George
V.I.P.-Class-Member
- Εγγραφή
- 29/03/2003
- Μηνύματα
- 1.432
- Likes
- 123
Ύπουλο, έξυπνο και άρα ενδιαφέρον ακούγεται.
Παλιότερα είχα την εντύπωση ότι το ίδιο πήγε να κάνει και η KLM στα ενδοευρωπαϊκά δρομολόγια, αλλά μου φαίνεται ότι εκείνοι το έκαναν πιο...άκομψα (π.χ. αντικατέστησαν το 2-3 στη Business των 737 με 3-3).
Όσο για τη Snowflake, alex, δε νομίζω ότι ήταν ποτέ πραγματικά low cost. Είχαν τα ίδια πληρώματα με την SAS, μοιράζονταν τα ίδια αεροπλάνα (και έτσι η Snowflake συχνά πετούσε με εσωτερική διαρρύθμιση SAS) και γενικώς υπήρχαν αποκλίσεις από το κλασικό μοντέλο χαμηλού κόστους. Οπότε, αφού πλέον το κοινό τους συνήθισε στην ιδέα του..."minimal" in-flight service λόγω της Snowflake, τώρα την ενσωματώνουν στη μητρική και τελειώνει το πράγμα.
Παλιότερα είχα την εντύπωση ότι το ίδιο πήγε να κάνει και η KLM στα ενδοευρωπαϊκά δρομολόγια, αλλά μου φαίνεται ότι εκείνοι το έκαναν πιο...άκομψα (π.χ. αντικατέστησαν το 2-3 στη Business των 737 με 3-3).
Όσο για τη Snowflake, alex, δε νομίζω ότι ήταν ποτέ πραγματικά low cost. Είχαν τα ίδια πληρώματα με την SAS, μοιράζονταν τα ίδια αεροπλάνα (και έτσι η Snowflake συχνά πετούσε με εσωτερική διαρρύθμιση SAS) και γενικώς υπήρχαν αποκλίσεις από το κλασικό μοντέλο χαμηλού κόστους. Οπότε, αφού πλέον το κοινό τους συνήθισε στην ιδέα του..."minimal" in-flight service λόγω της Snowflake, τώρα την ενσωματώνουν στη μητρική και τελειώνει το πράγμα.