρομολόγια)
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24392
και η μαμά εταιρεία LH Regional
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24394
από το Βέλγιο υπήρχε η VLM City Jet με τα παλιά της F-50 τα οποία το 2016 θα τα αντικαταστήσει με SS100
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24398
Επίσης υπήρχε και το Do328 της Sun Air of Scandinavia (Denmark) franchise της ΒΑ με τα χρώματα της ΒΑ.
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24399
καθώς και το μεγαλύτερο από αυτό που θα πετάγαμε - το δικό μας Ε170, το Ε190 της ΒΑ
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24397
και το Α318 της ΒΑ που πηγαίνει JFK σε all Business class configuration.
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24401
Τέλος θαυμάσαμε έναν από τους βασικούς χρήστες του αεροδρομίου την FlyBe
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24393
Μισή ώρα πριν την αναχώρηση, μας ανακοινώθηκε στις οθόνες του αεροδρομίου, η πύλη εξόδου που μέχρι να φτάσουμε είδαμε ότι σχεδόν όλοι οι επιβάτες ήταν εκεί. Μάλλον θα γνωρίζουν την πύλη γιατί θα χρησιμοποιούν την ίδια πύλη κάθε μέρα. Η επιβίβαση έγινε στην ώρα της και γρήγορα περπατήσαμε μέχρι το α/φ και επιβιβαστήκαμε.
Καθίσαμε στην πρώτη σειρά των καθισμάτων καθώς τις είχαμε επιβεβαιώσει 24 ώρες πριν (μας τις είχαν διαλέξει εκείνοι).
Απογειωθήκαμε στην ώρα μας και μετά την φυσική παρουσίαση των σωστικών, γρήγορα μας προσέφεραν το πρωινό.
Το περίμενα πως και πως ….. καθώς λόγο της πρωινής αναχώρησης δεν προλάβαμε να φάμε πρωινό στο ξενοδοχείο.
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24407
Εξυπηρετικότατος ο φροντιστής μου έφερε και άλλη πορτοκαλάδα. Μπορώ να πω ότι ήταν καλύτερο από το πρωινό του ξενοδοχείου μας που τα μπέικον ήταν ξεροψημένο. Ήταν και ποιο νόστιμο από το πρωινό που μου είχαν προσφέρει στο Α380.
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24008
Φτάσαμε σε μία ασυνήθιστα ηλιόλουστη Γλασκόβη.
Φιλικότατος και εξυπηρετικότατος κόσμος. Η τουριστική τους καμπάνια έχει τίτλο.
<People makes Glasgow> και πράγματι οι άνθρωποί της κάνουν την διαφορά.
Με 9 λίρες πήραμε εισιτήριο 2 διαδρομών και με το λεωφορείο φτάσαμε στο κέντρο της πόλης. Σε δύο ημέρες θα επιβιβαστούμε στο Saab2000.
Σε λίγο η συνέχεια……… και η δικαιολογία για τον τίτλο του trip report