Πραγματικά εκπλήσσομαι με αυτά που διαβάζω!
Δεν μπορώ να φανταστώ οτι σε σοβαρές εταιρίες υπάρχει "ευχέρεια" σε μέλη του πληρώματος να αναβαθμίζουν επιβάτες στη business κατά το δοκούν, και χωρίς να υπάρχει πολύ σαφής και αυστηρή πολιτική, για προκαθορισμένες περιπτώσεις και με συγκεκριμένες διαδικασίες, και βεβαίως καταγραφή με αιτιολόγηση κάθε φορά.
Αλίμονο αν η/ο κάθε προϊσταμένη/ος καμπίνας αναβαθμίζει τους κολλητούς/συγγενείς τους, τι είναι δικό τους τσιφλίκι το αεροπλάνο; Προφανώς και δεν είναι στο συμφέρον της εταιρίας κάτι τέτοιο, διότι μόνο να χάσει έχει...
Αν η εταιρία ήθελε να εκμεταλλευθεί κενές θέσεις στη business, θα είχε πολιτική να τις προσφέρει πρώτα στους καλύτερους πελάτες τις, δηλ. στους gold και με κάποια στοιχεία ιεράρχησης, πχ μίλια/αριθμός πτήσεων τελευταίο χρόνο, κλπ.
Αλλά δεν το κάνει (με εξαίρεση τα λιγοστά upgrade vouchers) γιατί προφανώς θεωρεί οτι έτσι μειώνει την εμπειρία, την εξυπηρέτηση και την αποκλειστικότητα της υπηρεσίας στους πελάτες που έχουν πληρώσει αδρά για να πετάξουν business. Αλλο service έχεις με τη business μισογεμάτη και άλλο οταν είναι πλήρης, έχεις περισσότερη φασαρία και βαβούρα... επίσης έχεις λιγότερο προσωπικό χώρο, και πρέπει να περάσεις από τον διπλανό σου αν κάθεσαι παράθυρο...