Σχόλια για Α3

Σε μια πτήση κάτι παίχτηκε με ένα γεύμα και η αεροσυνοδός μας είπε "ευχαριστώ που δεν μου φωναζετε"
Σκεφτείτε τι ελεεινές συμπεριφορές κρύβει αυτή η φράση
 
Ήταν Χριστούγεννα του '17 όταν επέστρεφα οικογενειακώς από Ευρωπαϊκή πόλη στην business class. Η cabin manager της πτήσης ήταν top επαγγελματίας, σούπερ ευγενική και έδειξε ότι αγαπούσε πραγματικά και την δουλειά και τον εργοδότη της (Aegean) για τον οποίο μιλούσε με τα καλύτερα λόγια.

Με την επιστροφή μας στην Αθήνα συνέταξα και απέστειλα στην Aegean ενυπόγραφη επιστολή με την οποία εξέφρασα τα συγχαρητήρια μου και προς την προϊσταμένη και προς την αεροπορική για το υψηλό επίπεδο του προσωπικού της.

Πριν από μερικούς μήνες έμαθα τυχαία πως η συγκεκριμένη cabin manager μαζί με το πτητικό έργο έχει αναλάβει και την εκπαίδευση των νέων πληρωμάτων καμπίνας.

Ισως να βοήθησα (έστω και σε μικτό, ελάχιστο βαθμό) σε αυτή την εξέλιξη.
 
Πολύ ευχάριστο, ίσως και σπάνιο, να έχει κανείς εκτίμηση για τον εργοδότη του. Αν είναι ειλικρινές, διπλά άξιο επαίνου. Στον εργασιακό χώρο δεν είναι όλα ρόδινα, τόσο οι εργαζόμενοι όσο και οι ιδιοκτήτες/διευθυντές/σύμβουλοι καλούνται να ανταποκριθούν σε προκλήσεις, πιέσεις και δυσκολίες που μπορεί να τους φέρουν στα όριά τους. Στη χειρότερη περίπτωση αυτό μπορεί να οδηγήσει σε συγκρούσεις, ξεσπάσματα και άλλα όχι τόσο ωραία περιστατικά. Με κατανόηση και υπομονή κάποια πράγματα ξεπερνιούνται. Χαίρομαι για την εξέλιξη της κοπέλας. Θα χαιρόμουν ακόμη περισσότερο αν και άλλες/άλλοι είχαν τις ίδιες ευκαιρίες ή προοπτικές.
Και όσον αφορά το παραπάνω σχόλιο του stefanv, με κάνει να γελάω και να λυπάμαι μαζί. Συγχαρητήρια στα κορίτσια και αγόρια που υπομένουν και παρόλα αυτά βρίσκουν ικανοποίηση και χαρά στην εργασία τους. Εύχομαι να χαίρονται κάθε μεμονωμένο ευρώ που κερδίζουν από αυτή.
 
Εδώ πάντως, η χθεσινή μου πτήση ήταν η 3η κατά σειρά που η waitlist για κουπονι αναβαθμισης δεν απέδωσε καρπό(Silver Member). Λίγο το Upgrade Challenge, Λίγο το business basic, που ορισμένες φορές ειδικά last minute εχει ελάχιστη διαφορά σε τιμή από το comfortflex, το κουπόνι αναβάθμισης εχει υποβαθμιστεί.

Προσωπικά, θα προτιμούσα κουπόνια τύπου lounge περαν των 4ων, ή πχ δωρεαν αποσκευή σε go light, έκτπωση σε παιδί, κάτι τέτοιο. Τι σημασία εχει να εχω τα κουπόνια αναβάθμισης αν σπάνια πλεον γίνονται δεκτά. μονο εν μέσω covid εγιναν δεκτά :)

Επίσης, βρίσκω λίγο οξύμωρο πχ στην περίπτωση μου να προτιμώ silver από Gold. Ως Gold θα ειχα προσβαση στο lounge (λογικά +1 άτομο, ενώ ως silver, μπορώ να εχω και +2 με δευτερο κουπόνι. Ετσι ως τριμελής οικογένεια δίνεται η δυνατότητα πρόσβασης. Προς το παρών ειμαστε ολοι silver οπότε δεν τιθεται θέμα, αλλά στην περίπτωση ενός Gold δεν εχεις δυνατότητα εισόδου σε 3ο άτομο.

Θεωρώ οτι θα μπορούσαν να βάλουν προυποθέσεις για επιπλέον άτομο με εξαργύρωση μιλιων κτλ.

Από την άλλη χάνει το νόημα του το lounge οταν ειναι ασφυκτικά γεμάτο. Ετσι και αλλιώς νοήμα εχει μονο για μεγάλες ανταποκρίσεις.
 
Από την μία κάνουμε παράπονο που είναι ασφυκτικά γεμάτα τα lounges από την άλλη θέλουμε όλοι να έχουμε πρόσβαση χωρίς να έχουμε business class εισιτήριο. Έχει χάσει πια την αίγλη του η πρόσβαση στα Lounge ειδικά τις Aegean. Καλύτερα να έχουν πρόσβαση μόνο οι Business class επιβάτες όπως παλιά η όπως σε πολλές άλλες εταιρείες.
 
Η star alliance ανοίγει τα lounge της σιγά σιγά για όλους. Business , gold κτλ + πλέον επί πληρωμή με κράτηση
 
Στα lounges της *A που έχω πάει τους τελευταίους μήνες στην Ευρώπη γίνεται το αδιαχώρητο, αυτοί θα βάλουν και άλλους; Εν τω μεταξύ ποιο το νόημα να πληρώνεις για lounge που είναι πήχτρα, αν είναι να δώσεις 40-50Ε, πας σε ένα ρεστοραντ και τρως ''κανονικά''. Σιγά τις γκουρμεδιές των lounge. Προβλέπω να πάνε μόνο όσοι θέλουν να γίνουν χώμα από απεριόριστο αλκοολ, η ατμόσφαιρα θα είναι όμορφη...
 
Το θέμα έχει αναλυθεί κατα κόρον, με την prevailing αποψη οτι υπάρχει θέση για όλα. το πρωί μεταξύ 8-9 που φτάνουν όλες οι ανταποκρίσεις από την υπόλοιπη Ελλάδα, δεν αξίζει το lounge ακομα και να ειναι gold, supergold, Business κτλ. Εκείνη την ώρα δεν θα πληρώσει κανείς για lounge, ουτε εχει νόημα. Αν δεν εχει ουρά, το πολύ να πας να πιείς εναν δωρεαν καφέ, και ενα μπισκοτάκι στα όρθια για να πας στην ανταπόκρισή σου.

Το απόγευμα όμως εχει μεγάλο νόημα. Σίγουρα οχι 40-50 ευρώ, αλλά 3-5.000 miles τα δίνεις. Κάτι που δεν σου κοστίζει ιδιαίτερα, αλλά σου δίνει κάτι.

Τα τελευταία 2 ή 3 χρόνια εχω πολύ συχνά ανταποκρίσεις 4 ώρες ΑΘήνα (από Σκανδιναβία), και το lounge ειναι σχεδόν άδειο, και χώρος ηρεμίας, με αναπαυτικότερες θέσεις, λιγότερο θόρυβο, και φαγητό για να περνάει η ώρα. Μετά την ανακαίνιση του lounge ομως εχω να πω οτι η ποιότητα εχει αναίβει, και το λες και γκουρμεδιές σε σχέση με κάποια lounge SAS που εχω εμπειρια από εξωτερικό. Και οι σαλάτες, και ενα φουλ μπουφεδάκι, και το κρασί σχετικα προσεγμένο. Το αν δεν εχει αυγοτάραχο και μαυρη τρούφα δε με χαλάει. Το σουβλάκι κοτόπουλο ή γαρίδας που εχω πετύχει, μια χαρά ειναι, μαζί με ολα τα υπολοιπα. Και 4 ωρες έξω σε σχέση με 4 ωρες σε ηρεμο περιβάλλον μετά τις 17.00 ειναι μια χαρά, και αξίζει και milia και ενδεχομένως κάποια τιμή.

Προφανώς κάποιος που θα πληρώσει και θα ειναι πήχτρα, δεν θα ξαναπάει. Επίσης, σιγά σιγά τελειωνουν και κάποιοι με silver/gold που ειχαν παραμείνει απο παρατάσεις covid των προγραμμάτων, και το lounge θα επιστρέψει σε μια κανονικότητα.
 
Είχα πολύ καιρό να πάω στο ανακαινισμενο lounge γιατι μονος μου βαριεμαι αλλα τωρα ειχα παρεα. Μου φάνηκε καλύτερο και ειχε περισσότερες επιλογές για φαγητό νομίζω.

Επίσης τωρα ειδα οτι έχουν επαναφέρει τις Καυτές πετσέτες. Ath - fco στο boarding , fco - ath πριν το γεύμα
 
Γρήγορο επαγγελματικό ταξίδι στο Μιλάνο αυτή την εβδομάδα, με Αιγαίου.

Κάποια θετικά σχόλια:

1. Τα Α32x ceo με εξέπληξαν ευχάριστα για την ευρυχωρία τους και την καλή τους κατάσταση.
2. Οι πτήσεις ήταν όλες λίγο πολύ στην ώρα τους.
3. Το πλήρωμα καμπίνας άψογο εμφανισιακά ( ενδεχομένως εδώ πλέον να έχουμε τα Singapore girls της Ευρώπης ).
4. Φιλική υποδοχή και εξυπηρέτηση.
5. Οι πιλότοι δίνουν την αίσθηση ότι πραγματικά είναι καλοί στην δουλειά τους ( μην με ρωτάτε τι εννοώ, ένα vibe περιγράφω :))
6. Οι πτήσεις ήταν φίσκα, και τα τρία σκέλη είχαν 100% πληρότητα στην business και σίγουρα 90% στην οικονομική.
7. Ταξίδεψα για πρώτη φορά με αεροπλάνο του «κουτιού» και ήταν πολύ ωραίο το αίσθημα του καινούργιου και του πεντακάθαρου. Η δε καμπίνα του neo πανέμορφη αν και θεωρώ ότι γρήγορα θα αρχίσουν να δείχνουν την φθορά καΙ την βρώμικα λόγω χρωμάτων.
8. Υπάρχει ακόμη φαγητό και είναι δωρεάν.
9. Καλαίσθητα lounges και ωραίες επιλογές σε φαγητό και ποτό στην Αθήνα και την Θεσσαλονίκη.
10. Όλα τα καθίσματα είχαν καλύμματα στα προσκέφαλα σε όλες τις πτήσεις, και όχι μόνον στην business όπως πριν 6 μήνες ( ο πολιτισμός επέστρεψε )…


Κάποια καλοπροαίρετη κριτική:

1. Το wifi στο neo αρνιόταν να δουλέψει, υπήρχε, προσπαθούσε να συνδεθεί με τις ώρες και τελικά τίποτα. Μεγάλη απογοήτευση.
2. Οι ανακοινώσεις έχουν κάπως βελτιωθεί, αλλά είναι πολλές κατά την άποψη μου. Υπάρχει λόγος για την στάνταρ ανακοίνωση μετά την απογείωση ότι πρέπει να παραμένουμε προσδεμένοι και να μην σηκωνόμαστε από τα καθίσματα;
3. Η καθαριότητα στην καμπίνα έχει θεματάκια. Αρκετά ψίχουλα και λεκέδες εδώ και κει.
4. Οι ανακοινώσεις λίγο βελτιώθηκαν αλλά στην πτήση Αθήνα Θεσσαλονίκη ειπώθηκαν όλες ως μια πρόταση και με μια αναπνοή, και ήταν ακαταλαβίστικες. Να θυμηθώ μια μέρα να την μαγνητοφωνήσω και να την στείλω στην Aegean χωρίς όμως να εκθέσω το πλήρωμα.
5. Τα πληρώματα καμπίνας δείχνουν πάντα βιαστικά και πιεσμένα. Δεν ξέρω αν ζητάω πολλά εδώ…
6. Η ροή της εξυπηρέτησης για μένα είναι λάθος. Πρώτα σου σερβίρουν το φαγητό και μετά κάτι να πιεις. Νομίζω θα έπρεπε πρώτα να ξεκινάνε με κάτι να πιεις ( έστω να μοιράζουν νερό ) και μετά να προσφέρουν το φαγητό. Όπως είναι τώρα σου προσφέρουν τροφή που πολλές φορές είναι ξηρή και μετά περιμένεις 10 και παραπάνω λεπτά για να ξεδιψάσεις.
Αλλά ναι, θα συμφωνήσω ότι αυτά είναι προβλήματα του πρώτου κόσμου….

Γενικά είμαι ευχαριστημένος και η Aegean είναι πρώτη μου επιλογή για Ευρώπη if the price is right.
 
Top