ΣΕΧΟΑ - πληροφορίες

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
παιδιά, καταλαμβενο τον φόβο σας για τα conversion. Ότι και να γίνει, ένα να ξέρετε. Το flight time και το exrerience δεν μπορεί κανένας να το αμφισβητήσει. Και η JAA πρέπει να δεχθεί το flight time σας. Αυτά τα λένε για να φοβερίσουνε τον κόσμο να μην έρχεται Αμερική. Εγώ ζω στην Νέα Υόρκη και είμαι πολύ κοντά σε flight training.Ότι θέλετε στείλτε μου email (pm).
Προσωπικά σύμφωνο με την CaptainG σε ότι είπε. Έχει 100% δίκαιο.
 
Oτι γράφω στα αγγλικά εδώ μου τα σβήνουν παιδιά οποτε θα προσπαθήσω στα ελληνικά.
με 50000 ΔΟΛAΡΙΑ στην USA παίρνεις PVT IR COMM MULTI COMM CFI CFII MEI και επίσης σίγουρη δουλειά σαν εκπαιδευτής πιλότος στην σχολη!!!!!!
τώρα με 30000 ευρώ ( που είναι το αντίστοιχο των 50000 δολαρίων που έλεγα) τι ακριβώς παίρνεις?στην ελλάδα και σε όλη την ευρώπη???
Αλλα παιδιά το ποιο σημαντικό είναι η ποιότητα εκπαίδευσης.δεν συγκρίνεται με καμια χωρα η USA σε ότι αφορά το aviation.
τώρα ότι κάνει η YΠΑ και η CAA είναι τελευταίες απεγνωσμένες προσπάθειες να συνεχίσουν να σας παίρνουν τα λεφτά κοροϊδίστικα με κανένα αποτέλεσμα.τα conversions θα συνεχίσουν να γίνονται γιατί αν το σταματήσουν then θα έχουν πιλότους σε 2 χρονια.
Flight_instructor
 
Φίλε Flight Instructor / και λοιποί ΗΠΑ Captain G + Cypilot787,

Παρατηρώντας τις τοποθετήσεις των μελών και τον εκατέρωθεν αντίλογο, προσεκτικά αποφεύγεις να αναφερθείς σε ερωτήματα και απορίες που τίθενται και κάνεις μόνο Αμερικάνικη προπαγάνδα.

Η Aμερική έχει τόσες πολλές Σχολές Αεροπορίας όσα και fast food/ καλούτσικες/μέτριες/καλές και πολύ καλές.
Επειδή τα περισσότερα των παιδιών/υποψηφίων πιλότων ενδιαφέρονται να σπουδάσουν commercial pilots και όχι flight instructors σε αμερικάνικες σχολές για να εκπαιδεύουν PPL/ήδες , μπορείς να μας πείς την Σχολή σου και τα πτυχία σου και αν εσύ εργάζεσαι ως commercial line pilot ??

Ολα τα υπόλοιπα επιχειρήμτα περί Αμερικής είναι ανευ αξίας, για να μπορούν να κάνουν ουσιαστικές συγκρίσεις με άλλες Σχολές Ευρώπης κλπ ,διότι δεν πρόκειται να αποφασίσουν για την αγορά αυτοκινήτου 30.000 ευρώ,αλλά για το μέλλον τους ως επαγγελματίες πιλότοι στο χώρο.

Παράλληλα ρίξε και μια ματιά σε άλλα τόπικς του Φόρουμ /όπως άλλων σχολών/επιλογή σχολης κλπ/ για να δείς ότι το θέμα επιλογών σχολής έχει εξαντληθεί.

ΥΓ
Απευθυνόμενος και προς τους υπολοίπους ΗΠΑ ( όπως αναφέρω στην επικεφαλίδα του παρόντος ) Να εκφράζεσθε με σωστά ελληνικά διότι πολλλές φορές δεν κατανοούμε εννοιολογικά τις απόψεις σας από την ανορθόγραφο λόγο σας.
 
Ολα τα υπόλοιπα επιχειρήμτα περί Αμερικής είναι ανευ αξίας, για να μπορούν να κάνουν ουσιαστικές συγκρίσεις με άλλες Σχολές Ευρώπης κλπ ,διότι δεν πρόκειται να αποφασίσουν για την αγορά αυτοκινήτου 30.000 ευρώ,αλλά για το μέλλον τους ως επαγγελματίες πιλότοι στο χώρο.

Δεν αποφασιζουμε για την αγορα αυτοκινητου οπως λες ΕCO αλλα ουτε και για αγορα σπιτιου αξιας 100.000+ !!!
Διοτι στην Ευρωπη ετσι οπως πανε τα πραγματα το πτυχιο επαγγελματια πιλοτου γινεται ειδος πολυτελειας....για λιγους.
Ναι θα προτιμουσα να πηγαινα στην ΟΑΤ που εχει ενα ονομα σαν σχολη αλλα τιποτα παραπανω απο μια καλη (σαν ονομα) αμερικανικη οπως την Flight Safety!!!και ειμουνα στο παραενα να παω στην ΟΑΤ.....αλλα μηπως μας κοροιδευουν?μηπως μας βαζουν χερι στην τσεπη μας?Λεω τωρα....

Δεν μπορει να ειναι τοσο χαωδης οι διαφορες με τις αμερικανικες σχολες στο κοστος...Κατι συμβαινει.Μαλλον καποιοι πανε για τα πολλα!!! :rolleyes:


Θα συμφωνησω με τον flight instructor οτι αυτα που ακουγονται οτι δεν θα μετρανε τα αμερικανικα πτυχια στην Ευρωπη ειναι απλα για εκφοβισμο.....
Εγω προσωπικα θα παρω το ρισκο της Αμερικης...γιατι θεωρω κοροιδια να δωσω 40-50000 ευρω παραπανω σε μια ευρωπαικη σχολη για το ιδιο πτυχιο.....
 
Φίλε oat_student,

Συμφωνώ απόλυτα με τις απόψεις σου.Προσωπικά από χαρακτήρα είμαι υπέρ των ίσων ευκαιριών στη μόρφωση για όλους.
Δυστυχώς όμως ( για να μην μπούμε σε κοινωνιολογικές αναλύσεις ) έτσι είναι διαρθρωμένη η παγκοσμιοποιημένη κοινωνία μας. Ο,ΤΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΠΑΙΡΝΕΙΣ σε όλα τα επίπεδα.

Ξέρεις τι ωραίο θα ήταν /τουλάχιστον για την Ελλάδα που μας ενδιαφέρει να υπήρχε και μια πρωτοποριακή εναλλακτική προτίμηση εκτός Ικάρων σε πανελλαδικές εξετάσεις και προτίμηση σπουδών στη πολιτικη αεροπορία ?? Και η εκπαίδευση να γίνεται αντίστοιχα στις υπάρχουσες κρατικές υποδομές?? SUPER!!

Τέλος πάντων όσον αφορά την επιλογή σου για την flight safety, με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο αλλά δεν συμφωνώ με τον flight instructor και τους λοιπούς "ντέ και καλά Αμερική κι όπου νάναι "!!

Και να ξέρεις ότι τα σπίτια και τα αυτοκίνητα μπορεί να χαθούν, αυτά που θα εχεις στο κεφάλι σου ΠΟΤΕ! και μπορείς πάλι να τα αποκτήσεις.

Ετσι πιστεύω πρέπει να γίνονται οι συζητήσεις στο φόρουμ με επιχειρήματα κατα το δυνατόν αντικειμενικά για να μπορούν οι αναποφάσιστοι, λαμβανομένων υπόψη πάντα των συνθηκών, να μπορούν καλυτερα να επιλέξουν.

Γεια χαρά
 
Φιλε μου ECO Πολύ λυπάμαι που έχεις τέτοια νοοτροπία.Είναι η νοοτροπία που έχει η ελλάδα μας και "γιαυτο" then πάει τίποτα μπροστά.άκου λοιπόν για να μαθαίνεις και να μορφώνεσαι σε ότι έχει να κάνει με την αεροπορία
Then κάνω propaganda για την αμερική απλά έχω πετάξει και ελλάδα και αμερική και γνωρίζω κάποια πράγματα τα οποια τα μεταφέρω στα παιδιά για να μην κάνουν λάθη καριέρας.(εσύ έχεις κάνει αμερική μήπως????)αν έκανα propaganda θα έλεγα και ονόματα σχολών αλλα όπως βλέπεις then λέω τίποτα για auto.to κάνω για να βοηθάω τα παιδιά να ανοίξουν τα ματια τους γιατί στην ελλάδα υπάρχει τρομερή παραπληροφόρηση.. και βεβαια then καταλαβαίνω γιατί prepei να πω ποιος είμαι και τι έχω πετάξει για να δεις αν λέω αλήθεια/?then είμαι ο μονος που τα λέει αυτά.παρόλα αυτά όμως θα σου κάνω την χάρη να σου πω για μένα λίγα από αυτά που κάνω
Eχω πάνω από 6000 ώρες flight time πάνω από 2000 ώρες σαν flight instructor έχω type ratings σε 3 jet αεροπλάνα και ένα turboprop και of course CAPTAIN. ΚΑΙ ΝΑΙ ΕΊΜΑΙ AIRLINE PILOT.!!μήπως θέλεις και αλλα πειστήρια/?αν θέλεις έχω και αλλα να μην σε κουράζω όμως.
και το θέμα είπες έχει εξαντληθεί.και εδώ είσαι εκτος θέματος γιατί όσο υπάρχουν νέες και νέοι που αγαπάνε το aviation και θέλουν να γίνουν πιλότοι, αυτό το θέμα θα τους ενδιαφέρει πάντα .
Oσον αφορά για την ορθογραφία μας και το συντακτικό μας λυπάμαι αλλα γράφω από computer με ξένους χαρακτήρες μονο και μου είναι πολύ δύσκολο να τα μετατρέψω σε ελληνικά.όπως βλέπεις προσπαθώ όμως να σε κάνω happy.μου πήρε περίπου 1 ώρα.έχω γράψει πολλά μηνύματα αλλα μου τα σβήνουν επειδή είναι στα agglika.thn αγαπάνε την αεροπορία/? γιατί το κάνουν αυτό/?αφού υπάρχουν παιδιά που επωφελούνται.και τι έγινε που υπάρχει ένα μικρό λαθάκι/?
Η ΟΥΣΊΑ ΜΕΤΡAΕΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙA
Fight_instructor
 
ΘΑ συμφωνησω απολυτως με τον flight instructor. Ο κ με ειχε παρει τηλ για να μου πει ....

Να σας πω ενα πραγματακι δεν μπορει να μου χρεωνει 150λιρες την τωρα με το diamontη ΟΑΤ. Ποσο καυσιμο θα φαει, τι φθορες θα του κανω...
Μην ξεχναμε οτι καιει diesel και οχι avgas100LL που ειναι ακριβο.

Στην αμερικη η ωρα κοστιζει 60-80 ευρω. αυτα τα λεει ολα.
 
Να σας πω μια μικρή ιστορία αφού το έφερε η συζήτηση. Πριν 3 χρονια πήγα στην κύπρο για να ψάξω δουλειά με το FAA CPL που έχω. Εκεί που πήγα, να μην λέω και ονόματα, μου είπανε ένα μεγάλο ΌΧΙ γιατί δεν δέχονταν FAA. Έπρεπε να είχα JAA. 10 μέρες μετά, στον γυρισμό για Αμερική γνώρισα μέσα στο αεροπλάνο 4 παιδιά που πήρανε δουλειά για την συγκεκριμένη εταιρία, οι οποιοι πηγαίνανε στην Αμερική για εκπαίδευση.Τώρα, αυτά τα παιδιά τελειώσανε την σχολη με JAA CPL, πήρανε την δουλειά αλλα έπρεπε να έρθουνε αμερική για εκπαίδευση. Τώρα η απορία η δικη μου είναι ΓΙΑΤΊ αφού κύριε λες ότι ψάχνεις για JAA άδεια, στέλνεις στην αμερική ανθρώπους για εκπαίδευση? Γιατί δεν τους εκπαιδεύεις στην ευρώπη? Όσο για τα 2 από τα 4 παιδιά, έπρεπε να κάνουν 2 μήνες μαθήματα αγγλικών για να τους αφήσουν να πετάξουν solo. Τα υπόλοιπα είναι περιττά.
 
Αγαπητέ flight instructor,

Καταρχήν συγχαρητήρια για τις απαντήσεις σου σε ό,τι αφορά τις δικές σου επιδόσεις και την επαγγελματική σου πορεία.

Μέσα απο την ανταλλαγή απόψεων και τις καλώς εννοούμενες "συγκρούσεις" με αντιπαράθεση και αντίλογο, δημιουργούνται σωστότερες προϋποθέσεις για τους νέους που ακολουθούν και όταν λέω το θέμα έχει εξαντληθεί εννοώ για την τρέχουσα χρονική περίοδο. Ούτως ή άλως το θέμα έχει αυτόνομη διαχρονική δυναμική και πάντα θα είναι επίκαιρο.

Οι δικές μου τοποθετήσεις έχουν να κάνουν ακριβώς με την συμβολή μου στην σωστότερη κατά το δυνατόν δεοντολογία για την εξέλιξη των υποψηφίων πιλότων. Γι'αυτό έγινα μέλος στο παρόν φόρουμ κι όταν έχω χρόνο συμμετέχω, διότι αγαπώ την Αεροπορία.

Στο αν ήμουν εγώ στην Αμερική , ναί ήμουν αλλά σε χρόνο που σίγουρα εσύ δεν θα είχες γεννηθεί ακόμα ( έκανα μεταπτυχιακό στο Columbia )

Επειδή λόγω συγγένειας με τον αεροπορικό χώρο το έχω κι εγώ "ψαγμένο" το θέμα Σχολών από τα μέσα της δεκαετίας του 1960.

Τότε λοιπόν οι επιλογές και οι συγκρίσεις ήταν κατά το μέγιστο Διακριτές και σαφέστερες μεταξύ Αμερικής και Ευρώπης. Είχα λοιπόν καταλήξει για πάρα πολλούς λόγους σε Ευρωπαϊκές Σχολές ( προπολεμικές του Β παγκοσμίου ) από τις οποίες είχαν εκπαιδευθεί τόσο πιλότοι της RAF όσο και το πλείστον των Πολιτικών .Ευρωπαϊκών εταιριών μεταπολεμικά έως και σήμερα.

1) ΟΑΤ

2) ΠΕΡΘ ( Σημερινή British Aerospace )

Ολες οι σημερινές υπόλοιπες σχολές δημιουργήθηκαν μεταγενέστερα ( Σε Αγγλία /Σουηδία/Γερμανία/Αυστραλία/Ισπανία κλπ. Σίγουρα και Αμερική, που βεβαίως προϋπήρχαν χρονικά κι άλλες /κυρίως Στρ. Ακαδημίες/ όπως οι ανωτέρω της Αγγλίας.

Κι αυτό για δύο βασικούς λόγους για τούς οποίους επιβεβαιώνομαι διαχρονικά μέχρι σήμερα.

1) Το επίπεδο Θεωρητικής εκπαίδευσης/Γνώσης, που συνεχώς εξελίσσεται σε Πανεπιστημιακό επίπεδο και στον απόλυτο συγχρονισμό με την Πρακτική εκπαίδευση.

2) Ενώ στην Αμερική δίνουν λιγότερη σημασία στη Θεωρία και περισσότερο στο "πέταγμα" / όχι στην "ξεπέτα"

Τα τελευταία όμως χρόνια παρατηρώ ότι και στην Aμερική ακολουθούνται τα πρότυπα Ευρώπης και ταυτόχρονα ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΚΙΟΛΑΣ, ( Flight Safety /Delta /Panam/Flyers κλπ. )

Αυτές οι βασικές διαφορές στα σημερινά και τα εν εξελίξει δεδομένα γνώσης και τεχνολογίας των σύγχρονων αεροσκαφών με κάνουν να εμπιστεύομαι το παιδί μου περισσότερο στην ουσιαστικότερη προτίμηση για επιλογή σωστότερης και πληρέστερης εκπαίδευσης που θα ξέρω ότι αποφοιτώντας , αν μη τι άλλο ελαχιστοποιώ τις πιθανότητες αποτυχίας του, ΠΑΡΑ να ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΩ την ΕΠΙΛΟΓΉ ΜΟΥ ΣΕ ΛΙΓΌΤΕΡΟ ΑΣΦΑΛΗ ΚΑΤΑ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ/ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ / , η οποία σε τελευταία ανάλυση να είναι ενδεχομένως λάθος ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΉ ΤΟΥ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ με αξιοκρατικούς όρους ανταγωνισμού αφενός αλλά και την καλύτερη διαχρονική του εξέλιξη αφ' ετέρου, για να μπορεί συνεχώς να επιμορφώνεται και να συγχρονίζεται στα νέα δεδομένα και να μην φοβάται Δράκους Λούμπε, διότι δεν ΥΠΑΡΧΟΥΝ στα αντικειμενικά αξιοκρατικά κριτήρια, ιδιαίτερα των Πιλότων, που συνεχώς και πολλαπλώς ΔΟΚΙΜΑΖΟΝΤΑΙ / ΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑΙ

Είναι σωστό που τα δεδομένα εξελίσσονται παντού στο Κόσμο ΔΙΟΤΙ / ΤΟ ΧΑΡΙΣΜΑ ΚΑΙ Η ΔΕΞΙΟΤΕΧΝΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΠΟΛΕΜΙΚΩΝ ΠΙΛΟΤΩΝ VFR>> ΤΕΛΟΣ, γι' αυτό και οι της Πολεμικής Αεροπορίας εργαζόμενοι στην Πολιτική Αεροπορία σιγά σιγά αποσύρονται, για πολλούς άλλους λόγους /οχι διότι δεν είναι καλοί ( εκπαίδευσης, νοοτροπίας,, ηλικίας και κυρίως φιλοσοφίας μεταξύ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ.

Επειδή λοιπόν εγώ είμαι λίγο περισσότερο υποστηρικτής του Ευρωπαϊκού μοντέλου / χωρίς να υποβαθμίζω / πρός θεού την Αμερική / προτιμώ Ευρώπη.

Να αναφέρω επίσης ότι προτιμώ την ΟΑΤ εκ των ευρωπαϊκών σχολών και για τους επιπλέον κάτωθι λόγους >>

1) Την αυστηρότητα και το επίπεδο βαθμολογίας ( με όχι πολλές ευκαιρίες σε επαναλαμβανόμενες αποτυχίες εξέτασης )

2) Την πολυετή παράδοση στό Θεωρητικό back ground

3) Την σωστή επιλογή ΟΑ ( επί Ωνάση που επέλεγε τούς άριστους αποφοίτους Λυκείου και έκανε τον πυρήνα της επιτυχημένης Ομάδας Οξφόρδης και στη συνέχεια αξιοποίησε και η ΣΕΧΟΑ )

4 ) Το Ανεγνωρισμένο Πτυχίο Σπουδών που είναι Πανεπιστημιακού επιπέδου όχι ΤΕΙ

5) Παρατηρώ επίσης τόσο στο διεθνή αλλά κυρίως στον ελληνικό χώρο που ίσως ενδιαφέρει περισσότερο , δεν υπάρχει Ανεργος απόφοιτος ΟΑΤ (πολύ σημαντικό, διότι αρχίζεις την απόσβεση κόστους Σχολής )

Τις αποφάσεις βέβαια τις παίρνουν οι υποψήφιοι , οι οποίοι συνεχώς πρέπει να το ψάχνουν ενδελεχώς.

Το οικονομικό είναι βέβαια σοβαρο θέμα, αλλά εν τέλει ίσως είναι ίδιο.

Γειά Χαρά
 
Αγαπητέ ECO,

Απ'όσα μας λές, είναι ασφαλώς η απόψη σας και κανείς δεν μπορεί να σας αλλάξει τα πιστεύω σας.
Αφού όπως αναφέραται πιο πάνω κατά την διάρκεια του 1960 είχατε ασχοληθεί με το θέμα σχολών κλπ, μην ξεχνάτε ότι τώρα βρισκόμαστε σχεδόν μισό αιώνα μπρωστά. Μην ξεχνάτε ότι η Αγγλία δεν είχε σχεδόν καθόλου σχολές μέχρι τον παγκόσμιο πόλεμο,μετά άρχησε και αναπτυσότανε.

Εγώ έχω κανει τα JAR και θεωρεία κλπ κλπ. Έχω πολλούς γνωστούς που έχουνε πάει Ευρωπη κι ένα ειναι το συμπέρασμα, ότι πολλά από τα οποία μαθαίνουν στην Ευρώπη (τα περισσότερα) δεν τα χρησημοποιούν ποτέ,δεν τα ξαναβλέπουν ποτέ στη ζωή τους. Δεν αντιλέγω πως γνώσης=δύναμης αλλά ένα καλός πιλότος δεν θα φανεί μόνο από θεωρεία αλλά στην πραγματικότητα της πρακτικής. Δεν είναι στο Πτυχιακό χαρτί που θα φανεί πως τόσες ψυχές σου εμπιστεύοντε τη ζωή τους αλλά στην πράξη.


Λόγω συγγένειας κι εγώ ( ο παππούς μου) λοιπόν, δεν μπορούσα να μην ακολουθήσω τα χνάρια του. Ήταν πολύ μεγάλος στον χώρο του δεν ήταν απλά ένας πιλότος αλλά κι εκπαιδευτής,aerobatic flight instructor ,εξέταστης,πρόεδρος του unit control,ιnvestigator και άλλα πολλά. Είχε τελειώσει Αμερική τον καιρό του άρα μην μου λέτε πως η Αμερική είναι κατώτερη από Ευρώπη δια τον λόγο δεν συγκρίνουντε ούτε AIRPORT FACILITIES,FLIGHT SCHOOLS,FLIGHT TRAINING,FLIGHTS IN AMERICA,GENERAL THE SYSTEM
Και να ήθελα να πάω Ευρώπη (που εννωείτε δεν ήθελα) ένς λόγος που μου έλεγε : Αμερική θα πάς,εκεί που μπορείς να αποκτήσεις την πραγματική εμπειρία και την σωστή εκπαιδεύση.

Παρακαλώ πολύ αναφέρεται τα airport facilities που έχει το αεροδρόμιο της Οξφόρδης κι αν αυτό συγκρίνετε με ένα στις ΗΠΑ!!! (όπως όλα τα αεροδρομία της Ευρώπης γενικότερα). Πέστε μου τα φαινόμενα καιρού που αντικρίζει ένας πιλότος Ευρώπης κι ένας της Αμερικής,επείσης δεν κοιτάζουμε αγαπητέ μου μόνο την θεωρεία δεν είναι η θεωρεία και τα χαρτιά που σε κύνδινο θα σε σώσουνε αλλά η εμπειρία και κανείς μα κανείς δεν μπορεί να το αλλάξει αυτό.


Αγαπητέ ECO, κατά την δική μου γνώμη όλα αυτα που λέτε είναι όλο λόγια και λόγια που στος τέλος καταντούνε φτώχια και γενικά έχετε την νοοτροποία που έχουνε παρα πολλοί γι'αυτό δεν πάνε μπρωστά στο AVIATION. Οι μελλοντικοί πιλότοι θα κοιτάξουνε να δούνε που μπορούν να γίνουν οι καλύτεροι σε αυτό που αγαπάνε πιο πάνω και απ'την ίδια τους την ζωή. Εάν εσείς τώρα με το να γίνετε μέλος σ'ένα φόρουμ είναι αυτό που δίχνει το πόσο αγαπάτε την Αεροπλοΐα τότε δεν έχω λόγια να πώ.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top