Σχόλια για Α3

Εγω πάλι δεν καταλαβαίνω που είναι το κακό ? ήταν η πτήση οβερ και δεν έκαναν τους gold ?
Προφανώς είχε κενά η bussiness και τους εβαλαν. Όλες το κάνουν αυτό, δεν είναι μόνο της Α3.
 
Κι εγώ, αν εξαιρέσεις το θέμα της τσάντας στην 1, δεν βλέπω κάτι κακό που το κάναμε ολόκληρο θέμα. Έχω πετύχει σε πτήση που έβαλαν επιβάτη στην Business επειδή μύριζε ο διπλανός του και η πτήση ήταν γεμάτη. Δεν του έδωσαν ομως τα προνόμια (πχ ειδικό γεύμα, κρασί κλπ). Απλά μεταφέρθηκε μπροστά. Το ίδιο είχε γίνει σε άλλη πτήση με μητέρα με μωρό (ηλικίας μερικών μηνών) που την μετέφεραν στην business για να είναι πιο άνετα. Αν υπάρχει κάποιος που είναι φίλος του πληρώματος (είτε των πιλότων, είτε της προϊσταμένης) και αφού το πλήρωμα έχει το δικαίωμα να φέρει κάποιον μπροστά, γιατί να μην το κάνει; Ούτε τρώει τη θέση αλλουνού, ούτε ενοχλεί κανέναν.
 
Γιατί δεν υπήρχε κάποιο πρόβλημα κ χρειάστηκε να μετακινηθεί κάποιος στην business, και γιατί ευτελίζουν το προϊόν τους ίσως; Όταν εγώ πλήρωσα 200 ευρώ και άλλος 60 ή 70 επειδή είναι κολλητός τον βάζουμε μπροστά;
 
Και που ξέρεις πως πλήρωσε 60/70 και όχι 201; Αν είναι αυτό το κριτήριο φυσικά.

Δεν τον διόρισε πρόεδρο εταιρείας ούτε κυβερνήτη, έβαλε έναν φίλο σε μια από τις άδειες θέσεις. Έχουμε γίνει υπερβολικά ευερέθιστοι και έχουμε φτάσει την υπερβολή στο άλλο άκρο, ειδικά πως ευτελίζουν το προϊόν τους.. Στο τέλος θα μετράμε και πόσα σοκολατάκια δίνουν και γιατί έδωσαν περισσότερα στον έναν από τον άλλο.
 
Γιατί πάντα κοιτάζω μέχρι τελευταία στιγμή τις διαθέσιμες θέσεις στο check in, γιατί κάθισε όλη την διάρκεια της επιβίβασης και του μιλούσε στην δεξιά πόρτα του αεροπλάνου βάζοντας μια άλλη συνάδερφο της να καλωσορίζει τους επιβάτες γιατί μόλις ολοκληρώθηκε η επιβίβαση του έδειξε την θέση κ του είπε εδώ κάτσε είναι άδεια. Επίσης 151 ειμασταν οι επιβάτες, οπότε θέσεις υπήρχαν.
 
Αυτό που λέει ο chr04 δεν είναι παράλογο. Ξέρω για παράδειγμα ότι στην Emirates απαγορεύονται δια ροπάλου τέτοιες «χάρες», δηλαδή να μετακινήσουν κάποιον φίλο τους, γνωστό τους ή και τελείως άγνωστό τους στην Business ή στην First.

Δυο λόγοι που μου ανέφεραν είναι ότι υποβαθμίζουν το προϊόν τους ( όσο πιο δύσκολα προσβάσιμο είναι, τόσο πιο exclusive και επιθυμητό ) και επίσης εξοργίζουν τους υπόλοιπους επιβάτες της business / first που είναι σε θέση να αντιληφθούν την μετακίνηση και τους κάνει να αισθάνονται είτε κορόιδα ( αφού αυτοί πλήρωσαν και μάλιστα ακριβά ) είτε θύματα διάκρισης ( δεν έχουν «κονέ» στο πλήρωμα ) …

Υπάρχουν μόνο σπανιότατες εξαιρέσεις στο παραπάνω, κυρίως για ανθρωπιστικούς λόγους / λόγους υγείας. Και τονίζω ότι αποτελούν σπανιότατες εξαιρέσεις.
 
Ότι κάποιος έχει κάνει προβλήματα του ή θεωρεί ότι είναι δίκη του δουλειά το ποσό πλήρωσε ή δεν πλήρωσε ο συνεπιβάτης του είναι με όλο το θάρρος αντικείμενο άλλης κουβέντας και διερεύνησης.
Καλύτερα να διαβάζουμε λίγο και τους όρους μεταφοράς πριν αρχίσουμε να λέμε περί ευτελισμό προϊόντων και άλλα τέτοια. Λίγο αυτοσυγκράτηση αδέρφια :)
 
Γιατί δεν υπήρχε κάποιο πρόβλημα κ χρειάστηκε να μετακινηθεί κάποιος στην business, και γιατί ευτελίζουν το προϊόν τους ίσως; Όταν εγώ πλήρωσα 200 ευρώ και άλλος 60 ή 70 επειδή είναι κολλητός τον βάζουμε μπροστά;
Σορυ όμως το προϊόν δεν αλλάζει και ούτε το ευτελίζουν όπως έχεις γράψει. Το οτι καποιος αγοράζει bussiness ticket και καποιος στην οικονομική είναι προσωπικό του θέμα . Τώρα αν έχει γνωστό στην Α3 και τον κανει αναβαθμιση , ε σιγα τα αυγά,
Και εμένα μου έχει τύχη στην ΑΖ και swiss επειδή με ήξεραν να με βάλουν μπιζνες. Να είμαστε λίγο αντικειμενικοί ρε παιδια.
 
Είναι ηθικό δηλαδή;
Παιδιά δουλεύει κανείς στην Πειραιώς να μου ξεχρεωσει μια πιστωτική που έχω;
 
Μιας και σχολιάζουμε τα αρνητικά, σημερινή πτήση η προϊσταμένη της καμπίνας αναβάθμισε σε business έναν φίλο της, έτυχε να είναι και μια αεροσυνοδός με τον σύζυγο και το μωράκι τους, αναβαθμίστηκαν και αυτοί.
Οι υπόλοιπες όλη την ώρα μιλούσαν με την συνάδερφο επιβάτη.
Απογειωση και προσγείωση η τσάντα του κολλητού στην σειρά 1 χύμα μπροστά του ενώ πάντα τις βάζουν στα ντουλάπια.
Το ακόμα χειρότερο, μια τρίτη σύνοδος την είδε πήγε να πει κάτι αλλά δεν το έκανε.
Το σημαντικό είναι η τσάντα που είναι θέμα ασφαλειας. Όσο για την αναβάθμιση, ο καθένας θα αναβαθμιζε φίλους κτλ αν είχε την ευχέρεια που φαντάζομαι την είχε η υπεύθυνη καμπίνας.

Επίσης το πως ταξιδεύει ο καθένας έχει να κάνει αποκλειστικά ανάμεσα στον ίδιο και την εταιρία και όχι τους υπόλοιπους επιβάτες. Εννοείται πως ο καθένας θα εκμεταλλευτεί την ευκαιρία να πετάξει business αδιαφορώντας τι έχει πληρώσει ο άλλος.

Συγνώμη αλλά it's none of your business ..
 
Last edited:
Top