Σχέδια για παραγγελία αεροσκαφών από τη MIG

  • Thread starter mxnk
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Αν εννοεις Συδνευ--Μελβουρνη με τιποτα θα πρεπει να βαλει 180 θεσεις που για να συμφερει θα πρεπει να ειναι F-C class μονο που δεν το κοβω ευκολο.
Νομιζω την Αυστραλια πρεπει να την ξεχασουμε αν οχι για παντα τοτε για πολυ καιρο.
 
Καλησπέρα! Απευθείας Αυστραλία δεν πρέπει μπορεί να παει. Αθήνα-Σύδνεη ειναι 9517 μίλια κ το μόνο αεροσκάφος που το πλησιάζει είναι το 777-200LR (9380 max range). Non stop λοιπόν και εγώ το βλέπω δύσκολο αλλά μια ωραία code sharing με κάποια Qantas κ Air New Zealand θα μπορούσε να ανοίξει ενδιαφέρον προόρισμους .
Απλα εικασίες κάνω και εγώ το ερμο.. :mrgreen:
 
Χμμ, Αθηνα- Συδνευ ειναι 9517 (9523 actually) static miles => 8275 nm. Το Α345 εχει 8500nm. Το eastbound βγαινει ανετα. Το westbound τωρα ειναι λιγο tricky.

Καλως σας βρηκα.
 
tarig_gr":7eaybv37 said:
A340-500 και ETOPS δεν πάνε μαζί...
Γι' αυτό λέω δίχως ETOPS... αν και δεν ξέρω πόσο περιορίζεται ένα δικινητήριο για αυτήν την διαδρομή.

Clansman":7eaybv37 said:
Αθήνα-Σύδνεη ειναι 9517 μίλια κ το μόνο αεροσκάφος που το πλησιάζει είναι το 777-200LR (9380 max range).
Η εμβέλειά του 777-200LR φτάνει τα 9380 ναυτικά μίλια.

kkious":7eaybv37 said:
Χμμ, Αθηνα- Συδνευ ειναι 9517 (9523 actually) static miles => 8275 nm. Το Α345 εχει 8500nm. Το eastbound βγαινει ανετα. Το westbound τωρα ειναι λιγο tricky.
Το τελευταίο Α345 έχει 9000 ν.μ.
Κι εγώ για το πίσω αναρωτιόμουν. Απ'όσο ξέρω μειώνεται η εμβέλεια λόγω ανέμων.
Πάντως οι Qantas, BA και Virgin μάχονται για το ποιός θα καλύψει πρώτος το Kangaroo Route (London-Sydney) non-stop. Βέβαια αυτές είναι αεροπορικοί κολοσσοί ενώ η ΟΑ κοιτά να σταθεί στα πόδια της... άρα όντως έχω βγει εκτός θέματος. :oops: Με συγχωρείτε.
 
False alarm. Όπως έμαθα και φοβόμουν, η συνάντηση ενός εκ των αντιπροέδρων της Boeing με την MIG δεν αφορούσε την Νέα Ολυμπιακή.
 
False alarm λέει...!! Α ωρέ μεγάλε να πούμε. Μας ανάβεις καλά καλά λες ότι είσαι 100% σίγουρος και τώρα αυτό και πέφτουμε όλοι από τα σύννεφα! Ξέρεις τι μας έκανες? Και περιμέναμε για κανα NG και τίποτα! Άκου false alarm...
 
Mike_":3dhl251e said:
Η MIG δεν είναι μόνο ιδιοκτήτρια της νέας Ολυμπιακής (είναι και τράπεζα) και η Boeing δεν πουλάει μόνο Commercial αεροσκάφη.

Mike_":3dhl251e said:
Απλα, για να μην παρεξηγηθώ, το μόνο που μπορώ να μοιραστώ μαζί σας (γιατί είμαι και εγώ στο σκοτάδι, προς το παρόν) είναι το γεγονός της - έκτακτης - συνάντησης. Κυριακή κοντή γιορτή.

Νομίζω πριν λίγες ημέρες ήμουν σαφής και εξήγησα πως μπορεί να μην αφορά την νέα ΟΑ η συνάντηση όπως και απεδείχθη. Τι να κάνουμε τώρα... Αν καίγεστε για αγορά NG τόσο πολύ τι να πω. Μακάρι να γίνει.
 
Τελικά προχωράμε προς Airbus. Βάση πληροφοριών από το skyliner-aviation:

Code:
Airbus A319  	 -112  	 3895  	   	 D-AHIP  	 Hamburg International  	 
ferried 01jul09 FDH-HAM after storage, for paint into Olympic cs, to be ops by Pantheon Airways
Επιπλέον και το D-AHIQ (c/n 3950, δεν έχει παραδοθεί ακόμη) οδεύει προς την Olympic Air.
 
Πάντως, μέχρις στιγμής, δεν έχει γίνει κάποιο επίσημο press-release απο την Airbus.
Kαι κάτι που ψάρεψα στην Boeing... O παλιός πρέσβης των US στην Αθήνα, Νicholas Burns, προσελήφθη απο το Aspen Strategy Group (την σχέση του με την Boeing δεν την καταλάβα αλλά ίσως είναι τα conne). Σχετικό, άσχετο, θα δείξει. Ιδού και το link http://boeing.mediaroom.com/index.php?s=43&item=731
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top