Saab2000 & Callanish Stones

  • Thread starter Thread starter airzena
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

airzena

First-Class-Member
Εγγραφή
21/03/2012
Μηνύματα
954
Likes
28
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
TGZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
UGTB
Αυτό το ταξίδι ξεκίνησε κατά τύχη και σαν κύβος όλα ήλθαν και έδεσαν αρμονικά.
Η αρχή έγινε με την επιθυμία να εξαργυρωθούν μίλια με την ΒΑ, επειδή δεν ήταν και πολλά η μακρινότερη περιοχή που μας έφταναν ήταν η Γλασκόβη. Η καλύτερη περίοδο να εξαργυρώσεις μίλια με την ΒΑ είναι στις αρχές του χρόνου, γιατί τότε η ΒΑ βγάζει τις διαθεσιμότητες στις ημερομηνίες πτήσεων.
Τώρα μην με ρωτάτε πως μία εταιρεία διαλέγει τις ημερομηνίες γιατί στην δική μας περίπτωση δεν ήταν και η ιδανικότερη από πλευράς εταιρείας. Μας έδωσε διαθεσιμότητα μόνο στην βραδινή πτήση από Αθήνα για Λονδίνο την ημέρα του Πάσχα. :thx:
Μα ποιος ταξιδεύει το πρωί του Πάσχα ή το μεσημέρι του Πάσχα από Αθήνα για Λονδίνο; :wall:
Ενώ το βράδυ γίνετε ο χαμός, όλοι επιστρέφουν στις δουλειές τους. :great:
Εν πας εν περιπτώσει αυτά δεν τα ξέραμε και δεν ξέραμε τι επιπτώσεις θα είχε στο ταξίδι μας.
Αφού λοιπόν φάγαμε την μαγειρίτσα το βράδυ του Μ. Σαββάτου πριν την πτήση, και το μεσημέρι ντερλικόσαμε και το σουβλιστό αρνάκι μας, ξεκινήσαμε όλο χαρά για το Ελ Βεν και την πτήση ΒΑ641 και την επιβίβαση μας στην business class.
‘Όταν εξαργυρώνεις μίλια σε βάζουν στην business class (μάλλον για να τους μένουν θέσεις στην economy για πώληση).
Είχαμε κάνει check-in 24 ώρες πριν και ξέραμε και τις θέσεις μας και είχαμε διαλέξει και το φαγητό μας (λόγω Πάσχα – θέλαμε κάτι αλαφρύ για το βράδυ).
Με το που φτάνουμε στην πύλη εξόδου (λόγω έλλειψης αποσκευής - αν και μπορούσαμε να μεταφέρουμε 2 βαλίτσες) μας πληροφορούν ότι θα είχαμε 20 λεπτά καθυστέρηση, τότε αντιλαμβάνομαι ότι αντί του προγραμματισμένου Α320 υπήρχε στην πύλη ένα απαισιότατο Α321. :wall:
Ο κόσμος στο αδιαχώρητο, η επιβίβαση άρχισε ακριβώς στην νέα της ώρα με προτεραιότητα στους επιβάτες business και στους επιβάτες που συνοδεύουν παιδιά. Με το που μπαίνουμε στο α/φ αντιλαμβανόμαστε ότι δεν υπήρχε business class, και η αλλαγή α/φ έγινε γιατί η πληρότητα της πτήσης ήταν 100%.
Γιατί μας έδωσαν εμάς με τα μίλια δυνατότητα σε αυτή την πτήση που είχαν ικανότητα πώλησης εισιτηρίων και επάνω στις πτέρυγες, αυτό δεν το κατάλαβα.
Ευτυχώς βρήκαμε να βάλουμε την χειραποσκευή μας γιατί αρκετοί επιβάτες έψαχναν εναγωνίως να βρουν λίγο χώρο κατά μήκος του α/φ.
Η πτήση δεν ήταν του συνήθως επιπέδου της πτήσης με το Α320.
Υπήρχαν κεντρικές οθόνες αλλά δεν υπήρχε παρουσίαση τηλεοπτικής σειράς και ταινίας.
Μόνο να βλέπουμε την διαδρομή του α/φ, λες και μας πολυενδιέφερε. Καλή αυτή η επιλογή, στιγμιαία να δεις που βρίσκεσαι αλλά και να το βλέπεις συνέχεια είναι βαρετό και ανούσιο.
‘Όσο για το Α321 το θεωρώ το χειρότερο α/φ από πλευράς επιβατών, και να διαλέξεις τις καλύτερες θέσεις στις εξόδους κινδύνου, καταλήγεις στην καλύτερη των περιπτώσεων σε μία θέση χωρίς παράθυρο. Αν είσαι και στην μπροστά σειρά της εξόδου κινδύνου είσαι με το ίδιο διάκενο μεταξύ θέσεων για τα πόδια σου και χωρίς παράθυρο γιατί δεν υπάρχει θέση μπροστά στην πόρτα. ‘Όλα αυτά συμβαίνουν γιατί αντί συνηθισμένης μικρής πόρτας εξόδου κινδύνου, λόγου του αριθμού των επιβατών έχουν τοποθετήσει κανονική πόρτα εξόδου.
Τελικά απογειωθήκαμε με 1 ώρα καθυστέρηση, αλλά στον τελικό μας προορισμό φτάσαμε με 40 λεπτά της ώρας καθυστέρηση. Αυτό δημιούργησε πρόβλημα σε μας χωρίς να το αντιληφτούμε αμέσως. Έπρεπε να είχαμε φτάσει 22:20 που θα μας έδινε αρκετό χρόνο να περάσουμε τον έλεγχο διαβατηρίων και να επιβιβαστούμε στο τελευταίο μετρό την Κυριακή στις 23:32 για Λονδίνο.
Αλλά με την καθυστέρηση και την πολυκοσμία στον έλεγχο διαβατηρίων – τα ηλεκτρονικά μηχανήματα ελέγχου διαβατηρίων δουλεύουν μόνο πρωινό ωράριο από τις 7:00 το πρωί.
Φτάσαμε να αγοράσουμε εισιτήριο του μετρό στις 23:39 οπότε μας πληροφόρησαν ότι δεν υπάρχει μετρό αλλά μόνο τρένο. Αυτό επέφερε επιπλέον κόστος μεταφορά μας γιατί αντί αντιτίμου μετρό μίας κατεύθυνσης 4,5 λίρες (ημερήσιο εισιτήριο μετρό κοστίζει 12 λίρες) το εισιτήριο του γρήγορου τρένου κοστίζει 21 λίρες και από τον σταθμό έπρεπε να πάρουμε ταξί άλλες 16 λίρες για το King Crossing.
Μετά από 2 μέρες στο Λονδίνο ήλθε η ώρα να πάμε στο LCY και να πάρουμε το Ε170 για Γλασκόβη. Πήραμε το μετρό και σε ακριβώς 50 λεπτά (όπως λένε οι τουριστικοί οδηγοί) φτάσαμε στο αεροδρόμιο.
Ευχάριστη έκπληξη μου δημιουργήθηκε στο αεροδρόμιο LCY, αντί της πολυκοσμίας και των καρακατσουλιών του LHR. Επικρατούσε μια ηρεμία με επιβάτες κατά πλειοψηφία επιχειρηματίες ή στελέχη επιχειρήσεων. Όλοι ήξεραν που πήγαιναν και ήταν συντεταγμένοι και ήρεμοι με τις χειραποσκευές τους.
Σταθήκαμε έξω να κάνουμε το τελευταίο μας τσιγάρο και παρατηρήσαμε τα αυτοκίνητα που περνούσαν κάθε 3 αυτοκίνητα υπήρχε και Mercedes (καλά από κυβικά μην το συζητάμε) είδαμε και μία Rolls.
Προχωρήσαμε προς τον έλεγχο χειραποσκευών στον 2 όροφο.
Όλοι είχαν έξω τα σακουλάκια με τα καλλυντικά για να επιταχύνουν τον έλεγχο. Εμείς σαν χωριάτες το παίξαμε έξυπνοι με αποτέλεσμα μετά τον έλεγχο να μας ανοίξουν τις χειραποσκευές.
Ύστερα χαζεύαμε από τις τζαμαρίες τα α/φ. Από όλα τα α/φ που απογειώνονται / προσγειώνονται στο αεροδρόμιο, κατάφερα να βγάλω φωτό από όλα εκτός 2: του Q400 της Luxair και του AT4 της Blue Islands.
Παρατήρησα ότι το α/φ της Alitalia City Liner

https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24396

και της θυγατρικής της AF η City Jet

https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24395

είχαν registration Ιρλανδίας, μάλλον για να έχουν απλόχερη πρόσβαση στο αεροδρόμιο.
Από πλευράς της άλλης συμμαχίας υπήρχαν οι εκπρόσωποι, της Swiss Global Airline (θυγατρική της Swiss με συνολικά 18 ΒΑε146 κάνει περιφερειακά δρομολόγια)

https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24392

και η μαμά εταιρεία LH Regional

https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24394

από το Βέλγιο υπήρχε η VLM City Jet με τα παλιά της F-50 τα οποία το 2016 θα τα αντικαταστήσει με SS100

https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24398

Επίσης υπήρχε και το Do328 της Sun Air of Scandinavia (Denmark) franchise της ΒΑ με τα χρώματα της ΒΑ.

https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24399

καθώς και το μεγαλύτερο από αυτό που θα πετάγαμε - το δικό μας Ε170, το Ε190 της ΒΑ

https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24397

και το Α318 της ΒΑ που πηγαίνει JFK σε all Business class configuration.

https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24401

Τέλος θαυμάσαμε έναν από τους βασικούς χρήστες του αεροδρομίου την FlyBe

https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24393

Μισή ώρα πριν την αναχώρηση, μας ανακοινώθηκε στις οθόνες του αεροδρομίου, η πύλη εξόδου που μέχρι να φτάσουμε είδαμε ότι σχεδόν όλοι οι επιβάτες ήταν εκεί. Μάλλον θα γνωρίζουν την πύλη γιατί θα χρησιμοποιούν την ίδια πύλη κάθε μέρα. Η επιβίβαση έγινε στην ώρα της και γρήγορα περπατήσαμε μέχρι το α/φ και επιβιβαστήκαμε.
Καθίσαμε στην πρώτη σειρά των καθισμάτων καθώς τις είχαμε επιβεβαιώσει 24 ώρες πριν (μας τις είχαν διαλέξει εκείνοι).
Απογειωθήκαμε στην ώρα μας και μετά την φυσική παρουσίαση των σωστικών, γρήγορα μας προσέφεραν το πρωινό.
Το περίμενα πως και πως ….. καθώς λόγο της πρωινής αναχώρησης δεν προλάβαμε να φάμε πρωινό στο ξενοδοχείο.

https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24407

Εξυπηρετικότατος ο φροντιστής μου έφερε και άλλη πορτοκαλάδα. Μπορώ να πω ότι ήταν καλύτερο από το πρωινό του ξενοδοχείου μας που τα μπέικον ήταν ξεροψημένο. Ήταν και ποιο νόστιμο από το πρωινό που μου είχαν προσφέρει στο Α380.

https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24008

Φτάσαμε σε μία ασυνήθιστα ηλιόλουστη Γλασκόβη.
Φιλικότατος και εξυπηρετικότατος κόσμος. Η τουριστική τους καμπάνια έχει τίτλο.
<People makes Glasgow> και πράγματι οι άνθρωποί της κάνουν την διαφορά.
Με 9 λίρες πήραμε εισιτήριο 2 διαδρομών και με το λεωφορείο φτάσαμε στο κέντρο της πόλης. Σε δύο ημέρες θα επιβιβαστούμε στο Saab2000.

Σε λίγο η συνέχεια……… και η δικαιολογία για τον τίτλο του trip report
 
Από καιρό προσπαθούσα να ταξιδεύσω με Saab340 (έχω ταξιδεύσει με Shorts330 / RJ120 / JetStream41) οπότε έψαχνα να βρω χρήστες αυτού του α/φ.
Στον Ευρωπαϊκό χώρο: 2 Πολωνικές, 2 Σουηδικές, 1 Εσθονική 1, 1 Λετονική , 1 Σλοβένικη & 5 charter εταιρείες το χρησιμοποιούν.
Υπάρχει όμως και η Loganair Σκοτσέζικη εταιρεία που με τα χρώματα της Flybe πετά το α/φ. Έτσι έψαχνα να βρω που το πετά. Βρήκα ότι από Γλασκόβη θα μπορούσα να πάω Stornoway, τους έστειλα email και μου επιβεβαίωσαν ότι S340 κάνει το δρομολόγιο. Έλα όμως που την άνοιξη άλλαξαν το α/φ σε Saab 2000, τι να κάνω; Μικρό το κακό. Είχαμε αγοράσει το εισιτήριο και είχα βρει και δικαιολογία γιατί να πάμε στο νησί του Lewis.
Έψαχνα λοιπόν δικαιολογία γιατί να κάνουμε αυτό το ταξίδι.
Το Harris Tweed που παράγεται στα νησιά δεν ήταν και πολύ καλή δικαιολογία.

http://www.harristweedscotland.com/

Βρήκα λοιπόν ότι εκεί υπάρχουν οι Callanish Stones,

http://en.wikipedia.org/wiki/Callanish_Stones

ο πολύς κόσμος γνωρίζει το Στόουνχεντς στην Αγγλία, αλλά η Σκοτία έχει πάρα πολλά παρόμοια Νεολιθικά μνημεία. Είναι απομεινάρια ενός πολιτισμού του 3.000 π.χ. που χάθηκε περί το 800 π.χ. χωρίς να γνωρίζουμε και πολλά για αυτόν τον πολιτισμό. Μην ξεχνάμε και το τοίχος του Αδριανού που είναι πολύ κοντά στα σημερινά σύνορα μεταξύ Αγγλίας και Σκοτίας απομόνωσε την περιοχή και η ιστορική συνέχεια χάθηκε.
Έτσι λοιπόν βρέθηκε η δικαιολογία και ήμουν και τυπικά εντάξει για το ταξίδι.
Ξεκινήσαμε λοιπόν για το αεροδρόμιο της Γλασκόβης, υπάρχουν 2 αεροδρόμια (International & Prestwick = προπύργιο της αχώνευτης) μπορεί να λέγεται International αλλά από κίνηση μην περιμένετε και πολλά. Επειδή φτάσαμε νωρίς και είχα αρκετό χρόνο περπάτησα προς την πτέρυγα των διεθνών πτήσεων. Το πρωί δεν είχε πτήσεις παρά 1 charter.
Το μεσημέρι είδαμε το 747 της Virgin και το 777 Emirates, μόνο οι FI, TS, AA, UA χρησιμοποιούν το αεροδρόμιο, το οποίο μονοπωλείται από την Thomas Cook & Jet2.
Ξεκινάμε την επιβίβαση όπου στην αίθουσα αναμονής της Loganair υπάρχει φωτο με το Twin Otter που προσγειώνεται στο νησί Barra, είναι νομίζω το μοναδικό αεροδρόμιο στον κόσμο που το α/φ προσγειώνεται / απογειώνεται από την παραλία.

https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24409

βαδίζοντας προς την πύλη εξόδου βλέπουμε και το πολυπόθητο για εμένα Saab 340

https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24408

περπατώντας επιβιβαζόμαστε στο Saab 2000

https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24410

Την Πέμπτη η πληρότητα της πτήσης ήταν ούτε 25%, στην επιστροφή Παρασκευή η πληρότητα ήταν 98% μάλλον λόγω ΣΚ. Γρήγορα έγινε η φυσική παρουσίαση των σωστικών, τροχοδρομήσαμε και βουρ για το νησί.
Άρχισε το service, η στολή της αεροσυνοδού ήταν της Flybe

https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24411

όπου στην 1 ώρα και 5 λεπτά πτήση προσέφεραν νερό, καφέ, σοκολάτα ή μπισκότα

https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24412

Κριτική για το α/φ είναι ότι η παλιά τεχνολογία είναι αισθητή, στα μπροστινά καθίσματα ο θόρυβος από τους Α/Κ αρκετή. Στα πίσω καθίσματα η ζέστη του κλιματιστικού δεν ήταν η ίδια όπως μπροστά. Για 1 ώρα άντε αντέχεται. Δεν ξετρελάθηκα με την εμπειρία.
Φτάσαμε στο αεροδρόμιο του Stornoway, που είναι τυπικό αεροδρόμιο βορείων χωρών παρόμοιο ήταν και αεροδρόμιο στην βόρεια Νορβηγία που είχαμε επισκεφθεί. Άμα καταφέρεται να διαβάσετε και την πινακίδα στα Κέλτικα ….Μπράβο σας. (τα οποία ομιλούνταν ευρέως στο νησί).

https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24414

Εύκολη μετακίνηση στο νησί με ΜΜΜ με τα οποία φτάσαμε μέχρι το μνημείο,

https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24415

και μία άλλη φωτο από τον χώρο ιερού? Αστεροσκοπείου?

https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24416

Ωραία η διαμονή μας στο νησί αλλά την επόμενη ημέρα έπρεπε να γυρίσουμε στην Γλασκόβη για να αρχίσει το ταξίδι της επιστροφής.

Σε λίγο η συνέχεια………………..
 
Πολυ ενδιαφερον Trip Report.

Παρατηρησα οτι τους επομενους μηνες το Saab 2000 ειναι στην διαδρομη DUS-LCY. 4,000 BA Avios (Off Peak) & $27.50 σε φορους για μια διαδρομη που κοστιζει περιπου $131. Συμφωνα με το Wiki το αεροσκαφος αυτο ( OPERATED BY EASTERN AIRWAYS FOR BA CITYFLYER) εινα ενα απο τα δυο που εχει σε wet lease η Easterν Airway.

In addition to the main fleet, Eastern Airways also operate two Saab 2000 for BA Cityflyer on a wet-lease arrangement.

Κριμα που το Mileage Program (Executive Club) της ΒΑ αλλαξε εχθες (!). Με ενα εισιτηριο ΑTH-NYC-ATH μαζευαμε κοντα 10,000 Avios. Τωρα οι φθηνοι ναυλοι θα δινουν μονο το 25% της αποστασης. :cry:
 
Στην Flybe μπορείς να κάνεις check-in 24 ώρες πριν την πτήση, αν και δεν έχει και πολύ σημασία καθώς δεν μπορείς να διαλέξεις θέση, αν θέλεις πρέπει να την πληρώσεις 6 λίρες …. δεν σφάξανε. Το μόνο που καταφέρνεις με το check-in είναι να πάρεις την κάρτα επιβίβασης και αν έχεις μόνο χειραποσκευή να κατευθυνθείς αμέσως στην πύλη εξόδου προς το α/φ. Μπορείς να συγκεντρώσεις Avios από την Flybe στην ΒΑ.
Μικρό αεροδρόμιο στο Stornoway οπότε σε 15 λεπτά είμαστε στο α/φ και απογειωθήκαμε για Γλασκόβη Διεθνές. Τελευταία ματιά στο νησί

https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24417

Ξέχασα να αναφέρω ότι η εξυπηρέτηση θαυμάσια. Οι Σκοτσέζοι είναι φιλικότατος λαός και οι αεροσυνοδοί ήταν φιλικότατες και προσπαθούσαν να σε κάνουν να αισθανθείς ότι έχεις ποιο προσωπική φροντίδα. Στα παιδιά π.χ. προσέφεραν διαφόρων ειδών μπισκότα.
Λόγω στρατιωτικών ασκήσεων η πορεία μας ήταν διαφορετική κατευθυνόμενοι προς Inverness πρώτα και ύστερα για Γλασκόβη.
Φτάνοντας στη Γλασκόβη διανυκτερεύσαμε γιατί την επομένη θα παίρναμε το Α319 για LHR.
Καλά έτσι έλεγε το εισιτήριο.!.!...
Φτάνοντας στο αεροδρόμιο, η ΒΑ έχει ξεχωριστό χώρο στο τέλος της πτέρυγας εσωτερικού για τις πτήσεις της. Εκεί λοιπόν αντικρίζω το απαισιότατο Α321, καλά με κατατρέχει.
Ότι δεν θέλεις, αυτό σου συμβαίνει στη ζωή. Πάλι μια πτήση γεμάτη κόσμο. Ούτε 1 θέση κενή, business class δεν υπάρχει στο domestic configuration.
Φτάσαμε στο Τ5 και είχαμε 1 ώρα και 40 λεπτά για ψώνια, ότι πρέπει για να αγοράσουμε ουίσκι. Έχει αξιόλογο κατάστημα με ουίσκι και συχνά με προσφορές, αξίζει γιατί αρκετά brands δεν υπάρχουν στην Ελλάδα.
Γρήγορα λοιπόν για την ΒΑ632, ευτυχώς δεν είχαν αλλάξει το α/φ, για μένα το καλύτερο α/φ για τους επιβάτες, το θαυμάσιο Β767.
Και στην οικονομική έχεις 2-3-2 θέσεις και συνήθως βρίσκεις θέση παράθυρο με 1 επιβάτη δίπλα σου οπότε εύκολα πας τουαλέτα.
Αυτά τα 3-4-3 τα απεχθάνομαι, να μου πεις ότι και Α330 & A340 έχει 2-4-2 θέσεις αλλά για κάποιο λόγο εγώ βρίσκω τις θέσεις τους άβολες, έχω την αίσθηση ότι θα γλιστρήσω προς εμπρός. Δεν μπορώ να καταλάβω, οι εταιρείες που αγοράζουν Airbus δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν τους ίδιους προμηθευτές θέσεων με της Boeing;
Τέλος πάντων για μένα Β767 και ξερό ψωμί.
Η θεσούλα μου ήταν η 4Κ με το παραθυράκι της, η κουβερτούλα είναι η ίδια με των οικονομικών θέσεων σε μεγάλα ταξίδια. Νομίζω ότι στις πτήσεις μεγάλων αποστάσεων προσφέρεται παπλωματάκι. Το μαξιλαράκι θαυμάσιο αλλά χωρίς διακριτικό ΒΑ.
Επιτέλους από τις 4 πτήσεις τελικά η 1 έγινε με business class το configuration 2-2 1/2 -2.

https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24402

Η εξυπηρέτηση ποιο φιλική, εκτός των εφημερίδων, σου προσφέρουν κρασί Sol casal Sauvignon blanc ή σαμπάνια Monopole brut και ξηροί καρποί από την Ν. Αφρική για το καλωσόρισμα.
Ο φροντιστής μας ομιλητικότατος, η αεροσυνοδός που εξυπηρετούσε το μπροστινό μας ζευγάρι εξυπηρετικότατη και φιλική. Περίπου 20 άτομα ήταν στην business class.

https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24403

Οι θέσεις δεν είχαν προσωπικές οθόνες αλλά οθόνες οροφής. Μετά την απογείωση άρχισε το IFE που μέχρι τα σύνορα με την Γαλλία παρουσίαζε ειδήσεις από το BBC, μετά μια τηλεοπτική σειρά και τέλος 1 κινηματογραφική ταινία, ενδιάμεσα παρουσίαζαν την διαδρομή του α/φ.
Η επιλογή φαγητού στο menu ήταν μπακαλιάρο με ριζότο ή κοτόπουλο chandni και για επιδόρπιο tiramisu ή τυρί sardo pecorino με κυδώνι και snackettes από κολοκύθα με σουσάμι. Εγώ είχα παραγγείλει Muslim.

https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24404

Φυσικά ποτά σου προσέφεραν όσα ήθελες, μετά το γεύμα ερχόταν ο φροντιστής και σε ρώταγε εάν ήθελες και άλλο ποτό. Εγώ ο λιμάρης πείρα 3 σαμπάνιες. Μου έκανε πλάκα ο φροντιστής αλλά του έλεγα άλλος θα οδηγήσει να με πάει σπίτι μου.
Έφτασα στην Αθήνα ντήρλα αλλά ούτε κατάλαβα πότε προσγειωθήκαμε.

Αυτά και εις άλλα με υγεία.
 
Το Β767 εινα το ποιο ανετο αεροπλανο για τον επιβατη, και στην περιπτωση σου, η ΒΑ εχει της παλιες θεσεις μπροστα σε διαταξη 2-2-2 με 34 inch pitch, που ειναι αρκετα καλα, τουλαχιστο σε σχεση με τα Airbus που εχουν τα νεα καθισματα Pinacle της BE Aerospace με 30 inch pitch σε ολο το αεροπλανο. απαραδεκτο να πληρωνης Business Class και να εχεις το ιδιο ακριβως καθισμα με αυτο της Οικονομικης!
 
Top