Scanner sto aeroplano??

  • Thread starter Thread starter Alex-LGSA
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Να'ρθουν σπίτι και να μας τα πάρουν αποκλείεται!Γι'αυτό με προσοχή.Όποιος θέλει βέβαια να τα χρησιμοποιήσει σε Η.Β. ή Η.Π.Α. καλύτερα να το ξεχάσει για να μην τον μπαγλαρώσουν...
 
@mimithem

Αν το scanner που διαθέτουμε είναι μόνο δέκτης και όχι πομπός τότε δεν υπάρχει περίπτωση παρεμβολών με καμία Παναγία μέσα και έξω από το αεροπλάνο.Αν ήταν έτσι τότε όλοι οι spotters που έχουν τέτοιο δέκτη θα έπρεπε να κάνουν τις τηλεποικοιωνίες μαντάρα ακόμα και γύρω απ'τα αεροδρόμια, πράγμα αδύνατο απ'τη φύση του.Από τη στιγμή που γίνεται λήψη ραδιοφωνικού σήματος και ΟΧΙ εκπομπή δεν τήθεται θέμα παρεμπόδισης των τηλεποικοινωνιών.

Mhn eisai toso apolytos gia to an yparxoun paremboles h oxi.
Allo h leitourgia tou scanner sto aeroplano, kai allo sthn perioxh tou aerodromiou. Oi kataskeyastes twn dektwn, einai ypoxrewmenoi, na
periorizoun thn isxy ayths ths mh epithymiths aktinobolias, wste na mhn yparxoun paremboles se alles hlektronikes syskeyes.
Parola ayta, alles synepeies exei h parembolh se systhmata aeroskafwn, kai alles oi paremboles ths tostieras sto fourno mikrokymatwn.

Ta synxrona aeroplana me fly-by-wire kai alla systhmata, exoun pleon
kalh monosh apo hlektromagnitikes paremboles, dioti to epiballei h prostasia zwtikwn systimatwn tou aeroskafous.

Epanalambanw: Oxi scanners sta aeroplana mesa.

Twra an thes me akous, an den thes anafersou sthn Panagia, kai se nomous ths fyshs.

Eimai metaxy allwn katoxos ptyxiou radiothlefwnias, kai exw asxolitei kai me meletes parembolwn hlektromagnhtikwn pediwn se aeroplana.

Tha psaksw gia arthra, kai tha dwsw link.

Thanks!

Idou ena link:

http://www.glenair.com/qwikconnect/vol6num2/coverstory.htm

Ekei leei metaxy allwn:

....
Personal Electronic Devices (PED) such as laptop computers, hand held scanners, and game players, while not intentional emitters, can produce signals in the 1 MHz range and can therefore affect the performance of avionic equipment. As navigation cabling and other critical wiring runs along the fuselage inside the aircraft skin, it's no wonder that passengers sitting just a few feet away are warned about the indiscriminate use of such devices. Since the thin sheet of dielectric material that forms the inside of the passenger compartment - typically fiberglass - offers no shielding whatsoever; and since commercial passenger jets contain up to 150 miles of electrical wiring, it is extremely important for passengers to heed regulations on the use of disruptive electronic equipment.

Obviously, such internal sources of EMI are particularly dangerous to aircraft because they are so close to the systems they might affect.
....

As if the many external and internal sources of EMI were not enough of a concern, a major EMI co-conspirator in aircraft is the aluminum airframe itself, which in certain circumstances can act as a resonant cavity, or a phased array. Behaving much like a satellite dish, the airframe can compound the effects of both internal and external EMI by concentrating transient signals and broadcasting the interference into nearby equipment.

.....

In January 1993, on a flight from Denver, Colorado, to Newark, NJ, an aircraft lost all directional gyros (electromechanical devices that indicate orientation) at cruise altitude. The captain instructed the flight attendant to go through the cabin and tell all passengers to turn off their electronic devices. She reported back that about 25 passengers with portable radios had been listening to a Denver Broncos playoff game and that one passenger was also using a lap top computer. Within two minutes of the Captain's request to turn the radios off, the gyros had swung back to their correct heading. Later in the flight, several Bronco fans covertly resumed their use of the portable radios, and again the directional gyros began to malfunction. The radios were then confiscated and no further problems were experienced on the flight.

Epsaxa na brw paradigma me Radio, pou den einai pompos, alla mono dekths.

Opoios endiaferete, as kanei google search, bazontas "electromagnetic interference airplanes"
 
Όσο αφορά τα scanner και το άν μπορεί κανείς να το μεταφέρει απλά στις αποσκευές του (κλειστά και με τις μπαταρίες σε άλλη βαλίτσα :-) ) υπάρχει κάποια επίσημη πολιτική που ακολουθείται (απο τη BAA για παράδειγμα αν και το site της δεν είναι και πολύ ενημερωτικό) και θα πρέπει να τη ξέρουμε;

Δηλαδή αν το βρούν στις αποσκευές το παίρνουν;
 
@ @mimithem:
Συμφωνώ οτι παράγονται κύματα σε διάφορες συχνότητες από τα ίδια τα εξαρτήματα του δέκτη. Εκεί που διαφωνώ είναι οτι ένας δέκτης είναι το ίδιο επικίνδυνος με ένα laptop.. Από την στιγμή που τα laptop επιτρέπονται και ανοίγουν δεκάδες σε κάθε πτήση, το scanner θα πειράξει τα ηλεκτρικά του αεροσκάφους; (Μιλάω για δέκτη μόνο, προς θεού.. οχι tranceiver.. μόνο receiver) Ασε που τώρα τελευταία τα laptop έχουν από bluetooth μέχρι WiFi και ποιος ξέρει τι άλλο πάνω που μπορεί να είναι ξεχασμένα on..
Αυτό που πιστεύω εγώ είναι οτι ή θα πρέπει ΟΛΑ να απαγορεύονται ή τίποτα (από τους δέκτες μιλάω...)
 
Re: w

pilot767":13adbjcn said:
πολυ ενδιαφερον:λεει για τρια ατυχηματα πιθανοτατα απο ηλεκτρομαγνητικες παρεμβολες


http://www.findarticles.com/p/articles/ ... i_65700577

Ναι αλλά σε όλα λέει οτι ήταν απο εξωτερικές παρεμβολές..

In three articles she suggests that electromagnetic interference from external sources may have played a common role...

These systems may be vulnerable to high-intensity radiated fields (HIRF) external to the airplane


Αν έχετε κάποιο άλλο link με υλικό ή κάποιο paper ή κανα πρακτικό κανενος συνεδρίου κλπ πάνω στο θέμα θα με ενδιέφερε να το διαβάσω.
 
Εθεσα ένα ερώτημα σε μία απο τις ελληνικές εταιρίες (δεν θα πω ποια) και ρώτησα αν επιτρέπονται στα αεροπλάνα της, τα παρακάτω:

Palmtop με bluetooth και GPS
Ραδιόφωνο με ακουστικά (τα ακουστικά λειτουργούν σαν κεραία..)
Laptop

Ξέρετε τι μου απάντησαν;
Οτι επιτρέπονται ΟΛΑ αυτά αλλά όχι κατά την απογείωση και προσγείωση!

Δεν ρώτησα ευθέως για scanner αλλά αφού επιτρέπετε το ραδιόφωνο με εξωτερική κεραία (ακουστικά) γιατί να απαγορεύεται το scanner? (Πάντως εγώ θυμάμαι και το έγραψα και στο άλλο thread που ρώτησα, οτι απαγορευόταν το ραδιόφωνο....). Οσο για το palmtop με το bluetooth GPS, τι να πω.. αν δεν κάνει παρεμβολές το ολόκληρο palmtop και bluetooth (και laptop), θα κάνει το scanner???
 
Μπορεί να υπάρχει και ένας άλλος λόγος που απαγορεύεται το scanner, πέραν της όποιας παρεμβολής.
Παράδειγμα είσαι σε μία πτήση και ακούς το κουβεντολόι του πύργου με κάποιον πιλότο που αντιμετωπίζει κάποιο σοβαρό πρόβλημα, μετά από λίγο καταλαβαίνεις ότι ο πιλότος αυτό είναι ο δικός σου και σπέρνεις τον πανικό μεσα στο αεροσκάφος με όποια αποτελέσματα
Ίσως αυτός να είναι ο λόγος ίσως να έπεσα και έξω
 
Aristotelis":3gn4dcs6 said:
Μπορεί να υπάρχει και ένας άλλος λόγος που απαγορεύεται το scanner, πέραν της όποιας παρεμβολής.
Παράδειγμα είσαι σε μία πτήση και ακούς το κουβεντολόι του πύργου με κάποιον πιλότο που αντιμετωπίζει κάποιο σοβαρό πρόβλημα, μετά από λίγο καταλαβαίνεις ότι ο πιλότος αυτό είναι ο δικός σου και σπέρνεις τον πανικό μεσα στο αεροσκάφος με όποια αποτελέσματα
Ίσως αυτός να είναι ο λόγος ίσως να έπεσα και έξω

Γενικά δεν αναφέρετε κάπου στα φυλάδια των αεροπορικών εταιριών οτι απαγορεύεται συγκεκριμένα το Scanner.. Είναι γενικότερο το θέμα της απαγόρευσης.. Σου λέω θυμάμαι να λέει χαρακτηριστικά απαγορεύουνται τα ραδιόφωνα με εξωτερική κεραία..
Το θέμα αν γενικά επιτρέπεται η χρήση του Scanner υπάρχει αλλού και σύμφωνα με τον τελευταίο νόμο επιτρέπεται μόνο κατόπιν άδειας από την ΕΕΤΤ εκτός και αν αποδείξεις οτι δεν ανήκεις στο "ευρύ κοινό" όπως λέει χαρακτηριστικά ο νόμος.

Σε αυτό που λες τώρα έχεις δίκιο.. αν ο κάθε ένας άκουγε τι έλεγε ο πιλότος τότε φέξε μου και γλίστρησα.. Αλλά πιστεύω οτι αλλιώς είναι να ακούσει μια γιαγιούλα οτι τρέχει το κάθε τι και αλλιώς κάποιος που ξέρει λίγα παραπάνω..
 
Top